Miksi naiset Tinderissa....
Eivät osaa keskustella?
Olen n.40v mies ja nyt ollut Tinderissa puolisen vuotta. Matcheja tulee tasaisesti, mutta ongelma on keskustelu. Tai oikeastaan sen puute.
Aluksikin naiset eivät koskaan aloita keskustelua. Kun laitat ensimmäisen viestin, yleensä siihen tulee vastaus. Mutta sen jälkeen keskustelusta ei tule oikein mitään. Jos esität naiselle kysymyksen hän vastaa siihen. Ei vastakysymyksiä, ei mitään muita aloituksia tai kommentteja. Jos laitat sellaisen viestin mikä ei sisällä kysymystä, naisesta ei kuulu mitään. Jos laitat jonkun ajan päästä kysymyksen sisältävän viestin, nainen vastaa kysymykseen. Suurimman osan kanssa ei synny minkäänlaista vuorovaikutusta. Miten ihmisistä on tullut näin tyhmiä ja kykenemättömiä?
Olen päätynyt ehdottamaan mahdollisimman pikaisesti tapaamista, että päästäisiin juttelemaan livenä. Osa naisista lopettaa keskustelun siihen, osan kanssa on tosi vaikea sopia mitään, ja pieni osa naisista suhtautuu heti positiivisesti näkemiseen. Olen huomannut, että mitä nuorempi nainen, sitä helpompaa kommunikonti on, ja nuoremmat naiset suhtautuvat tapaamiseenkin avoimemmin.
Onko samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Ei muiden tekemiseen voi vaikuttaa eikä kannata miettiä, miksi joku tekee niin tai ei tee näin. Voit itsekin poistaa sellaisen matchin, jonka kanssa ei synny kunnon keskustelua ja kaikki näyttää takkuavan. Nyt haluaisit ulkoistaa tuonkin muille. Heillä on syynsä roikottaa listoilla ihmisiä, mutta sinun ei tarvitse tehdä samoin eikä sinun tarvitse väkisin yrittää saada tuollaisiin keskusteluihin virtaa.
Miksi jäät odottamaan viikkokausiksi viestiä ihmiseltä, joka ei selkeästi ole kiinnostunut? Kiinnostunut ihminen ei hiljene noin pitkäksi aikaa, joten jos keskustelu tyrehtyy, voit itsekin joko poistaa matchin tai antaa olla. Siirry seuraavaan, mutta älä jää miettimään, miksi joku tuntematon ei vastaa. Valitettavasti Tinderissä on tuollaista nykyään. Tuon ei kannata antaa vaikuttaa itseensä. Siirry seuraavaan. Suurin osa Tinderissä ei ole kiinnostavia - ja jos olet täysin rehellinen, niin eihän tuollainen ihminen ole kiinnostava, josta ei kuulu viikkoihin ja jonka kanssa ei keskustelu lähtenyt liikkeelle. Miksi sinäkään haluaisit olla tekemisissä tuollaisten tyyppien kanssa?
Voi kuule, kyllä minä poistan turhat matchit. Nyt vain on Tinderi siivoamatta joulukuun jäljiltä. En tapaa harrastaa väkisin keskustelua, tuo edellinen oli esimerkki miten homma voisi toimia. Olen toki kokeillut joskus, ja näin se menee. Nainen ei poista matchia ja vastaa vaikka viikkojen jälkeen. Jos nainen ei osaa tai halua keskustella, siirryn seuraavaa. Minua on vain alkanut kiinnostaa se miksi naiset eivät osaa enää keskustella. Osaamisesta kai sen on kiinni. Olen käynyt treffeillä tällaisten naisten kanssa, ja livenä ovat ihan tavallisia naisia joiden kanssa juttu luistaa.
AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan kymmeniä tykkäyksiä päivässä. Olen todella valikoiva matchien suhteen. Silti niitä matcheja tulee ja keskusteluja alkaa. Valikoin kiinnostavimman johon panostan, sillä en ole mikään hyväntekeväisyyslaitos, vaan tiedän mitä haen.
Valitettavasti valinta ei tällä kertaa osunut sinuun.
Miksi sitten keskustelua jatketaan vaikka ei kiinnosta? Eikö silloin vain poisteta match ja jatketaan muiden kanssa.
Minulla on nytkin Tinderissa naisia joista en ole kuullut viikkoihin. Mutta jos nyt laitan vaikka viestin: Moi, miten on viikko alkanut? Vastaus tulee melkein heti tyyliin: Ihan kivasti, töissä. Tätä voi jatkaa vaikka parikin päivää mutta heti kun lopetat kysymyksien esittämisen, nainen vaikenee.
AP.
Mitä muuta tuohon voisi vastata viikon alussa? Heräsin, söin, menin töihin. Entä sulle? Näitä mitäkuuluu-miehiä on tinder täynnä, muuhun keskusteluun niistä ei ole.
Sen huomannut myös, että pk seudun naiset kannattaa kiertää jos mahdollista.
Itsekeskeisiä, ylimielisiä, odottavat tasokasta matcha joka hoitaa kaiken.
Maaseudulla, ulkomailla, jopa Virossa treffit sujuneet aina paremmin ku Helsingissä.
Jos oot pitkä, lihaksikas ja tatuoitu paskan puhuja / pelimies nii saatat päästä Helsingin kisaan mukaan ja saada pillua jos pelaat kortit oikein.
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa miehet hetki tätä:
Teatterikorkeakoulun näyttelijälinjalle hakee vuosittain pyöreästi 1500 nuorta hakijaa. Keskimäärin 10-14 hakijaa pääsee sisään vuosittain.
Tinderissä keskivertonaisella (johon et välttämättä kiinnittäisi kadulla mitään huomiota) saattaa olla tykkäyksiä 5000 mieheltä. Näistä 1-20 pääsee naisen kanssa sänkyyn ja hyvin suurella todennäköisyydellä yksi joskus parisuhteeseen.
Kannattaako Tinderissä siis olla miehenä, on 1+1 laskutoimitus.
"Pääsee sänkyyn". Tyypillinen pllunvinkuja.
ap999 kirjoitti:
Sen huomannut myös, että pk seudun naiset kannattaa kiertää jos mahdollista.
Itsekeskeisiä, ylimielisiä, odottavat tasokasta matcha joka hoitaa kaiken.
Maaseudulla, ulkomailla, jopa Virossa treffit sujuneet aina paremmin ku Helsingissä.
Jos oot pitkä, lihaksikas ja tatuoitu paskan puhuja / pelimies nii saatat päästä Helsingin kisaan mukaan ja saada pillua jos pelaat kortit oikein.
Virolaiselle ja venäläiselle riittää että sulla on paksu lompakko. Ei ne susta ole kiinnostuneet.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, kyllä minä poistan turhat matchit. Nyt vain on Tinderi siivoamatta joulukuun jäljiltä. En tapaa harrastaa väkisin keskustelua, tuo edellinen oli esimerkki miten homma voisi toimia. Olen toki kokeillut joskus, ja näin se menee. Nainen ei poista matchia ja vastaa vaikka viikkojen jälkeen. Jos nainen ei osaa tai halua keskustella, siirryn seuraavaa. Minua on vain alkanut kiinnostaa se miksi naiset eivät osaa enää keskustella. Osaamisesta kai sen on kiinni. Olen käynyt treffeillä tällaisten naisten kanssa, ja livenä ovat ihan tavallisia naisia joiden kanssa juttu luistaa.
AP.
Ihmisten Tinder-käyttäytyminen on muuttunut. Moni ei oikeasti etsi sieltä mitään, kunhan vain kuluttaa aikaa. Itsekin totesit, että livenä keskustelut sujuvat eli naiset osaavat keskustella. Kun Tinderissä tilanne on toinen, on syy varmaankin juuri se Tinder, ei siis naisten keskustelutaidot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatelkaapa miehet hetki tätä:
Teatterikorkeakoulun näyttelijälinjalle hakee vuosittain pyöreästi 1500 nuorta hakijaa. Keskimäärin 10-14 hakijaa pääsee sisään vuosittain.
Tinderissä keskivertonaisella (johon et välttämättä kiinnittäisi kadulla mitään huomiota) saattaa olla tykkäyksiä 5000 mieheltä. Näistä 1-20 pääsee naisen kanssa sänkyyn ja hyvin suurella todennäköisyydellä yksi joskus parisuhteeseen.
Kannattaako Tinderissä siis olla miehenä, on 1+1 laskutoimitus.
"Pääsee sänkyyn". Tyypillinen pllunvinkuja.
No kyllä tuota termiä voi Tinderiä ajatellen hyvin käyttää. On se ihan uskomaton saavutus, jos tuon ohjelman kautta päihität 5000 muuta kilpailijaa ja etenet sen kuraisen tekstipelin kautta naisen kanssa sänkyyn. Kyllä se on nimenomaan "päästä sänkyyn".
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta tuohon voisi vastata viikon alussa? Heräsin, söin, menin töihin. Entä sulle? Näitä mitäkuuluu-miehiä on tinder täynnä, muuhun keskusteluun niistä ei ole.
Tuohon kysymykseen voisi vaikka vastata vastakysymyksellä: miten sun viikonloppu meni? Mutta tuohan oli esimerkki. Tuon aloituksen jälkeen voit jatkaa vaikka kolme päivää tiivistäkin viestittelyä missä käsitellään asioita maan ja taivaan väliltä. Mutta heti kun mies lopettaa kysymyksien esittämisen, nainen vaikenee.
AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä.
Me pääkaupunkiseudun Tinder-naiset emme ole sen arrogantimpia kuin muutkaan. Tarjontaa vain on niin paljon, ettei kaikkeen riitä aika. Jossain maakunnassa saa ehkä yhden oikeasti kiinnostavan mätsin kuukausien sisään, niin kyllähän sen kanssa juttelee vaikkei niin upeaa olisikaan.
Minä saan kymmeniä tykkäyksiä päivässä. Olen todella valikoiva matchien suhteen. Silti niitä matcheja tulee ja keskusteluja alkaa. Valikoin kiinnostavimman johon panostan, sillä en ole mikään hyväntekeväisyyslaitos, vaan tiedän mitä haen.
Sehän on tutkitusti niin että mitä enemmän vaihtoehtoja, sitä todennäköisemmin ei valitse yhtään mitään.
Pätee ilmeisesti tähänkin. Mutta näin maakunnan naisena pakko sanoa myös se että itse etsin tinderistä rakkautta. Ei mull
Mihin tämä muka perustuu, että jos on paljon vaihtoehtoja, ei todennäköisesti valitse mitään? Tämä pätee ehkä niihin ihmisiin, jotka eivät oikeasti tiedä, mitä hakevat tai mitä haluavat. Olen itse joskus selannut jotain satojen miesten kuvagalleriaa Tinderissä, ja kyllähän siitäkin määrästä ihan hyvin erottuivat ne, joiden profiilin edes halusi klikata auki, ja sitten näiden tekstien (+ kuvien) perusteella oli todella helppoa valikoida ne, keille halusi antaa tykkäyksen. Satojen miesten kuvavirta ei tee valintaa vaikeammaksi, hitaammaksi vain kun joutuu selaamaan läpi hirveästi epäkiinnostavia. Ihan samanlaisista ja samoista miehistä kiinnostuisin, oli tarjontaa sitten 500 tai 10 miestä.
Ja eihän tuo iso määrä edes tarkoita, että ne sinänsä ovat "vaihtoehtoja". Vaihtoehto tarkoittaa jotain, mistä voi valita, mutta Tinderissä kaikki ei tunnu sellaiselta, vaan se valikoima on lähinnä se, mistä pitää osata seuloa ne, jotka voisivat olla vaihtoehtoja.
Itsekin totesit, että vaikka pitäisi valiuta pienestä otannasta, kelpuutat vain oikeasti kiinnostavan. Eihän hän sen epäkiinnostavammaksi varmaan muuttuisi, vaikka tulisi vastaan isommassa joukossa . vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohon kysymykseen voisi vaikka vastata vastakysymyksellä: miten sun viikonloppu meni? Mutta tuohan oli esimerkki. Tuon aloituksen jälkeen voit jatkaa vaikka kolme päivää tiivistäkin viestittelyä missä käsitellään asioita maan ja taivaan väliltä. Mutta heti kun mies lopettaa kysymyksien esittämisen, nainen vaikenee.
AP.
Se vaikeneminen tarkoittaa, että ei kiinnosta jatkaa keskustelua. Syytä ei kannata lähteä miettimään, kun ei sitä tuntemattoman kohdalla voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
No on se valheellista kysyntää, jos olette hakemassa miestä joka on juuri teistä kiinnostunut. Mutta jos vain haluatte seksiä ja ei haittaa että olette harmaata massaa ja kiinnostatte vain sen vuoksi että sukupuoli on nainen, niin ei siinä mitään. Menkää vaan ns. treffeille.
Nainen luovuttaa joka panokerta 250-500e arvoisen lahjan. Tullessaan raskaaksi 100 000-200 000e arvoisen paketin. En ees ala hinnoittelemaan kotitöitä. Älkää olko niin hölmöjä. Mies tietää tarkalleen mistä tässä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihmiset tosiaan löydä enää seuraa "normaalisti",ihmettelen.
Mistä sitä seuraa löytää? Työ ja harrastukset miesvaltaisia. En omista koiraa. Pitkän parisuhteen jälkeen kaveripiirissä pelkästään lapsiperheitä ja pariskuntia. Lapsi muuttanut jo omilleen, ei siis mitään lapsiin liittyviä verkostoja. Naapuruston ainoa sinkkunainen on 81v (sinällään kyllä herttainen mummeli). Baarissa käyn hyvässä seurassa juomassa 1-2 olutta. Tämän päivän yökerhoista en ymmärrä mitään, epäilen että 2000-luvun alun opeilla siellä ei menestytä....
Vierailija kirjoitti:
Tässä on paikkakuntakohtaisia erojakin. Pk-seudulla on eniten sellaista Todista heti ettet tuhlaa aikaani ja erotu positiivisesti 10 000 mätsistä olemalla tosi kiinnostava minulta mitään vastavuoroisuutta vaatimatta. Tietysti jos näyttää kalsarimallilta niin naiset on aktiivisia. Muut joutuu todistamaan kirjallisesti kykyään naisen istuessa valtaistuimella, antaessa pisteitä suorituksesta. Tosi tervanjuontia ja alkaa ärsyttää nopeesti.
Maakunnissa käydessä olen voinut ihan normaalisti ja vastavuoroisesti jutella naisten kanssa ja hekin aloittavat keskusteluja, palaavat asiaan, kysyvät kysymyksiä. 100 kertaa helpompaa.
Sinä ja ap ja useimmat miehet olette niitä miehiä, jotka ajattelevat, että naisten tehtävä on aina ja kaikkialla viihdyttää ja miellyttää miehiä, ketä tahansa miehiä, ja nyt teitä vtuttaa, kun naiset eivät toimikaan niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se valheellista kysyntää, jos olette hakemassa miestä joka on juuri teistä kiinnostunut. Mutta jos vain haluatte seksiä ja ei haittaa että olette harmaata massaa ja kiinnostatte vain sen vuoksi että sukupuoli on nainen, niin ei siinä mitään. Menkää vaan ns. treffeille.
Peli muuttuu vain vaikeammaksi, jos Tinderissä on mies, joka ajattelee hakevansa rehellisesti pelkkää seksiä. Sitten se peli vasta kovenee. Ja on ihan sama kilpailun näkökulmasta, mitä muut miehet sieltä hakevat. Jos jotkut muut miehet vievät naisten huomion sovelluksessa ja saavat naiselta seksiä, niin kyllä minä oletan silloin miehenä todennäköisesti jääväni rannalle kilpailussa. Varsinkin, kun nainen keskustelee muiden miesten kanssa seksideiteistä.
Miksei niitä maksullisia voida käyttää? Täältä kun saa viikottain lukea ettei kaivata naista muuhun kuin lakanoiden lämmittäjäksi. http://tinyurl.com/5bxnaw57 + http://tinyurl.com/mu2jp9u
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitä seuraa löytää? Työ ja harrastukset miesvaltaisia. En omista koiraa. Pitkän parisuhteen jälkeen kaveripiirissä pelkästään lapsiperheitä ja pariskuntia. Lapsi muuttanut jo omilleen, ei siis mitään lapsiin liittyviä verkostoja. Naapuruston ainoa sinkkunainen on 81v (sinällään kyllä herttainen mummeli). Baarissa käyn hyvässä seurassa juomassa 1-2 olutta. Tämän päivän yökerhoista en ymmärrä mitään, epäilen että 2000-luvun alun opeilla siellä ei menestytä....
Google translate auttaa kääntämään. Moni käy väh. kuukausittain Suomen puolella. https://www.amoremi.ee/tutvus/mehega JA https://tutvus.planet.ee/?leht=mees_otsib_naist
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä.
Me pääkaupunkiseudun Tinder-naiset emme ole sen arrogantimpia kuin muutkaan. Tarjontaa vain on niin paljon, ettei kaikkeen riitä aika. Jossain maakunnassa saa ehkä yhden oikeasti kiinnostavan mätsin kuukausien sisään, niin kyllähän sen kanssa juttelee vaikkei niin upeaa olisikaan.
Sehän on tutkitusti niin että mitä enemmän vaihtoehtoja, sitä todennäköisemmin ei valitse yhtään mitään.
Pätee ilmeisesti tähänkin. Mutta näin maakunnan naisena pakko sanoa myö
Lähinnä mä tarkoitan vaihtoehtojen runsaudenpulalla sitä että pystyykö oikeasti ja aidosti antamaan jokaiselle mahdollisuuden näyttää kuka on ja että voisiko se olla se sun elämän mies jos sen miehen pitää todellakin sieltä satojen osumien joukosta yrittää erottua jotenkin edukseen? Mä kerroin tuolla ekalla sivulla että tän mun elämäni miehen eka viesti mulle oli Moi. Kuinka moni satojen osumien nainen siinä kohtaa vaan pyöräyttäisi silmiään ja joko poistaisi osuman tai vaan jättäisi vastaamatta? Minä vastasin ja seuraavana päivänä me jo puhuttiin puolitoista tuntia puhelimessa.
Siis mulle tää on ihan puhdasta spekulaatiota. Mä en voi tietää miten mä olisin käyttäytynyt jos mulla olisi ollut satoja osumia. Haluaisin tietenkin uskoa että olisin tunnistanut rakkauden sieltä niidenkin joukosta.
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä.
Tiedän. Eräs ihan ok näköinen tuttu nainen (41v, yksi lapsi) teki Tinder tilin ja sai kuukaudessa yli 7000 tykkäystä.
Pk-seudulla tinder homma menee käytännössä niin, että lähes jokainen jotakuinkin ihmisen näköinen nainen saa tuhansia tykkäyksiä, ja kaikki nämä naiset valitsevat jatkoon ne samat parhaimman näköiset miehet.
Seurauksena ei-huippumiehet ulisevat ("wööö, en saa tykkäyksiä") ja naiset ulisevat ("wöö, miehet ei halua sitoutua") ja ne huippumiehet nauttivat elämästään ja panevat. Aikamoinen sirkus, jossa pellejä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mistä sitä seuraa löytää"?
Tinderistä, jos olet hyvännäköinen. Jos et ole hyvännäköinen, niin todennäköisesti et löydä seuraa mistään.
Naiset ei osaa kommunikoida miesten kanssa olen myös huomannut. On mahdotonta saada keskustelua aikaiseksi.
Pätee ilmeisesti tähänkin. Mutta näin maakunnan naisena pakko sanoa myös se että itse etsin tinderistä rakkautta. Ei mulle olisi riittänyt yksi hyvä ellei se yksi hyvä olisi sitten sattunut olemaan elämäni mies. Vaikka vaihtoehtoja ei ehkä ollut yhtä paljon kuin pääkaupunkiseudulla, mullekaan ei olisi riittänyt se että on vaan joku.
Ehkä mun oli kuitenkin helpompi tunnistaa se elämäni mies kun ei ollut satoja osumia.
T. Edelleen se nainen joka löysi tinderistä rakkauden