Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä liikuntaa voisi harrastaa nyt kun pakkaset kiristyvät 20 asteeseen? Mieli on virkeämpi, kun jotain liikuntaa tulee päivän aikana.

Vierailija
01.01.2024 |

Pitäisikö nyt kiivetä vain portaita ylös alas sisätiloissa? Vai miten saisi helposti liikuntaa ilman että paleltuu?

Miten liikut nyt kun pakkaset kiristyvät?

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En raaski ostaa kuntosalikorttia, kun se maksaa niin paljon. Halvemmat salit olisi 1,5 km päässä ja ei ole kiva kävellä pakkasessa hikisenä. Portaita voi kävellä ja tehdä kotona jumppaliikkeitä. Kyllä joka päivä kävelen ulkona, mutta pitää olla vaatetta tarpeeksi. Koulussa on ilmainen sali. 

Vierailija
102/105 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astmaatikolle tämä on aika huono ilma ulkoliikunnalle. Muuten hiihtäisin ja talipyöräilisin, mutta nyt jää pieniin kävelylenkkeihin ja sitten menen salille. Mutta kaunista on!

Itse laitan tuubihuivin kasvojen suojaksi.

- astmaatikko

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä harrastan juoksulenkkejä läpi vuoden. Pakkasella pitää vain pukeutua sään mukaisesti. Enemmän ongelmia mulla on kesän helteillä juoksemisessa, kun vaatteita ei voi vähentää määräänsä enempää...

Mulle +40 astetta ei ole ongelma juoksulle, mutta -40 on. Jopa -20 tuntuu liialta. 

Ulkona liikkuminen on muutakin kuin vaatetusta. 

Juurikin näin. Jo 10 asteen pakkanen ja kerropukeutuminen muuttaa juoksun hölkäksi.

-10c ei kyllä vielä kerrospukeutumista juoksulenkille vaadi, jos ei hikoilla halua.

On mulla ainakin pitkä kerrasto ulkoilupuvun alla. Tadaa, kaksi kerrosta.

Vierailija
104/105 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan maailma täynnä sisäurheilulajeja. Koripalloa, sählyä, sulkapalloa, tennistä, lentopalloa, mitä ikinä höntsäryhmiä nyt sattuu omalta paikkakunnalta löytymään tai mihin saa yhden kaverin houkuteltua. Ihme erakkoja täällä jos ainoastaan yksin kävely ja yksin jumppaaminen nähdään vaihtoehtoina.

Vierailija
105/105 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalisti ulkoilen kuin muulloinkin. Eilen -16 ja olin ulkona kolme tuntia.

-16  on normaali talvisää.

Meillä on -34 ja en ajatellut lenkkeillä. Kävely ok, mutta hirveesti ei tässä säässä kärsi hengästyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi