Nainen voisitko seurustella miehen kanssa joka tienaa bruttona 2800e/kk?
Onko se sinulle liian vähän? Paljonko itse tienaat?
Kommentit (108)
Oma palkkani on tuota pienempi. Voisin seurustella, ja voisin, vaikka saisi vähemmän kuin minä. Ei tuollaisilla asioilla ole väliä. Sillä, osaako käyttää niitä rahojaan vastuullisesti ja harkiten, on paljon enemmän väliä kuin tulotasolla. Miehille tuntuu kyllä olevan tärkeätä, että ansaitsevat enemmän kuin nainen.
Monikohan mies käy näissäkin keskusteluissa esittämässä naista pyrkien luomaan epätoivoa ja ärsytystä muille miehille esittämällä naiset pinnallisina ja vaativina?
No itse tienaan enemmän, joten en ainakaan yhteistaloutta haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
En valitettavasti voisi.
Itse tykkään matkustella, joten tuolla palkalla se ei kyllä onnistuisi.
Olen parhaillaan palmujen alla Floridan lämmössä 5 viikkoa, enkä haluaisi yksin elää ja nauttia.
Älä höpötä, olet työtön tai jotain matalapalkka hommia tekevä joka asuu vuokralla jossain lähiössä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ja olen seurustellutkin. En etsi miehestä elättäjää itselleni. Tienaan itse n. 4000€/kk.
Mieshän etsii elättäjää sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha ei todellakaan ole tärkein asia kumppanin valinnassa. Eikä edes tärkeä. Tärkein asia on kumppanin luonne, se että hän huolehtii asioistaan ja se, että huumorimme kohtaavat.
Ja toisekseen mainitsemasi summa on hyvä, olisin iloinen jos itse tienaisin tuon verran.
Tämän takia moni työtön mies on varattu.
Oletan, että vastauksesi oli tarkoitettu sarkasmiksi. Itse kuitenkin olen pitkäaikaistyötönmies, ja minulla on kaksi toisistaan tietävää naisystävää, jotka kummatkin normaalissa palkkatyössä. Vuoroviikoin olen molempien kanssa, välillä ollaan kolmestaan.
Ps.Kyllä, on iso penis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha ei todellakaan ole tärkein asia kumppanin valinnassa. Eikä edes tärkeä. Tärkein asia on kumppanin luonne, se että hän huolehtii asioistaan ja se, että huumorimme kohtaavat.
Ja toisekseen mainitsemasi summa on hyvä, olisin iloinen jos itse tienaisin tuon verran.
Tämän takia moni työtön mies on varattu.
Oletan, että vastauksesi oli tarkoitettu sarkasmiksi. Itse kuitenkin olen pitkäaikaistyötönmies, ja minulla on kaksi toisistaan tietävää naisystävää, jotka kummatkin normaalissa palkkatyössä. Vuoroviikoin olen molempien kanssa, välillä ollaan kolmestaan.
Ps.Kyllä, on iso penis.
Moniaviollisuus on edelleen suomessa laitonta. Irtoseksi ei mutta toisaalta sitä tässä ei haettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen on miesten rahojen perässä, siksi heitä kiinnostaa miehen ammatti ja varallisuus. Nainen on maailman kallein esine miehelle.
T: miehinen mies
Niin no jos naista pitää esineenä niin kyllähän se esine osaa itsensä hinnoitella.
Eipä miehet taida enää etsiä muuta kuin ulkonäköä millään muulla ei väliä. Mihin onkaan maailma menossa? Voi voi!
Naiset valitsee miehen ulkionäön,palkan,ammatin ja työpaikan mukaan.
Miehet valitsee naisen ulkonäön mukaan.
Miehenä allekirjoitan tän ja tarkennan että naisen ammatin puute on juuri hyvä asia.
Niille miehille on, jotka suunnittelevat pahoinpiteleväns
Täh? Lue vähän avioliittolakia ennen kuin alat jauhaa feminististä propagandaa.
Olen kuullut että on olemassa niin köyhiä ihmisiä ettei niillä ole kuin rahaa.
En valitse miestä palkan mukaan, eli noilla spekseillä en osaa vastata.
Itse tienaan himpun alle 4000, mutta kunhan mies on vakavarainen niin palkalla ei ole väliä. Eli elää omien varojensa mukaan, ei pikavippaile tai ota turhia lainoja, se riittää.
Riippuu siitä osaako mies hoitaa talouttaan, olematta kuitenkaan järjettömän pihi. Nykyinen miesystäväni tienaa kyllä vähän enemmän, noin 3500 e/kk. Itse tienaan 5000 e/kk.
Mahdotonta. Ei tuon tuloluokan miehet katsokaan minuun. Enkä minä niihin.
T.1900 brutto.
Voisin, ja oma palkka 4300 kuussa. Mutta en voisi olla matalasti koulutetun miehen kanssa. Rahalla ei ole merkitystä, koulutuksella on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen on miesten rahojen perässä, siksi heitä kiinnostaa miehen ammatti ja varallisuus. Nainen on maailman kallein esine miehelle.
Niin no jos naista pitää esineenä niin kyllähän se esine osaa itsensä hinnoitella.
Eipä miehet taida enää etsiä muuta kuin ulkonäköä millään muulla ei väliä. Mihin onkaan maailma menossa? Voi voi!
Miehenä allekirjoitan tän ja tarkennan että naisen ammatin puute on juuri hyvä asia.
Vain alimman tason miehille. Kovatasoinen mies haluaa, että nainen on samalla tasolla kaikilla tavoilla, ja pystyy olemaan naisesta ylpeä. Ja myös tukemaan uralla.
Voisin seurustella. Mieheni tienaa bruttona noin 4200 €. Mun tulot 9500 €/kk.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ammattisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exäni kehuskeli uuden naisen löydettyään, kuinka tämä oli minua matalammin koulutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ammattisi?
Veikkaan, että lääkäri.
Tuntuisi oudolta, jos tapailunainen haluaisi tietää bruttotuloni satasen tarkkuudella.
Kyllä. Ja olen seurustellutkin. En etsi miehestä elättäjää itselleni. Tienaan itse n. 4000€/kk.