Lue keskustelun säännöt.
Kenen haudalle/haudoille veit aattona kynttilän?
Kommentit (3)
mummolleni, papalleni, toiselle papalleni, miehen mummuille ja papoille, yhdelle minulle rakkaalle miehelle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
minun ystävälleni ja esikoisen ystävälle (siis äiti ja poika).. näille tyttäreni oli tehnyt myös joulukortit. lisäksi minä vein rakkaalle mummilleni ja toisille isoanhemmilleni sekä yhdelle tädille, joka hoisi minua pienenä. myös pikkuveljeni muistoksi sytytin kynttilän erään kauniin puun juurelle (hänet on oikeasti haudattu toiselle hautausmaalle sellaiseen hautaan jossa on muitakin eikä siinä ole edes veljeni nimeä... )
Isä ja isovanhemmat kuolleet.