Miksi naiset Tinderissa....
Eivät osaa keskustella?
Olen n.40v mies ja nyt ollut Tinderissa puolisen vuotta. Matcheja tulee tasaisesti, mutta ongelma on keskustelu. Tai oikeastaan sen puute.
Aluksikin naiset eivät koskaan aloita keskustelua. Kun laitat ensimmäisen viestin, yleensä siihen tulee vastaus. Mutta sen jälkeen keskustelusta ei tule oikein mitään. Jos esität naiselle kysymyksen hän vastaa siihen. Ei vastakysymyksiä, ei mitään muita aloituksia tai kommentteja. Jos laitat sellaisen viestin mikä ei sisällä kysymystä, naisesta ei kuulu mitään. Jos laitat jonkun ajan päästä kysymyksen sisältävän viestin, nainen vastaa kysymykseen. Suurimman osan kanssa ei synny minkäänlaista vuorovaikutusta. Miten ihmisistä on tullut näin tyhmiä ja kykenemättömiä?
Olen päätynyt ehdottamaan mahdollisimman pikaisesti tapaamista, että päästäisiin juttelemaan livenä. Osa naisista lopettaa keskustelun siihen, osan kanssa on tosi vaikea sopia mitään, ja pieni osa naisista suhtautuu heti positiivisesti näkemiseen. Olen huomannut, että mitä nuorempi nainen, sitä helpompaa kommunikonti on, ja nuoremmat naiset suhtautuvat tapaamiseenkin avoimemmin.
Onko samanlaisia kokemuksia?
Kommentit (136)
Sä AP et vaan ole kiinnostava, ihan yksinkertaisesti
Sitten ihmetellään ja naureskellaan kun miehille kehitetään tekoälybotteja joiden kanssa saavat keskustella. Botti ei vastaa kysymykseen joo tai ihan hyvin.
Christiiina kirjoitti:
Miksei sitten voi vain poistaa sitä mätsiä?
Vierailija kirjoitti:
No on se valheellista kysyntää, jos olette hakemassa miestä joka on juuri teistä kiinnostunut. Mutta jos vain haluatte seksiä ja ei haittaa että olette harmaata massaa ja kiinnostatte vain sen vuoksi että sukupuoli on nainen, niin ei siinä mitään. Menkää vaan ns. treffeille.
Mitäpä luulet kuinka paljon minua kiinnostaa olenko jotain harmaata massaa vai en miehelle, jolta olen hakemassa vain seksiä? Kiinnostaa ihan vaan se, että vaikuttaako mies sellaiselta jolta voisi saada hyvää seksiä.
Christiiina kirjoitti:
Ei tämä ihan totta ole edes. Itsekin luulin etten ole kiinnostava, kunnes kokeilin toisella paikkakunnalla ja naiset oli paljon kiinnostuneempia. Jos naisille on ns. liikaa tarjontaa, vaikkakin vain näennäisesti, niin he alkavat käyttäytymään kuin olisivat filmitähtiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se valheellista kysyntää, jos olette hakemassa miestä joka on juuri teistä kiinnostunut. Mutta jos vain haluatte seksiä ja ei haittaa että olette harmaata massaa ja kiinnostatte vain sen vuoksi että sukupuoli on nainen, niin ei siinä mitään. Menkää vaan ns. treffeille.
Mitäpä luulet kuinka paljon minua kiinnostaa olenko jotain harmaata massaa vai en miehelle, jolta olen hakemassa vain seksiä? Kiinnostaa ihan vaan se, että vaikuttaako mies sellaiselta jolta voisi saada hyvää seksiä.
No mikäs siinä, jos seksi on sitä että masturboidaan orgasmi toisen vartaloa apuna käyttäen, vaikka ei ole mitään henkistä yhteyttä. Mulle hyvä seksi ei ole tuollaista kylmää.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Ei tämä ihan totta ole edes. Itsekin luulin etten ole kiinnostava, kunnes kokeilin toisella paikkakunnalla ja naiset oli paljon kiinnostuneempia. Jos naisille on ns. liikaa tarjontaa, vaikkakin vain näennäisesti, niin he alkavat käyttäytymään kuin olisivat filmitähtiä.
Tämä. Jäi mainitsematta, että jouluna oli maakunnassa ja siellä tuli muutama match. Keskustelu lähti liikkeelle ihan eri tavalla kuin etelässä. Mutta jäin vähän siihen käsitykseen, että naiset olivat enemmän kiinnostuneita siitä, että olen pääkapunkisudulta, kuin vakavissaan keskustelusta.
AP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikäs siinä, jos seksi on sitä että masturboidaan orgasmi toisen vartaloa apuna käyttäen, vaikka ei ole mitään henkistä yhteyttä. Mulle hyvä seksi ei ole tuollaista kylmää.
Tuolla toisella naisella onkin ilmiömäinen kyky nähdä miehen seksitaidot Tinderin tekstikentästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Tämä. Jäi mainitsematta, että jouluna oli maakunnassa ja siellä tuli muutama match. Keskustelu lähti liikkeelle ihan eri tavalla kuin etelässä. Mutta jäin vähän siihen käsitykseen, että naiset olivat enemmän kiinnostuneita siitä, että olen pääkapunkisudulta, kuin vakavissaan keskustelusta.
AP.
Sama tapahtuu kaupungissa, kun mätsää vain naisten kanssa, jotka ovat niin karmivia, etteivät todennäköisesti pääse keskusteluissa miesten kanssa kovin pitkälle. Eli naisissa on jotain selkeitä puutteita ulkonäöllisesti / jotain kehitysvammaa. Itse olen saanut kerran aloitteen yhdeltä naiselta, kun yritin swaipata VAIN kaikki rajuimmat tapaukset oikealle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He eivät vaan ole riittävän kiinnostuneita sinusta.
T. Nainen joka löysi Tinderistä rakkauden
Mutta matchasivat silti...? Naiset aina valittavat, kun miehet matchaavat naisia, joista eivät ole kiinnostuneita, mutta sitten tekevät niin itsekin.
-eri
Mistä sen voi etukäteen tietää. Osuman jälkeen on vielä toinen karsinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
AP.
Mä kävin maakunnassa nyt joulun aikaan muutamalla treffillä ja naiset oli tosi kivoja. Kaikki halusi nähdä uudestaan ja oikeasti kiinnostuneita. Tosi helppo keskustella. Ymmärsin ettei minussa olekaan mitään suirta vikaa, vaan pk-seudun tinderin naiset on jotenkin eri maailmasta ja kylmiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvään seksiin ei tarvita sen suurempaa henkistä yhteyttä. Jos sinulle seksi ilman suurempia tunteita on toisen keholla masturboimista, älä kuvittele kaikkia muita samanlaisiksi.
Christiiina kirjoitti:
Mä olen ymmärtänyt muista keskusteluketjuista, ettei sinulla pitäisi olla kovin paljoa varaa tuomita.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin omassa kaveripiirissä yleistä, että tinder ladataan vaan viihdemielessä, eikä sieltä oikeasti etsitä minkäänlaista seuraa. Monelle miehelle voi tulla yllätyksenä, mutta moni nainen ei etsi sieltä oikeasti yhtään mitään, ei aviomiestä tai pienen hetken iloakaan. Älkää kysykö mikä järki, mutta tämän havainnon olen itse tehnyt.
Heh heh "viihde mielessä". Se ladataan jotta voidaan liusata miehiä ja tsekata omaa markkina-arvoa. Mikään ei ole niin pinnallinen kuin nainen. Ja pahinta on, kun eivät itse myönnä, mutta näistä se aina paistaa läpi.
Olet väliinputoaja: olet riittävän hyvännäköinen että naiset heikkona hetkenä antavat sinulle tykkäyksen, mutta et ole riittävän hyvännäköinen että nämä naiset oikeasti haluaisivat jutella kanssasi.
Vinkkini sinulle: vaihda kuvasi sellaisiksi joissa näytät paremmalta, ja voin luvata että naisten motivaatio jutella kanssasi kasvaa merkittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Olet väliinputoaja: olet riittävän hyvännäköinen että naiset heikkona hetkenä antavat sinulle tykkäyksen, mutta et ole riittävän hyvännäköinen että nämä naiset oikeasti haluaisivat jutella kanssasi.
Vinkkini sinulle: vaihda kuvasi sellaisiksi joissa näytät paremmalta, ja voin luvata että naisten motivaatio jutella kanssasi kasvaa merkittävästi.
http://i.pinimg.com/originals/6b/47/75/6b4775e7000cca5ddf49537236441955…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvään seksiin ei tarvita sen suurempaa henkistä yhteyttä. Jo
Hyvään seksiin ei tarvita kuin terveet kädet ja hyvä mielikuvitus. Naisilla harvoin on mitään tekemistä hyvän seksin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
AP.
Mä kävin maakunnassa nyt joulun aikaan muutamalla treffillä ja naiset oli tosi kivoja. Kaikki halus
Hmm. No pakko kai sitten tässä yhteydessä kiittää pk-seudun naisia siitä että omakin mies lähti siltä seudulta tänne maakuntaan treffeille ja sille tielle jäi. Kiitos tuhannesti!
T. Se nainen joka löysi Tinderistä rakkauden
Nämä pk-seudun naiset oikein puhuu niin että saat pisteen, kun vaikka sanot jotain hyvää tilannehuumoria keskusteluun liittyen tms. Kuka normaali noin puhuu? Voi olla vain huumoria, mutta kyllä monella siellä on oikeastikin tuollainen asenne, että ovat arvostelemassa miehiä eivätkä tasavertaisena tutustumassa. Tosi luotaantyöntävää, kun toinen on passiivinen ja pitää itse tehdä työt että juttu edistyy mihinkään. En mä edes hae sellaista suhdetta, jossa toinen kuvittelee olevansa arvokas mitään tekemättä, joten motivaatio laskee.
Ihan perusjuttu. Naiset varmaan saa niin paljon mätsejä, että vara valita kenen kanssa viestittelevät. Kyllähän se harmittaa kun itse käyttää aikaa ja vaivaa kirjoittamalla pitkän ja hyvän viestin niin siihen vastataan yhdellä lauseella.
M37