Kokeilu: Seksiä kerran päivässä kuukauden ajan
Hieman taustaa. Olemme olleet vaimoni kanssa yhdessä 15 vuotta ja meillä on poika ja tytär. Rakastan vaimoani ja elämä on pääpiirteiltään hyvää.
ongelma on, että seksielämämme on käytännössä kuollut. Vaimo ei näe asiassa ongelmaa, sillä häntä ei seksi kiinnosta.
minulle taas seksi on äärimmäisen tärkeää ja puutteessa eläminen vaikuttaa vireystilaani todella paljon.
Keskusteluista huolimatta tässä kyseisessä aiheessa en tunnu saavan yhteyttä vaimooni, vaikka muuten meillä hyvä yhteys onkin.
Kerran seksi ei vaimolleni ole tärkeää. Mietin olenko kohtuuton jos ehdottaisin häntä kuulauden mittaiseen kokeiluun. 5min joka aamu seksiä jossain muodossa. Jos vaimo ei koe elämänlaatumme parantuneen kuukaudessa, olen valmis palaamaan entiseen. Minä olen valmis hoitamaan kaikki paskamaiset kotihommat, hieromaan 30-60min hartioita joka ilta tai mitä tahansa jos vaan tässä asiassa saisin ymmärrystä.
Onko muilla vastaavia kokeiluja tai miten olette selättäneet asian? Tuntuu turhauttavalta, että näin pieni asia pääsee tuhoamaan elämää.
Ja seksi toisten kanssa ei ole ratkaisu. Haluan nimenomaan vaimoani ja kaipaan hänen kosketusta.
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Eikö palstan idea ole nimenomaan että täällä voidaan keskustella asioista? En ymmärrä näin negatiivista suhtautumista asiaan.
ap
useita tunteja jankkaat. Itse olisin ainakin häpeillen poistunut palstalta, kun huomautettiin jouluaatto jne, en ois alkanut selittelee miten olen monta tuntia ollut lasten kanssa ulkona.
et vaikuta kovin miehekkäältä, enemmän neidiltä.
Hyvä että joku joskus kokeilee muutakin kuin vieraisiin menemistä. Älkää jaksako morkata toista kun haluaa löytää ratkaisun asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa, miten tuo aapeen idea edes teoriassa voisi toimia, olisi että hän nuolisi joka päivä vaimolle orgasmin eikä vaatisi itselleen mitään. Sillä tavoin saattaisi näyttää vaimolle, että seksissä on hänen kannaltaan edes jotain pointtia. Ehdota ap tuollaista diiliä hänelle.
Jos vaimo tästä kieltäytyy, sitten voit uskoa, että teillä ei enää ole seksielämää ja etsiä muita ratkaisuja.
Valitettavasti vaimoni ei tykkää, että häntä nuollaan. Minulle tuo kyllä sopisi erittäin hyvin!
ap
90 % naisista jotka sanovat, etteivät pidä nuolemisesta sanovat noin koska eivät halua kokea kumppaninsa surkeita yrityksiä.
Tilastosi perustuvat mihin? Sen enempää itseäni kehumasta, olen seurustellut useampaan kert
Aloittaja antoi itselleen tänä jouluna lahjaksi itsepetoksen.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että joku joskus kokeilee muutakin kuin vieraisiin menemistä. Älkää jaksako morkata toista kun haluaa löytää ratkaisun asiaan.
Jos ap haluaisi ratkaisun, hän olisi jo varannut ajan seksuaaliterapiaan. Vauvapalstalla trollaaminen ei ole ratkaisun hakemista, vaan huomion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö palstan idea ole nimenomaan että täällä voidaan keskustella asioista? En ymmärrä näin negatiivista suhtautumista asiaan.
ap
useita tunteja jankkaat. Itse olisin ainakin häpeillen poistunut palstalta, kun huomautettiin jouluaatto jne, en ois alkanut selittelee miten olen monta tuntia ollut lasten kanssa ulkona.
et vaikuta kovin miehekkäältä, enemmän neidiltä.
Neidittely on noloa. Aivan kuin naiseudessa olisi jotain huonoa.
Etenkin tässä tapauksessa kun nainen hoitaa yksin kaiken ja lasten isä hakee vauvapalstalta oikeutusta surkeimmalle vonkausidealle ikinä sen sijaan, että hoitaisi aikuisen ihmisen vastuunsa.
Minä kokeilin joskus parisuhteessa antaa useammin kuin ovulaatiokierto laittoi haluamaan, niin sain pH-tasapainon järkkymisen vuoksi bakteerivaginoosin. Jos sinua ei haittaa mahdollinen sillipurkin haju, niin kokeilemaan vain. Pissatulehduksiakin taisin siinä suhteessa saada. Varatsaa budjettiin lääkäri- ja antibioottikuluhin rahaa.
Olen ollut hereillä aamu kuudesta lähtien. Joulupukki toi lahjat viideltä, minkä jälkeen lapset ovat leikkineet lahjoilla serkkujensa kanssa ja vaimo sosialisoi sukulaisten kanssa. En tiedä mikä ongelma tässä nyt on?:)
ap
Vierailija kirjoitti:
Minä kokeilin joskus parisuhteessa antaa useammin kuin ovulaatiokierto laittoi haluamaan, niin sain pH-tasapainon järkkymisen vuoksi bakteerivaginoosin. Jos sinua ei haittaa mahdollinen sillipurkin haju, niin kokeilemaan vain. Pissatulehduksiakin taisin siinä suhteessa saada. Varatsaa budjettiin lääkäri- ja antibioottikuluhin rahaa.
Seksiä on monenlaista. En tarkoita, että kokeilun aikana joka päivä tapahtuisi penetraatiota.:)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni tekee paljon asioita eteeni ja osoittaa välittävänsä. Samoin minä hänelle. En esimerkiksi hiero vaimoni hartioita taka-ajatukset mielessä sen enempää kuin hän kulje julkisilla töihin, koska tietää minun inhoavan julkisia.:)
Tämä seksiasia on vähän outolapsi koko kuviossa. Olen kuitenkin enemmäm taipuvainen siihen, että vaimoni ei yksinkertaisesti kaipaa seksiä. Täten en tiedä miten saada henkilö joka ei välitä seksistä haluamaan itse seksiä, mutta jos saisin hänet tajuamaan miten paljon seksi merkitsee minulle ja miten minunkin tarpeiden huomioiminen vaikuttaisi positiivisesti koko meidän perheeseen.
ap
Se on totta, että suhteessa tehdään asioita toisen eteen ja huomioidaan toista hänelle merkityksellisissä asioissa, mutta seksin harrastamiseen ei voi pakottaa. Huomiointi täytyy tulla omasta tahdosta. Jos vaimolle on ok harrastaa seksiä, vaikkei itse halua niin asia ok. Jos vaimo kokee epämiellyttäväksi harrastaa seksiä ilman omaa halua niin tilanteeseen ei voi pakottaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut hereillä aamu kuudesta lähtien. Joulupukki toi lahjat viideltä, minkä jälkeen lapset ovat leikkineet lahjoilla serkkujensa kanssa ja vaimo sosialisoi sukulaisten kanssa. En tiedä mikä ongelma tässä nyt on?:)
ap
Teillä on vieraita ja tässä hetkessä olet ollut noin 3 h palstalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Teillä on vieraita ja tässä hetkessä olet ollut noin 3 h palstalla
Ei meillä ole vieraita. Olemme sukulaisten luona kylässä ja täällä on noin 30 henkilöä. Olen suorittanut koko päivän ja nyt on minun vuoro levätä. :)
Se että pystyn vastaamaan 3h aikajänteellä tähän aloittamaani ketjuun, ei tarkoita että laiminlöisin kaiken muun ja keskittyisin vain tähän.:)
ap
ap
Ehdotan että 5 min päivässä sijaan takaat vaimolle joka päivä orgasmin riippumatta siitä, saatko itse orgasmia. Se saattaisi piristää suhdetta hiukan paremmin.
Ap, tos sulle lapio, niin saat ton nolon kaivamises lopeammin loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Ap, tos sulle lapio, niin saat ton nolon kaivamises lopeammin loppuun.
Kiitos. En saanut tästä vastauksesta kauheasti apua. Toivottavasti se kevensi kuitenkin mieltäsi.:)
ap
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan että 5 min päivässä sijaan takaat vaimolle joka päivä orgasmin riippumatta siitä, saatko itse orgasmia. Se saattaisi piristää suhdetta hiukan paremmin.
Tämähän olisi aika ihana tilanne.:)
ap
Kyllä tota panis, vaikka en hahmostaan pidäkään...
Aloittaja paljastui palstan vakio inkkeliksi, passisiivis-aggressiisivishymiö inkkeliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni tekee paljon asioita eteeni ja osoittaa välittävänsä. Samoin minä hänelle. En esimerkiksi hiero vaimoni hartioita taka-ajatukset mielessä sen enempää kuin hän kulje julkisilla töihin, koska tietää minun inhoavan julkisia.:)
Tämä seksiasia on vähän outolapsi koko kuviossa. Olen kuitenkin enemmäm taipuvainen siihen, että vaimoni ei yksinkertaisesti kaipaa seksiä. Täten en tiedä miten saada henkilö joka ei välitä seksistä haluamaan itse seksiä, mutta jos saisin hänet tajuamaan miten paljon seksi merkitsee minulle ja miten minunkin tarpeiden huomioiminen vaikuttaisi positiivisesti koko meidän perheeseen.
ap
Se on totta, että suhteessa tehdään asioita toisen eteen ja huomioidaan toista hänelle merkityksellisissä asioissa, mutta seksin harrastamiseen ei voi pakottaa. Huomiointi täytyy tulla omasta tahdosta. Jos vaimolle on ok harra
Ei ajatus olekaan pakottaa ketään tai painostaa, vaan saada huomaamaan miten näinkin pienellä asialla pystyy saamaan huomattavan määrän positiivista nostetta elämään.:)
Samaa ajatusta voi soveltaa muuhunkin. Kokeile juosta 5min joka aamu. Takaan, että tunnet olosi energisemmäksi ja elämänlaatusi paranee. Samoin puolison tarpeiden huomioimisella on väistämättä positiivisia vaikutuksia kodin ilmapiiriin. Enkä puhu nyt seksistä, vaan ylipäätään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja paljastui palstan vakio inkkeliksi, passisiivis-aggressiisivishymiö inkkeliksi.
Olen tehnyt elämäni aikana tasan kolme aloitusta tänne ja nyt muistan miksi.:)
ap
Kiitos. 5min tai enemmänkin ajatus, että pienikin fyysinen läheisyys vaimoni kanssa on minulle todella tärkeää. Ilman rajausta pelästytän vaimon, kun luulee että vaadin joka aamu maratonsuoritusta.:)
Kuukausi siinä, että ehtii huomaamaan vaikutukset. Viikossa nyt ei ihmeitä tapahdu.
ap