Olen pitkäaikaistyötön 34v mies, ja tapailemani nainen tuli raskaaksi...Hän ei suostu tekemään aborttia, vaikka olen koittanut selittää
Minulla ei ole varaa elättää lasta koska olen työtön, eikä työllistyminen kovin todennäköiseltä näytä.
Olen ollut yli 9 vuotta työttömänä, ja koulutuksena on vain lukio.
Nainen ei silti halua tehdä aborttia...Elareita minulla tule koskaan olemaan varaa maksaa, ja ne tulisi sitten Kelalta. samalla katoaisia viimeinenkin järki päästä töihin.
Nainen on kovin nuori, 23v, eikä ehkä tajua elämän realiteetteja tarpeeksi hyvin ymmärtääkseen tämän tilanteen.
Itse en haluaisi lasta tähän tilanteeseen tehdä, mutta aika heikolta tuntuu mahdollisuuteni vaikuttaa asiaan.
Yhteenmuuttoa en voisi edes harkita koska tulot sitten tippuisivat melko valtavasti minun osaltani, ja olisin naisen tulojen varassa.
Olemme tapailleet noin 5kk lähinnä seksin merkeissä.
Kommentit (228)
Mieti että kun se lapsi on syntynyt, katsot häntä silmiin... Vieläkö olisit valmis laittamaan roskiin. Hän on Sinun lapsesi.
No nyt on hyvä aika sinun tajuta elämän realiteetteja ja ymmärtää, että seksistä voi seurauksena olla lapsi ja silloin on myös kannettava vastuu siitä lapsesta. Ehkä tämä on hyvä tilaisuus sinulle muuttaa elämäsi suunta ja hankkia vaikka jotain jatkokoulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun sä olet raskaana ja raskaushormonit ottaa susta vallan, niin voit tehdä abortin kun joku painostaa.
Siltä varalta, että tämä juttu on totta, niin haluan sanoa miehille, ettei abortin tekeminen ole mikään järjellä perusteltavissa oleva helppo ja hälläväliä päätös, jonka raskaana oleva pystyy tuosta vaan tekemään. Vaikka asiasta on sovittu etukäteen silloin kun nainen ei vielä raskaana olekaan. Se ei ole valehtelua, jos nainen ei sitten raskauden alkaessa enää pystykään aborttia tekemään.
Taysin totta. Itsellani oli epailyksen hetki ja kuvittelin abortin olevan ainoa ratkaisu. Itkin 5min ja totesin, etten ikina kykene siihen. Se on helppoa huudella sivusta, mutta kun pieni elama kasvaa kohdussa sen ymmartaa vain toinen aiti/ raskaana ollut nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun sä olet raskaana ja raskaushormonit ottaa susta vallan, niin voit tehdä abortin kun joku painostaa.
Siltä varalta, että tämä juttu on totta, niin haluan sanoa miehille, ettei abortin tekeminen ole mikään järjellä perusteltavissa oleva helppo ja hälläväliä päätös, jonka raskaana oleva pystyy tuosta vaan tekemään. Vaikka asiasta on sovittu etukäteen silloin kun nainen ei vielä raskaana olekaan. Se ei ole valehtelua, jos nainen ei sitten raskauden alkaessa enää pystykään aborttia tekemään.
Taysin totta. Itsellani oli epailyksen hetki ja kuvittelin abortin olevan ainoa ratkaisu. Itkin 5min ja totesin, etten ikina kykene siihen. Se on helppoa huudella sivusta, mutta kun pieni elama kasvaa kohdussa sen ymmartaa vain toinen aiti/ raskaana ollut nainen.
Ymmärrän sinua hyvin sillä olen nykyaikainen kohduton nainen.
Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Mieti että kun se lapsi on syntynyt, katsot häntä silmiin... Vieläkö olisit valmis laittamaan roskiin. Hän on Sinun lapsesi.
Enpä tiedä kun ei ole kokemusta, mutta jos se sinulle sopii niin minulla on tammikuussa kalenterissa sinulle aikaa niin voidaan testailla?
Se on vain alkio. Pelkkä möykky. Ota se pois kun vielä voit!
Vierailija kirjoitti:
Ei ap voi sitä ottaa pois, kun on tuleva isukki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tähän voi muuta sanoa kuin että olisit huolehtinut ehkäisystä.
Oletko tyhmä ? Minä tunnen pilleri vauvoja ja tunnen kierukka vauvankin.
Tunnetko ihmis vauvoja?
Yllätyslapsi voi olla elämäsi ylivoimaisesti paras asia, vaikket ole yhdessä äidin kanssa. Voit olla ylivoimaisesti maailman paras isä ja saada siitä boostia alkamaan menestyä. Näinkin on käynyt.
Mikään ehkäisy ei ole täysin varma. Sinusta tulee hyvä hoitaja lapselle.
Aloituksen perusteella "tilanne" ei ole mikään ohimenevä. Lapsi voi olla ainoita asioita, jonka Ap saa aikaiseksi.
Ap:n kannattaa olla myönteinen ja osallistua oman jaksamisen rajoissa. Jos se ei naiselle riitä, seurannee ero. Ei sen ihmeellisempää.
Jos kaikki päivät on aikaa, miten lapsen saaminen olisi ylivoimaista paitsi taloudelliselta kannalta? Ei kukaan ole Suomessa lapsen vuoksi nälkään kuollut.
Mitä "tuloja" Ap saa nyt enemmän paitsi asuntoa varten? Miten ne jäävät yksin elävälle?
Vierailija kirjoitti:
Murha
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä eniten pulaa
1.Lähihoitajat
2.Sairaanhoitajat ja terveydenhoitajat
3.Sosiaalityön erityisasiantuntijat
4.Varhaiskasvatuksen opettajat
5.Erityisopettajat
6.Puheterapeutit
7.Yleislääkärit
8.Ylilääkärit ja erikoislääkärit
9.Kodinhoitajat (kotipalvelutoiminta)
10.Psykologit
11.Hammaslääkärit
12.Ravintola- ja suurtaloustyöntekijät
13.Tarjoilijat
14.Toimisto- ja laitossiivoojat
15.Lastenhoitotyöntekijät
Lähihoitajaksi tai hoitoalalle en sovellu.
ap
Ainut mihin sovellut on nusaista liian nuori nainen raskaaksi?
Eikös tuo ole miehen tehtävä biologisesti?
Ja miten nainen muka on liian nuori? 23v nainen on parhaassa iässä!
Jos olisi 13v tyttö, niin sitten sun sanoissa olisi järkeä, nyt ei oo...
Kyllä voit olla sitten tyhmä, ei voi muuta sanoa.
Nainen varmaan pitää lapsen ja sinä maksat, teetpä sitten mitä hyvänsä elämällesi.
Olet siis sinäkin oppinut että naiset ei välitä tippaakaan miehestä ja miehen ongelmista kun joka nainen tekee itsekkäästi kaiken oman tahdon mukaan. Toivottavasti naiset vaan ymmärtäisivät että tämmösten tapausten myötä naisviha vaan kasvaa eikä sitä saa koskaan kitkettyä
Miksi joku uppaa näitä vanhoja ketjuja! Lapsi lienee jo syntynyt ja elää onnellista elämää joko isänsä kanssa tai ilman isää.
Siinä vaan makselemaan elatusmaksuja..t.saman kokenut kahdesta kersasta..
Ap on toinen samanlainen, joten ap:n kannattaisi kautta rantain muilta panoiltaan tiedustella, onko kondomitta jakelevalle muutakin jälkikasvua tiedossa.