Nainen voisitko seurustella miehen kanssa joka tienaa bruttona 2800e/kk?
Onko se sinulle liian vähän? Paljonko itse tienaat?
Kommentit (108)
Tottakai. Tärkein on että mies osaa olla hyvä kumppani.
Tietty. Ollaankohan samoissa hommissa.
Vierailija kirjoitti:
En mutta voin seurustella naisen kanssa joka tienaa tuon verran.
Sama! Tai saa tienata allekin. Ja siis nainen tietenkin :)
Muuten rahalla ei ole niin väliä, mutta sen verran kyllä pitää tienata, että saa omillansa ostettua siistit vaatteet. Eli vastaus on nöyp.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen on miesten rahojen perässä, siksi heitä kiinnostaa miehen ammatti ja varallisuus. Nainen on maailman kallein esine miehelle.
T: miehinen mies
Niin no jos naista pitää esineenä niin kyllähän se esine osaa itsensä hinnoitella.
Eipä miehet taida enää etsiä muuta kuin ulkonäköä millään muulla ei väliä. Mihin onkaan maailma menossa? Voi voi!
Naiset valitsee miehen ulkionäön,palkan,ammatin ja työpaikan mukaan.
Miehet valitsee naisen ulkonäön mukaan.
Miehenä allekirjoitan tän ja tarkennan että naisen ammatin puute on juuri hyvä asia.
Vain alimman tason miehille. Kovatasoinen mies haluaa, ett
Olen juristi.
Miksi naisen pitäisi elättää heikosti tienaavaa köyhää miestä?
Köyhiä varten on sosiaaliset avustukset sekä leipäjonot, mies voi etsiä
sieltä kaltaistaan.
Eikö tuo ole ihan tavallinen, hyvä palkka? Vai mikä tässä nyt on pointtina? Itse saan n. 1300 netto.
Seurustelen miehen kans joka tienaa tuotakin vähemmän, oma palkkani on paljon suurempi. En yhteen mennessä tosin yhtään tiennyt, että hän on melko varakas muuten (ja pihi...), ja mikäs tässä myös hurjaa perintöä odotellessa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raha ei todellakaan ole tärkein asia kumppanin valinnassa. Eikä edes tärkeä. Tärkein asia on kumppanin luonne, se että hän huolehtii asioistaan ja se, että huumorimme kohtaavat.
Ja toisekseen mainitsemasi summa on hyvä, olisin iloinen jos itse tienaisin tuon verran.
Tämän takia moni työtön mies on varattu.
Miehen työttömyys on naisille pahin turn off. Ei auta vaikka olisi työtön lääkäri tai työtön lentäjä.
Kuinka monta työtöntä lääkäriä olet tavannut?
Vierailija kirjoitti:
itse tienaan yli 4000e brutto eli todennäköisesti asia alkaisi miestä risomaan jossakin vaiheessa. Nimim. kokemusta on. Eli saisi olla poikkeuksellisen terveellä itsetunnolla varustettu eikä kuvittelisi että minun kuuluisi maksaa hänelle taskurahaa, exäni siis kehtasi sellaista ehdottaa vaikka maksoin muutenkin 70% menoista :D
Itselläni on samasta kokemusta. Itselleni riittää että miehellä on joku koulutus peruskoulun jälkeen, myös se ammattikoulu riittää. Sekä työpaikka ja osaa elää omien tulojen mukaan. Hetkellinen työttömyys ei haittaa, kunhan tosissaan yrittää löytää työpaikan. Enkä seurustelisi henkilön kanssa joka on ihan pa viikkoa ennen kuin palkka tulee ja pahimmillaan pikavippikierteessä. Toki en myöskään katsoisi toista ääripäätä eli sairaalloisen pihiä ihmistä.
Valitettavasti tuli jo opiskeliaikoina huomattua että itseään koulutetumpi nainen on monelle miehelle turn off. Olen siis insinööri, nyt olen ollut sinkku pari vuotta kun aviomiehen kanssa erottiin. Minulla on myös kaksi teiniä täällä kotona. Ja sama homma jatkuu sekä koulutukseni/ammattini että tuloni on monelle miehelle ongelma.
Riippuu siitä miten elää ja miten käyttää rahansa. Millainen ihminen on arvoiltaan jne. Säännöllinen ansiotyössä käynti on plussaa.
Olen seurustellut ton verran tienaavan kanssa nyt 27 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan voisi seurustella. Kerran seurustelin miehen kanssa ja se kehui itseään kovatuloiseksi, mutta selvisi että hän tienasi vain 2500€. Erohan siitä tuli.
Miehen pitää ainakin 5000 tienata tai muuten ei voi elättää naista. Ei ole kivaa jos joutuu tyytymään kuohuviiniin ja halpis hopea koruihin.
Tienaan hieman yli 5000e. Aikaisemmin tienasin n. 2800e. Ja voin sanoa: ero nettotuloissa ei ole kovin merkittävä.
Mutta joo, nykyisin on simppeli työ, joka ei vaadi akateemista koulutusta. Aikaisempi vaati ja aika paljon muutakin, ja palkka oli ihan paska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen nainen on miesten rahojen perässä, siksi heitä kiinnostaa miehen ammatti ja varallisuus. Nainen on maailman kallein esine miehelle.
T: miehinen mies
Niin no jos naista pitää esineenä niin kyllähän se esine osaa itsensä hinnoitella.
Eipä miehet taida enää etsiä muuta kuin ulkonäköä millään muulla ei väliä. Mihin onkaan maailma menossa? Voi voi!
Naiset valitsee miehen ulkionäön,palkan,ammatin ja työpaikan mukaan.
Miehet valitsee naisen ulkonäön mukaan.
Miehenä allekirjoitan tän ja tarkennan että naisen ammatin puute on juuri hyvä asia.
Niille miehille on, jotka suunnittelevat pahoinpiteleväns
Tiedät varsin hyvin, et kirjoitat aivan Jaskaa. Kyllä naiset pahoinpitelevät miehiä ja kaikilla mainitsemillasi tavoilla.
Olen melkein 60 vuotias nainen. Hyväksyn noin pienituloisen miehen, jos hän on 20-30 vuotta itseäni nuorempi. Itselläni on hyvät tulot ja omaisuuttakin. Jotkut sanovat, että olen puuma.
En oo koskaaan tienannut noin hyvin, vaikka oon ollut ihan vaativissa asiantuntijatöissä 🤔 Eli tietty voisin.
t. AMK-opiskelija
Vierailija kirjoitti:
Olen melkein 60 vuotias nainen. Hyväksyn noin pienituloisen miehen, jos hän on 20-30 vuotta itseäni nuorempi. Itselläni on hyvät tulot ja omaisuuttakin. Jotkut sanovat, että olen puuma.
Mummotunneli oli tuttu paikka?
No minä olisin onnellinen jos hyvän miehen löytäisin. Ei se tulotaso siinä ensimmäinen asia ole.
N39, n 50 000 vuositulot
Voisin, miksi en voisi? Tienaan keskimäärin 95000€/v.