Sinä mies, olisitko valmis tähän saadaksesi 10/10 naisen
- käyt salilla 3-4 kertaa viikossa, et päästä itseäsi lihomaan
- alkoholia vain muutaman kerran vuodessa
- et saa huutaa etkä riehua vaan joudut kommunikoimaan aikuismaisesti
- sängyssä tulet vasta toisena
- laitat laadukasta ruokaa, ei eineksiä
- käyt parturissa muutaman viikon välein ja parta aina siistitty
- käytät siistejä villakangastakkeja ja huollettuja nahkakenkiä, silitettyjä paitoja, laadukasta kelloa yms
- et puhu alatyylisesti etkä kuluta alatyylistä viihdettä
- luet kirjoja ja katsot dokumentteja
- teet ahkerasti töitä pyrkien edistykseen
- kehität itseäsi ihmisenä monin tavoin
- olet ystävällinen ja antelias ihminen, et itsekäs tai negatiivinen
- panostat parisuhteeseen myös henkisellä puolella
Jos näillä avuilla saat naisen josta kaverit on kateudesta vihreitä, olisitko valmis yltämään hänen tasolleen? Rauhallinen, seksuaalinen, älykäs, menestynyt, tyrmäävän kaunis ja elegantti nainen, sellainen 10/10
veikkaanpa että harvempi on. Tyytyvät kaljamahoineen kiroilemaan kun ei muka hyvä mies kelpa. Kuvitellaan olevansa suurikin saalis kun ei lyö ja käy töissä.
Kommentit (354)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pari kriteeriä, joita kukaan tapaamani mies ei täytä: osallistu vapaaehtoistöihin ja lahjoita kuukausittain rahaa hyväntekeväisyyteen. Lähes kaikki auttajat ja lahjoittajat ovat aina naisia. Joskus vapaaehtoisten joukkoon tulee harvinainen mies, joka sitten lähinnä haluaa päteä ja alkaa määrätä porukkaa. Auttaminen tuntuu olevan keino pönkittää itseään. Miehet antavat veteraaneille kerran vuodessa 5 euroa ja ajattelevat olevansa hyväntekijöitä. Nettopalkasta jos edes pari prosenttia antaisi hyväntekeväisyyteen niin olisin ihmeissäni.
Naisissa on paljon vikoja, mutta miesten valuvika on itsekkyys. Luultavasti johtuu hormoneista.
Sun pitää ottaa muslimimies. Islamin mukaan jokaisen vähimmäisvaatimuksen täyttävän henkilön on annettava 2,5 % varallisuudestaan hyväntekeväisyyteen.
JA muslimi-mies innostui tänne kirjoitteleen ?
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota tarvita.
Veljeni on pitkä, komea ja urheilullinen. Pukeutuu hyvin.
Todella sosiaalinen, paljon kavereita.
Tuo riittää, mitään muuta ei tarvita.
Malleilta näyttävät naiset ovat kamppailleet hänen suosiostaan niin kauan kuin minä muistan.
Muuten samaa mieltä mutta en ole nähnyt malleilta näyttävien naisten kamppailua miehestä. Millaista se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota tarvita.
Malleilta näyttävät naiset ovat kamppailleet hänen suosiostaan niin kauan kuin minä muistan.
Muuten samaa mieltä mutta en ole nähnyt malleilta näyttävien naisten kamppailua miehestä. Millaista se on?
Sarkasmia, sarkasmia :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika (hyvinkin) pitkälle olisin.
Vaan ei tuokaan vielä takaa superpillua.
Ei takaa, mutta tuo onkin se taso mistä lähdetään katsomaan pelaako kemiat yhteen. Torjunta tulee välittömästi sille joka ei näitä kriteerejä täytä kiitettävällä prosentilla eikä kiinnosta edes tutustua.
Ap:n kuvaus ei vastaa sinnepäinkään mun käsitystä täydellisestä miehestä. Itse saan naisena todella paljon huomiota hyvinkin erilaisilta miehiltä, myös ap:n kuvailemalta miestyypiltä, joten olen varmaan sitten ainakin lähellä tuota 10/10 itse, vaikka karsastan pahasti ihmisten pisteyttämistä tällä tavoin. Kaikilla ei ole samanlaiset kriteerit täydelliselle kumppanille. Mun listalla esimerkiksi omaa silmää miellyttävä ulkonäkö ei ole liian sliipattu ja huolliteltu, vaan ennemminkin pitkä ja kohtuullisen roteva (ei lihava) duunari-tyyppinen mies. Sellainen, josta näkee jo päälepäin, että fyysinen työnteko onnistuu. Samanaikaisesti poikamainen ja karskin miehekäs. Sellainen hyvä ja oivaltava huumorintaju, hauska seuramies joka osaa myös keskustella vakavasti. Hyvät käytöstavat on oltava, ja arvomaailman pitäisi pääpiirteittäin vastata omaani. Urheilullinen, mutta ei urheilu-hullu. Kiinnostunut asioista, tulee toimeen erilaisten ihmisten kanssa, sopeutuu erilaisiin tilanteisiin. Raha ja varallisuus on plussaa, ei välttämätöntä. Rehti, ystävällinen, avulias ja kohtelias. Pitää lapsista ja eläimistä, tai ainakin kohtelee niitä hyvin. Karismaattinen, osaa pitää puolensa ja uskaltaa sanoa eriävänkin mielipiteen. Siinä olen samoilla linjoilla ap:n kanssa, että missään nimessä ei saa olla raivohullu huutaja, vaan vihaisenakin on osattava käyttäytyä asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
10/10 naista ei ole olemassakaan.
Tavallaan juuri näin. Toisaalta kuka tahansa voi olla jollekin se 10/10, mutta kukaan ei varmasti voi olla sitä kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota tarvita.
Jatko..
Olen miettinyt tuota hänen tilannettaan todella paljon psykologisesti. Mikä vetää naisia noin paljon puoleensa?
(Itse en ole noin suosittu. Olen lyhyempi ja rumempi.)
Olen miettinyt, että kun veljeni menee vaikka yökerhoon, niin hänen pituutensa, urheilullisuutensa, pukeutumisensa ja komeutensa kiinnostavat naisia.
Ja se, että hänen ympärillään pyörii paljon ihmisiä.
Tuo saa siis kauniille naisille aikaiseksi sellaisen tunteen, että veljeni seurassa oleminen on jotain tavoiteltavaa.
Kun voimakas kiinnostus on sitten syntynyt, niin naiset ovat hänet saadakseen valmiita tekemään / kestämään mitä tahansa?
Olenko oikeassa?
Ei hän noita ap:n kriteereitä täytä.
Jos joku ei häntä omana itsenään hyväksy, niin se on sitten seuraava mallityttönen..
Ymmärtääkö joku, mitä tarkoitan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota tarvita.
Jatko..
Olen miettinyt tuota hänen tilannettaan todella paljon psykologisesti. Mikä vetää naisia noin paljon puoleensa?
Olen miettinyt, että kun veljeni menee vaikka yökerhoon, niin hänen pituutensa, urheilullisuutensa, pukeutumisensa ja komeutensa kiinnostavat naisia.
Tuo saa siis kauniille naisille aikaiseksi sellaisen tunteen, että veljeni seurassa oleminen on jotain tavoiteltavaa.
Ku
Mutta millaisia nuo naiset muuten ovat ja miten heidän luonteensa, arvomaailmansa, ja tulevaisuuden tavoitteet sopivat yhteen veljesi kanssa? Miten onnistuneita ovat hänen pidempiaikaiset suhteet vai onko veljen tarkoituksena ainoastaan kaataa naisia sänkyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota tarvita.
Jatko..
Ku
Joo. Ymmärrän mitä tarkoitat. Nainen luo helposti näkemänsä perusteella kuvitelman siitä, minkälainen toinen on luonteeltaan ja käytökseltään, ja minkälainen parisuhde hänen kanssaan olisi. Sitten nainen alkaa alitajuisesti pitää tätä illuusiota totena, ja pitää siitä kiinni kynsin hampain, vaikka suhde olisi kaikkea muuta kuin hyvä. Nainen saattaa elää jopa vuosia suhteessa miehen kanssa, josta on ehtinyt luoda tietynlaisen kuvan, ennen kuin lopulta tajuaa ja hyväksyy, ettei mies koskaan ole ollutkaan sellainen kuin hän kuvitteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota tarvita.
Jatko..
Ku
Minkäs ikäisiä te oikein olette? Kun minun korvaani tuo kuulostaa hyvin nuorten ihmisten touhulta, max. parikymppisten. Enkä silloinkaan ole milloinkaan nähnyt, että mallityttöset olisivat jotenkin oikein kamppailleet yhden miehen suosiosta. Ellei kyseessä ole jokin hyvin pieni kylä tai kaupunki, jossa ei ole muita komeita miehiä lainkaan.
Vai kuvittelilitko sittenkin koko jutun?
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota tarvita.
Mallilta näyttävä nainen ei (välttämättä) ole kympin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota tarvita.
Mallilta näyttävä nainen ei (välttämättä) ole kympin nainen.
Ei niin, ei todellakaan.
Ap:n käsitys 10/10 naisesta on tuo, mutta ei vastaa välttämättä muiden käsitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota tarvita.
Jatko..
Ku
10/10 naiset ei kilpaile miehen suosiosta tuolla tavalla. Veljeäsi ei voi kuvauksesi perusteella pitää kovinkaan erityisenä. Hyvännäköisten tavismiesten ympärillä pyörii tavisnaiset. 10/10 naiset ei parveile noin.
Ei tuota tarvita.