Olen syönyt tämän paljon ja silti nälkä
Olen syönyt:
riisiä, 150g kermaista kanaa
paprikamunakkaan (2 munaa, paprikaa, maitoa, öljyä)
tuoretta ananasta
kolme lattea luomumaitoon
Paahdetun täysjyväsämpylän voilla ja marmelaadilla
suklaakonvehteja
Silti minulla on nälkä taas, vaikka en ole edes harrastanut urheilua tänään. Miksi?
Kommentit (7)
Oletko jättänyt aamupalan syömättä ja sinnitellyt aamupäivän syömättä ja sitten koettanut syödä kohtuullisesti loppupäivän? Syö aamupäiväpainotteisesti. Se on ihan ravitsemusasiantuntijan (oikean sellaisen) neuvo. Kun syö aamulla ja aamupäivällä riittävästi, ei koko loppuilta kulu laiduntaen kaikkea pientä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuossa edes 700 kcal, eipä ihme, että nälkä.
No on varmasti. Miettivän uudelleen. Ainakin 1200
Miksi nälkä?
kohta taas syön lohta, appelsiinia ja riisiä
Liian kaloria köyhää ruokaa, siksi nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jättänyt aamupalan syömättä ja sinnitellyt aamupäivän syömättä ja sitten koettanut syödä kohtuullisesti loppupäivän? Syö aamupäiväpainotteisesti. Se on ihan ravitsemusasiantuntijan (oikean sellaisen) neuvo. Kun syö aamulla ja aamupäivällä riittävästi, ei koko loppuilta kulu laiduntaen kaikkea pientä.
Voi toimia jollain ja ehkä jopa enemmistöllä, mutta itselläni aamulla tankkaaminen on nopea tie painonnousuun. En pysty menemään nälkäisenä nukkumaan ja mitä enemmän syön aamusta, sen nälkäisempi olen loppupäivän. Jos en syö mitään aamupäivällä, selviän hyvin klo 13 lounaaseen ja toisen aterian syön joskus klo 18-20 välillä. Ei ole tarve puputtaa välipaloja, kun syö kaksi kertaa kunnolla.
Onkohan tuossa edes 700 kcal, eipä ihme, että nälkä.