Nainen voisitko seurustella miehen kanssa joka tienaa bruttona 2800e/kk?
Onko se sinulle liian vähän? Paljonko itse tienaat?
Kommentit (108)
En, ellei ole rikkaita vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Ei, pitää olla hyvin tienaava ja korkeakoulutettu!
T. Jere 33v
Kyseisillä tuloilla ei kannata yrittää mitää, kannattaa lukea hyvään ja arvotettuun ammattiin. Lentäjä, lääkäri, sotilas, palomies, poliisi.. tässä vain muutamia esimerkkejä. Alkaa rahaa tulemaan niin paljon, että hyvä, että toolilla ennään pysyy ja naiset on kyllä kiinnostuneita.
Mikäli olet vielä rokotettu niin sekin on aika paha juttu nykyään.
Entä miehen kanssa joka tienaa 2200€/kk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen on miesten rahojen perässä, siksi heitä kiinnostaa miehen ammatti ja varallisuus. Nainen on maailman kallein esine miehelle.
T: miehinen mies
Niin no jos naista pitää esineenä niin kyllähän se esine osaa itsensä hinnoitella.
Eipä miehet taida enää etsiä muuta kuin ulkonäköä millään muulla ei väliä. Mihin onkaan maailma menossa? Voi voi!
Naiset valitsee miehen ulkionäön,palkan,ammatin ja työpaikan mukaan.
Miehet valitsee naisen ulkonäön mukaan.
Miehenä allekirjoitan tän ja tarkennan että naisen ammatin puute on juuri hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Kyseisillä tuloilla ei kannata yrittää mitää, kannattaa lukea hyvään ja arvotettuun ammattiin. Lentäjä, lääkäri, sotilas, palomies, poliisi.. tässä vain muutamia esimerkkejä. Alkaa rahaa tulemaan niin paljon, että hyvä, että toolilla ennään pysyy ja naiset on kyllä kiinnostuneita.
Mikäli olet vielä rokotettu niin sekin on aika paha juttu nykyään.
Palomies tienaa muuten hieman yli 2000 eli todella vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha ei todellakaan ole tärkein asia kumppanin valinnassa. Eikä edes tärkeä. Tärkein asia on kumppanin luonne, se että hän huolehtii asioistaan ja se, että huumorimme kohtaavat.
Ja toisekseen mainitsemasi summa on hyvä, olisin iloinen jos itse tienaisin tuon verran.
Tämän takia moni työtön mies on varattu.
Miehen työttömyys on naisille pahin turn off. Ei auta vaikka olisi työtön lääkäri tai työtön lentäjä.
Joku ei tajunnut sarkasmia...
Vierailija kirjoitti:
Mitä jonkun toisen rahat minulle kuuluu, minulla on omat rahat joilla yritän tulla toimeen.
Eli et ole valmis parisuhteeseen.
Voisin ehkä harkita jos miehelle on kunnon perintöjä lähiaikoina tulossa eikä ole nuuka niistä vähistä rahoistaan. Muuten en.
Vierailija kirjoitti:
Voisin ehkä harkita jos miehelle on kunnon perintöjä lähiaikoina tulossa eikä ole nuuka niistä vähistä rahoistaan. Muuten en.
Rahan perässä kulkeva onnenonkija harakka, näitähän on.
Voin ja olen naimisissakin, tosin mieheni bruttotulot ei ole kyllä ihan noin paljoa kuussa.
Itse tienaan hieman yli 4000€/kk
Hyvin tullaan toimeen ja raha on viimeinen asia, mikä parisuhteessa kiinnostaa.
Aiot siis tulla lompakolleni loisimaan, kun palkkani kiinnostaa noin kovasti. Tyypillinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen on miesten rahojen perässä, siksi heitä kiinnostaa miehen ammatti ja varallisuus. Nainen on maailman kallein esine miehelle.
T: miehinen mies
Niin no jos naista pitää esineenä niin kyllähän se esine osaa itsensä hinnoitella.
Eipä miehet taida enää etsiä muuta kuin ulkonäköä millään muulla ei väliä. Mihin onkaan maailma menossa? Voi voi!
Naiset valitsee miehen ulkionäön,palkan,ammatin ja työpaikan mukaan.
Miehet valitsee naisen ulkonäön mukaan.
Miehenä allekirjoitan tän ja tarkennan että naisen ammatin puute on juuri hyvä asia.
Niille miehille on, jotka suunnittelevat pahoinpitelevänsä naista henkisesti, fyysisesti ja taloudellisesti. Lähes yksinomaan miehet syyllistyvät noihin.
Voisin, mutta pitäisi olla muuten erityisen hyvä tyyppi koska itse tienaan enemmän.
En. Ihan siitä arkisesta syystä etten tienaa itse kuitenkaan niin paljoa että voisin kahden ihmisen puolesta maksaa kaikkia yhteisiä menoja. Enkä laske tähän asumista vaan harrastamista, matkoja, lasten juttuihin yms. mistä itse pidän ja toivoisin niihin sen miehenikin osallistuvan yhdessä kanssani.
Tosin tätä ongelmaa minulla ei ole koska olen parisuhteessa mutta näin hieman elämää jo nähneenä ja realistina materialistiset arvot vaikuttavat jo valintoihin. Nuorena oli enemmän varaa olla se idealisti täydellisessä maailmassa..
En, koska tienaan itsekin enemmän
4000€/kk on ehdoton alarajani ja pitää olla muutakin omaisuutta ja ei velkoja. Olen huomannut, että muuten eläminen aika kituuttamista.
Itse tienaan 4000-8000€/kk onlyfans sivustolla.
En valitettavasti voisi.
Itse tykkään matkustella, joten tuolla palkalla se ei kyllä onnistuisi.
Olen parhaillaan palmujen alla Floridan lämmössä 5 viikkoa, enkä haluaisi yksin elää ja nauttia.
Mitä jonkun toisen rahat minulle kuuluu, minulla on omat rahat joilla yritän tulla toimeen.