Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakipano kuuli, että olin ollut baarissa ja kysyi no sainko

Vierailija
27.12.2023 |

Mulla on siis seksisuhde varatun miehen kanssa ja eilen mies laittoi viestiä, että haluaa tavata. Vastasin, että illemmalla koska mulla on krapula. Mies sitten missä mä olen krapulan hankkinut ja kerroin olleeni baarissa. Sitten kysyi sainko. Vastasin rehellisesti, että en ja tulin kiltisti yksin kotiin. Sitten kysyi mikset saanut. Selitin, että huono tarjonta enkä kyllä edes etsinyt seuraa. 

Sitä ihmettelen, että miksi ihmeessä mies tuollaisia yhtäkkiä kyseli?! Olen mä ennenkin ollut baarissa ja mies on sen tiennyt. Pelkäsikö mies joutuvansa jälkiliukkaille vai olisiko se kiihottanut häntä... Mun piti kysyä häneltä, että miksi tuollaisia kyselit, mutta kun pääsin miehen luo niin asia unohtui sattuneesta syystä. :D 

Jos mä jonkun kanssa olisin, niin kortsu olisi käytössä. Vakipanon kanssa pannaan paljaalla.

N42

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos jälkiliukkaat olisivatkin kiehtoneet häntä?

Vierailija
2/61 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos jälkiliukkaat olisivatkin kiehtoneet häntä?

No kun en mä tiedä. Unohtui kysyä asiasta siinä kiihkossa ja muistin asian vasta kotona. :D Ihan tautiriskin vuoksi satunnaisten tuttavuuksien kanssa olisi kortsu käytössä. En halua saada mitään tartuntoja, tartuttaa vakipanoa ja sitä myötä myös puolisonsa saisi tartunnan.

N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi menit baariin, jos et seuraa etsinyt. Aika kehno provohan tää taas on.

Vierailija
4/61 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi menit baariin, jos et seuraa etsinyt. Aika kehno provohan tää taas on.

Mitä ihmettä sä oikein selität? Oletko säkin niitä tolloja jotka luulee, että baariin mennään vain etsimään seuraa? Haloo! Menin sinne pitämään hauskaa ystävien kanssa. Ei mulle ainakaan ole koskaan baari ollut vain joku panoseuran etsintäpaikka. Nyt oikeasti järkeä tuohon vänkyttämiseen. 

N42

Vierailija
5/61 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelet, miksi mies kyseli ja minä ihmettelen, miksi päätit tästä palstalla avautua.

Vierailija
6/61 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelet, miksi mies kyseli ja minä ihmettelen, miksi päätit tästä palstalla avautua.

sama

Vierailija
7/61 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottiko joku lukemaan tämän aloituksen? No ei, joten menkää muualla vinkumaan.

N42

Vierailija
8/61 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakottiko joku lukemaan tämän aloituksen? No ei, joten menkää muualla vinkumaan.

N42

Onpa N42 nyt kiukkuinen. Kukaan ei tullut baarissa vonkaamaan torttua ja sekös nyt sitten koville ottikin. Ensi kerralla sitten paremmalla onnella. Muista hyvät käytöstavat. Niissä näyttäisi olevan hiukan vielä hieromista.

Vierailija
9/61 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko sä kaikki vakiopanon kysymykset täällä? Jos et, niin miksi tämän?

Vierailija
10/61 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet 42, miksi kirjoitat kuin naivi ~25 vuotias? "Huono tarjonta" Päinvastoin, taisit olla juuri omanlaisessa seurassa. 

Vierailija
11/61 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Onpa N42 nyt kiukkuinen. Kukaan ei tullut baarissa vonkaamaan torttua ja sekös nyt sitten koville ottikin. Ensi kerralla sitten paremmalla onnella. Muista hyvät käytöstavat. Niissä näyttäisi olevan hiukan vielä hieromista.

No ihan hyvä ettei kukaan tullut vonkaamaan koska ei siellä ollut ketään kiinnostava sen mitä huomasin. En niin edes katsonut. Mä sain kyllä eilen kunnon seksiä vakipanolta eikä mun tarvitse mitään kiukutella. Te tässä vingutte. Aina yhtä huvittavaa, että ensin itse aloitatte päänaukomisen ja kun teille vastataan samalla mitalla takaisin, niin alatte määkyä käytöstavoista ettekä huomaa omien käytöstapojenne puutetta. Jos tämä aloitus noin kovasti teitä häiritsee, niin miksi ihmeessä edelleen olette täällä vinkumassa? 

N42

Vierailija
12/61 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko sä kaikki vakiopanon kysymykset täällä? Jos et, niin miksi tämän?

Siinä sulle miettimistä.

N42

Vierailija
13/61 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas munattomat vittuilee mukavalle, järkevästi toimivalle daamille! 

mikähän teitäkin vaivaa?

Vierailija
14/61 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sieltä vaan se klassinen mustankipeys vähän nostanu herralla päätä. Yhden vakkarin kanssa laitoin hommat jäihin ku alkoi vähän liikaakin holhoamaan menoja.

Vierailija
15/61 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän sieltä vaan se klassinen mustankipeys vähän nostanu herralla päätä. Yhden vakkarin kanssa laitoin hommat jäihin ku alkoi vähän liikaakin holhoamaan menoja.

En jaksa uskoa, että olisi musta mustasukkainen. Kyse on pelkästä seksistä ja miehellä on avovaimo.

N42

Vierailija
16/61 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos välittää ja haluaa olla ainoa

Vierailija
17/61 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas luulen, että se ois halunnut sellaisen pikku "kiimainen sinkku nainen baarissa" tarinan kuulla arjen piristykseksi. Jotkut miehet tykkää sellaisesta.

Vierailija
18/61 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoilua. Ei kukaan 42 v käyttäydy tuolla lailla.

Vierailija
19/61 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos välittää ja haluaa olla ainoa

No tuskin välittää. Pelkkää seksiä. 

N42

Vierailija
20/61 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provoilua. Ei kukaan 42 v käyttäydy tuolla lailla.

Ai miten? No mulle on ihan sama mitä sä kuvittelet ja uskot, mutta mulla ei ole mitään syytä valehdella ja keksiä provoja. Kerron vain kuten asiat on ja jos ei miellytä, niin mene muualle. 

N42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä