Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta tuntuu, et nykyaan nuoret murkkuikaiset pojat on tosi rumia! Hiukset ja vaattet oikeen korostaa suurimman osan honteluutta ja finneja.

Vierailija
08.01.2007 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

komeammilta kuin aikaisemmin. Jos vaikka vertailen omaan kouluaikaan niin kyllä nyt ovat komeampia ja varsinkin tyylikkäämpiä pukeutumisessa.

Vierailija
2/2 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö höpö.



sitä paitsi tunnen komeitakin teinejä. just sellasia joista olisi itsekin teininä päiväunelmoinut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän