Poikuus tallella 30-vuotiaana. Onko peli menetetty?
Kommentit (111)
Ei tuo ole kaikille naisille turn off. Osa voi jopa tykätä siitä että olisi ensimmäisesi.
Ei ainakaan kannata kertoa naiselle. Mielummin ottaa huonon panon maineen kuin on neitsyt.
Älä luovuta koskaan. Katso tarkkaan, mistä tai missä seuraa haet. Sopivasta paikasta tai vaikka yllättäen löydät naisen, joka on samanlainen. Siitä todennäköisesti tulee elinikäinen onnellinen suhde tai vaikka avioliitto lapsineen.
Älä pilaa itseäsi hakemalla vain yhden yön suhteita, ne muuttavat ihmistä ei niin kovin mukavaan suuntaan. Sp-taudeista puhumattakaan. Läheskään kaikki sp-taudit eivät ole parannettavissa vielä. Onnea etsintään!
Miksi ihmeessä kannattaisi? - Itse ainakin koen vastenmielisyyttä heitä kohtaan, joilla on tarve korostaa tai alleviivata omien seksikumppaneidensa määrää tai kertoa muutoin omista seksikokemuksistaan kuin isoimmistakin sankariteoista ja suurimmista valloituksista ja kaadoista.
Toiseksi en minä ainakaan tiedä mistä saattaisin erotttaa kenenkään seksikokemuksien määrän. - Mutta en myöskään tiedä mitä tällä tiedolla tekisin, enkä usko, että asia muuttuisi toiseksi jos olisin jotain muuta kuin heteromies,
Sinkkumies
Älä ainakaan niihin jo ehdotettuihin maksullisiin mene, saat vielä kondylooma ja herpeksen. Kondomi ei suojaa niiltä, ja voit muuten olla satavarma että maksullisilla on ne.
Toinen ongelma on, että opit seksin teknisesti, mutta et osaa käsitellä naista tunteella tosi tilanteessa. Se seksi kun on muutakin kuin panemista.
Silloin kun minä menetin neitsyyteni 18-vuotiaana, niin ei se hölmö mies tajunnut sitä. Hän oli tosin kännissä, niin olin minäkin. Kyllä se seksi nyt onnistuu ekalla kerrallakin, kun luonto on kerta niin tarkoittanut.
Mulle kelpais ilomielin. Ei tarviis ainakaan tauteja pelätä ja vois samantien touhuilla ilman kortsuja.
Se on sinulle vain hyvä asia, ettet ole joutunut jonkun suomimamman elatusmaksujen maksajaksi, niin kuin sadattuhannet muut suomalaiset miehet.
Oletko hyvännäköinen ja mukavaa seuraa? Kyllä ne seksitouhut oppii kun harjottelemaan pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Mistä haet seuraa? Onko mitään kokemuksia naisista?
Tinderistä. Kerran pääsin suutelemaan ja kähmimään vaatteiden läpi. Se on sitten siinä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko nirso naisten suhteen?
Millä tavalla nirso? Tietty on eräitätoivomuksia ja muutama täydellinen turn-off mutta niitäon jokaisella.
Tilaa tuossa vaiheessa h**ra niin saisit apinan pois selästä. Nythän oot sellaisessa munalukossa että ilman maksullista tilanteesta on vaikea nytkähtää eteenpäin.