Jos nainen sanoo että haluaa miehen olevan mies, mitä se tarkoittaa?
Kommentit (404)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa sitä, että kun löydän rinnastani kyhmyn, hän pyytämättä tai kysymättä tulee kanssani tutkimuksiin ja on kanssani pitämässä kädestäni.
Se, minkälainen peto on sängyssä, ei tuo miehisyyttä jos oikeassa elämässä loistaa poissaolollaan.
Mies punnitaan tekojen kautta.
Eli miehekkyys on sitä mistä sinä millonkin satut pitämään?
Eikö tässä aiheena ole, mitä se kenellekin tarkoittaa? Ei ole käsite, jonka voi kirjata sanakirjaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin sä pidät mua yksinkertaisena vain sen takia, että en nöyristele sun edessä ja teen kuten sä haluat. Sä et kestä naisia jotka tietävät ihan itse mitä haluavat. Ei tee kyllä susta mitenkään fiksua ihmistä se, että yrität sanella miten muiden kuuluu tehdä, mitä haluta jne. Fiksu ihminen tajuaisi, että ihmisillä on omat mielipiteet, mieltymykset, halut jne. eikä niitä sanella toisten puolesta.
Kas kummaa kun mä osaan kyllä lainaukset tehdä, että kukahan tässä olikaans se yksinkertainen.
No lainataan nyt sitten tällä tavalla jos se sulle on niin tärkeää.
Aika vihaisesti sä vaikutat tähän asiaan suhtautuvan. Tuntuuko se susta jotenkin sitten nololta tai häiritsevältä ajatella että miehes vois olla jotenkin femiininen? Itseä tää asia ei sinällään hetkauta suuntaan taikka toiseen, kunhan vaan ihmettelen asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa sitä, että kun löydän rinnastani kyhmyn, hän pyytämättä tai kysymättä tulee kanssani tutkimuksiin ja on kanssani pitämässä kädestäni.
Se, minkälainen peto on sängyssä, ei tuo miehisyyttä jos oikeassa elämässä loistaa poissaolollaan.
Mies punnitaan tekojen kautta.
Eli miehekkyys on sitä mistä sinä millonkin satut pitämään?
Eikö tässä aiheena ole, mitä se kenellekin tarkoittaa? Ei ole käsite, jonka voi kirjata sanakirjaan.
No kyllähän se vähän on. Esim suomenkielinen wikipedia sanoo
"Maskuliinisuus tarkoittaa miehiin yhdistettyjen ajatusten, tunteiden ja käyttäytymisten joukkoa.[1] Maskuliinisuus tai maskuliinisuudet on nähty sosiaalisena konstruktiona, joka heijastaa yhteiskunnan käsityksiä miehelle kuuluvasta käyttäytymisestä. Myös hormonaalisilla tekijöillä on yhteys maskuliiniseen käyttäytymiseen."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Maskuliinisuus
Englanninkielisessä artikkelissa enemmän juttua aiheesta.
Nainen sanoo että miehen pitää olla mies kun haluaa nyppiä rusinat pullasta. Eli olla itse aivan mitä modernia feminismiä haluaakaanmutta miehen pitää toteuttaa tiettyjä epätasa-arvoisia ja vanhentuneita käytösmalleja jotka on naiselle eduksi. Eli miehen pitää olla mies ja tehdä tiettyjä vastenmielisiä asioita mitä nainen itse tasa-arvon nimissä ei halua tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sä pidät mua yksinkertaisena vain sen takia, että en nöyristele sun edessä ja teen kuten sä haluat. Sä et kestä naisia jotka tietävät ihan itse mitä haluavat. Ei tee kyllä susta mitenkään fiksua ihmistä se, että yrität sanella miten muiden kuuluu tehdä, mitä haluta jne. Fiksu ihminen tajuaisi, että ihmisillä on omat mielipiteet, mieltymykset, halut jne. eikä niitä sanella toisten puolesta.
Kas kummaa kun mä osaan kyllä lainaukset tehdä, että kukahan tässä olikaans se yksinkertainen.
Aika vihaisesti sä vaikutat tähän asiaan suhtautuvan. Tuntuuko se susta jotenkin sitten nololta tai häiritsevältä ajatella että miehes vois olla jotenkin femiininen? Itseä tää asia ei sinällään hetkauta suuntaan taikka toiseen, kunhan vaan ihmettelen asiaa.
Mitä ihmettä sä nyt sönkötät?? Mä suhtaudun vihaisesti siihen, että sä yrität sanella mitä mä saan haluta! Sä tässä yrität koko ajan määrätä mitä mä saan haluta ja se tässä mua v**uttaa! Mä edelleen itse määritän sen mitä haluan etkä sä päätä sitä, joten lopeta tuo jankutus jo. Mä haluan miehisen miehen ja sillä selvä. Se on asia jonka mä vain ja ainoastaan mä itse.
Anteeksi nyt vain, mutta se nyt vain on typerää ja keskustelua sekoittavaa, että ei tehdä lainauksia kuten pitää. No sun aiemmat sönkötykset näyttää nyt siltä, että ne olisi osa mun tekstiä ja joku ulkopuolinen voi luulla niiden olevan samaa tekstiä. Normaalia käytöstä tehdä lainaukset ja näin erotella omat viestit toisten omista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vihaisesti sä vaikutat tähän asiaan suhtautuvan. Tuntuuko se susta jotenkin sitten nololta tai häiritsevältä ajatella että miehes vois olla jotenkin femiininen? Itseä tää asia ei sinällään hetkauta su
Sanoin jo että tää sivu on rikki. Näyttääkö tää nyt sitten hyvältä kun käytän tän sivun omaa lainaustoimintoa?
Sun lainaukset toimii koska se ensimmäinen lainaus ylensä toimii ilman ongelmia, ongelmat tulee vasta kun lainauksia on useampi.
Ja itselle ihan sama mitä sä asiasta ajattelet. Suosittelen poistumaan keskustelusta jos et osaa kirjoittaa asiasta polttamatta päreitäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä näyttävä mies, ei naismaisia piirteitä. Osaa tehdä ns. miehisiä hommia kuten korjata auton jne. Osaa ottaa naisen sängyssä ja tuottaa nautintoa.
Eihän tämä ole mies vaan yhteiskunnan luoma vääristynyt kuva.
Miehekäs mies on roteva ja pitkä. Tuuhea tukka ja paksut käsivarret, sopivasti tatuointeja, mutta ei kasvoissa. Ei roiku salilla tai lenkkipolulla, vaan on luonnostaan voimakas. Mieluummin mahakas kuin hoikka. Karhean matala ääni, ei mikään piipittäjä. Ei myöskään mikään silmälasipäinen nörtti, vaan tykkää urheilun seuraamisesta ja on nuorena myös pelannut jotain lajia mutta hankkinut ammatin. Kokenut, tietää mistä nainen tykkää kysymättä. Tekee ja toteuttaa suunnitelmat kysymättä, niin että nainen voi rentoutua. Vaikka uusi auto tai talo joita naisellisen miehen kanssa joutuisi stressaamaan. Pitää staffeista ja moottoripyöristä, mutta myy pyöränsä ensimmäisenä jos se on taloudellisen tilanteen takia tarpeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheltä näyttävä mies, ei naismaisia piirteitä. Osaa tehdä ns. miehisiä hommia kuten korjata auton jne. Osaa ottaa naisen sängyssä ja tuottaa nautintoa.
Miks ylipäänsä sitten puhua miehekkyydestä tai vaatia sitä mieheltä, jos ei viittaa miehekkyydellä yhteiskunnan yleisiin normeihin.
kuulostaa itsetuhoiselta. Tuossa on potentiaalia kuolla narkkarin puukkoon. jos ottaa semmoisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vihaisesti sä vaikutat tähän asiaan suhtautuvan. Tuntuuko se susta jotenkin sitten nololta tai häiritsevältä ajatella että miehes vois olla jotenkin femii
Mä kirjoitin mitä mä haluan miehestä ja sä tulit siihen tökkimään, vänkäämään ja jankuttamaan. Teit hyvin selväksi, että naiset ei saisi itse päättää mitä haluavat. Sä itse et ole tässä ollut asiallinen ja hermostuin suhun kun sä vain jatkat ja jatka tuota sun vikinää. Opettele itse hyväksymään se, että naiset itse päättävät mitä haluavat ja tule vasta sitten keskustelemaan tästä asiasta. Toistan vielä ratakiskosta: jokainen nainen päättää itse minkälaisen miehen haluaa ja minkälainen mies on hänen mielestään miehinen mies. Sä et sitä päätä kenenkään puolesta.
Että on tuhonnut aivonsa huumeilla tai alkoholilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ylipäänsä sitten puhua miehekkyydestä tai vaatia sitä mieheltä, jos ei viittaa miehekkyydellä yhteiskunnan yleisiin normeihin.
Ei ole olemassa mitään "yhteiskunnan yleisiä normeja", ne ovat mielikuvituksen tuotetta. Nainen haluaa silloin mielikuvitusolennon.
Vierailija kirjoitti:
Mä kirjoitin mitä mä haluan miehestä ja sä tulit siihen tökkimään, vänkäämään ja jankuttamaan. Teit hyvin selväksi, että naiset ei saisi itse päättää mitä haluavat. Sä itse et ole tässä ollut asiallinen ja hermostuin suhun kun sä vain jatkat ja jatka tuota sun vikinää. Opettele itse hyväksymään se, että naiset itse päättävät mitä haluavat ja tule vasta sitten keskustelemaan tästä asiasta. Toistan vielä ratakiskosta: jokainen nainen päättää itse minkälaisen miehen haluaa ja minkälainen mies on hänen mielestään miehinen mies. Sä et sitä päätä kenenkään puolesta.
Hyvin toimii nuo sun lainaukset, neiti tietotekniikka ekspertti!
Oon sanonut jo moneen kertaan että saat olla asioista ihan mitä mieltä haluat. Kiinnostas vaan kuulla jotain perusteluita mutta en niitä sulta kyllä enää odota, et vaikuta kovin kyvykkäältä jäsentelemään asioita tai ajatuksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Pitää näyttää mieheltä ja käyttäytyä kuin mies. Suomessa näitä on äärimmäisen vähän. Käytännössä pakko hakea ulkomailta.
Ja voi tarkoittaa myös ettei ala myöhemmin vaihtaa sukupuoltaan leikkauksin. Ehkä edellisestä on sellainen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään "yhteiskunnan yleisiä normeja", ne ovat mielikuvituksen tuotetta. Nainen haluaa silloin mielikuvitusolennon.
Kyllä sellaisia nähdäkseni on mutta ne etenkin nykyaikana on aika hankalasti hahmotettavissa. Miehisyyttä/naisellisuutta voidaan katsella myös laajemmassa mittakaavassa erilaisten kulttuurien ja historian kautta. Jotain yhtenevää sieltä löytyy vaikka vaihtelevuus onkin suurta.
Mutta mitä moni nainen miehekkyydellä näyttäs tarkottavan on että tekee kuten nainen tahtoo. Jotkut miehet jää tähän ansaan sitten, että pelkäävät niin paljon olevansa epämiehekkäitä että alkavat tanssimaan ulkoisten määrääjien mukaan. En tiedä kuinka maskuliinista se sitten on.
Biologisesti mies, ja mielellään kookkaampi kuin nainen , kätevä käsistään miesten töissä , karvoja saa olla mielellään kehossa sen verran että mieheksi tunnistaa . Nämä ainakin .
Sitä että mies ei ole nainen.
Kyllä minäkin haluan että nainen ei ole mies.