Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset Tinderissa....

Vierailija
02.01.2024 |

Eivät osaa keskustella?

Olen n.40v mies ja nyt ollut Tinderissa puolisen vuotta. Matcheja tulee tasaisesti, mutta ongelma on keskustelu. Tai oikeastaan sen puute.

Aluksikin naiset eivät koskaan aloita keskustelua. Kun laitat ensimmäisen viestin, yleensä siihen tulee vastaus. Mutta sen jälkeen keskustelusta ei tule oikein mitään. Jos esität naiselle kysymyksen hän vastaa siihen. Ei vastakysymyksiä, ei mitään muita aloituksia tai kommentteja. Jos laitat sellaisen viestin mikä ei sisällä kysymystä, naisesta ei kuulu mitään. Jos laitat jonkun ajan päästä kysymyksen sisältävän viestin, nainen vastaa kysymykseen. Suurimman osan kanssa ei synny minkäänlaista vuorovaikutusta. Miten ihmisistä on tullut näin tyhmiä ja kykenemättömiä?

Olen päätynyt ehdottamaan mahdollisimman pikaisesti tapaamista, että päästäisiin juttelemaan livenä. Osa naisista lopettaa keskustelun siihen, osan kanssa on tosi vaikea sopia mitään, ja pieni osa naisista suhtautuu heti positiivisesti näkemiseen. Olen huomannut, että mitä nuorempi nainen, sitä helpompaa kommunikonti on, ja nuoremmat naiset suhtautuvat tapaamiseenkin avoimemmin.

Onko samanlaisia kokemuksia? 

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin tinderin viime vuonna, ja kyllähän niitä mätsejä siellä tulee aivan valtavasti. Ekana viikonloppuna taisi tulla yli 1000 tykkäystä. Pakkohan tuossa kohtaa on valita ne parhaimman näköiset viestittelyyn, koska ei minulla ole aikaa käydä kymmeniä keskusteluja samaan aikaan.

Vierailija
102/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin omassa kaveripiirissä yleistä, että tinder ladataan vaan viihdemielessä, eikä sieltä oikeasti etsitä minkäänlaista seuraa. Monelle miehelle voi tulla yllätyksenä, mutta moni nainen ei etsi sieltä oikeasti yhtään mitään, ei aviomiestä tai pienen hetken iloakaan. Älkää kysykö mikä järki, mutta tämän havainnon olen itse tehnyt. 

Noin se menee myös jonkun tutkimuksen mukaan. En kyllä itse ymmärrä miksi edes mennä sinne, jos ei halua mitään. Mua ei saisi kirveelläkään deittisovelluksiin ja jotkut naiset menee sinne "huvikseen".

N43

Minusta tuo huvikseen selailu ei ole läheskään yhtä outoa kuin miesten käytös. Tehtaillaan feikkitilejä ja jopa tehdään erilaisia tilastoja ja kaavoja, miten tinderissä (teoriassa) menestytään. Miehet oikeasti tekevät opetusvideoita tästä aiheesta ja selittävät kuolemanvakavina, miten tinder voitetaan.

Veikkaan että yksikään noista kotikutoisista tilastotieteilijöistä ei ole ollut treffeillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin omassa kaveripiirissä yleistä, että tinder ladataan vaan viihdemielessä, eikä sieltä oikeasti etsitä minkäänlaista seuraa. Monelle miehelle voi tulla yllätyksenä, mutta moni nainen ei etsi sieltä oikeasti yhtään mitään, ei aviomiestä tai pienen hetken iloakaan. Älkää kysykö mikä järki, mutta tämän havainnon olen itse tehnyt. 

Noin se menee myös jonkun tutkimuksen mukaan. En kyllä itse ymmärrä miksi edes mennä sinne, jos ei halua mitään. Mua ei saisi kirveelläkään deittisovelluksiin ja jotkut naiset menee sinne "huvikseen".

N43

Minusta tuo huvikseen selailu ei ole läheskään yhtä outoa kuin miesten käytös. Tehtaillaan feikkitilejä ja jopa tehdään erilaisia tilastoja ja kaavoja, miten tinderissä (teoriassa) menestytään. Miehet oikea

Mä asennan Tinderin usein silloin jos olen mieli maassa ja masentunut. Tuntuu hyvältä kun saa hetkessä satoja tai jopa tuhansia tykkäyksiä, ja kymmeniä viestejä miehiltä. 

Vierailija
104/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Minusta tuo huvikseen selailu ei ole läheskään yhtä outoa kuin miesten käytös. Tehtaillaan feikkitilejä ja jopa tehdään erilaisia tilastoja ja kaavoja, miten tinderissä (teoriassa) menestytään. Miehet oikea

Tinder on monille vain itsetunnon buustaamisen väline. 

Vierailija
105/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joskus 10v sitten tinder vielä toimikin kun ihmiset oli enemmän aitoja siellä. Nykyisin puhdas peli ja sellaisena se kannattaa ottaa.

Mulla lukee biossakin että pelaan sitä kuin Pokemonia. Svaippailen ja taistelen paikallisten hirviöiden kanssa.

Vierailija
106/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50 täällä.

Olin tuossa viimeiset 3 v Tinderissä on-off. 

Voin allekirjoittaa ap:n kokemuksen, mutta siis miehiin liittyen.

Mätsejä tuli, mutta seuraavaksi hiljaisuus. Osalle laitoin itse viestiä, osan kohdalla ajattelin odottaa josko laittaa jotain viestiä. Tulos: hiljaisuus.

Mietin, että keräsivätkö mätsejä johonkin leikekirjaan kun niitä piti olla, mutta muuten mykkiä.

Kerran laitoin huvikseni testiviestiä useammalle miehelle ja kysyin miksi ovat mykkiä. Siis hyvin asiallinen kyssäri, vähän kevyellä huumoriotteella, ei mitenkään syyttävästi.

Noin puolet ei vastanu mitään (üllatüs), pari sanoi että oli kiirettä/muutto/huomasi että asuttiin kaukana, ja muutama hermostui ja alkoi vaahdota jotain deittielämän vaikeuksista.

Vierailija
107/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä joskus 10v sitten tinder vielä toimikin kun ihmiset oli enemmän aitoja siellä. Nykyisin puhdas peli ja sellaisena se kannattaa ottaa.

Mulla lukee biossakin että pelaan sitä kuin Pokemonia. Svaippailen ja taistelen paikallisten hirviöiden kanssa.

Riippuu siitä että mitä Tinderistä haluaa. Itse haen sieltä seksiä, ja esim matkaillessa haen Tinderin kautta paikallista seuraa jo pari viikkoa ennen lennon lähtöä, eli kun saavun kohteeseen niin mulla on siellä seuralainen/matkaopas valmiiksi "buukattuna" tinderin kautta 😀

Vierailija
108/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei osaa kommunikoida miesten kanssa olen myös huomannut. On mahdotonta saada keskustelua aikaiseksi.

Jos olet riittävän hyvännäköinen mies, niin kyllä naiset osaavat kommunikoida kanssasi.

Tein viime vuosikymmenellä feikki profiilin tinderiin miesmallin kuvilla, ja naiset lähettelivät kilpaa avausviestejä, tekivät kaikkensa että keskustelu ei kuolisi (tupla- ja jopa triplatekstasivat jos lopetin vastaamisen), ja jotkut jopa tarjosivat seksiä muutaman viestin jälkeen. 

Sama on miehillä. Itse kokeilin tehdä profiilin omana itsenäni n34 tavis ja sitten kaunottarena. Kaunotar oli vielä vähän yksinkertainen ja tyhjäpää. Tavisnainen sai 10 ,ja kaunotar 200 mätsiä. Kaunottarena ollessani miehet tyrkytti ja mainosti itseään parisuhteeseen,tavikselle tarjottiin kertakyrpää.

Vierailija
109/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä.

Me pääkaupunkiseudun Tinder-naiset emme ole sen arrogantimpia kuin muutkaan. Tarjontaa vain on niin paljon, ettei kaikkeen riitä aika. Jossain maakunnassa saa ehkä yhden oikeasti kiinnostavan mätsin kuukausien sisään, niin kyllähän sen kanssa juttelee vaikkei niin upeaa olisikaan.

Minä saan kymmeniä tykkäyksiä päivässä. Olen todella valikoiva matchien suhteen. Silti niitä matcheja tulee ja keskusteluja alkaa. Valikoin kiinnostavimman johon panostan, sillä en ole mikään hyväntekeväisyyslaitos, vaan tiedän mitä haen.

Valitettavasti valinta ei tällä kertaa osunut sinuun.

Tiedän. Eräs ihan ok näköinen tuttu nainen (41v, yksi lapsi) teki Tinder tilin ja sai kuukaudessa yli 7000 tykkäystä. 

Pk-seudulla tinder homma menee käytännössä niin, että lähes jokainen jotakuinkin ihmisen näköinen nainen saa tuh

Se on juurikin näin.

Jossakin oli joku tutkimuskin (en nyt muista missä ja millä nimellä) että naiset valitsee hyvin pitkälti samoja miehiä ja hajonta sen ulkopuolella oli aika pientä tyyliin 20% kiinnostavimmista miehistä saa suurimman osan 80% tjsp naisten antamista tykkyksistä.

=> Suurin osa miehistä ei saa mitään.

=> Naiset saa paljon matchejä mutta koska se valitsevat samoja miehiä nämä miehet kuuluvat eliittiin jotka saavat paljon mätchejä.

=> Eliittimiehet valisetvat parhaita naisia => parhaat miehet ja naiset pariutuvat keskenään.

=> Naiset valittavat kun eivät saa sitoutumista tai miehet haluaa vaan irtoseksiä

Vierailija
110/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

40 v tavis naiset ei halua tavis miehiä vaan jotain komeita top 10 miehiä eli urheilijoita ja jääkiekkoilijoita.

No sitten se on niin, eläkää asian kanssa. Ja kyllä itsekin olen melkein huomannut, että kaikilla 40+ ikäisillä toisella kierroksella olevalla naisella on melkeinpä poikkeuksetta seurustelukumppanina juurikin jääkiekkoilija. Tarkemmin ajatellen enpä edes tunne muunlaisia parisuhteessa olevia miehiä kuin urheilijoita ja jääkiekkoilijoita. 

Paitsi jo on suhteessa Momoan kanssa,kuten minä olen.

Minä puolestani sani Tinderistä suhteeseen Henry Cavillin. Ja itse olen läski ja +50-vuotias nainen. 

Ei meille tosiaan kelpaa kuin pitkät, tummat,hiusrajamiehet,lätkänpelaajat ja alfat. Muut miehet- menkää hus, pois sieltä Tinderistä viemästä meidän naisten aikaa.

Vierailija
111/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä että mitä Tinderistä haluaa. Itse haen sieltä seksiä, ja esim matkaillessa haen Tinderin kautta paikallista seuraa jo pari viikkoa ennen lennon lähtöä, eli kun saavun kohteeseen niin mulla on siellä seuralainen/matkaopas valmiiksi "buukattuna" tinderin kautta 😀

Miten herpeksesi voi?

Vierailija
112/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä.

Me pääkaupunkiseudun Tinder-naiset emme ole sen arrogantimpia kuin muutkaan. Tarjontaa vain on niin paljon, ettei kaikkeen riitä aika. Jossain maakunnassa saa ehkä yhden oikeasti kiinnostavan mätsin kuukausien sisään, niin kyllähän sen kanssa juttelee vaikkei niin upeaa olisikaan.

Minä saan kymmeniä tykkäyksiä päivässä. Olen todella valikoiva matchien suhteen. Silti niitä matcheja tulee ja keskusteluja alkaa. Valikoin kiinnostavimman johon panostan, sillä en ole mikään hyväntekeväisyyslaitos, vaan tiedän mitä haen.

Valitettavasti valinta ei tällä kertaa osunut sinuun.

Tiedän. Eräs ihan ok näköinen tuttu nainen (41v, yksi lapsi) teki Tinder tilin ja sai kuukaudessa yli 7000 tykkäystä. 

Pk-seudulla tinder homma menee käytännössä niin, että lähes jo

Ko tutkimuksessa kaikki miehet lähettivät viestiä niille max 22-vuotiaille ja kauniille naisille. Naiset sen sijaan viestttwlivät kaikenlaisten miesten kanssa. 

Vierailija
113/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei osaa kommunikoida miesten kanssa olen myös huomannut. On mahdotonta saada keskustelua aikaiseksi.

Jos olet riittävän hyvännäköinen mies, niin kyllä naiset osaavat kommunikoida kanssasi.

Tein viime vuosikymmenellä feikki profiilin tinderiin miesmallin kuvilla, ja naiset lähettelivät kilpaa avausviestejä, tekivät kaikkensa että keskustelu ei kuolisi (tupla- ja jopa triplatekstasivat jos lopetin vastaamisen), ja jotkut jopa tarjosivat seksiä muutaman viestin jälkeen. 

Sama on miehillä. Itse kokeilin tehdä profiilin omana itsenäni n34 tavis ja sitten kaunottarena. Kaunotar oli vielä vähän yksinkertainen ja tyhjäpää. Tavisnainen sai 10 ,ja kaunotar 200 mätsiä. Kaunottarena ollessani miehet tyrkytti ja mainosti itseään parisuhteeseen,tavikselle tarjottiin kertakyrpää

Nainen joka saa vain 10 mätsiä tinderissä, on kaukana taviksesta. Tuollainen nainen on ulkonäöltään aivan poikkeuksellisen ruma. Olen itse henkilökohtaisesti nähnyt 160cm/100 kg naisen tinder tilin, ja tykkäyksiä oli siellä yli tuhat, mätsejä oli yli sata.

Vierailija
114/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N50 täällä.

Olin tuossa viimeiset 3 v Tinderissä on-off. 

Voin allekirjoittaa ap:n kokemuksen, mutta siis miehiin liittyen.

Mätsejä tuli, mutta seuraavaksi hiljaisuus. Osalle laitoin itse viestiä, osan kohdalla ajattelin odottaa josko laittaa jotain viestiä. Tulos: hiljaisuus.

Mietin, että keräsivätkö mätsejä johonkin leikekirjaan kun niitä piti olla, mutta muuten mykkiä.

Kerran laitoin huvikseni testiviestiä useammalle miehelle ja kysyin miksi ovat mykkiä. Siis hyvin asiallinen kyssäri, vähän kevyellä huumoriotteella, ei mitenkään syyttävästi.

Noin puolet ei vastanu mitään (üllatüs), pari sanoi että oli kiirettä/muutto/huomasi että asuttiin kaukana, ja muutama hermostui ja alkoi vaahdota jotain deittielämän vaikeuksista.

No tässähän nähdään tämä naisten taktiikka. Aloitit komeiden kanssa joihin sinulle ei ole mitään realistisia mahdollisuuksia keskustelun ja odotit niiltä avausta joihin sinun olisi kannattanut olla yhteydessä. Eli älä syytä miehiä. Luulisi teidän naisten jo ymmärtävän, että tinder on karkkikauppa komeille miehille jotka peleevat kaikkia siellä. Voisin lyödä vetoa, että se on jopa ollut se tavoite mitä on haettu appia tehdessä.

Vierailija
115/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei muuten pidä paikkaansa kun naiset väittää ettei ne ehdi lukea kaikkia viestejä. Pistää jonkun kivan loukkauksen niin tulee nopee unmatch vaikka muuten on saanut huudella tyhjyyteen. Eli kyllä ne luetaan, ei vaan vastailla

Vierailija
116/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka saa vain 10 mätsiä tinderissä, on kaukana taviksesta. Tuollainen nainen on ulkonäöltään aivan poikkeuksellisen ruma. Olen itse henkilökohtaisesti nähnyt 160cm/100 kg naisen tinder tilin, ja tykkäyksiä oli siellä yli tuhat, mätsejä oli yli sata.

Matcheja ei voi saada enempää kuin mistä on itse tykännyt. Jos nainen on tykännyt vain kymmenen miehen profiilista, voi maksimissaan saada 10 matchia. Vaikea uskoa, että sadan matchin naisella on rima kovin korkealla.

Vierailija
117/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä asennan Tinderin usein silloin jos olen mieli maassa ja masentunut. Tuntuu hyvältä kun saa hetkessä satoja tai jopa tuhansia tykkäyksiä, ja kymmeniä viestejä miehiltä."

Mielenterveys kohdillaan.

Mitenkäs sitten jos alkaa tykkäykset vähenemään? Mikä on selviytymis-metodi tällöin?

Vierailija
118/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä asennan Tinderin usein silloin jos olen mieli maassa ja masentunut. Tuntuu hyvältä kun saa hetkessä satoja tai jopa tuhansia tykkäyksiä, ja kymmeniä viestejä miehiltä."

Mielenterveys kohdillaan.

Mitenkäs sitten jos alkaa tykkäykset vähenemään? Mikä on selviytymis-metodi tällöin?

En ole tuo kirjoittaja, mutta ehkäpä tuossa ei tarkoiteta patologista masennusta vaan pikemminkin just sellaista mieli maassa -fiilistä. Sitten kun huomio on piristänyt, jaksaa lähteä vaikka metsälenkille, ja siellähän sitten mieli virkistyy ihan oikeasti. Itse toki suosisin mieluummin vaikka kahvilla käyntiä ystävän kanssa, metsälenkkiä, uimista tai vaikka hyvän leffan katsomista.

Vierailija
119/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn, mistä sinkkumies voisi löytää sellaisia normaaleja järkeviä naisia, keitä kiinnostaisi tutustua ja ajatuksissa olisi parisuhde?

Vierailija
120/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässähän nähdään tämä naisten taktiikka. Aloitit komeiden kanssa joihin sinulle ei ole mitään realistisia mahdollisuuksia keskustelun ja odotit niiltä avausta joihin sinun olisi kannattanut olla yhteydessä. Eli älä syytä miehiä. Luulisi teidän naisten jo ymmärtävän, että tinder on karkkikauppa komeille miehille jotka peleevat kaikkia siellä. Voisin lyödä vetoa, että se on jopa ollut se tavoite mitä on haettu appia tehdessä.

Vaikea uskoa, että Tinder olisi karkkikauppa kenellekään. Paitsi toki, jos tykkää katsella erilaisten ihmisten kuvia. Jos komea mies saa sieltä helposti epäviehättäviä naisia tyyliin "niin paljon kuin haluaa", niin mikäs karkkikauppa se sellainen on? Aika moni mies, jolla on tsäänssit parempaan, eivät epäviehättäviä haluaisi edes bonuksena.