Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Määrittelen oikeasti vahvan ihmisen

Vierailija
01.01.2024 |

Se on ihminen joka on tehnyt muutoksen itsessään

Se muutos on todennäköisesti tapahtunut aivan järjettömän tuskaisan tien kautta, tää henkilö on käynyt oikeasti alakerrassa ja tullut sieltä uutena ihmisenä takaisin. Korostan, uutena ihmisenä takaisin. 

Tää ihminen on onnistunut kuolettamaan oman egonsa ihan kokonaan ja päästämään oman empaattisen puolen esille itsestään.

Tää ihminen on nähnyt pahan, sen takia tää ihminen pyrkii omalla toiminnallaan lisäämään hyvää tähän maailmaan. 

Tää ihminen on menettänyt ihan kaiken, mutta ei koskaan sitä tärkeintä eli itseään. 

Tätä ihmistä ajaa sisäinen palo mikä valaisee aina kaiken, ihan sama kuinka pimeää on. 

Jos tämä kuulostaa sinun kohdallasi tutulta, sinä olet vahva ihminen vaikka et välttämäti tiedosta sitä. 

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
62/79 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ei luovuta vastoinäymisistä huolimatta, vaan ottaa oppia epäonnistumisista ja yrittää uudelleen toisella tavalla.

- Uskaltaa puhua tunteistaan 

- Ei katkeroidu, ei jää syyttelemään muita, ei muutu ilkeäksi.

- Pitää kiinni omasta arvomaailmaastan vaikeassakin tilanteessa.

- Vahva ihminen auttaa heikompiaan ja haluaa muidenkin onnistuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
19.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍👍

Vierailija
64/79 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas joku muka pohjan kokenut ja empaattiseksi muuttunut narsisti tekee itsestään parempaa kuin muut.

Tässä puhuu kirjoittajan ego. Kirjoittaja ei ole ymmärtänyt mitään lukemastaan.

Vierailija
65/79 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ristiriitaista. Jos ego eli itse on kuoletettu niin sehän meni sitte. 

Kaikilla ei ole egoa. Ego on narsismia, kuoren kovuutta, ego on kaikkea turhaa. Siitä kannattaa luopua. Egoa ei tarvita. Asioita myös sanoitetaan eri tavoin joten on hyvä aina ymmärtää mistä puhutaan. Joissakin asiayhteyksissä itsekin voin käyttää egoa vaikka minulla ei ole sellaista.

Joo mut jos sä tapat egon tai poistat sen, niin kuka se oikeastaan onkaan joka pyrkii poistamaan sen tai kieltämään sen?

Kyllä se on ego just se mistä pyrit eroon äänekkäästi ja ajattelet egotonta elämää. Se on sitä pahimman laatuista egoismia.

Egoa kannattaa seurata, niin se kertoo sulle kuka oikeasti olet.

Vierailija
66/79 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vahva on se, joka jaksaa vastoinkäymisistä huolimatta elää niin ettei mene alakertaan. Aloituksen perusteella esim. moni päihteistä irti päässyt on vahva. Entäs ne, jotka kohtaa elämän vahvoina, selvemmin päin vaikka tekisi mieli luovuttaa? Vahvuutta on myös se, ettei joudu sinne pimeyteen omasta syystään. 

Vierailija
67/79 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa aloitus täynnä vahvaa liioittelua: "onnistunut kuolettamaan oman egonsa ihan kokonaan, on menettänyt ihan kaiken, sisäinen palo valaisee aina kaiken..."

Ei tämmöistä ihmistä ole olemassakaan.

Olen itse syntynyt vamman kanssa, menettänyt puolisoni, menettänyt omaisuuteni, kokenut lapsen syövän ym. vaikeaa. Vastoinkäymiset ovat kerta toisensa jälkeen kyllä tehneet vahvemmaksi, mutta heikkouksia ym. jää silti aina jäljelle ja vaikeuksiakin riittää koko loppuelämän matkalle myös tulevaisuudessa.

Olen oppinut, että jos vain luulen, että kaikki on jo koettu ja nähty, ja että tämän koettuani kestän mitä tahansa, saattaakin tulla eteen jotain uutta ja ennen kokematonta, joka jälleen lannistaa ja josta on taas noustava. Se, että uskoo taas nousevansa, on vahvan ihmisen merkki.

Vierailija
68/79 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman henkisen heräämisen jälkeen pystyn samaistumaan tähän aloitukseen 100%

Vierailija
69/79 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman henkisen heräämisen jälkeen pystyn samaistumaan tähän aloitukseen 100%

Etpä ole herännyt.... 

Vierailija
70/79 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun henkinen  herääminen on totaalinen  elämänilon loppuminen ja toiset luulee sitä valaistumiseksi

Vierailija
71/79 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta

Vierailija
72/79 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep!!!!!

Vierailija
73/79 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset sekoittavat empatian ja sympatian. Ego on narsismia.

Vierailija
74/79 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva ihminen ottaa opiksi erheistään, on onnellinen toisten saavutuksista l. kannustaa muita ihmisiä parempiin suorituksiin. Ei sorru heti ensimmäiseen vastoinkäymiseen. Pohjolan ihmiselle tuttua sana sisu.

Vierailija
75/79 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen on vahva ihminen joka ei anna narsistin tai muun persumaisen henkilön  vaikuttaa tarpeettomasti itseensä.

Vierailija
76/79 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄÄ on kuin jostain Cheekin biisistä.

Vierailija
77/79 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mun ketjuun on laitettu toi merkki ekan kerran :D Kivaa

Vierailija
78/79 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässyn lässyn läpä lää, mikään ei vois olla teennäisempää.

Vierailija
79/79 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskapuhetta, pah!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi