Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset Tinderissa....

Vierailija
02.01.2024 |

Eivät osaa keskustella?

Olen n.40v mies ja nyt ollut Tinderissa puolisen vuotta. Matcheja tulee tasaisesti, mutta ongelma on keskustelu. Tai oikeastaan sen puute.

Aluksikin naiset eivät koskaan aloita keskustelua. Kun laitat ensimmäisen viestin, yleensä siihen tulee vastaus. Mutta sen jälkeen keskustelusta ei tule oikein mitään. Jos esität naiselle kysymyksen hän vastaa siihen. Ei vastakysymyksiä, ei mitään muita aloituksia tai kommentteja. Jos laitat sellaisen viestin mikä ei sisällä kysymystä, naisesta ei kuulu mitään. Jos laitat jonkun ajan päästä kysymyksen sisältävän viestin, nainen vastaa kysymykseen. Suurimman osan kanssa ei synny minkäänlaista vuorovaikutusta. Miten ihmisistä on tullut näin tyhmiä ja kykenemättömiä?

Olen päätynyt ehdottamaan mahdollisimman pikaisesti tapaamista, että päästäisiin juttelemaan livenä. Osa naisista lopettaa keskustelun siihen, osan kanssa on tosi vaikea sopia mitään, ja pieni osa naisista suhtautuu heti positiivisesti näkemiseen. Olen huomannut, että mitä nuorempi nainen, sitä helpompaa kommunikonti on, ja nuoremmat naiset suhtautuvat tapaamiseenkin avoimemmin.

Onko samanlaisia kokemuksia? 

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Sä AP et vaan ole kiinnostava, ihan yksinkertaisesti 

Ei tämä ihan totta ole edes. Itsekin luulin etten ole kiinnostava, kunnes kokeilin toisella paikkakunnalla ja naiset oli paljon kiinnostuneempia. Jos naisille on ns. liikaa tarjontaa, vaikkakin vain näennäisesti, niin he alkavat käyttäytymään kuin olisivat filmitähtiä.

Olen huomannut saman. Asun PK-seudulla, mutta käyn työn takia reissussa muissa suuremmissa kaupungeissa.

PKS:lla en saa tinderistä kerta kaikkiaan mitään, jopa läskit yh-mammat jättävät vastaamatta viesteihini. Muissa kaupungeissa juttu sen sijaan luistaa aika hyvin, olen käynyt useilla treffeillä ja pariseksitreffiäkin saanut sovittua, ja nämä naiset olivat vieläpä sangen hyvännäköisiä. 

En oikeasti ymmärrä miten Helsingin suunnan naiset voivat olla niin arrogantteja verrattuna muuhun maahan.

42/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta: naiset kiinnostuit rahasta tai ulkonäöstä.

Itse vaihdoin kerran pituuden 185cm, niin sain tänään vrk 50 matchia. Normaalisti ehkä 2 tai 3.

Oon ihan hyvännäköinen, mut rahaa ei juuri oo, eikä näy kuvissa.

Toinen pointteri on nostaa ikärajaa. 

Nuoret on usein vaa pinnallisia bimboja, ketkä haluaa ilmaisia treffejä. Kypsemmät fiksumpia ja kuumempia,sekä tietää jo suurinpiirtein mitä haluaa.

Tiedostaa myös ettei omaa MOMOAA riitä jokaiselle tai joutuu jakamaan 10 naisen kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap999 kirjoitti:

Itse vaihdoin kerran pituuden 185cm, niin sain tänään vrk 50 matchia. Normaalisti ehkä 2 tai 3.

Nuoret on usein vaa pinnallisia bimboja, ketkä haluaa ilmaisia treffejä. Kypsemmät fiksumpia ja kuumempia,sekä tietää jo suurinpiirtein mitä haluaa.

Tiedostaa myös ettei omaa MOMOAA riitä jokaiselle tai joutuu jakamaan 10 naisen kanssa. 

No todellakin, tuossa tapauksessa vain tuo pituutesi sakkaa. Eli muutoin oletkin tämän näköinen:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 [tämä siis pielessä] 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Vierailija
44/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap999 kirjoitti:

Toi on kyllä mielenkiintoinen ilmiö. Laitoin joskus huumorimielessä pituudekseni 190 cm, ja saamieni tykkäysten määrä kasvoi räjähdysmäisesti (olen oikeasti 180 cm).

Vierailija
45/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tuo pituus syy sille miksi saan "epäkiinnostavana" matcheja? Minä kun olen 184cm pitkä. 

Ja mitä maakuntien naisiin tulee, yksi jouluna alkanut keskustelu jatkuu edelleen. Nainen on tosi mukava ja osaa keskustella. Minulla ei vain ole mitään siteitä sinne päin, ja välimatka on niin pitkä että tapaamisesta tuskin tulee mitään.

AP.

Vierailija
46/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tuo pituus syy sille miksi saan "epäkiinnostavana" matcheja? Minä kun olen 184cm pitkä. 

Ja mitä maakuntien naisiin tulee, yksi jouluna alkanut keskustelu jatkuu edelleen. Nainen on tosi mukava ja osaa keskustella. Minulla ei vain ole mitään siteitä sinne päin, ja välimatka on niin pitkä että tapaamisesta tuskin tulee mitään.

AP.

Ei ole, olet yli 183 cm, mikä riittää hyvin.

Vierailija
47/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä.

Me pääkaupunkiseudun Tinder-naiset emme ole sen arrogantimpia kuin muutkaan. Tarjontaa vain on niin paljon, ettei kaikkeen riitä aika. Jossain maakunnassa saa ehkä yhden oikeasti kiinnostavan mätsin kuukausien sisään, niin kyllähän sen kanssa juttelee vaikkei niin upeaa olisikaan.

Minä saan kymmeniä tykkäyksiä päivässä. Olen todella valikoiva matchien suhteen. Silti niitä matcheja tulee ja keskusteluja alkaa. Valikoin kiinnostavimman johon panostan, sillä en ole mikään hyväntekeväisyyslaitos, vaan tiedän mitä haen.

Valitettavasti valinta ei tällä kertaa osunut sinuun.

Vierailija
48/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota perustinderöintiä. Miehet ja naiset jää pelaamaan äppiä ja nostattamaan olematonta itsetuntoaan jollain matchien määrällä viestittelyn sijaan, vaikka lopputuloksena eivät ehdi tutustua kehenkään ja kiireellä sovittujen treffien saldokin on lähinnä paha mieli kun tähtäämättä ei taaskaan osunut. 

Mun oli aikoinaan gold. Parituhatta tykkäystä näkyi, mutta svaippailin vaan parikymmentä matchia. Ne ihan komeita, mutta ennemminkin hyviä kirjottajia ja oikeesti kiinnostavia. 

Ehdin keskustella ihan rauhassa ja löytyi maailman paras mies sieltä. Mitä ihmettä olisin tehnyt enemmillä matcheilla eli käytännössä sillä, että Marko 35 ja 1000 muuta randomtyypin nettiprofiilia roikkuvat mulla jossain sovelluksessa eri listassa kuin ennen? 

Vierailija
49/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He eivät vaan ole riittävän kiinnostuneita sinusta. 

T. Nainen joka löysi Tinderistä rakkauden 

Juurikin näin. Naisille ei ole sallittua olla tyly, eli poistaa mätsiä, koska miehet silloin suuttuvat, joten nainen ei enää vastaa. Se ensimmäinen vastaaminen johtuu samasta syystä.

Vierailija
50/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Sä AP et vaan ole kiinnostava, ihan yksinkertaisesti 

Ei tämä ihan totta ole edes. Itsekin luulin etten ole kiinnostava, kunnes kokeilin toisella paikkakunnalla ja naiset oli paljon kiinnostuneempia. Jos naisille on ns. liikaa tarjontaa, vaikkakin vain näennäisesti, niin he alkavat käyttäytymään kuin olisivat filmitähtiä.

Olen huomannut saman. Asun PK-seudulla, mutta käyn työn takia reissussa muissa suuremmissa kaupungeissa.

PKS:lla en saa tinderistä kerta kaikkiaan mitään, jopa läskit yh-mammat jättävät vastaamatta viesteihini. Muissa kaupungeissa juttu sen sijaan luistaa aika hyvin, olen käynyt useilla treffeillä ja pariseksitreffiäkin saanut sovittua, ja nämä naiset olivat vieläpä sangen hyvännäköisiä. 

En oikeasti ymmärrä miten Helsingin suunnan naiset voivat olla

Miksi mätsäät läskejä yh- mammoja, kun et niitä kuitenkaan halua?

Vierailija
51/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan kymmeniä tykkäyksiä päivässä. Olen todella valikoiva matchien suhteen. Silti niitä matcheja tulee ja keskusteluja alkaa. Valikoin kiinnostavimman johon panostan, sillä en ole mikään hyväntekeväisyyslaitos, vaan tiedän mitä haen.

Miksi sitten keskustelua jatketaan vaikka ei kiinnosta? Eikö silloin vain poisteta match ja jatketaan muiden kanssa.

Minulla on nytkin Tinderissa naisia joista en ole kuullut viikkoihin. Mutta jos nyt laitan vaikka viestin: Moi, miten on viikko alkanut? Vastaus tulee melkein heti tyyliin: Ihan kivasti, töissä. Tätä voi jatkaa vaikka parikin päivää mutta heti kun lopetat kysymyksien esittämisen, nainen vaikenee. 

AP.

Vierailija
52/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon sitten siinä 40v tienoilla oleville naisille sitä tarjontaa on? Jos tuon ikäinen mies ei ole tarpeeksi kiinnostava keskustelukumppani. Miksi sitten kuitenkin viestitellä jos ei kiinnosta. Suurin osa naisista vastaa jos kysyy, mutta eivät omaa-loitteisesti vie keskustelu yhtään eteenpäin.

Ja miksi sitten n. 30v naiset taas ovat kiinnostuneita keskustelemaan. Luulisi,että siinä ikäryhmässä juuri olisi sitä vientiä paljon.

AP.

Olen itse 45-v nainen enkä ole Tinderissä. En myöskään tiedä, kuinka paljon minulle olisi tarjontaa. Mutta se ei toisaalta myöskään muuta sitä, ketkä miehet ovat kiinnostavia ja ketkä ei. Vaikka itse tietäisin, että minulle on tarjontaa tosi vähän, ei se silti tarkoittaisi sitä, että kiinnostuisin epätoivoisesti jokaisesta, joka laittaa viestiä.

Noiden Tinder-kontaktiesi joukkoon mahtuu varmaan monenlaisia - jotkut eivät oikeasti osaa keskustella (iso osa ihmisistä ei oikein osaa, ja sama koskee siis miehiä), osan kanssa ei vaan sinulla nyt synkkaa tarpeeksi hyvin, ja osa ei ehkä ole kiinnostuneita. Joillain voi olla jo kiinnostava keskustelu meneillään, joten eivät siksi jaksa innostua uusista tyypeistä. Jotkut ehkä vain keräilevät matcheja.

Tinderissä oleva ystäväni on sanonut, että ihmisten Tinder-käyttäytyminen on muuttunut. Sekin voi selittää kohtaamaasi ilmiötä. Jos aiemmin ihmiset oikeasti hakivat sieltä jotain, nykyisin todella moni vain kuluttaa siellä tylsiä hetkiä swaippailemalla ja katselemassa profiileja. Jotkut voivat huvikseen viestitellä jotain, mutta kaikki eivät todellakaan hae sieltä mitään. Ystäväni on lesbo, eli hänellä ei heterodeittailusta ole kokemuksia, mutta varmaan sama ilmiö kaikilla osastoilla.

Vierailija
53/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten keskustelua jatketaan vaikka ei kiinnosta? Eikö silloin vain poisteta match ja jatketaan muiden kanssa.

Minulla on nytkin Tinderissa naisia joista en ole kuullut viikkoihin. Mutta jos nyt laitan vaikka viestin: Moi, miten on viikko alkanut? Vastaus tulee melkein heti tyyliin: Ihan kivasti, töissä. Tätä voi jatkaa vaikka parikin päivää mutta heti kun lopetat kysymyksien esittämisen, nainen vaikenee. 

AP.

Kokeile toisentyyppistä aloitusta. Ei tuollaiseen kysymykseen oikein voi kauheasti vastata, koska tuntemattomalle ei halua oikeasti kertoa henkilökohtaisia fiiliksiä alkaneesta viikosta, tai mitenkänä yksityiskohtaisesti omasta elämästä - siis tässä vaiheessa vielä. Tuollaiseen kysymykseen ei oikein voi vastata muuten kuin "ihan kivasti, töissä", ja korkeintaan vastakysymyksenä "entä sulla". Mutta jospa he eivät halua tämäntyyppistä viesittelyä tuntemattoman kanssa? Jos he haluavat tutustua toiseen, niin pitäisikö aloitus olla sellainen, mitä kautta pääsee tutustumaan - mutta ilman, että mennään liian henkilökohtaisiin asioihin. Poimi vaikka naisen profiilista joku asia, minkä hän on kertonut, ja kysy siitä jotain - etenkin jos se on asia, joka teitä yhdistää, niin vielä parempi. Esim. jos hän on kertonut harrastavansa valokuvausta, kysy vaikka millaisia valokuvia hän tykkää ottaa tms. 

Sitten taas jos olet matchannut tekstittömiä profiileita, niin sitten saat ihan sitä mitä tilasit. Tietenkään henkilö ei osaa kirjoittaa viestejä, jos ei osaa kirjoittaa profiilitekstiäkään. Ja tekstitön todennäköisemmin keräilee vain matcheja ja hakee itsetuntobuustia. Tai sitten hän on vain yksinkertaisesti todella tylsä ihminen, josta ei edes olisi mitään kerrottavaa lyhyen esittelytekstinkään verran.

Vierailija
54/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset tosiaan löydä enää seuraa "normaalisti",ihmettelen.

Vierailija
55/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP.

Ei muiden tekemiseen voi vaikuttaa eikä kannata miettiä, miksi joku tekee niin tai ei tee näin. Voit itsekin poistaa sellaisen matchin, jonka kanssa ei synny kunnon keskustelua ja kaikki näyttää takkuavan. Nyt haluaisit ulkoistaa tuonkin muille. Heillä on syynsä roikottaa listoilla ihmisiä, mutta sinun ei tarvitse tehdä samoin eikä sinun tarvitse väkisin yrittää saada tuollaisiin keskusteluihin virtaa.

Miksi jäät odottamaan viikkokausiksi viestiä ihmiseltä, joka ei selkeästi ole kiinnostunut? Kiinnostunut ihminen ei hiljene noin pitkäksi aikaa, joten jos keskustelu tyrehtyy, voit itsekin joko poistaa matchin tai antaa olla. Siirry seuraavaan, mutta älä jää miettimään, miksi joku tuntematon ei vastaa. Valitettavasti Tinderissä on tuollaista nykyään. Tuon ei kannata antaa vaikuttaa itseensä. Siirry seuraavaan. Suurin osa Tinderissä ei ole kiinnostavia - ja jos olet täysin rehellinen, niin eihän tuollainen ihminen ole kiinnostava, josta ei kuulu viikkoihin ja jonka kanssa ei keskustelu lähtenyt liikkeelle. Miksi sinäkään haluaisit olla tekemisissä tuollaisten tyyppien kanssa?

Vierailija
56/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP.

Kokeile toisentyyppistä aloitusta. Ei tuollaiseen

Kyllä minä osaan keskustella ja kirjoittaa aloitusviestejä. Tuo oli esimerkkiviesti naiselle, kenen kanssa ollaan siis juteltu jo viikkoja sitten. Tuosta voi sitten jatkaa vaikka kuinka kauan kaikesta mahdollisesta alkaen säästä, päätyen vaikka politiikkaan. Pointti on se, että heti kun mies lopettaa kysymyksien esittämisen nainen vaikenee. Naiset eivät osaa tai eivät halua viedä keskustelua mitenkään eteenpäin. Niin pitkään kun mies jaksaa lypsää asioista ulos naisesta, keskustelu jatkuu. 

AP.

Vierailija
57/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ihmiset tosiaan löydä enää seuraa "normaalisti",ihmettelen.

Jotkut löytävät, kaikki ei. Varsinkaan enää opiskeluaikojen jälkeen ja "aikuisessa" elämässä ei jaksa koko ajan pyöriä jossain tapahtumissa ja baareissa, ja kavereiden illanvietoissakin on lähinnä vakiintuneita pariskuntia. Moni löytää kyllä seuraa työpaikalta tai harrastuksista, mutta kaikilla ei käy sellaista tuuria, että oikeanlainen ihminen tulisi näissä vastaan. Silloin ei auta muu kuin etsiä jostain muualta, ja deittisovellukset ovat yksi keino tavata niitä ihmisiä, joita ei omassa arjessaan kohtaa.

58/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus nainen kyllä saa matcheja ja seksiä, mutta tuskin parisuhdetta. Koska monet naiset tavoittelee markkina-arvoltaan korkealla olevia, ja heillä riittää kysyntää = nainen pahoittaa mielen. 

Ikuinen limbo. 

Panomiehet panee suurinta osaa tinderin naisia.

Tapailemani nainen kertoi että hänellä 11 vakkaria. 

Vierailija
59/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena voin sanoa että turha aloittaa keskustelua itse, kun miehet laittaa kaikki oikealle ja valikoi sitten kauneimmat päältä. Mies aloittaa jos olen niiden joukossa jotka sattuu kiinnostamaan. En tuhlaa aikaani niihin, joille olen vain yksi poistettava matchi. 

Nopeasti treffejä sopivat miehet haluavat vain seksiä. Ylläpitämällä keskustelua sovelluksessa edes pari päivää voi karsia ne pahimmat panetuksessaan surffailevat miehet, joista ei seuraavana päivänä kuulu pihaustakaan.

Vierailija
60/136 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP.

Jos toinen vaikenee, anna vaieta. Miksi jäisit kyselemään ihmiseltä, joka ei itse panosta yhtään? Tai mitä haet tai toivot sellaisesta jutusta, mihin se edes voisi johtaa?