Monta työnhakijaa oli viimeisimmässä haussasi?
Mulla 80 hakijaa, palkkatuettu työ 2100€ palkalla.
Kommentit (15)
Vain jotain 30. En siltikään päässyt haastatteluun.
85, 125, 150 tulee ainakin mieleen.
Ei päässyt koulunkäynti avustajaksi, nuorisotyöntekijäksi tai koulusihteeriksi edes haastatteluun alan maisterin koulutuksella ja työkokemuksella.
5, olin ainoa pätevä ja sain paikan. Olen yli 50v.
Yli 200, sain paikan. Mutta sitä ennen ehdin olla vuoden työttömänä.
Ei kiinnosta montako luuseria haki, kun itse tulin taas isän ja äidin valitsemaksi ilman CV:tä! XD
274
Olivat mukamas ylättyneet hakijoiden laajasta kiinnostuksesta ja korkeasta tasosta. Missä tynnyrissä tuo firma oikein on elänyt?
Vain 200. Olin paras. Ikinä ei ole ollut elämässä niin tiukkaa. Ei edes kouluun hakeminen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta montako luuseria haki, kun itse tulin taas isän ja äidin valitsemaksi ilman CV:tä! XD
No mä olin ihan ylipätevä koulutukseni ja työkokemukseni suhteen. Tunsin yrityksen kaikki kilpailijatkin kuin omat taskuni. Nykyään täytyy olla tosi hyvä ja edelleen uutta oppiva, jos haluaa duunin. Myös työnhakua pitää opetella.
Mistä sen saisi tietää? Eihän noihin hakemuksiin yleensä tule edes vastausta. Paitsi jos on joku nettihakusysteemi, niin silloin tulee "kiitos ei kiitos" -automaattiviesti.
Perään soittaminen on myös vähän tuuripeliä, välillä ne suuttuvat, että mistä sain tämän numeron (siitä heidän työpaikkailmoituksestaan), välillä huokailevat ja naksauttelevat kieltään ärtyneinä, välillä taas saa kuulla, että ai se paikka on jo täytetty, vaikka hakuaika ei ole vielä edes päättynyt.
En tiedä montako hakijaa, mutta paikan sain. Itseasiassa firmasta soitettiin, kun olin hakenut jotain toista paikkaa aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sen saisi tietää? Eihän noihin hakemuksiin yleensä tule edes vastausta. Paitsi jos on joku nettihakusysteemi, niin silloin tulee "kiitos ei kiitos" -automaattiviesti.
Perään soittaminen on myös vähän tuuripeliä, välillä ne suuttuvat, että mistä sain tämän numeron (siitä heidän työpaikkailmoituksestaan), välillä huokailevat ja naksauttelevat kieltään ärtyneinä, välillä taas saa kuulla, että ai se paikka on jo täytetty, vaikka hakuaika ei ole vielä edes päättynyt.
mulla on tullut suurimmassa osassa tieto hakijamäärästä, sekä kunta/valtio -sektorin hakemuksissa pitää aina antaa tieto.
1200, en saanut paikkaa. Yritin vaihtaa firmaa.