Jos nainen sanoo että haluaa miehen olevan mies, mitä se tarkoittaa?
Kommentit (404)
Voin kuvailla omaa miehekästä miestäni, ihan vain vaikka tämän viikon perusteella. Hän on käynyt oma-aloitteisesti tarkastamassa suvun vanhuksien tilannetta näin pakkasella, jotka asuvat omillaan. Käynyt sulattamassa jäätyneet putket ja viemässä lisälämmitykseen laitteita ja auttamassa autojen kanssa. Hän on saanut monta puhelua, kun autot ovat jääneet tien päälle. Ihmiset tietävät, että häneen voi luottaa ja hän tietää mitä tehdä.
Tänä aamuna on herännyt aikaisin keittämään mulle kahvit ja laittamaan auton lämmitykseen ja takkaan tulet. Huolehtii, että meidän rippiteini pääsee kymmeneksi kirkkoon ja hakee parhaillaan pari tytön kaveriakin matkalta, että kenenkään ei tarvitse mennä kävellen tai pyörällä. Sanoi, että käy tullessaan tarkastamassa yhden naapurin tilanteen, kun oli ikkunat olleet huuruisen näköiset.
Ja sama oma-aloitteinen, huomioiva ja toimeen tarttuva asenne on kaikessa muussakin olemisessa ja tekemisessä, vaikka nyt nämä pakkasteemat tällä viikolla tulikin mieleen. On mies paikallaan niin sängyssä, isänä, osaa olla nimenomaan mies. Ja minä sitten kai ole konservatiivinen nainen. Olen mielelläni, kun mahdollisuus on. Monessa suhteessa en voisi tällaisesta nauttia.
Suomalaiset naiset on usein aika maskuliinisia. Kahden maskuliinisen henkilön suhteessa voi tulla turhia yhteentörmäyksiä. Jos miehessä on jotain femiinisiä piirteitä jää hän äkkiä tämmöisessä suhteessa jyrän alle, tai joutuu lähtemään naisen kanssa tietynlaiseen äijäilykilpailuun joka ei ole hänelle luonteenmukaista. Terveessä suhteessa varmaan kummastakin osapuolesta voisi tarvittaessa löytyä jonkinlaista pehmeyttä ja joustavuutta, jos sukupuolien roolijaot ei ole ns. perinteiset.
Vierailija kirjoitti:
Voin kuvailla omaa miehekästä miestäni, ihan vain vaikka tämän viikon perusteella. Hän on käynyt oma-aloitteisesti tarkastamassa suvun vanhuksien tilannetta näin pakkasella, jotka asuvat omillaan. Käynyt sulattamassa jäätyneet putket ja viemässä lisälämmitykseen laitteita ja auttamassa autojen kanssa. Hän on saanut monta puhelua, kun autot ovat jääneet tien päälle. Ihmiset tietävät, että häneen voi luottaa ja hän tietää mitä tehdä.
Tänä aamuna on herännyt aikaisin keittämään mulle kahvit ja laittamaan auton lämmitykseen ja takkaan tulet. Huolehtii, että meidän rippiteini pääsee kymmeneksi kirkkoon ja hakee parhaillaan pari tytön kaveriakin matkalta, että kenenkään ei tarvitse mennä kävellen tai pyörällä. Sanoi, että käy tullessaan tarkastamassa yhden naapurin tilanteen, kun oli ikkunat olleet huuruisen näköiset.
Ja sama oma-aloitteinen, huomioiva ja toimeen tarttuva asenne on kaikessa muussakin olemisessa ja te
Minkähänlainen äiti-poika -suhde on miehellä josta tulee tuollainen naisten miellyttäjä/piika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä näyttävä mies, ei naismaisia piirteitä. Osaa tehdä ns. miehisiä hommia kuten korjata auton jne. Osaa ottaa naisen sängyssä ja tuottaa nautintoa.
Miksi miehen pitäisi naisen tuottaa nautintoa? Naisessa on vikaa jos ei nauti ei se mikään miehen homma ole sellaisista välittää.
No sitten et ole mies. Kyllä kunnon mies välittää myös muustakin kuin omasta nautinnostaan. Mulla on seksisuhde erään miehen kanssa ja erittäin innokkaasti ja oma-aloitteisesti hän nuolee mua koska tietää kuinka paljon nautin siitä ja kuinka märäksi saa mut. Mies haluaa mun nauttivan eikä ole vain oman nautinnon perässä. Kyse sentään vain seksisuhteesta.
Tuolla perusteella sinä sitten et ole nainen. Kovin on yksipuolista teidän seksi. O
Voi pyhä yksinkertaisuus. Mähän kirjoitin vain mitä tuo mies tekee, en siitä mitä itse teen. Kyllä pitää ihmisen olla yksinkertainen jos kuvittelee tuosta mun viestistä pystyvänsä päättelemään minkälaista meidän seksi on. Nyt oli kyse siitä, että tuo yksi vikisee ettei miehen tarvitse tuottaa naiselle nautintoa ja siksi vastasin, että kunnon mies kyllä välittää myös naisen nautinnosta. Sitten kerroin vakipanosta joka tuottaa mulle nautintoa eikä siis edes kyse parisuhteesta. Siksi en vastannut mitään siitä mitä itse teen.
Mulle seksi on sitä, että kumpikin nauttii ja tuottaa nautintoa toisellensa. Ei se mitään yksipuolista ole. Aikuinen ihminen tajuaisi kyllä mistä tuossa väiteltiin ja mihin vastattiin eikä oleta mitään tuollaisia lapsellisuuksia kuin sä. Oikein putkiaivo liikenteessä kun ei tajua mistään mitään.
"Voi pyhä yksinkertaisuus. Mähän kirjoitin vain mitä tuo mies tekee, en siitä mitä itse teen. Kyllä pitää ihmisen olla yksinkertainen jos kuvittelee tuosta mun viestistä pystyvänsä päättelemään minkälaista meidän seksi on. Nyt oli kyse siitä, että tuo yksi vikisee ettei miehen tarvitse tuottaa naiselle nautintoa ja siksi vastasin, että kunnon mies kyllä välittää myös naisen nautinnosta. Sitten kerroin vakipanosta joka tuottaa mulle nautintoa eikä siis edes kyse parisuhteesta. Siksi en vastannut mitään siitä mitä itse teen.
Mulle seksi on sitä, että kumpikin nauttii ja tuottaa nautintoa toisellensa. Ei se mitään yksipuolista ole. Aikuinen ihminen tajuaisi kyllä mistä tuossa väiteltiin ja mihin vastattiin eikä oleta mitään tuollaisia lapsellisuuksia kuin sä. Oikein putkiaivo liikenteessä kun ei tajua mistään mitään."
Kai asian kun asian voi lopulta taivuttaa miehisyyden mittaan, ja muuttuviahan nuo termit on mutta onko siinä sitten enää sen suurempaa mieltä. Muiden ihmisten miellyttäminen ei kyllä tietääkseni ole monessa kulttuurissa ollut maskuliinisena nähtävä piirre. Voisko olla, että kaikesta huolimatta pidät kun miehessä on ripaus femiinisyyttä
Vierailija kirjoitti:
"Voi pyhä yksinkertaisuus. Mähän kirjoitin vain mitä tuo mies tekee, en siitä mitä itse teen. Kyllä pitää ihmisen olla yksinkertainen jos kuvittelee tuosta mun viestistä pystyvänsä päättelemään minkälaista meidän seksi on. Nyt oli kyse siitä, että tuo yksi vikisee ettei miehen tarvitse tuottaa naiselle nautintoa ja siksi vastasin, että kunnon mies kyllä välittää myös naisen nautinnosta. Sitten kerroin vakipanosta joka tuottaa mulle nautintoa eikä siis edes kyse parisuhteesta. Siksi en vastannut mitään siitä mitä itse teen.
Mulle seksi on sitä, että kumpikin nauttii ja tuottaa nautintoa toisellensa. Ei se mitään yksipuolista ole. Aikuinen ihminen tajuaisi kyllä mistä tuossa väiteltiin ja mihin vastattiin eikä oleta mitään tuollaisia lapsellisuuksia kuin sä. Oikein putkiaivo liikenteessä kun ei tajua mistään mitään."
Kai asian kun asian voi lopulta taivuttaa miehisyyden mittaan, ja muuttuviahan nuo termit on mutt
En pidä miehessä femiinisyyttä ja se, että mies saa naisen seksissä nauttimaan ei ole femiinisyyttä.
Tämä on taas tätä, että en saisi sanoa mitä haluan ja mitä en kun palstan pöllöt yrittää sanella mun puolesta asian. Olen tämän aiemminkin huomannut. Mä aikuinen nainen tiedän itse mitä haluan ja mitä en eikä sitä kukaan määrittele mun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
miehekäs mies tekee miesten juttuja. elättää perheensä, on rehellinen, ei ulise joka asiasta. tämän sortin mies asettaa naiselle rajat, johtaa perhettä, on uskollinen. miehekkään miehen ei tarvitse työpäivän jälkeen hoitaa kotona yhtään mitään. se on naisen valtakuntaa pitää taloutta siellä miehen rakentamassa talossa. (tällä tarkoitan kotiäitiä/vaimoa). vahva ja itsenäinen nainen onkin nyt pulassa, koska ei miestä löydä. miehekäs mies tahtoo naisellisen naisen, ei miehekästä naista, joka on juuri se voimaantunut boss-babe. liberaalimieshän on naisellinen ja herkkä, joka ei sitten kelpaakaan liberaalille pomo-naiselle, joka ei jaksakaan olla se mies talossa. raikasta talvipäivää kaikille miehisille miehille.
Mieheinen mies ei kyl tarvi vaimoäitiä pönkittämään omaa miehisyyttään😅 Voi hyvänen aika näitä huuruja taas. Kyllä se miehinen mies on mies vaikka yksin erämaassa. Samoin se naisellinen nainen on nainen ihan missä vaan. Ei keittiö tee naista eikä palvelija miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että töistä tullesta heität muijan keittiön pöydälle ja panet lupia kyselemättä siemenet sisään.
Juuri tälläisia pieniä tekoja kaipaan. Näytä olevasi mies etkä hiiri.
Naiset haluaa tätä koska voi tarpeen tullen sitten ilmoittaa r*aiskauksesta jos mies muuttuu epämiellyttäväksi
Sitähän se on, jos mies tekee mitä tahtoo ja nainen ei tahdo. Onko suostumuksen käsite edelleen hukassa?
No että mies on alunperinkin ollut mies eikä nainen. Ei kaikille sovi trans.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sama oma-aloitteinen, huomioiva ja toimeen ta
Sinusta on miellyttäjä/piika, kun toinen huolehtii lähellä olevista ihmisistä? Siinä tapauksessa hyvät ja kunnioitusta herättävät miehet ovat miellyttäjäpiikoja! Jos maailmassa olisi vaikka joka toinen mies tuollainen, kaikki voisi erittäin hyvin!
Onnea hälle, joka tämän piian sai!
Tarkoittanee sitä että hänen on kategorisesti kieltäydyttävä poimimasta marjoja.
No sellanen vanhan ajan toksinen tosimies joka lahtaa lohikäärmeen haarniskassa ja kaappaa naisen kainaloon.
"En pidä miehessä femiinisyyttä ja se, että mies saa naisen seksissä nauttimaan ei ole femiinisyyttä.
Tämä on taas tätä, että en saisi sanoa mitä haluan ja mitä en kun palstan pöllöt yrittää sanella mun puolesta asian. Olen tämän aiemminkin huomannut. Mä aikuinen nainen tiedän itse mitä haluan ja mitä en eikä sitä kukaan määrittele mun puolesta."
No, näe sinä asiat miten haluat. Ja ymmärtäähän sen, kulttuurisyistä ei haluta sanoa että mies on femiininen, koska se nähdään pilkkana, vaikka käytös olisikin ennemmin perinteisen femiinistä kuin maskuliinista. Täysin päinvastaisetkin asiat voidaan nähdään siten "miehekkäinä" ja koko sana menettää aika pitkälti merkityksensä.
Vierailija kirjoitti:
"En pidä miehessä femiinisyyttä ja se, että mies saa naisen seksissä nauttimaan ei ole femiinisyyttä.
Tämä on taas tätä, että en saisi sanoa mitä haluan ja mitä en kun palstan pöllöt yrittää sanella mun puolesta asian. Olen tämän aiemminkin huomannut. Mä aikuinen nainen tiedän itse mitä haluan ja mitä en eikä sitä kukaan määrittele mun puolesta."
No, näe sinä asiat miten haluat. Ja ymmärtäähän sen, kulttuurisyistä ei haluta sanoa että mies on femiininen, koska se nähdään pilkkana, vaikka käytös olisikin ennemmin perinteisen femiinistä kuin maskuliinista. Täysin päinvastaisetkin asiat voidaan nähdään siten "miehekkäinä" ja koko sana menettää aika pitkälti merkityksensä.
Niin mä näen, koen ja haluan asiat kuinka mä itse haluan. Sä et määrittele mun puolesta mitä mä haluan ja mitä en. Mä itse olen se joka määrittelee minkälainen on mun mielestä miehinen mies ja minkälaisen miehen haluan ja minkälaisen en.
Sä voisit tuon pätemisen sijaan opetella lainaamaan viestejä, että ei näytä tuo sun söpötys siltä, että on mun kirjoittamaa.
Se tarkoittaa sitä, että kun löydän rinnastani kyhmyn, hän pyytämättä tai kysymättä tulee kanssani tutkimuksiin ja on kanssani pitämässä kädestäni.
Se, minkälainen peto on sängyssä, ei tuo miehisyyttä jos oikeassa elämässä loistaa poissaolollaan.
Mies punnitaan tekojen kautta.
"Niin mä näen, koen ja haluan asiat kuinka mä itse haluan. Sä et määrittele mun puolesta mitä mä haluan ja mitä en. Mä itse olen se joka määrittelee minkälainen on mun mielestä miehinen mies ja minkälaisen miehen haluan ja minkälaisen en.
Sä voisit tuon pätemisen sijaan opetella lainaamaan viestejä, että ei näytä tuo sun söpötys siltä, että on mun kirjoittamaa. "
Tää sivu on rikki, lainaukset ei usein toimi joko ollenkaan tai jättää osan viestistä lainaamatta.
Vaikutat vähän yksinkertaiselta ihmiseltä mutta eipä siinä, oot oikeessa siinä että saat kyllä kutsua asioita ihan miksi haluat.
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa sitä, että kun löydän rinnastani kyhmyn, hän pyytämättä tai kysymättä tulee kanssani tutkimuksiin ja on kanssani pitämässä kädestäni.
Se, minkälainen peto on sängyssä, ei tuo miehisyyttä jos oikeassa elämässä loistaa poissaolollaan.
Mies punnitaan tekojen kautta.
Eli miehekkyys on sitä mistä sinä millonkin satut pitämään?
Vierailija kirjoitti:
"Niin mä näen, koen ja haluan asiat kuinka mä itse haluan. Sä et määrittele mun puolesta mitä mä haluan ja mitä en. Mä itse olen se joka määrittelee minkälainen on mun mielestä miehinen mies ja minkälaisen miehen haluan ja minkälaisen en.
Sä voisit tuon pätemisen sijaan opetella lainaamaan viestejä, että ei näytä tuo sun söpötys siltä, että on mun kirjoittamaa. "
Tää sivu on rikki, lainaukset ei usein toimi joko ollenkaan tai jättää osan viestistä lainaamatta.
Vaikutat vähän yksinkertaiselta ihmiseltä mutta eipä siinä, oot oikeessa siinä että saat kyllä kutsua asioita ihan miksi haluat.
Niin sä pidät mua yksinkertaisena vain sen takia, että en nöyristele sun edessä ja teen kuten sä haluat. Sä et kestä naisia jotka tietävät ihan itse mitä haluavat. Ei tee kyllä susta mitenkään fiksua ihmistä se, että yrität sanella miten muiden kuuluu tehdä, mitä haluta jne. Fiksu ihminen tajuaisi, että ihmisillä on omat mielipiteet, mieltymykset, halut jne. eikä niitä sanella toisten puolesta.
Kas kummaa kun mä osaan kyllä lainaukset tehdä, että kukahan tässä olikaans se yksinkertainen.
Ei etenkään nykysiä autoja. Polkupyörän nyt saattaa ite korjata vielä