Sinä mies, olisitko valmis tähän saadaksesi 10/10 naisen
- käyt salilla 3-4 kertaa viikossa, et päästä itseäsi lihomaan
- alkoholia vain muutaman kerran vuodessa
- et saa huutaa etkä riehua vaan joudut kommunikoimaan aikuismaisesti
- sängyssä tulet vasta toisena
- laitat laadukasta ruokaa, ei eineksiä
- käyt parturissa muutaman viikon välein ja parta aina siistitty
- käytät siistejä villakangastakkeja ja huollettuja nahkakenkiä, silitettyjä paitoja, laadukasta kelloa yms
- et puhu alatyylisesti etkä kuluta alatyylistä viihdettä
- luet kirjoja ja katsot dokumentteja
- teet ahkerasti töitä pyrkien edistykseen
- kehität itseäsi ihmisenä monin tavoin
- olet ystävällinen ja antelias ihminen, et itsekäs tai negatiivinen
- panostat parisuhteeseen myös henkisellä puolella
Jos näillä avuilla saat naisen josta kaverit on kateudesta vihreitä, olisitko valmis yltämään hänen tasolleen? Rauhallinen, seksuaalinen, älykäs, menestynyt, tyrmäävän kaunis ja elegantti nainen, sellainen 10/10
veikkaanpa että harvempi on. Tyytyvät kaljamahoineen kiroilemaan kun ei muka hyvä mies kelpa. Kuvitellaan olevansa suurikin saalis kun ei lyö ja käy töissä.
Kommentit (354)
Vierailija kirjoitti:
Enpä suostu elämään toisten ehdoilla. Tuosta paistaa läpi ulkonäön ja statuksen maksimointi muu elämä unohtaen.
Mutta sitähän se toinenkin osapuoli tekee ja oikeastaan haluaa.
Aloituksessa on hyvä pointti, pitäähän kaikkien asioiden eteen tehdä töitä, oli sitten kyseessä koulutus, työ, harrastus, tai muut saavutukset.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa on hyvä pointti, pitäähän kaikkien asioiden eteen tehdä töitä, oli sitten kyseessä koulutus, työ, harrastus, tai muut saavutukset.
Ei tarvi jos on jo valmiiksi syntynyt voittajaksi ja menestyjäksi
joko kohta vaaditaan, että mies maksaa meikit, kampaajan ja tekokynnet ennen treffeille menoa? saa maksaa myös yyberin ja lastenhoitajan, koska minäminä on prinsessa. sitähän se on siellä rapakon takana ollut jo jonkun aikaa. sitten ovatkin ihmeissään, kun kukaan ei kelpuuta puolisoksi. eikös tästä ollut joku lehtijuttukin?
Jos ap:n listaan lisätään komeus ja pituus sekä sosiaalinen älykkyys, hyvät taidot seksissä ja hyvä työ/status niin sitten alkaa olla ehkä riittävästi pelimerkkejä siihen 10/10 naiseen. Naiset aina jättää mainitsematta ne tärkeät kriteerit miehessä, joihin mies ei voi vaikuttaa. Pelkäävät kuulostavansa paheksuttavalta, jos sanovat koko totuuden.
Jos joku lyhyt pallinaama täyttää ap:n listaamat jutut, hän voi saada 6-7/10 naisen. Se on ihan maksimi kovalla työllä. Poislukien kourallinen harvoja oikkuja.
Miksi tyytyisin 10/10 jos joutuisin luopumaan noin paljosta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tyytyä 10/10 kun voi haluta 11/10
Aika pinnallisia kriteereitä suurin osa. Noista uraan ja itsensä kehittämiseenkin liittyvistä paistaa läpi että ne pitäisi täyttää sen kuvitteellisen kympin naisen määrittelemällä, epäilemättä euromääräisesti mitattavalla tavalla. Eli jos vaihtoehtoina vaikka olisi apurahan varassa tehty tärkeä, itseä kiinnostava ja ehkä hyvinkin merkittävä tutkimustyö tai tuotekehitystiimin vetäminen yksityisellä puolella niin ensimmäinen olisi varmaankin naisen mielestä osoitus kunnianimottomuudesta ja jälkimäinen sitä kaivattua urakehitystä ja itsensä kehittämistä. Jos oikeasti haluaa hyvin tienaavan uraohjuksen niin sen voi sanoa ihan suoraankin sen kummemmin kaunistelematta, ei siinä ole mitään hävettävää.
Eli joo ei minunkaan korvaani kuulostaa siltä että tässä olisi kympin naista (minulle) tarjolla. Omassa materian ja pintakiillon perässä juoksevassa viiteryhmässään toki voi olla priimaakin.
Vierailija kirjoitti:
Enpä suostu elämään toisten ehdoilla. Tuosta paistaa läpi ulkonäön ja statuksen maksimointi muu elämä unohtaen.
Suurin osa noista asioista kyllä korosti miehen käytöstapoja, terveydestä huolehtimista ja henkistä kasvua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa on luopumista? Suurimmista osasta noista asioistahan olisi hyötyä ihan sille miehelle itselleenkin vaikka pysyisi sinkkunakin. Esim. kirjojen lukeminen avartaa mieltä ja liikunta ja terveellinen ruoka auttavat pitämään terveenä. Myös muut ihmissuhteet voivat paremmin kuin käyttäytyy kohteliaasti ja ottaa muut huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa noista asioista kyllä korosti miehen käytöstapoja, terveydestä huolehtimista ja henkistä kasvua.
Aika monessa kohdassa oli kyllä päivänselvää että pääpaino oli ulkonäössä ja statuksen maksimoinnissa vaikka olikin yritetty vähän muussa muodossa esittää.
Vierailija kirjoitti:
Niin tekee. Mä voin sanoa mitä saa maksimoida suhteessa. Niin helpolla kuin kertomalla saa melkein kaikkea mitä keksii haluta. Tuhmaa tyttöä ne haluaa leikkiä vissiin kaikki? Okei liiottelua mutta kun on kertonut (yllyttänyt) vaihtoehdoista niin suunnilleen silmät syttyy tuhma tyttö leikin kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän sitä äkkiseltään voisi ajatella mutta viimeistään tuo "saat naisen josta kaverit on kateudesta vihreitä," paljasti että näyttelyesinettä ja leveän elämän mahdollistajaa tuossa ensisijaisesti haetaan.
Salilla hiottu veistoksellinne kroppa pitää olla (terveys on tässä ihan toissijainen), kalliit vaatteet ja kellot, ruuanlaittotaitoinen ja lukenut että tekee vaikutuksen naisen ystäväpiiriin kaikenmaailman illanistujaisissa. Kunnianhimoa pitää olla, että tienaa, vaikka tämä oli yritetty muka henkisen kasvun kaapuun ohkaisesti pukeakin. Seassa pari itsestäänselvyyttä jota nyt jokainen kumppaniltaan toivoo muutenkin.
Noita naisia on kyllä nähty, joten nykyään ne tunnistaa jo kaukaa.
Täytän nuo kaikki kriteerit ja en pitänyt niitä mitenkään vaativina. On hienoa huomata, että joku nainen osaa arvostaa näitä asioita. En puhu koskaan loukkaavasti. Kunnioitan kaikkia ihmisiä. Alkoholia käytän ehkä liian usein, mutta en juo itseäni humalaan vaan määrä on 1-2 lasia punaviiniä tai yksi erikoisolut. Olen valmis vähentämään. Arvostan tervellisiä elämäntapoja, mutta en yltiöpaisesti. Haluan myös nauttia elämästä.
En tiedä miten paljon haluat kiukutella, mikään roskatynnyri en halua olla. Tasavertainen kumppani, jossa nainen saa olla nainen ja mies saa olla mies. Kumppania kohtaan haluan olla rohkaiseva ja tukena hyvinä ja huonoina hetkinä. Toivon myös että parisuhteessa voi olla myös erilainen mielipide, molemmilla ilman että se johtaa riitaan.
Olen helppo, en halua riidellä. Olen kiinnostunut tekniikasta, historiasta, luonnosta, uusista asioista, patikkamatkailusta, auringosta, Suht älykäs ja urheilullisen näköinen. Hauska ja vitsikäs. Tilannehuumoria löytyy myös. Ääntäni on myös kehuttu.
Ulkonäöllisesti olen 8-9, siksi suoraan kukaan 10 ulkonäön omaava nainen ei ole noteerannut. Työpaikoilla olen pidetty henkilö, kun on tutustuttu.
Ystäväpiirini on pieni. Naiseni on minulle ykkönen ja olen perhekeskeinen.
Vierailija kirjoitti:
Täytän nuo kaikki kriteerit ja en pitänyt niitä mitenkään vaativina. On hienoa huomata, että joku nainen osaa arvostaa näitä asioita. En puhu koskaan loukkaavasti. Kunnioitan kaikkia ihmisiä. Alkoholia käytän ehkä liian usein, mutta en juo itseäni humalaan vaan määrä on 1-2 lasia punaviiniä tai yksi erikoisolut. Olen valmis vähentämään. Arvostan tervellisiä elämäntapoja, mutta en yltiöpaisesti. Haluan myös nauttia elämästä.
En tiedä miten paljon haluat kiukutella, mikään roskatynnyri en halua olla. Tasavertainen kumppani, jossa nainen saa olla nainen ja mies saa olla mies. Kumppania kohtaan haluan olla rohkaiseva ja tukena hyvinä ja huonoina hetkinä. Toivon myös että parisuhteessa voi olla myös erilainen mielipide, molemmilla ilman että se johtaa riitaan.
Olen helppo, en halua riidellä. Olen kiinnostunut tekniikasta, historiasta, luonnosta, uusista asioista, patikkamatkailusta, auringosta, Suht älykäs ja urheilullis
Mikä on 10:n nainen sinulle? Miltä hän näyttää ja millainen on?
Vierailija kirjoitti:
Olen helppo, en halua riidellä. Olen kiinnostunut tekniikasta, historiasta, luonnosta, uusista asioista, patikkamatkailusta, auringosta, Suht älykäs ja urheilullis
Etkö edes rakastuttuasi pitänyt naistasi kymppinä sulle itsellesi?
Villakangastakista se onkin ollut kiinni, että itse saan vain 9,5/10 naisia! Nyt sitten takkikaupan kautta kohti uutta vuotta!
Onko kenen määrittelemä 10/10 nainen? SInun määrittelemä? Oletko itse nainen ja millainen? Saisiko vaikka jotain kuvaa edes? Laita linkki kuvaan.
Kauhea lista ja olen nainen. 😱
2-3 kohtaa voisi vielä mennä. Näyttää kauppalistalta tuo.
Terveisin: lähiöbaarin Karaoke-Ritu