Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt
Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan.
Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä.
Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä.
Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla.
En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä.
Ikä 23-26 v.
Kommentit (2659)
Arvatkaas poikapolot, miksi me naiset mieluummin elämme yksin ja tapailemme fiksumpia miehiä kuin te? Ei tule kiusallisia tilanteita, kun punanaamainen puuskuttava poju kaivelee kolikoita taskuistaan.
Vaan aikuismaisesti kumpikin vilauttaa omaa maksukorttiaan, jossa on katetta.
Tyhjätaskuilla ei ole vara seurustella. Eihän kortsutkaan ilmaisia ole. Menkää töihin.
Niinpä, mies käyttää naista panopuuna.
Vierailija kirjoitti:
Pihi mikä pihi. Ei tuolla tavalla tee vaikutusta naiseen. Miksi sitä seksiä pitäisi edes saada, jos suhdetta ei kuitenkaan ole tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaakao ja paniini, ei jatkoon jo sillä. Ja jos ei naisella ole pelisilmää katsoa mitä toinen tilaa että ottaisi vähänkään samaan suuntaan mitä tarjoaja. Jos kahvilla käydään niin ok on kahvi/tee/kaakao ja leivos/leipä.
Jos miehellä olisi pelisilmää hän antaisi naisen tilata sitä mitä naisen tekee mieli.
No, nainenhan sai mitä tilasi.
Sekä panninin että miehen miettimään, onko suhteella jatkomahdollisuuksia.
Vaikka onkin opiskelija, voi olla tulevaisuus kaavailtuna siihen malliin, että löytää järjelliset syömä- ja kulutustavat omaavan kumppanin.
Jos opiskelijanainen tilailee muiden maksaessa kahvilan kalleimpia syömisiä, millaiset ne muut kulutustottumukset mahtanevat olla.
Kauan sitten
Vaikuttaa hienommalta kahvilalta, jos konjakkia on mahdollisuus saada. Ei niissä paikoissa yleensä hinnat ole mitään halvimmasta päästä olevia muutenkaan, ihmettelen että kahvin on saanut 2,9e, sekin lienee kahvilan halvin tuote ja ehkä jopa opiskelija-alennuksella saatu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasta kun seksi tulee mukaan kuvioihin, voi alkaa tarjota naiselle. Sitä ennen vain ilmaisia treffejä. On liian suuri riski, että nainen ghoustaa ennen kuin seksiä edes saa, jolloin rahat menevät hukkaan.
Palkkaa maksullinen nainen niin saat mitä haluat. Sinusta ei ole parisuhteeseen.
Ei tässä tarkoteta pelkästään seksiä, mutta jos naiselta saa seksiä, se kertoo naisen arvostavan miestä. On valtava riski, että panostaa ghoustaavaan naiseen, jolloin kaikki rahat ja aika on mennyt Molokin kitaan. Mitään ei ole jäänyt treffauksesta plussan puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Olen opiskelija ja viikon ruokabudjettini on n. 30€.
Kyllä sapettaisi, jos deitti maksattaisi 15€ kahvilaostoksensa minulla. Kahvi ja pulla olisi ollut ok.
En usko, että pääsisin tuollaisen röyhkeyden ylitse. Pitäisi olla jotain todella erikoista, että seuraavia treffejä tulisi.
Niin me ollaan kaikki erilaisia. Minulle 15 e ei tuntuisi missään ja 30 e on karkkirahoja (paitsi etten syö karkkia). Ihan hyvä testihän tuollainen kahvittelu siis olisi, jotta näkee kuka kestää kyydissä ja kuka tippuu kelkasta.
Kyllä on omaa tyhmyyttä höpistä tarjoavansa vaikka on tyhjätasku. Ja vielä typerämpää alkaa ölistä, että öh öh sen olis pitänyt ottaa se kymmenen sentin tarjouspulla.
Älä esitä miljonääriä jos et ole miljonääri. Ole rehellisesti köyhä, niin löydät ihmisen, joka ei piittaa sinun rahoistasi vaan sinusta. Nythän se nainen saattaa vaikka tykätäkin ap:stä, mutta loukkaantuu ja pettyy kun kuulee miten tämä tekeytyi muuksi kuin mitä on. Huijasi. Teeskenteli. Oli niin lapsellinen ja loukkaava, että heitteli rahaa ympärilleen kuvitellen, että sillä tämä nainen houkutellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kuulostaa fiksulta nuorelta mieheltä, joka hallitsee rahankäytön eikä käytä rahaa turhuuksiin. Ja kalliit kahvilatuotteet todellakin ovat turhuuksia silloin kun rahaa on vähän käytettävissä (=opiskelija).
Ap:n kannattaakin etsiä samanlaista fiksua ja rahankäytöltään järkevää kumppania. Säästyy jatkossa monelta murheelta kun ajatukset ja arvot kohtaavat.
Tuhlarit ja hyväksikäyttäjät voi jättää muiden riesoiksi.
Joo, mutta mistä löydät rahankäytöltään järkeviä naisia? Huonolla tuurilla tulee monta tuhlaria tai hyväksikäyttäjää peräjälkeen treffeille ja silloin voi mennä usko treffaukseen.
Minulla on aika erilainen ajattelu tuosta, kuka osaa rahaa käyttää järkevästi. Yleensä se on nainen ja monesti se perheellinen nainen. Moni nainen pitää perheen leivässä, kun mies tuhlaa rahansa pelaamalla ja ryyppäämällä, tai ostelemalla kalliita pelituoleja ja pelikoneita ym ym
Ja muistan, kun vanhat papat aikoinaan puhui, että osa ukoista joi kaikki lainarahat, mitä oli myönnetty talon rakentamista varten ja perhe jäi ilman asuntoa. Naapurin ukko oli kova pelaamaan ja pelasi perheeltä talon ja koko omaisuuden.
teki myös vekseleitä ennenvanhaan naapureiden nimiin, kun ei rahat muuten riittäneet. Pahimmat velat ulosotoissa on nytkin miehillä ja suurin osa peliriippuvaisista on miehiä ja niin kyllä huume/alkoholiriippuvaisistakin. kaikki rahat menee tupakkaan ja päihetisiin, mutta kai se sitten on järkevää rahankäyttöä, kun kerran miehiä ovat ja miehet on niiiiiin järkeviä aina ja varsinkin järkeviä rahan käyttäjiä.
Naiset on niin pirullisia, että ne saattaa ostaa paniinin ja kaakaota kahvilasta ja tuhlata rahansa siihen , tai mikä pahinta tuhlata miehen rahat siihen. HYI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sapettaisi, jos deitti maksattaisi 15€ kahvilaostoksensa minulla. Kahvi ja pulla olisi ollut ok.
En usko, että pääsisin tuollaisen röyhkeyden ylitse. Pitäisi olla jotain todella erikoista, että seuraavia treffejä tulisi.
Tuolla budjetilla en kehtaisi tarjota edes sitä 3e kahvia, koska koko kahvilareissu olisi 6e eli viidesosa koko viikon budjetista. AP:lla ei selvästi ollut yhtä tiukka tilanne kuin sinulla. Mitä ihmettä edes syöt tuolla 30e/vk budjetilla? Kysyn vaan, koska oma ruokabudjettini per viikko on jotain 50e ilman mitään käyttötavaraostoksia ja olen opiskelija itsekin. Ei tuolla saa muuta kuin leipää, puuroa, makaronia ja purkkiruokia, jos käy syömässä viidesti viikossa opiskelijaruokalassa.
Leipä on Suomessa kallista kaupassa. Ei ihme jos rahaa menee. Itse kannattaisi leipoa, jos on tiukkaa.
Puuro ja makaroni toki halpaa.
Purkkiruoka, en ymmrrä mitä tarkoitat. Jos valmiita eineksiä purkissa, niin kalliita nekin. Tuoreista aineksista itse tekemällä saa helposti terveellistä ja ravitsevaa ruokaa 1-2€/annos.
Ei kestänyt miehen itsetunto olla oma rehellinen itsensä, vaan piti lähteä esittämään toksista roolia. Itse läksit, mitäs läksit.
Vierailija kirjoitti:
Arvatkaas poikapolot, miksi me naiset mieluummin elämme yksin ja tapailemme fiksumpia miehiä kuin te? Ei tule kiusallisia tilanteita, kun punanaamainen puuskuttava poju kaivelee kolikoita taskuistaan.
Vaan aikuismaisesti kumpikin vilauttaa omaa maksukorttiaan, jossa on katetta.
Tyhjätaskuilla ei ole vara seurustella. Eihän kortsutkaan ilmaisia ole. Menkää töihin.
Köyhät panee paljaalla ja sit valittaa kun pitäisi elareita maksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla budjetilla en kehtaisi tarjota edes sitä 3e kahvia, koska koko kahvilareissu olisi 6e eli viidesosa koko viikon budjetista. AP:lla ei selvästi ollut yhtä tiukka tilanne kuin sinulla. Mitä ihmettä edes syöt tuolla 30e/vk budjetilla? Kysyn vaan, koska oma ruokabudjettini per viikko on jotain 50e ilman mitään käyttötavaraostoksia ja olen opiskelija itsekin. Ei tuolla saa muuta kuin leipää, puuroa, makaronia ja purkkiruokia, jos käy syömässä viidesti viikossa opiskelijaruokalassa.
Leipä on Suomessa kallist
Lisäksi asioita kannattaa yhdistellä.
Esimerkki: kasviksilla tuunattu iso vuoka (6-8 annosta) makaronilaatikkoa n. 1€ / annos. Samalla uunin läämityksellä paistaa myös leivän lähes ilmaiseksi.
Jos olisitte molemmat työssäkäyviä tuo olisi ollut ihan ok. Mutta en kyllä tilaisi noin kallista, jos mies sanoisi maksavansa ja tietäisin hänen olevan opiskelija.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä tarkoteta pelkästään seksiä, mutta jos naiselta saa seksiä, se kertoo naisen arvostavan miestä. On valtava riski, että panostaa ghoustaavaan naiseen, jolloin kaikki rahat ja aika on mennyt Molokin kitaan. Mitään ei ole jäänyt treffauksesta plussan puolelle.
Sun mielestä nainen arvostaa miestä kun nainen suostuu seksiin? Tuntemattoman kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Pihit miehet ei toisille treffeille pääse. Muista ens kerralla vaatia, että nainen maksaa oman ja mielellään myös sun tilauksen, ni ei jää harmittamaan.
Kuulin lokin kirkunan korvissani samalla kun luin tätä kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Kaakao + panini kahveilla?
Kuulostaa pullakalta deitiltä.
Jos on sovittu, että mennään kahville, sinne ei mennä tyhjin vatsoin täyttämään mahaa kahvilan kalleimmilla ja täyttävimmillä tarjoomuksilla. Vaikka itse maksaisi.
Heh, tässä vielä sniiduilun yksi alalajike, pihi kyräilijä, joka mielestä nainen paitsi kuluttaa, myös syö liikaa. :D. Mutta jatkakaa toki valitsemallanne tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, mies käyttää naista panopuuna.
Vierailija kirjoitti:
Pihi mikä pihi. Ei tuolla tavalla tee vaikutusta naiseen. Miksi sitä seksiä pitäisi edes saada, jos suhdetta ei kuitenkaan ole tulossa.
Miehillä on oikeus suojautua taloudelliselta hyväksikäytöltä. En halua panostaa eurokaan multideittaajaan tai ghoustaajaan. Jos maksaa tuollaisen naisen tilaukset, silloin mies tukee naisten epäkypsää käytöstä. Niimpä ensin pitää varmistua naisen olevan kunnollinen ja sen jälkeen voi tarjota naiselle avokätisesti.
Itsensä elättäviä ja omat kulunsa maksavia naisia löytää heti kun lakkaa leikkimästä miljonääriä. Setelisyöttiä heiluttamalla löytää lokkeja, vaikka pakko sanoa tästä casesta, että saattoi olla kokematon treffailija se nainen ja vain kohteliaisuuttaan tai köyhyyttään suostua tarjoukseen.
Tai siksi, ettei osannut kuvitella, että ap olisi noin persaukinen. Harva nainen osaa samaistua maksuhäiriöiseen mieheen, koska pitää oman taloutensa kunnossa. Maksuhäiriöthän kasautuvat 15-50-vuotiaille MIEHILLE. Eikä heitä naisten kahvilapullat vie konkurssiin vaan yleensä päihteet, pelaaminen ja osamaksusopimukset.
Joku 15 euroa ei minun taloudessani tunnu missään. Tänään käytin pelkästään auton huoltoon neljäsataa ja sen jälkeen tankkasin tankin täyteen. Kuukausittaisin lahjoitan hyväntekeväisyyteen kympin eikä tunnu missään. Niin me ollaan erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
No eihän se sinulla sitä kahvilaostosta maksatakkaan, jos et ole niin typerä, että rahattomanakin pitää esittää polleana, että kyllä tällä pojalla rahaaa on ja MINÄ MAKSAN. Ota mitä huvittaa.
Tuossahan ap oli sanonut, että tarjoaa, mistä tyttö voi tietää, että siinä persaukinen suunsoittaja lupaa enmmän, kuin pystyy pitämään. Miehellä on varattu tarjoiluun 2,90e ja silti pitää esittää , että pystyy tarjoamaan. Voi pyhät pyssyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen pitää olla herrasmies, jos haluaa laadukkaan naisen. Onko tuollainen ininä herrasmiehen käytöstä?
Jos olet pyytänyt naisen treffeille, niin sitten tarjoat. Älä pyydä sellaiseen paikkaan, mihin rahasi eivät riitä.
Rahojen riittävyys on invalidi argumentti.
Kyllä minullakin riittäisi rahaa käydä syömässä vaikka joka päivä kahvilassa, mutta en tee sitä koska se on typerää rahan käyttöä.
Just tuollaisilta sinunlaisiltasi on aina rahat loppu kun kaikki aina mällätään menemään "kun on varaa".
Joka päivä kahvilassa syöminen voisikin olla typerää rahan käyttöä, mutta tässä oli kyse ensimmäisistä treffeistä kiinnostavan naisen kanssa. Ainutkertainen tapahtuma, mikä olisi voinut vaikka olla alku ihanalle rakkaustarinalle (mutta ei nyt ole). Oletettavasti mies oli myös itse pyytänyt naisen treffeille ja ehdottanut kyseistä kahvilaa.
Ainoa lieventävä asianhaara tässä tapauksessa on se, että kyse on ilmeisesti nuorista opiskelijoista, mutta miksi mies ei ehdottanut treffejä vaikka opiskelijakahvilassa, josta kahvi ja pulla olisi irronnut halvemmalla? Tai pyytänyt naista vain kävelylle? Jos kävelyllä olisi ollut mukavaa, niin miksipä ei olisi voinut istua vaikka hetkeksi johonkin penkille, jolloin mies olisi voinut kaivaa taskustaan kaksi etukäteen kaupasta ostamaansa kahvijuomaa ja vaikka karkkipussin, joiden antimia olisi yhdessä siinä nautiskeltu? Tilanteen olisi kruunannut vielä se, että miehellä olisi ollut mukana lämpimät pepun aluset molemmille, kylmä kun on.
Tuollainen pienikin huomaavaisuus vetoaa naisiin yleensä enemmän kuin että joku tarjoaa kahvilassa paninin (ja vielä valittaa siitä jälkikäteen, huh huh).
Tarina ei kerro millainen kahvila on ollut kyseessä, mutta ainakin noissa ketjukahviloissa se halvinkin pieni leivos on monesti yli 3e ja pulla/muffinssi/kakkupala jotain 4-6e. Sämpylät lienevät kaikki jotain lähemmäs 5e, tai paljon ylikin. Tarina ei kerro, paljonko kaakao maksoi, mutta veikkaukseni on että jotain 4,5-6e väliltä. Paninille jää hintaa 8-9,5e tuolla logiikalla ja sekin on ihan normi hinta ketjukahvilan paninille. Eihän daami tilannut mitään 14e paninia, vaan tuossa on yhteissumma. Kahviloiden hinnat on nousseet tosi paljon viime aikoina, ei enää saa mitään parin euron viineriä tai sämpylää kahvilasta.