Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt

Vierailija
05.01.2024 |

Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan. 

Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä. 

Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä. 

Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla. 

En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä. 

Ikä 23-26 v. 

Kommentit (2659)

Vierailija
1901/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvatkaas poikapolot, miksi me naiset mieluummin elämme yksin ja tapailemme fiksumpia miehiä kuin te? Ei tule kiusallisia tilanteita, kun punanaamainen puuskuttava poju kaivelee kolikoita taskuistaan.

Vaan aikuismaisesti kumpikin vilauttaa omaa maksukorttiaan, jossa on katetta.

Tyhjätaskuilla ei ole vara seurustella. Eihän kortsutkaan ilmaisia ole. Menkää töihin.

Köyhät panee paljaalla ja sit valittaa kun pitäisi elareita maksella.

Ja senkään takia ei kannata koskaan antaa köyhälle miehelle.

Vierailija
1902/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako joku oikeasti 14,70 kaakaosta ja jostain panini-leivästä??? Kyseinen henkilö ei joko viitsi katsoa hintoja ollenkaan tai hinnoilla ei ole hänelle mitään merkitystä. On surullista, että kaikki ihmiset eivät osaa hoitaa kodin talousasioita. 

Vanhemmat - äiti ja isä - opettavat kotona lapsilleen kestävää kulutusta ja vastuullista rahankäyttöä. Mikä on välttämätöntä? Mikä on tarpeellista? Mikä on turhaa? Valitettavasti kaikissa kodeissa vanhemmat eivät kanna vastuutaan lastenkasvatuksessa. Lapset eivät opi suunnittelemaan talousasioita ja opi arvostamaan säästäväisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1903/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin pöljä ap. Naisia ei hurmailla hintalapuilla ja pöyhkeällä rahankäsittelyllä, koska se, kuten näyttävät rannekellot ja erottuvat lihaksetkin, on muita miehiä varten tapahtuvaa munan mittailua.

Vierailija
1904/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen opiskelija ja viikon ruokabudjettini on n. 30€.

Kyllä sapettaisi, jos deitti maksattaisi 15€ kahvilaostoksensa minulla. Kahvi ja pulla olisi ollut ok.

En usko, että pääsisin tuollaisen röyhkeyden ylitse. Pitäisi olla jotain todella erikoista, että seuraavia treffejä tulisi.

Niin me ollaan kaikki erilaisia. Minulle 15 e ei tuntuisi missään ja 30 e on karkkirahoja (paitsi etten syö karkkia). Ihan hyvä testihän tuollainen kahvittelu siis olisi, jotta näkee kuka kestää kyydissä ja kuka tippuu kelkasta.

Hyvä testihän tuo todella on. Tietää millaisen naisen saa, tuhlailevan ja miehiä lompakkoina pitävän vai rahankäytöltä fiksun ja juuri sinusta - ei rahasta - kiinnostuneen naisen. Makunsa kullakin.

Vierailija
1905/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihit miehet ei toisille treffeille pääse. Muista ens kerralla vaatia, että nainen maksaa oman ja mielellään myös sun tilauksen, ni ei jää harmittamaan. 

Kuulin lokin kirkunan korvissani samalla kun luin tätä kommenttia.

Outoa, mä kuulin punkin imuäänen lukiessani sun kommenttia. 

Vierailija
1906/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä tarkoteta pelkästään seksiä, mutta jos naiselta saa seksiä, se kertoo naisen arvostavan miestä. On valtava riski, että panostaa ghoustaavaan naiseen, jolloin kaikki rahat ja aika on mennyt Molokin kitaan. Mitään ei ole jäänyt treffauksesta plussan puolelle.

Sun mielestä nainen arvostaa miestä kun nainen suostuu seksiin? Tuntemattoman kanssa?

Ei tietenkään heti tarvitse, mutta jossain vaiheessa kun on treffattu ensin ilmaiseksi tai erittäin halvalla jonkin aikaa. Sen jälkeen voi alkaa rahaakin treffaamiseen.

Vierailija
1907/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaako joku oikeasti 14,70 kaakaosta ja jostain panini-leivästä??? Kyseinen henkilö ei joko viitsi katsoa hintoja ollenkaan tai hinnoilla ei ole hänelle mitään merkitystä. On surullista, että kaikki ihmiset eivät osaa hoitaa kodin talousasioita. 

Vanhemmat - äiti ja isä - opettavat kotona lapsilleen kestävää kulutusta ja vastuullista rahankäyttöä. Mikä on välttämätöntä? Mikä on tarpeellista? Mikä on turhaa? Valitettavasti kaikissa kodeissa vanhemmat eivät kanna vastuutaan lastenkasvatuksessa. Lapset eivät opi suunnittelemaan talousasioita ja opi arvostamaan säästäväisyyttä.

Tämä. Ei missään nimessä jatkoon tuollainen nainen, jos leivästä on valmis maksatuttamaan yli 10€.

Vierailija
1908/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto vie näitä nykyajan rahapihejä nuoria "miehiä"!

Toivottavasti Ap saa mahdollismman paljon maksettavaa jatkossa, että oppii tajuamaan, ettei kahvilassa niin paljon saa kukaan kulumaan rahaa, että se paljon olisi.

Voisiko joku selittää minulle, eittämättä kovin vanhanaikaiselle naiselle, mikä ihmeen velvollisuus tämä miesten tarjoaminen yhtään missään, yhtään mitään on?

Omat treffailut jäi kyllä jo vuosikymmenien taakse, mutta silloin oli itsestään selvää, että treffailu ylipäätään ei tarkoittanut mitään tarjoilua, vaan tapaamista. Siis tavattiin jossain ja jos oltiin paikassa, jossa tarjoilu maksaa, itsestään selvästi kumpikin maksoi itse. Koska miksi kukaan olisi alkanut makselemaan lähes tai kokonaan vieraan ihmisen ostoksia?

Ol

Lukekaa ketjua. On useaan kertaan ap tuonut esille että hän meni ensinnä kassalle ja nainen tuli perässä. Mies tilasi KAHVIN kuten oli puhekin.

Tässä on nyt sinulla, aloittaja, valinnan paikka. 

Voit deittailla nykyaikaisen, pohjoismaisen etiketin mukaan, jolloin on täysin ok, että kumpikin maksaa omansa  ja tilaa silloin kuin tilaa  

Tai

voit mennä täällä meillä hieman vanhahtavan herrasmiesetiketin mukaan, kuitenkin esim. Ranskassa nämä tavat ovat aivan tätä päivää, ja tällöin nainen tilaa ensin. On mieheltä todella tökeröä mennä jonoon tai pöytiintarjoilupaikassa tilata ennen naista. Perinteisesti mies myös maksaa, mutta ei ole etikettivirhe, jos nainen hoitelee laskun. Miehen etuilu sen sijaan on, ja räikeä sellainen onkin. Mies nostaa naiselle myös tuolin, huolehtii takista jne. 

Jos opettelet oikeasti huomaavaiset tavat, voit tehdä vaikutuksen pennittömyydestä huolimatta. Parista eurosta murjottamalla sen sijaan et hurmaa ketään.

T. Pariisissakin asunut täti

Vierailija
1909/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on nälkä niin syödään ruokaa. 15€:lla saa jo hyvän ruoka-annoksen. Jos tarjoaja haluaa vatsasi täyteen hän vie sinut syömään ravintolaan, ei kahvilaan.

Kahvilassa otetaan kahvi ja jotain pientä. Kahvilassa tarjoaja ei oleta, että hänen piikkiinsä syödään vatsa täyteen kahvilan tuotteita.

Kahvi ja "jotain pientä" maksaa sekin monessa paikassa jo lähemmäs kympin. Tuskinpa ap olisi sitäkään hyvällä katsonut, kun oma kahvi on kustantanut kolme euroa.

Onhan siinä vitriinissä mun kokemuksen mukaan runsaastikin vaihtoehtoja 3 euron ja 14 euron välillä. Voisin mielelläni tarjota muutaman euron viinerin/sämpylän, mutten 14 euron hintaista.

Ja olen kohtuupalkkaa nauttiva, velaton nainen. Mutta menotkin pidän kohtuullisina.

Siis tarjoaisit muutaman euron sänpylän? Meinaatko, että ihan vain sämpylän, koska jos se on täytetty sämpylä (niin kuin ne on) niin ne maksaa 5-7e eikä viineriäkään parilla eurolla saa. Milloin olet viimeksi käynyt jossakin kahvilassa/huoltamolla??

Ei sieltä alle kympin saa oikein mitään jos ajatellaan kahvi+ jotakin tai kaakao+jotakin. 

Ja ei tuossakaan se paniini maksanut 14 euroa vaan siinä olis se kaakaokin mukana. Aika normi hinta nykyään.

Minun neuvo ap:lle on se, että ei näyttele , että on varaa tarjota, kun ei kerran ole.

Vierailija
1910/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En vaadi miestä maksamaan, tienaan itsekin rahaa, mutta kyllä se parantaa hänen mahdollisuuksiaan. Minä vaivaudun kuitenkin sinne paikalle tulemaan ja viihdyttämään miestä, jota useimmiten en edes välitä tavata uudelleen enkä saa tapaamisesta itse yhtään mitään. "

Tää on jotain itselleni käsittämätöntä. Juuri sen vuoksi, että olen kaunis nainen, joka saa helposti deittejä, en todellakaan jaksa tai viitsi lähteä jonkun edes mahdollisesti epäkiinnostavan tyypin kanssa minnekään, en siis vaivaudu paikalle vain sen vuoksi, että saisin deitin. Mitä ihmeen järkeä tässä on?

Ei mun tarvitse ketään yksin viihdyttää tai terapioida, jos lähden deitille, oletan todellakin, että saan siitä tapaamisesta jotain irti ja että MYÖS mua viihdytetään ja että mä viihdyn. Se on se vähimmäisodotus.

Eikä mun kanssa kukaan kyllä millään tarjoamisella voi parantaa mahdollisuuksiaan, mitenkään. Jos ei mahdollisuuksia ole ni

No kivat sulle, jos deitit aina menee hyvin. Tottakai oletus on, että mua viihdytetään myös, mutta todellisuus on sitten toista, ikävä kyllä. Miesten tarjonta on melko surkeaa Suomessa, juuri tällaista panineista itkemistä Vauva-foorumilla. Mulla jälkikäteen ajateltuna yksi kymmenestä on ollut käymisen arvojen loppujen lopuksi, vaikka tarkkaan valitsenkin, mutta en ole sitä etukäteen tiennyt. Ei niistä viesteistä tiedä, millainen ihminen sitten livenä on. 

Tämän takia olenkin vähentänyt radikaalisti treffeillä käymistä. 

Vierailija
1911/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, mies käyttää naista panopuuna. 

Vierailija kirjoitti:

Pihi mikä pihi. Ei tuolla tavalla tee vaikutusta naiseen. Miksi sitä seksiä pitäisi edes saada, jos suhdetta ei kuitenkaan ole tulossa.

Miehillä on oikeus suojautua taloudelliselta hyväksikäytöltä. En halua panostaa eurokaan multideittaajaan tai ghoustaajaan. Jos maksaa tuollaisen naisen tilaukset, silloin mies tukee naisten epäkypsää käytöstä. Niimpä ensin pitää varmistua naisen olevan kunnollinen ja sen jälkeen voi tarjota naiselle avokätisesti.

Kunnollinen. Ole nyt siinä sitten kunnollinen kun pitäisi sekä antaa pillua että olla antamatta :D

Ikinä ei nainen ole oikeanlainen, kun sinunlaiseltasi miessurkimukselta kysytään. Mutta etpä ole itsekään häävi. Sullehan ei varmaan ole jonoa?

Vierailija
1912/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee kanssa mieleen, että miten tällaisella nuorella pysyy raha-asiat ylipäänsä hallinnassa, jos opiskelija-statuksella olevalla ihmisellä menee kahvilaan heittämällä 15€. Vaikka kuinka joku tarjoaa, niin kyllä pitäisi vähän huimata opiskelijaa tuollainen summa jostain kahvilahötöstä ja miettiä, että onko järkevää. Aikuinen työssäkäyvä ihminenkin miettisi tuollaista hinta-laatusuhdetta ja menisi mielummin syömään kunnon ruuan tuolla rahalla. 

Tuollaisen ylihintaisen kahvilahötön syöminen on aivan järjetöntä. 

Vierailija
1913/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lounaan saa buffetista n. 12€ alku-, pää- ja jälkiruokineen. 

Ihan turha puolustella että 15€ kahvista + sämpylästä on ihan normi nykyään. Olkoon sitten, mutta hinnassa ei vain ole mitään järjen häivääkään. Toki jos lampaana maksaa, niin hinnat myös pysyy tuollaisina. 

1914/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karsin kovalla kädellä ehdokkaita, ja kyllä, jos mies haluaa maksaa, se on hänelle plussaa. Miehet eivät saa treffejä yhtä helposti kuin naiset, joten heidän pitää kilpailla.

Toisaalta , oletko ajatellut, että kilpailu tasokkaista miehistä on myös kovaa, joten se voisi miehen näkökulmasta olla plussaa, jos sä tarjoaisit miehelle. Siis mikäli olet kiinnostunut miehestä.

Vierailija
1915/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, mies käyttää naista panopuuna. 

Vierailija kirjoitti:

Pihi mikä pihi. Ei tuolla tavalla tee vaikutusta naiseen. Miksi sitä seksiä pitäisi edes saada, jos suhdetta ei kuitenkaan ole tulossa.

Miehillä on oikeus suojautua taloudelliselta hyväksikäytöltä. En halua panostaa eurokaan multideittaajaan tai ghoustaajaan. Jos maksaa tuollaisen naisen tilaukset, silloin mies tukee naisten epäkypsää käytöstä. Niimpä ensin pitää varmistua naisen olevan kunnollinen ja sen jälkeen voi tarjota naiselle avokätisesti.

Kunnollinen. Ole nyt siinä sitten kunnollinen kun pitäisi sekä antaa pillua että olla antamatta :D

Ikinä ei nainen ole oikea

Ei tietenkään heti tarvitse antaa. Jos nainen jatkaa ilmaisia/halpoja treffejä miehen kanssa jonkin aikaa, nainen yhtäkkiä huomaa miehen olevan valmis maksaamaan treffeistä. Nainen on päässyt kunnollisuustestistä läpi, jolloin voi alkaa käyttää rahaakin naiseen.

Vierailija
1916/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen alun perin lähti treffeille? Katsoakseen että mitäs sitä saisi syödäkseen?

Ei kai sitä nyt parin tunnin kahvilareissussa vielä nälkään ehdi nääntyä. Eli pelkkä juoma olisi ollut riittävä.

Ja olen nainen.

Ei saatana :DDDDDDDD

Ja olen nainen.

Miesmäinn olet, kun kiroilet täällä. Minäkin olen nainen, mutta hillitsen itseni julkisissa paikoissa.

Vierailija
1917/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen alun perin lähti treffeille? Katsoakseen että mitäs sitä saisi syödäkseen?

Ei kai sitä nyt parin tunnin kahvilareissussa vielä nälkään ehdi nääntyä. Eli pelkkä juoma olisi ollut riittävä.

Ja olen nainen.

Ei saatana :DDDDDDDD

Ja olen nainen.

Miesmäinen olet, kun kiroilet täällä. Minäkin olen nainen, mutta hillitsen itseni julkisissa paikoissa.

Vierailija
1918/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää olla herrasmies, jos haluaa laadukkaan naisen. Onko tuollainen ininä herrasmiehen käytöstä? 

Jos olet pyytänyt naisen treffeille, niin sitten tarjoat. Älä pyydä sellaiseen paikkaan, mihin rahasi eivät riitä. 

Rahojen riittävyys on invalidi argumentti. 

Kyllä minullakin riittäisi rahaa käydä syömässä vaikka joka päivä kahvilassa, mutta en tee sitä koska se on typerää rahan käyttöä. 

Just tuollaisilta sinunlaisiltasi on aina rahat loppu kun kaikki aina mällätään menemään "kun on varaa".

Joka päivä kahvilassa syöminen voisikin olla typerää rahan käyttöä, mutta tässä oli kyse ensimmäisistä treffeistä kiinnostavan naisen kanssa. Ainutkertainen tapahtuma, mikä olisi voinut vaikka olla alku ihanalle rakkaustarina

Tykkäisin tosi paljon tuollaisista ensitreffeistä, että ensin tehtäisiin jotain mukavaa ilmaista (mies voisi näyttää esimerkiksi jonkun mielenkiintoisen/itselleen tärkeän paikan missä tykkään käydä) ja sitten miehellä olisi kaakaota, voikkarit/pullat, istuinalustat ja joku kiva paikka istuskeluun katsottuna. 

Vierailija
1919/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen opiskelija ja viikon ruokabudjettini on n. 30€.

Kyllä sapettaisi, jos deitti maksattaisi 15€ kahvilaostoksensa minulla. Kahvi ja pulla olisi ollut ok.

En usko, että pääsisin tuollaisen röyhkeyden ylitse. Pitäisi olla jotain todella erikoista, että seuraavia treffejä tulisi.

Niin me ollaan kaikki erilaisia. Minulle 15 e ei tuntuisi missään ja 30 e on karkkirahoja (paitsi etten syö karkkia). Ihan hyvä testihän tuollainen kahvittelu siis olisi, jotta näkee kuka kestää kyydissä ja kuka tippuu kelkasta.

Hyvä testihän tuo todella on. Tietää millaisen naisen saa, tuhlailevan ja miehiä lompakkoina pitävän vai rahankäytöltä fiksun ja juuri sinusta - ei rahasta - kiinnostuneen naisen. Makunsa kullakin.

Kun ap kerran tarjoutui maksamaan, niin ei tuosta voi kovin paljoa vetää johtopäätöksiä. Ehkä naisella on oma talous sen verran paremmassa kunnossa, että yksi vajaa 15e kahvilareissu ei kaada budjettia ja rahan käyttö on ihan kestävällä tasolla. Ehkä nainen oli kuvitellut, että kumpikin syö kahvilassa eikä sen vuoksi ollut syönyt juuri ennen lähtöä. Yritä siinä tyhjällä mahalla nauttia treffeistä, kun ap ottikin kaljupääkahvin. Kukaan ei tiedä tuosta naisesta täällä yhtään mitään muuta, kuin että hän valitsi treffeillä kaakaon ja paninin, joita kahvila ei ilmaiseksi luovuttanut. Heti mennään vihjailemaan lompakkoloiseksi tai tuhlailevaksi, kun treffeillä valitsee jotain mistä tykkää ja mies on etukäteen luvannut tarjota.

Vierailija
1920/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsensä elättäviä ja omat kulunsa maksavia naisia löytää heti kun lakkaa leikkimästä miljonääriä. Setelisyöttiä heiluttamalla löytää lokkeja, vaikka pakko sanoa tästä casesta, että saattoi olla kokematon treffailija se nainen ja vain kohteliaisuuttaan tai köyhyyttään suostua tarjoukseen.

Tai siksi, ettei osannut kuvitella, että ap olisi noin persaukinen. Harva nainen osaa samaistua maksuhäiriöiseen mieheen, koska pitää oman taloutensa kunnossa.  Maksuhäiriöthän kasautuvat 15-50-vuotiaille MIEHILLE. Eikä heitä naisten kahvilapullat vie konkurssiin vaan yleensä päihteet, pelaaminen ja osamaksusopimukset.

Joku 15 euroa ei minun taloudessani tunnu missään. Tänään käytin pelkästään auton huoltoon neljäsataa ja sen jälkeen tankkasin tankin täyteen. Kuukausittaisin lahjoitan hyväntekeväisyyteen kympin eikä tunnu missään. Niin me ollaan erilaisia.

Tuskin olet opiskelija, huono vertailu työssäkäyvän ja opiskelijan välillä. Minullakaan ei ollut varaa nuorena käydä kahviloissa ja aina ihmettelin, kun monet kävivät monta kertaa viikossa. Mutta olin opiskelija ja sitten pienellä palkalla kesätöissä. Rahat menivät ihan pakollisiin menoihin. Nyt tilanne on toinen, voin mennä kahvilaan, tilata voileivän leivoksen tai mitä tahansa mieli tekee ja voin tarjota kaverillekin. Yleensä, kun menen kaverin kanssa ja olen luvannut tarjota, niin sanon, että ota mitä haluat. Eräs mies pyysi kanssaan syömään rantaravintolaan. Sanoi sitten ennen tilausta, että molemmat maksavat sitten itse. Ok, ei siinä mitään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi