Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä mies, olisitko valmis tähän saadaksesi 10/10 naisen

Vierailija
29.12.2023 |

- käyt salilla 3-4 kertaa viikossa, et päästä itseäsi lihomaan

- alkoholia vain muutaman kerran vuodessa

- et saa huutaa etkä riehua vaan joudut kommunikoimaan aikuismaisesti

- sängyssä tulet vasta toisena

- laitat laadukasta ruokaa, ei eineksiä

- käyt parturissa muutaman viikon välein ja parta aina siistitty

- käytät siistejä villakangastakkeja ja huollettuja nahkakenkiä, silitettyjä paitoja, laadukasta kelloa yms

- et puhu alatyylisesti etkä kuluta alatyylistä viihdettä

- luet kirjoja ja katsot dokumentteja

- teet ahkerasti töitä pyrkien edistykseen

- kehität itseäsi ihmisenä monin tavoin

- olet ystävällinen ja antelias ihminen, et itsekäs tai negatiivinen 

- panostat parisuhteeseen myös henkisellä puolella 

Jos näillä avuilla saat naisen josta kaverit on kateudesta vihreitä, olisitko valmis yltämään hänen tasolleen? Rauhallinen, seksuaalinen, älykäs, menestynyt, tyrmäävän kaunis ja elegantti nainen, sellainen 10/10

veikkaanpa että harvempi on. Tyytyvät kaljamahoineen kiroilemaan kun ei muka hyvä mies kelpa. Kuvitellaan olevansa suurikin saalis kun ei lyö ja käy töissä.

Kommentit (354)

Vierailija
281/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdit tärkeimmän:

Olet yli 185cm tai valmis tekemään mitä tahansa ollaksesi niin.

Seli seli. Häviäjän puhetta. Mikä on oikea syy ettet edes yritä? Laiskuus

Olen käynyt Turkissa leikkauksessa jossa reisiluut murretaan, venytetään ja sitten luutuvat uudelleen. Tällä saadaan noin 5cm lisää pituutta. Lisäksi iltaisin makaan pää alaspäin venytyspenkissä, mutta tämän vaikutus katoaa jos sen käytön lopettaa.

Tiedän että vielä on matkaa siihen että kelpaan, kirittävää vielä 4cm, aloitusmittani oli 175

Hauska. Milläs mä puolestaan saisin naisena itseni lyhyemmäs? Olen 184 cm ja ymmärtänyt että liikaa on. Menenkö perunakellariin ensi vuodeksi? 

Ei ole liikaa tai mitään hävettävää. Ole ylpeä pituudestasi.

Et olisi liian pitkä minullekaan, ja olen itse 173cm. Minä toki olisin liian lyhyt sinulle.

Vierailija
282/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pari kriteeriä, joita kukaan tapaamani mies ei täytä: osallistu vapaaehtoistöihin ja lahjoita kuukausittain rahaa hyväntekeväisyyteen. Lähes kaikki auttajat ja lahjoittajat ovat aina naisia. Joskus vapaaehtoisten joukkoon tulee harvinainen mies, joka sitten lähinnä haluaa päteä ja alkaa määrätä porukkaa. Auttaminen tuntuu olevan keino pönkittää itseään. Miehet antavat veteraaneille kerran vuodessa 5 euroa ja ajattelevat olevansa hyväntekijöitä. Nettopalkasta jos edes pari prosenttia antaisi hyväntekeväisyyteen niin olisin ihmeissäni.

Naisissa on paljon vikoja, mutta miesten valuvika on itsekkyys. Luultavasti johtuu hormoneista.

Minä annoin viime vuonna yli. 5% (2000€). Mutta en tuo sitä mitenkään esille. Vapaaehtoistyötä teen viikottain.

Aika moni nainen ei haluaisi tuota, koska 2000€ tarkoittaa lomamatkaa jota ei sitten tehdä. Vapaaehtoistyö on myös pois ns. laatuajasta yhdessä, tai sitten ajasta jonka mies voisi käyttää "johonkin hyödylliseen".

Mutta yhäkään, nämä eivät ole ainoat kriteerisi. En usko että sytyt seksuaalis-romanttisesti kenestä tahansa miehestä joka toimii näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pari kriteeriä, joita kukaan tapaamani mies ei täytä: osallistu vapaaehtoistöihin ja lahjoita kuukausittain rahaa hyväntekeväisyyteen. Lähes kaikki auttajat ja lahjoittajat ovat aina naisia. Joskus vapaaehtoisten joukkoon tulee harvinainen mies, joka sitten lähinnä haluaa päteä ja alkaa määrätä porukkaa. Auttaminen tuntuu olevan keino pönkittää itseään. Miehet antavat veteraaneille kerran vuodessa 5 euroa ja ajattelevat olevansa hyväntekijöitä. Nettopalkasta jos edes pari prosenttia antaisi hyväntekeväisyyteen niin olisin ihmeissäni.

Naisissa on paljon vikoja, mutta miesten valuvika on itsekkyys. Luultavasti johtuu hormoneista.

Sun pitää ottaa muslimimies. Islamin mukaan jokaisen vähimmäisvaatimuksen täyttävän henkilön on annettava 2,5 % varallisuudestaan hyväntekeväisyyteen.

Vierailija
284/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää ottaa muslimimies. Islamin mukaan jokaisen vähimmäisvaatimuksen täyttävän henkilön on annettava 2,5 % varallisuudestaan hyväntekeväisyyteen.

Yhteisten alueiden siivouksesta, toimimisesta urheiluseurojen toiminnasta ei koskaan makseta mitään, mutta kyllä niihin aikaa olen saanut menemään. Joskus laskin, että tekemäni työ yhteiskunnan ja lähinaapureiden hyväksi lähentelee miljoonaa. Eräät ihmiset saivat puoli-ilmaiseksi hyviä maa-alueita. Rahaa en lahjoita minnekään. Autan omalla työlläni. 

Vierailija
285/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin kaunis, hoikka ja nuori työkaveri valitsi miehen, joka "ei lyö häntä".

Vieläkin kauhistuttaa upean naisen aiempi historia.

Vierailija
286/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyytyisin 10/10 jos joutuisin luopumaan noin paljosta?

Mikä tuossa on luopumista? Suurimmista osasta noista asioistahan olisi hyötyä ihan sille miehelle itselleenkin vaikka pysyisi sinkkunakin. Esim. kirjojen lukeminen avartaa mieltä ja liikunta ja terveellinen ruoka auttavat pitämään terveenä. Myös muut ihmissuhteet voivat paremmin kuin käyttäytyy kohteliaasti ja ottaa muut huomioon.

Saako sille kymppi kympille asettaa yhtä pitkän vaatimuslistan

Vierailija
287/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän täytyy miehen tehdä, että saisi 10/10 naisen.  Naiset tekee nuo listassa luetellut asiat lähes kaikki automaationa ja se on vähimmäistaso, ettei naista katsottaisi oudoksuen kaupungilla. 

Ei todellakaan tee. Ei tarvitse kuin katsoa minkä mallisia naisia kadulla vastaan kävelee niin on päivänselvää että suurin osa ei todellakaan käy salilla 3-4 kertaa viikossa tai harrasta mitään muutakaan liikuntaa, saati syö terveellistä ja laadukasta ruokaa. Pukeutuminekin on enimmäkseen parhaimmilaankin käytännöllistä, mikä nyt sinänsä on ihan ok. 

TV:n umpisurkeista ja täysin ala-arvoisista viihdeohjelmista suuri osa on nimenomaan naisille suunnattuja, mutta näitä ei sitten kai kukaan katso vai?

Ahkeruus ja eteenpäin pyrkiminen uralla? Ei näy näitä naisia riesaksi asti palkkatöissä eikä varsinkaan kasvuyrityksiä luotsaamassa, missä lie luuraavat?

Naiset lukevat paljon miehiä enemmän, se on tosiasia, mutta joku Lucinda Riley ei, anteeksi nyt vaan, varsinaista korkeakulttuuria ole vai oletko eri mieltä?

Vierailija
288/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ap:n postaus on täyttä bulsshittiä.

Ei se mene niin että jos mies käy salila, syö terveellisesti ja pukeutuu siististi niin hän saisi samanlaisen naisen.

Miehen tulee olle geneettisesti komea ja roteva, tienata kunnolla rahaa ja olla naista dominoivampi seksuaalisesti. Sillä saa tuollaisen naisen. Vaikka ei kävisi salilla, söisi mitä sattuu ja pukeutuisi huppariin kaiken päivää.

Vierailija
289/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon pyörii mm. lasten urheiluharrastukset miestenkin vapaaehtoistyön varassa. Tunteja voi mennä viikossa paljonkin. 

Itse taas olen tälläkin hetkellä useamman luonnon asialla olevan järjestön kuukausilahjoittaja ja lisäksi säännöllisesti niiden talkootoiminnassa mukana. Samoin olen järkännyt työpaikallani talkoohenkisiä tapahtumia yhteistyössä em järjestöjen kanssa ja osaltani aktiivisesti vaikuttanut siihen että teemme myös muutenkin yrityksenä yhteistyötä ja pro bono töitä hyväntekeväisyysjärjestöjen kanssa.

Mitä sinä itse teet? Ehkä hyväntekeväisyyskohteesi ovat sellaisia että juuri niissä ei miehiä niin paljon näy? Voin kyllä sanoa että esim. purokunnostustalkoissa ei varsinkaan aiemmin paljon naisia näkynyt, mutten silti vetänyt siitä sellaista johtopäätöstä että naiset eivät hyväntekeväisyyttä harjoita tai lähtenyt syyttelemään ketään itsekkääksi.

Vierailija
290/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon pyörii mm. lasten urheiluharrastukset miestenkin vapaaehtoistyön varassa. Tunteja voi mennä viikossa paljonkin. 

Itse taas olen tälläkin hetkellä useamman luonnon asialla olevan järjestön kuukausilahjoi

Mutta se ei ole oikeanlaista vapaaehtoistyötä. Sen pitää olla jotain koirien parissa tms.

Vierailija
291/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas olen tälläkin hetkellä useamm

Itse ainakin käytän kaiken vapaa-aikani ja ylijäävät tuloni hyväntekeväisyyteen. Teen itselleni kaikkea hyvää koko ajan.

Vierailija
292/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 nainen ei huoli listan mukaista mielistelijää ja nöyristelijää.

Eiköhän jokaisella 10 naisellakin ole ihan omat yksilölliset mieltymyksensä miehen luonteen suhteen.

Vierailija
293/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaanpa

* täyttyy helpostikin

* Onko pakko? Nykyisellään en juo laisinkaan

* No, olem akateeminen ja osaan myös käyttäytyä sen mukaisesti

* Onnistuu.

* Ruoanlaitto onvalitettavaasti hakusessa, täytyy myöntää.

* Partaa ei ole, pitäisikö? Muuten toki leuka ajettu ja hiukset siistit

- käytät siistejä villakangastakkeja ja huollettuja nahkakenkiä, silitettyjä paitoja, laadukasta kelloa yms

* Kelloa en le tottunut pitämään, puhelimessa kun on sellainen ollut jo kauan.

* Vieläkö tuollaista latyyöistä viihdetttä ylipäätään mistään löytyy?

* TV:tä en juurikaan katsele, mutta kitjallisuutta kulutan paljon, pääasiassa tosain ammattikirjallisuutta.

* Olen tottunut koko ikäni kehittämään itseäni jatkuvasti niin ammtillisesti kuin harrastuksissanikin

* Kts ed.

* Haluaisin toki uskoa näin

* Tottahan toki.

Mielestäni pärjäsin itse asiass aika hyvin "testissäsi", joskin tuo ruoanlaittopuoli ei oikein ole ydinosaamistani :)

Entä mitä näet, haittaako, että olen yrityskaupan ja uudelleenjärjestelyjen johdosta ollut työttömänä erilaisten vaativien johtotehtävien jälkeen, enkä jatkuvasta hakemisesta huolimatta pääse enää edes työpaikkahaastatteluihin.  Olen 59v.

Olen myöskin naimisissa, joten en välttämättä tarvitse uutta naista elämääni... :)

Vierailija
294/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo kommentoikin osuvasti.

Kun nainen kuvittelee tuollaisen miehen, hän tekee automaattisesti kolme olettamusta:

- mies on ulkonäöltään "miellyttävä" (eli 10/10 naisen silmin katsottuna miehen on oltava todella komea), naista selkeästi pidempi, jne

- miehen ahkeruus ja eteneminen elämässä on johtanut suuriin tuloihin ja korkeaan asemaan arvostetussa ammatissa

- mies on maskuliininen käytökseltään ja seksissä naista dominoivampi osapuoli

Näitä ei kuitenkaan ole mainittu ap:n listassa.

Mies voi myös olla geneettisesti rumakasvoinen, luontaisesti kapeaharteinen ja 165cm, kunnianhimoinen ammatissa jossa ei silti tienaa juuri mitään, herkkä ja seksissä alistuvampi osapuoli.

Mitenköhän sitten on 10/10 naisen saamisen kanssa?

Vierailija
295/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuossa on luopumista? Suurimmista osasta noista asioistahan olisi hyötyä ihan sille miehelle itselleenkin vaikka pysyisi sinkkunakin. Esim. kirjojen lukeminen avartaa mieltä ja liikunta ja terveellinen ruoka auttavat pitämään terveenä. Myös muut ihmissuhteet voivat paremmin kuin käyttäytyy kohteliaasti ja ottaa muut huomioon.

Minunkin mielestäni tuossa oli listattu todella paljon asioita, jotka parantavat ihmisen elämää vaikka ei edes etsisi suhdetta. Käsittämätöntä kuinka nämäkin asiat voidaan nähdä noin negatiivisen linssin lävitse. 

Hyväksi terveydellesi

Hyväksi terveydellesi

Ihmiset arvostavat sinua enemmän, ihmissuhteesi voivat  paremmin ja itselläkin on kivempi olo. 

Kun pidät naisen tarpeista huolta, hän haluaa paljon todennäköisemmin pitää myös sinun tarpeista huolta

Hyväksi terveydellesi, maistuvampaa ruokaa

Voi vaikuttaa itsetuntoon positiivisesti, siistin ulkoasun omaaville ihmiselle saattaa aueta enemmän mahdollisuuksia elämässä.

Voi vaikuttaa itsetuntoon positiivisesti, siistin ulkoasun omaaville ihmiselle saattaa aueta enemmän mahdollisuuksia elämässä. 

Ihmiset arvostavat sinua enemmän, ihmissuhteesi voivat  paremmin ja itselläkin on kivempi olo. 

Elämäsi tulee mielenkiintoisemmaksi, opit uusia asioita, mielesi avartuu.

Saavutetut tavoitteet tuovat onnistumisen tunnetta, työ voi tuoda lisää merkitystä elämään, taloudellisesti vakaa tilanne ja omien unelmien toteuttaminen helpottuu

Elämäsi tulee mielenkiintoisemmaksi, opit uusia asioita, saavutat tavoitteesi helpommin

Sinulle syntyy parempi yhteys kumppaniisi ja hän haluaa tehdä mukavia asioita vastavuoroisesti myös sinulle. 

Vierailija
296/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matalan teston miehet ei kuitenkaan kelpaa koska ei ole miehekkäitä. Kas siinäpä vasta pulma.

Vierailija
297/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mielestäni tuossa oli listattu todella paljon asioita, jotka parantavat ihmisen elämää vaikka ei edes etsisi suhdetta. Käsittämätöntä kuinka nämäkin asiat voidaan nähdä noin negatiivisen linssin lävitse. 

Hyväksi terveydellesi

Erikoista kun naiselle ehdottaa samaa, kuten vaikka tuota salilla käymistä ja terveellistä syömistä, niin vastaus on tämä:

- no kustannatko mulle sit kotisiivoojan, kokin, palvelijan, kaunaushoidot, personal trainerin, 20 paria muotilegginssejä ja joogaleirin Espanjassa??? En tod ala jumppaamaan muuten!!!1

- kuka haluaa elää noin askeettisesti!

- no jos laihdutan normaalipainoiseksi niin ootko sitten kalsarimalli ja miljonääri!!!

Vierailija
298/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoista kun naiselle ehdottaa samaa, kuten vaikka tuota salilla käymistä ja terveellistä syömistä, niin vastaus on tämä:

- no kustannatko mulle sit kotisiivoojan, kokin, palvelijan, kaunaushoidot, personal trainerin, 20 paria muotilegginssejä ja joogaleirin Espanjassa??? En tod ala jumppaamaan muuten!!!1

- kuka haluaa elää noin askeettisesti!

- no jos laihdutan normaalipainoiseksi niin ootko sitten kalsarimalli ja miljonääri!!!

Deittaile fiksumpia naisia.

Vierailija
299/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki osuu paitsi hiusten pituus ja tunnistan itsessäni hieman itsekkyyttä. Sitä kun tarvitaan jotta menestyy töissä.

Eipä ole 10/10 naista enkä sellaista kaipaakaan, olen tyytyväinen vaimooni.

Mitähän ap:lla on tarjolla miehille... en oikein usko hänen olevan 10/10 vaikka miehiä haukkuukin.

Vierailija
300/354 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittaile fiksumpia naisia.

Ei ole tuon fiksumpia naisia... taso on säälittävän matalalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän