Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pitkäaikaistyötön 34v mies, ja tapailemani nainen tuli raskaaksi...Hän ei suostu tekemään aborttia, vaikka olen koittanut selittää

Vierailija
30.12.2023 |

Minulla ei ole varaa elättää lasta koska olen työtön, eikä työllistyminen kovin todennäköiseltä näytä.

Olen ollut yli 9 vuotta työttömänä, ja koulutuksena on vain lukio.

Nainen ei silti halua tehdä aborttia...Elareita minulla tule koskaan olemaan varaa maksaa, ja ne tulisi sitten Kelalta. samalla katoaisia viimeinenkin järki päästä töihin.

Nainen on kovin nuori, 23v, eikä ehkä tajua elämän realiteetteja tarpeeksi hyvin ymmärtääkseen tämän tilanteen.

Itse en haluaisi lasta tähän tilanteeseen tehdä, mutta aika heikolta tuntuu mahdollisuuteni vaikuttaa asiaan.

Yhteenmuuttoa en voisi edes harkita koska tulot sitten tippuisivat melko valtavasti minun osaltani, ja olisin naisen tulojen varassa.

Olemme tapailleet noin 5kk lähinnä seksin merkeissä.

Kommentit (228)

Vierailija
201/228 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on mitä ilmeisemmin h..ra jos antaa jynssätä ilman vakavaa parisuhdetta. Kannattaa selvittää aluksi oletko edes sen lapsen isä vai onko nainen antanut muidenkin jynssätä.

Ap on toinen samanlainen, joten ap:n kannattaisi kautta rantain muilta panoiltaan tiedustella, onko kondomitta jakelevalle muutakin jälkikasvua tiedossa.

Vierailija
202/228 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti että kun se lapsi on syntynyt, katsot häntä silmiin... Vieläkö olisit valmis laittamaan roskiin. Hän on Sinun lapsesi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/228 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on hyvä aika sinun tajuta elämän realiteetteja ja ymmärtää, että seksistä voi seurauksena olla lapsi ja silloin on myös kannettava vastuu siitä lapsesta. Ehkä tämä on hyvä tilaisuus sinulle muuttaa elämäsi suunta ja hankkia vaikka jotain jatkokoulutusta.

Vierailija
204/228 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun sä olet raskaana ja raskaushormonit ottaa susta vallan, niin voit tehdä abortin kun joku painostaa.

Siltä varalta, että tämä juttu on totta, niin haluan sanoa miehille, ettei abortin tekeminen ole mikään järjellä perusteltavissa oleva helppo ja hälläväliä päätös, jonka raskaana oleva pystyy tuosta vaan tekemään. Vaikka asiasta on sovittu etukäteen silloin kun nainen ei vielä raskaana olekaan. Se ei ole valehtelua, jos nainen ei sitten raskauden alkaessa enää pystykään aborttia tekemään. 

Taysin totta. Itsellani oli epailyksen hetki ja kuvittelin abortin olevan  ainoa ratkaisu. Itkin 5min ja totesin, etten ikina kykene siihen. Se on helppoa huudella sivusta, mutta kun pieni elama kasvaa kohdussa sen  ymmartaa vain toinen aiti/ raskaana ollut nainen.

Vierailija
205/228 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten kun sä olet raskaana ja raskaushormonit ottaa susta vallan, niin voit tehdä abortin kun joku painostaa.

Siltä varalta, että tämä juttu on totta, niin haluan sanoa miehille, ettei abortin tekeminen ole mikään järjellä perusteltavissa oleva helppo ja hälläväliä päätös, jonka raskaana oleva pystyy tuosta vaan tekemään. Vaikka asiasta on sovittu etukäteen silloin kun nainen ei vielä raskaana olekaan. Se ei ole valehtelua, jos nainen ei sitten raskauden alkaessa enää pystykään aborttia tekemään. 

Taysin totta. Itsellani oli epailyksen hetki ja kuvittelin abortin olevan  ainoa ratkaisu. Itkin 5min ja totesin, etten ikina kykene siihen. Se on helppoa huudella sivusta, mutta kun pieni elama kasvaa kohdussa sen  ymmartaa vain toinen aiti/ raskaana ollut nainen.

Ymmärrän sinua hyvin sillä olen nykyaikainen kohduton nainen.

Surullista.

Vierailija
206/228 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieti että kun se lapsi on syntynyt, katsot häntä silmiin... Vieläkö olisit valmis laittamaan roskiin. Hän on Sinun lapsesi. 

Enpä tiedä kun ei ole kokemusta, mutta jos se sinulle sopii niin minulla on tammikuussa kalenterissa sinulle aikaa niin voidaan testailla?

Vierailija
207/228 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain alkio. Pelkkä möykky. Ota se pois kun vielä voit!

Vierailija
208/228 |
31.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ap voi sitä ottaa pois, kun on tuleva isukki.

Vierailija
209/228 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tähän voi muuta sanoa kuin että olisit huolehtinut ehkäisystä.

Oletko tyhmä ? Minä tunnen pilleri vauvoja ja tunnen kierukka vauvankin. 

Tunnetko ihmis vauvoja?

Vierailija
210/228 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyslapsi voi olla elämäsi ylivoimaisesti paras asia, vaikket ole yhdessä äidin kanssa. Voit olla ylivoimaisesti maailman paras isä ja saada siitä boostia alkamaan menestyä. Näinkin on käynyt.

Vierailija
211/228 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ehkäisy ei ole täysin varma. Sinusta tulee hyvä hoitaja lapselle.

Vierailija
212/228 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen perusteella "tilanne" ei ole mikään ohimenevä. Lapsi voi olla ainoita asioita, jonka Ap saa aikaiseksi.

Ap:n kannattaa olla myönteinen ja osallistua oman jaksamisen rajoissa. Jos se ei naiselle riitä, seurannee ero. Ei sen ihmeellisempää.

Jos kaikki päivät on aikaa, miten lapsen saaminen olisi ylivoimaista paitsi taloudelliselta kannalta? Ei kukaan ole Suomessa lapsen vuoksi nälkään kuollut.

Mitä "tuloja" Ap saa nyt enemmän paitsi asuntoa varten? Miten ne jäävät yksin elävälle?

Vierailija
213/228 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murha

Vierailija
214/228 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näistä eniten pulaa

1.Lähihoitajat

2.Sairaanhoitajat ja terveydenhoitajat

3.Sosiaalityön erityisasiantuntijat

4.Varhaiskasvatuksen opettajat

5.Erityisopettajat

6.Puheterapeutit

7.Yleislääkärit

8.Ylilääkärit ja erikoislääkärit

9.Kodinhoitajat (kotipalvelutoiminta)

10.Psykologit

11.Hammaslääkärit

12.Ravintola- ja suurtaloustyöntekijät

13.Tarjoilijat

14.Toimisto- ja laitossiivoojat

15.Lastenhoitotyöntekijät

Lähihoitajaksi tai hoitoalalle en sovellu.

ap

Ainut mihin sovellut on nusaista liian nuori nainen raskaaksi?

Eikös tuo ole miehen tehtävä biologisesti?

Ja miten nainen muka on liian nuori? 23v nainen on parhaassa iässä!

Jos olisi 13v tyttö, niin sitten sun sanoissa olisi järkeä, nyt ei oo...

Vierailija
215/228 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
216/228 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit olla sitten tyhmä, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
217/228 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen varmaan pitää lapsen ja sinä maksat, teetpä sitten mitä hyvänsä elämällesi.

Vierailija
218/228 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis sinäkin oppinut että naiset ei välitä tippaakaan miehestä ja miehen ongelmista kun joka nainen tekee itsekkäästi kaiken oman tahdon mukaan. Toivottavasti naiset vaan ymmärtäisivät että tämmösten tapausten myötä naisviha vaan kasvaa eikä sitä saa koskaan kitkettyä

Vierailija
219/228 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku uppaa näitä vanhoja ketjuja! Lapsi lienee jo syntynyt ja elää onnellista elämää joko isänsä kanssa tai ilman isää. 

Vierailija
220/228 |
27.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaan makselemaan elatusmaksuja..t.saman kokenut kahdesta kersasta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi