Nainen voisitko seurustella miehen kanssa joka tienaa bruttona 2800e/kk?
Onko se sinulle liian vähän? Paljonko itse tienaat?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Monikohan mies käy näissäkin keskusteluissa esittämässä naista pyrkien luomaan epätoivoa ja ärsytystä muille miehille esittämällä naiset pinnallisina ja vaativina?
Veikkaisin, että aika moni. Kuten muissakin vastaavissa ketjuissa. Olen joskus miettinyt syytä siihen. Kuvittelevatko, että naiset oikeasti ajattelevat näin? Vai haluavatko jostain syystä muiden miesten kuvittelevan, että naiset ajattelevat näin?
Exäni tienasi tuon verran kun menimme yhteen, tällä hetkellä jo päälle 20 000€/kk. No en jäänyt rahan takia huonoon suhteeseen, ennemmin sitä on itsekseen kuin rikkaan mulkvistin kanssa.
Itse tienaan 70 000€/vuosi ja ei mulle merkkaa miehen liksa oikeastaan mitään.
Voisin seurustella. Tuo riittäisi hyvin.
En seurustelisi, sillä en etsi elättää. Oma palkka n. 5700 e/kk
Riippuu ihan siitä millanen se mies on noin muuten. Ei se palkanmäärä ole niinkään kriteeri. Eihän hyvä palkka mikään miinus ole, mutta joku joka tienaa 2200e voi olla vakavaraisempi kuin joku joka tienaa 5000e.
Sopii ihan hyvin. Itse tienaan 3700e/kk. Enemmän ehkä kiinni siitä, mitä tekee työkseen. En vain jotenkin näe itseäni jonkun automekaanikon kanssa (eipä yksikään sellainen ole koskaan kiinnostusta vain herättänyt), mutta vaikka hoitsumiehen kyllä.
En. Elämäntapani tarvitsee nettona tuplat tuosta ja olen varsin tyytyväinen elämääni. Enkä pidä köyhäilystä.
Esimerkiksi joulu Lapissa ei ehkä olisi mahdollinen noilla tuloilla. Terveisiä Pyhätunturilta!
Ajatusleikkinä mieluummin sitten 2800 brutto ja ei autoa kun 3500 brutto ja auto, jonka kulut 500€kk.
Vierailija kirjoitti:
Ajatusleikkinä mieluummin sitten 2800 brutto ja ei autoa kun 3500 brutto ja auto, jonka kulut 500€kk.
Varsinkin jos auto ei välttämätön kulkemiseen ja 99% miehen käytössä.
Ihmeellinen kysymys jonka voi myös esittää toisin päin ,elikä voisiko mies seurustella naisen kanssa joka tienaa tuon summan.
Onko palkka seurustelun kriteeri,odotetaanko että mies elättää laiskan loisivan naisen luuletteko,että mies on tehty maailmaan naisten elättäjiksi joilla ei muuta käyttöä ole,eilen juuri puhuttiin kun pariskunnat käy kaupassa niin mies ei voi ostaa yhtä leipää kun muija hilluu et hän ei tykkää,eli pitää viedä takas hyllyyn.
Älkää miehet suostuko moiseen sexin vuoksi,naisia on maailma pullollaan.
Vanha muori jätä nuoret miehet rauhaan
Vierailija kirjoitti:
No tisellä ei hoitoalalla ole netto kun 2600 ilman lisiä, eli hyvin voisin, ja asunkin miehen kanssa, jolla suunnilleen sama palkka. En ihan ymmärrä, mistä tulee kuvitelma, että nykyään kaikkien palkat on jotakin yli 3000/kk. Aika paljon on tuikitavallisia suorittavia ammatteja, joissa tuohon ei pääse. Puolisoni on töissä ensihoidossa.
Palstatrollit näin väittää.
Mä luulen että miestä alkaisi jossain kohtaa ärsyttää se että mä tienaan melkein 60 000 vuodessa. Ja kyllä haluan että miehellä on rahaa lähteä reissuun ilman että tarttee joka penniä laskea.
Ajattelin aiemmin että sillä ei ole mulle väliä ja seurustelinkin pariinkin otteeseen pitkään itseäni huomattavasti vähemmän tienaavan miehen kanssa. En tiedä tarkkoja lukuja mutta varmaan just jotain kolmen tonnin kieppeillä. Ei ne suhteet rahaan kaatuneet mutta nyt kun seurustelen itseäni paremmin tienaavan miehen kanssa, huomaan että kyllä tää vaan on parempi näin. Meillä on samanlainen suhde rahaan ja samanlainen käsitys elintasosta.
Mun vuositulot 80 ja miehen päälle 100 tuhatta.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin aiemmin että sillä ei ole mulle väliä ja seurustelinkin pariinkin otteeseen pitkään itseäni huomattavasti vähemmän tienaavan miehen kanssa. En tiedä tarkkoja lukuja mutta varmaan just jotain kolmen tonnin kieppeillä. Ei ne suhteet rahaan kaatuneet mutta nyt kun seurustelen itseäni paremmin tienaavan miehen kanssa, huomaan että kyllä tää vaan on parempi näin. Meillä on samanlainen suhde rahaan ja samanlainen käsitys elintasosta.
Ja sit mä heräsin😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sit mä heräsin😅
Heräsin jo 5.30 tänään, monelta sinä?
Ja ajattele, mä olen humanisti. Ja mun mies on mua vähemmän kouluttautunut vaikka tienaakin enemmän. Eikö ole ihmeellisiä asioita?
Kyllä voisin. Tienaan itse 900 euroa enemmän bruttona.
No tottakai, jos muuten omaan makuun sopiva.
Tienaan 3600
No tisellä ei hoitoalalla ole netto kun 2600 ilman lisiä, eli hyvin voisin, ja asunkin miehen kanssa, jolla suunnilleen sama palkka. En ihan ymmärrä, mistä tulee kuvitelma, että nykyään kaikkien palkat on jotakin yli 3000/kk. Aika paljon on tuikitavallisia suorittavia ammatteja, joissa tuohon ei pääse. Puolisoni on töissä ensihoidossa.