Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan hyvätuloinen ja kannatan verotuksen kiristämistä

Vierailija
03.01.2024 |

Jotta saataisiin toimivat palvelut ja riittävä sosiaaliturva. En voisi ajatella muutenkaan. Muita?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on OECD maiden kovin verotus.(Saman kokonaisveroastetta kuvaavan prosentin sisällä on muutama maa). Verotus myös lasketaan hieman eri tavalla eri maissa.

Suomalainen maksaa keskimäärin veroja 13 % enemmän kuin OECD maiden kansalaiset keskimäärin. Hyvätuloiset tätäkin enemmän.

Kysymys kuuluu kuinka monta prosenttia enemmän haluatte vielä maksaa kuin ihmiset muualla? 14 %, 15 %, 16 % ....?

Vierailija
22/34 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on todellisuudessa persaukinen loinen joka ei ole tehnyt päivääkään töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja kannatan leikkauksia ja veronalennuksia.

Valtion menot vaan kasvavat mutta lisäraha ei ole enää pitkään aikaan mennyt hoitoon ja hoivaan ja töitä tekeviin käsiin, vaan virastoissa istuvien pukumiesten palkankorotuksiin.

Vierailija
24/34 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työkyvyttömyyseläkkeellä ja kannatan leikkauksia ja veronalennuksia.

Valtion menot vaan kasvavat mutta lisäraha ei ole enää pitkään aikaan mennyt hoitoon ja hoivaan ja töitä tekeviin käsiin, vaan virastoissa istuvien pukumiesten palkankorotuksiin.

ja pukumiesten kavereiden ostopalvelufirmoihin.

Vierailija
25/34 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä rahaa riittää kaikkeen tarpeettomaan, mutta ei ihmisille jotka sitä tarvitsevat. Ihmisillä eivät rahat riitä kaikkeen mitä tarvitsevat. Esim. jos tarvitset talvitakin niin sinulla ei ole rahaa syödä saman kuun aikana. Sossusta voi saada joku 50e talvitakkia varten ja sillä taas ei saa yhtäkään kunnollista talvitakkia. Suomi jättää pulaan kaikki ne jotka tarvitsevat rahaa. Kyllä pullakahvit tarjotaan aina kaupungin töissä ilmaiseksi.

Vierailija
26/34 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkinen sektori on tehoton, koska se ei allokoi resursseja lähtökohtaisesti kysynnän ja tarjonnan kautta toisin kuin yksityinen sektori. Siksi julkinen sektori ei saa toimivia palveluja aikaiseksi millään resursseilla

Vierailija
27/34 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinin hallitus antoi verovaroista 283 miljoonaan euroa tukea tuulipuistofirmaan. Firmaa johti ministeri Ohisalon mies.

Vierailija
28/34 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marinin hallitus antoi verovaroista 283 miljoonaan euroa tukea tuulipuistofirmaan. Firmaa johti ministeri Ohisalon mies.

Ohisalo katosi politiikasta ja osti miehineen heti monikerroksisen ökytalon Helsingistä. 

Tämmösiin ne veronmaksajien rahat hupenevat.

Vierailija
29/34 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei olisi mahdollista edes Mafian hallitsemassa Italiassa.

Vierailija
30/34 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta puuttuu kokonaan viranomainen joka tutkii poliittista korruptiota. Siksi Suomessa voi tehdä mitä vain ilman että jää kiinni.

Mihin Marinin hallituksen lainaamat miljardit katosivat? Nyt viisikko on hävinnyt ja Marin viettää luksuselämää maailmalla.

Vierailija
31/34 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen keskituloinen ja kannatan isoja tuloeroja miesten ja naisten välillä. En voisi ajatella muutenkaan. Muita?

Vierailija
32/34 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen keskituloinen ja kannatan isoja tuloeroja miesten ja naisten välillä. En voisi ajatella muutenkaan. Muita?

Suomessa on maailman alhaisimpiin kuuluva gin kerroin. Suomessa ei ole tuloeroja.

Vierailija
33/34 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verotuksen kiristäminen aiheuttaa yhteiskunnalle hyvinvointitappion, kun kouluttautunut väestö ei halua tehdä edes satunnaisia ylitöitä.

Vierailija
34/34 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan, mitä tarkoitat sillä, mikä on hyvätuloinen. Suomessahan verot ei iske kovimmin suinkaan hyvätuloisiin, vaan jo ihan pienimpiin keksituloihin ja vaikka eläkeläisiin, jotka joutuvat koiran hommiin, koska eivät kaikki minimit alittavalla eläkkeellään pärjää. Ja se vasta on törkeää.

Enemmänkin pitäisi puuttua keskiluokalle jaettaviin lapsilisiin, jotka laitetaan joka tapauksessa sijoituksiin, sekä asuntosijoittajille jaettaviin asuntotukiin ymv. Ja verotusta pitäisi keventää roimasti keskituloisilta, jotta köyhempikin voi joskus omistaa omalla palkakla ostetun oman asunnon muualtakin kuin sieltä perähikijältä ja kerryttää varallisuuttaan.