Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen voisitko seurustella miehen kanssa joka tienaa bruttona 2800e/kk?

Vierailija
27.12.2023 |

Onko se sinulle liian vähän? Paljonko itse tienaat?

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, jos on töissä ja hoitaa sekä itsensä että laskunsa mallikkaasti niin palkan suuruudella ei ole merkitystä. Yhteiseen talouteen en tule ikinä enää muuttamaan minkään äijänkuvatuksen kanssa joten mun elämään partnerin tulot ei vaikuta. Tienaan itse enemmän ja olen valmis maksamaan yhteisiä menoja/tekemisiä jos toisella on tiukempaa juuri sillä hetkellä.

Vierailija
102/108 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaako nainen seurustella miehen kanssa, jolla on alle 28-senttinen ....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jos kyseessä on ainoa tulovirta. Jos ohessa on vielä reilut pääomatulot niin asia one eri. Elintasomme olisivat liian kaukana toisistaan enkä rupea miestä elättämään (vastaavasti miehet eivät elätä minua vaan itse elätän itseni ja varästaan itse minun ja lasteni elintason ylläpitämisestä).

Matkustelu, asuminen, arjen ostokset ja kaikki sujuu paremmin kun tulotaso on samalla tasolla.

Näitä miehiä on tullut vastaan jotka olisivat heti muuttassa yhteen ja ottamassa käyttöön minun autoni ja rahani oman elintasonsa nostamiseksi mutta ei kiitos - en ole provider nainen.

Vierailija
104/108 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sentään tienaa. Eikä ole tapatyötön joka maleksii kotona tekemättä mitään. Huoh. Vaikka tienaisi 1500e on sekin parempi kuin 0e

Vierailija
105/108 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan naisesta. Aika moni "duunari"mies on perheellinen tai ainakin seurustelee ja tuskin he kaikki mitään 6000€/kk tienaavia, oman yrityksen perustaneita sähkäreitä ovat. 

Toki jos tulevaisuudennäkymät on kolme lasta ja kolme lomamatkaa vuodessa, niin voi tehdä tiukka, ellei sitten nainen tee pankkia omasta takaa, ja miehen omatunto kestää sen. 

Vierailija
106/108 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jonkun toisen rahat minulle kuuluu, minulla on omat rahat joilla yritän tulla toimeen. 

No sen takia liittyy, että avioliitossa on elatusvelvollisuus.

Vierailija
107/108 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mitä tienaa kunhan ei juoppo pummi. Itse tienaan juuri tuon 2800 e. 

Vierailija
108/108 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan voisi seurustella. Kerran seurustelin miehen kanssa ja se kehui itseään kovatuloiseksi, mutta selvisi että hän tienasi vain 2500€. Erohan siitä tuli.

Miehen pitää ainakin 5000 tienata tai muuten ei voi elättää naista. Ei ole kivaa jos joutuu tyytymään kuohuviiniin ja halpis hopea koruihin.

Miksi sinun pitäisi tyytyä halpiskoruihin ja kuohuviineihin? Saat kai itse tienaamillasi rahoilla ostaa vaikka kultaa,  mirhamia ja kalleinta samppanjaa, kun muut vastuut perheen osalta on hoidettu. Tietenkin tienaat ainakin 5000kk ja maksat itse myös leipäsi, etkä elele miehen siivellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän