Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät ikinä värjäsi hiuksiaan kotona?

Vierailija
14.09.2024 |

Itse en näin keski-ikäisenä värjäisi enää edes kampaajalla, mutta kotona en ole värjännyt koskaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en raaski värjäyttää, tuntuu kuin heittäisi rahaa hukkaan. Kotona värjääminen maksaa about vitosen.

Vierailija
2/13 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en raaski värjäyttää, tuntuu kuin heittäisi rahaa hukkaan. Kotona värjääminen maksaa about vitosen.

Mutta millainen siitä tulee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun blondasin kampaajalla se oikeasti kirveli päänahkaa ja maksoi jotain 200€ ilman leikkausta. Kotona ei mitään ongelmia, joudun yleensä käyttämään kaksi väripakettia mutta hinta on silti jotain 20€.

Vierailija
4/13 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos on hyvä väri hiuksissa ja värjää vain juurikasvua niin mikä ongelma siinä nyt tulisi.

Vierailija
5/13 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just sellainen kuin haluaa. Toisin kuin kampaajalla.

Vierailija
6/13 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan värjännyt kampaajalla tai kotonakaan. Nyt 48-vuotiaana alkaa harmaita pukata. Jos se alkaa harmittaa, otan kampaajalla raidat. Vielä en voi tietää, jos pidänkin harmaantuvista hiuksista.

Vierailija
7/13 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan värjännyt kotona, ei siinä pysty mitenkään samanlaiseen tulokseen kuin kampaajan tekemänä. Käyn kaksi kertaa vuodessa peittämässä harmaat ja piristämässä muutenkin väriä niin että kampaaja maalaa millin kerros kerrallaan täydellisen luonnollisia raitoja. Eli siis niin että varsinaisia raitoja ei tule ollenkaan :D.

Sellaista kotivärjäriä ei ole olemassakaan joka pystyisi samaan, ja maksan mielelläni sen 150 e kun kerta saan joka kerta täydellisen lopputuloksen. Totta kai jos värjää vaan koko pään samalla värillä, sen voi tehdä kotonakin (tosin niistäkin usein näkee että on se kympin markettiväri läiskitty vähän miten sattuu).

Vierailija
8/13 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just sellainen kuin haluaa. Toisin kuin kampaajalla.

Tämä on minunkin kokemukseni. Koskaan en ole saanut kotona aikaiseksi sellaisia pöyristyttäviä mokia kuin useita kertoja kampaajalla! 

Vierailija
9/13 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää värjäisi.

Vuosia sitten lopetin kampaajalla käynnin sen vuoksi, että leikkuun ja värin hinta oli liikaa tulokseen nähden. Olkapituisissa, kiharissa hiuksissa eivät virheet pahemmin näy ainakaan maallikon silmään, joten saksin ja värjäsin muutaman vuoden itse.

Nyt en enää värjää, koska pelkään allergisoitumista väriaineille. Kampaamovärikin aikoinaan tuntui nipistelevän, ja yhtä ikävältä tuntuivat kotivärjäysaineet. Päätin lopettaa kokonaan, ennen kuin saisin näkyviäkin oireita. Kolme vuotta kuljin hassunnäköisissä hiuksissa, mutta nyt on oma väri ja saa ollakin.

Vierailija
10/13 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nätti ja siisti. Miksi tulisi mitään muuta?

Vierailija
11/13 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään kotona tyvet ja leikkautan kampaajalla.

Kampaaja aina sanoo, että siisti tasainen sävy.

Vierailija
12/13 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä!

Vierailija
13/13 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona värjään kasviväreillä, tulee luonnolliset, pidän väriä päässä 4 tuntia.