Lue keskustelun säännöt.
Moniko nähnyt Boten Annan musavideon?
17.12.2006 |
Erittäin hyvä biisi mutta video ei mielestäni kummoinen.
Kommentit (3)
Voisko joku ruotsia osaava kertoa..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
automatisoitu jutska, joka voi kertoa mm. ajan ja pitää yleisesti kannua pystyssä, poistaa häiriköt yms.
Siivous sujuu kivasti joratessa, mutta omaksi en levyä ostaisi, pakko kyllä pistää aina löysät lihat liikkumaan kun kuulee sen : ) ja mua noi videot ei yleensä muutenkaan enää kiinnosta..