Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt

Vierailija
05.01.2024 |

Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan. 

Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä. 

Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä. 

Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla. 

En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä. 

Ikä 23-26 v. 

Kommentit (2659)

Vierailija
1921/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen opiskelija ja viikon ruokabudjettini on n. 30€.

Kyllä sapettaisi, jos deitti maksattaisi 15€ kahvilaostoksensa minulla. Kahvi ja pulla olisi ollut ok.

En usko, että pääsisin tuollaisen röyhkeyden ylitse. Pitäisi olla jotain todella erikoista, että seuraavia treffejä tulisi.

Tuolla budjetilla en kehtaisi tarjota edes sitä 3e kahvia, koska koko kahvilareissu olisi 6e eli viidesosa koko viikon budjetista. AP:lla ei selvästi ollut yhtä tiukka tilanne kuin sinulla. Mitä ihmettä edes syöt tuolla 30e/vk budjetilla? Kysyn vaan, koska oma ruokabudjettini per viikko on jotain 50e ilman mitään käyttötavaraostoksia ja olen opiskelija itsekin. Ei tuolla saa muuta kuin leipää, puuroa, makaronia ja purkkiruokia, jos käy syömässä viidesti viikossa opiskelijaruokalassa.

Menee ihan off topic, mutta syön satokauden vihanneksia ja juureksia, papuja, kikherneitä, linssejä, soijarouhetta. Ruokakorini kallein tuote on varmaan tofu. Jos syön leipää leivon itse. Leivän päälle tulee vihanneksia, en syö leikkeleitä tai juustoja. Syön opiskelijaruokalassa jos olen kampuksella. Valmistan muuten ruokani itse. Teen samalla isomman määrän ja laitan osan pakkaseen. En syö valmisruokia tai mitään "purkkiruokia" (en tiedä mitä nämä ovat). Juon vettä. 

Vierailija
1922/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, sinuna jäisin odottamaan tuleeko paninitytöltä viestejä seuraavista treffeistä vai oliko ilmainen panini hänelle riittävästi.

Kun hän ehdottaa tapaamista, voit kysyä minne hän vie sinut treffeille ja tarjoaa kahvit. Ja ehkä sinä olet myös herrasmies, ja tilaat vain sen kahvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1923/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sapettaisi, jos deitti maksattaisi 15€ kahvilaostoksensa minulla. Kahvi ja pulla olisi ollut ok.

En usko, että pääsisin tuollaisen röyhkeyden ylitse. Pitäisi olla jotain todella erikoista, että seuraavia treffejä tulisi.

Tuolla budjetilla en kehtaisi tarjota edes sitä 3e kahvia, koska koko kahvilareissu olisi 6e eli viidesosa koko viikon budjetista. AP:lla ei selvästi ollut yhtä tiukka tilanne kuin sinulla. Mitä ihmettä edes syöt tuolla 30e/vk budjetilla? Kysyn vaan, koska oma ruokabudjettini per viikko on jotain 50e ilman mitään käyttötavaraostoksia ja olen opiskelija itsekin. Ei tuolla saa muuta kuin leipää, puuroa, makaronia ja purkkiruokia, jos käy syömässä viidesti viikossa opiskelijaruokalassa.

Menee ihan off topic, mutta syön satokauden vihanneksia ja juureksia, papuja, kikherneitä, linssejä, soijarouhetta. Ruokakorini kallein tuote on varmaan tofu. Jos syön leipää leivon itse. Leivän päälle tulee vihanneksia, en syö leikkeleitä tai juustoja. Syön opiskelijaruokalassa jos olen kampuksella. Valmistan muuten ruokani itse. Teen samalla isomman määrän ja laitan osan pakkaseen. En syö valmisruokia tai mitään "purkkiruokia" (en tiedä mitä nämä ovat). Juon vettä. 

Eli kertomasi perusteella syöt vain kasvisruokaa. Valmistat vain pääruokaa ja ehkä leipää. Purkkiruoalla tarkoitan kaikkea, mitä saa jossain muodossa säilykkeenä: hernekeittoa, papuja jne. Itse en voisi elää vain tuolla ruoalla, syön myös liha- ja maitotuotteita. Jos kertomasi on totta, olet melkoinen poikkeus etkä pelkästään opiskelijoiden ja köyhien mittapuulla. Täysin off topic, ei tästä sen enempää.

Vierailija
1924/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap, sinuna jäisin odottamaan tuleeko paninitytöltä viestejä seuraavista treffeistä vai oliko ilmainen panini hänelle riittävästi.

Kun hän ehdottaa tapaamista, voit kysyä minne hän vie sinut treffeille ja tarjoaa kahvit. Ja ehkä sinä olet myös herrasmies, ja tilaat vain sen kahvin.

Ja taas menee väärin. Herrasmies on se, joka ehdottaa seuraavia treffejä eikä nainen.

Ei ihme, että ette saa naista. 

Vierailija
1925/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee ihan off topic, mutt

Samaa ihmettelin että on nuo "purkkiruoat". Tölkkihernekeiton tiedän, sekin on turha tuote. Itse tekee kuivatuista herneistä parempaa ja halvemmalla. 

Jotain tomaattimurskaa tölkissä en taas miellä "purkkiruoaksi", se on raaka-aine ruokaan ja ihan järkevä ja edullinen sellainen.

Vierailija
1926/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panini ja kaakao, suolaista kaloripitoista hiilaria ja sokeripitoista juotavaa.

Ei jatkoon tätä neitiä.

Tässä loistava esimerkki ällöttävästä miestyypistä, joka kyttää naisen syömisiä.  Muistetaanpa naiset aina treffeillä syödä jotain kunnolla kaloripitoista, siten karistaa tai vähintäänkin paljastaa tämän miestyypin nopeasti. 

Vierailija
1927/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihit miehet ei toisille treffeille pääse. Muista ens kerralla vaatia, että nainen maksaa oman ja mielellään myös sun tilauksen, ni ei jää harmittamaan. 

Kuulin lokin kirkunan korvissani samalla kun luin tätä kommenttia.

Kuulin itaran äijän kynsien pureutuvan lompakkoonsa kun luin tätä kommenttia.

Vierailija
1928/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmiehen eleet tekevät naiseen vaikutuksen. Se ei aina ole rahastakaan kiinni. Voi mennä ulos kävelylle ja tarjota palelevalle naiselle omia hanskojaan lainaan. Ehkä jatkossa kannattaisi tehdä näin, jos raha on niin tiukilla, ettei 15 e kahvilaostos mahdu treffibudjettiin. Normisti 15 e kahvilalasku on kyllä aika pieni, jos ei joka viikko käy kahvilatreffeillä. Olen itse työssäkäyvä opiskelija.

Vierailija
1929/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen pitää olla herrasmies, jos haluaa laadukkaan naisen. Onko tuollainen ininä herrasmiehen käytöstä? 

Jos olet pyytänyt naisen treffeille, niin sitten tarjoat. Älä pyydä sellaiseen paikkaan, mihin rahasi eivät riitä. 

Rahojen riittävyys on invalidi argumentti. 

Kyllä minullakin riittäisi rahaa käydä syömässä vaikka joka päivä kahvilassa, mutta en tee sitä koska se on typerää rahan käyttöä. 

Just tuollaisilta sinunlaisiltasi on aina rahat loppu kun kaikki aina mällätään menemään "kun on varaa".

Joka päivä kahvilassa syöminen voisikin olla typerää rahan käyttöä, mutta tässä oli kyse ensimmäisistä treffeistä kiinnostavan naisen kanssa. Ainutkertainen tapahtuma, mikä

Tuo olisi aivan parasta.

Harmi vain kun ikää on 20+ vuotta liikaa. Minun ikäiseni naiset "eivät ole mitään teinejä" ja halveksuvat rahallisen panostamisen puutetta, vähäistäkin epämukavuutta ja sitä jos tarvitsee kävellä enemmän kuin 200 metriä, paitsi korkeintaan aurinkoisena kesäpäivänä ja silloinkin vain kaupungin puistossa tai kävelykadulla.

Vierailija
1930/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn yhäkin naisilta:

Jos se joka ei maksa molempien puolesta on pihi, millainen on se joka ei maksa edes omiaan?

Vierailija
1931/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn yhäkin naisilta:

Jos se joka ei maksa molempien puolesta on pihi, millainen on se joka ei maksa edes omiaan?

Te incelit jaksatte vaan jankuttaa ja silti ihmettelette, miksi naiset ei teistä kiinnostu.

Vierailija
1932/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyn yhäkin naisilta:

Te incelit jaksatte vaan jankuttaa ja silti ihmettelette, miksi naiset ei teistä kiinnostu.

Outoa sitten kun yksikään teistä naisista ei ole osannut vastata kysymykseen.

Vastaukset ovat luokkaa:

"Incel uliuliuli"

"Köyhä uliuliuli"

Vierailija
1933/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, mies käyttää naista panopuuna. 

Vierailija kirjoitti:

Pihi mikä pihi. Ei tuolla tavalla tee vaikutusta naiseen. Miksi sitä seksiä pitäisi edes saada, jos suhdetta ei kuitenkaan ole tulossa.

Miehillä on oikeus suojautua taloudelliselta hyväksikäytöltä. En halua panostaa eurokaan multideittaajaan tai ghoustaajaan. Jos maksaa tuollaisen naisen tilaukset, silloin mies tukee naisten epäkypsää käytöstä. Niimpä ensin pitää varmistua naisen olevan kunnollinen ja sen jälkeen voi tarjota naiselle avokätisesti.

Kunnollinen. Ole nyt siinä sitten kunnollinen kun pitäisi sekä antaa pillua että ol

"Ei tietenkään heti tarvitse antaa. Jos nainen jatkaa ilmaisia/halpoja treffejä miehen kanssa jonkin aikaa, nainen yhtäkkiä huomaa miehen olevan valmis maksaamaan treffeistä. Nainen on päässyt kunnollisuustestistä läpi, jolloin voi alkaa käyttää rahaakin naiseen."

Tosiasiassa noin ei käy. Kun on tapailtu ilmaisilla/halvoilla treffeillä ulkona jonkin aikaa, mies haluaa jo saada pesää ja käytännössä sen jälkeen loisitaan naisen luona tämän kodikkaassa kodissa, koska miehellä on niin kauhea ja karu poikamieskämppä. Ja sinne naisen luokse nainen ostaa ruoat, jotka kuitenkin miehelle kelpaavat.

Jos mies ei ole jo alussa herrasmies, sitä ei tule koskaan tapahtumaan tai nainen joutuu koko suhteen loppuajan kerjäämään sitä, että mieskin huomioisi muuten kuin tarjoamalla munaa.

Vierailija
1934/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn yhäkin naisilta:

Kun toinen tarjoaa, niin kuin ap esimerkissään, niin jos siitä kieltäytyy, on töykeä.

Koska ap oli pihi/köyhä, niin ei olisi kannattanut tarjota tarkistamatta, että ollaan rahan kulutuksen suhteen samalla sivulla. Nyt hän sai sen selville. 

Vierailija
1935/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää miehet käykö treffeillä, niin säästytte tälläisiltä kamaluuksilta!

Riittää, että välttelee vain kahvila- ja ravintolatreffejä.

Ja leffoja. Kalliin lipun lisäksi daami voi ostattaa popparit, limut ja karkit. Jokainen tietää miten kalliita ne nykyään on. Ja joissain leffoissa myydään salin puolelle alkoholia. Daami voi ostattaa viinipullon itselleen. 

Vierailija
1936/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi nämä palstan lainausominaisuudet on nykyään huonot.

Joku kirjoitti: "Ei tietenkään heti tarvitse antaa. Jos nainen jatkaa ilmaisia/halpoja treffejä miehen kanssa jonkin aikaa, nainen yhtäkkiä huomaa miehen olevan valmis maksaamaan treffeistä. Nainen on päässyt kunnollisuustestistä läpi, jolloin voi alkaa käyttää rahaakin naiseen."

Tosiasiassa noin ei käy. Kun on tapailtu ilmaisilla/halvoilla treffeillä ulkona jonkin aikaa, mies haluaa jo saada pesää ja käytännössä sen jälkeen loisitaan naisen luona tämän kodikkaassa kodissa, koska miehellä on niin kauhea ja karu poikamieskämppä. Ja sinne naisen luokse nainen ostaa ruoat, jotka kuitenkin miehelle kelpaavat.

Jos mies ei ole jo alussa herrasmies, sitä ei tule koskaan tapahtumaan tai nainen joutuu koko suhteen loppuajan kerjäämään sitä, että mieskin huomioisi muuten kuin tarjoamalla m-naa.

Vierailija
1937/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oli nälkä ja tarvi syötävää, sitten jos toinen siinä nimenomaan sanoo tarjoavansa, niin tuntuu sekin hieman kyseenalaiselta miestä kohtaan alkaa kysellä, mitä voi tilata. 🤔

Jos treffit on kahvilassa ei sinne mennä nälkäisenä, vaan syödään ruoka sitä ennen. Jos treffit on sovittu etukäteen, niin ne eivät varmaan tule yllätyksenä.

Samoin jos tarkoituksena mennä leffaan se leffa kannattaa katsoa jo ennen treffejä. Jos tarkoitus mennä baarin niin parasta mennä treffeille jo valmiiksi kännissä. 

Vierailija
1938/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oli nälkä ja tarvi syötävää, sitten jos toinen siinä nimenomaan sanoo tarjoavansa, niin tuntuu sekin hieman kyseenalaiselta miestä kohtaan alkaa kysellä, mitä voi tilata. 🤔

Jos treffit on kahvilassa ei sinne mennä nälkäisenä, vaan syödään ruoka sitä ennen. Jos treffit on sovittu etukäteen, niin ne eivät varmaan tule yllätyksenä.

Samoin jos tarkoituksena mennä leffaan se leffahan kannattaa katsoa jo ennen treffejä. Jos tarkoitus mennä baarin niin parasta mennä treffeille jo valmiiksi kännissä. 

Vierailija
1939/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää miehet käykö treffeillä, niin säästytte tälläisiltä kamaluuksilta!

Riittää, että välttelee vain kahvila- ja ravintolatreffejä.

Ja leffoja. Kalliin lipun lisäksi daami voi ostattaa popparit, limut ja karkit. Jokainen tietää miten kalliita ne nykyään on. Ja joissain leffoissa myydään salin puolelle alkoholia. Daami voi ostattaa viinipullon itselleen. 

Ja sitten daami ostattaa itselleen vaikka mopon. Sitten daami ostattaa auton. Sen jälkeen daami ostattaa asunnon. Ja ostaja vaan ostaa ja ostaa ja ostaa ja...

Vierailija
1940/2659 |
08.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yksinkertaisesti jaksa ihmisiä, jotka sanovat toista ja tarkoittavat toista.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi