Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeilu: Seksiä kerran päivässä kuukauden ajan

Vierailija
24.12.2023 |

Hieman taustaa. Olemme olleet vaimoni kanssa yhdessä 15 vuotta ja meillä on poika ja tytär. Rakastan vaimoani ja elämä on pääpiirteiltään hyvää.

ongelma on, että seksielämämme on käytännössä kuollut. Vaimo ei näe asiassa ongelmaa, sillä häntä ei seksi kiinnosta. 

minulle taas seksi on äärimmäisen tärkeää ja puutteessa eläminen vaikuttaa vireystilaani todella paljon.

Keskusteluista huolimatta tässä kyseisessä aiheessa en tunnu saavan yhteyttä vaimooni, vaikka muuten meillä hyvä yhteys onkin.

Kerran seksi ei vaimolleni ole tärkeää. Mietin olenko kohtuuton jos ehdottaisin häntä kuulauden mittaiseen kokeiluun. 5min joka aamu seksiä jossain muodossa. Jos vaimo ei koe elämänlaatumme parantuneen kuukaudessa, olen valmis palaamaan entiseen. Minä olen valmis hoitamaan kaikki paskamaiset kotihommat, hieromaan 30-60min hartioita joka ilta tai mitä tahansa jos vaan tässä asiassa saisin ymmärrystä. 

Onko muilla vastaavia kokeiluja tai miten olette selättäneet asian? Tuntuu turhauttavalta, että näin pieni asia pääsee tuhoamaan elämää.

Ja seksi toisten kanssa ei ole ratkaisu. Haluan nimenomaan vaimoani ja kaipaan hänen kosketusta.

Kommentit (253)

Vierailija
121/253 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut hereillä aamu kuudesta lähtien. Joulupukki toi lahjat viideltä, minkä jälkeen lapset ovat leikkineet lahjoilla serkkujensa kanssa ja vaimo sosialisoi sukulaisten kanssa. En tiedä mikä ongelma tässä nyt on?:)

ap

Teillä on vieraita ja tässä hetkessä olet ollut noin 3 h palstalla 

Ei meillä ole vieraita. Olemme sukulaisten luona kylässä ja täällä on noin 30 henkilöä. Olen suorittanut koko päivän ja nyt on minun vuoro levätä. :)

Se että pystyn vastaamaan 3h aikajänteellä tähän aloittamaani ketjuun, ei tarkoita että laiminlöisin kaiken muun ja keskittyisin vain tähän.:)

ap

ap

no kattelin että olit aika usein vastannu viesteihis.

Vierailija
122/253 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollosesti jos teen aloituksen, pyrin siihen tulleisiin kommentteihin myös reagoimaan. Ota myös huomioon, että monet vastauksista eivät tulleet minulta vaikka kirjoittaja näin väittikin.:)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/253 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollosesti jos teen aloituksen, pyrin siihen tulleisiin kommentteihin myös reagoimaan. Ota myös huomioon, että monet vastauksista eivät tulleet minulta vaikka kirjoittaja näin väittikin.:)

ap

Pointtini oli että et ollut vastannut 3 h viiveellä vaikka alunperin niin väititkin. Joo eiköhän sen 30s provon tyhmempikin tajua

Vierailija
124/253 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sun pitää opetella paremmaksi hyvä mies.

ei aikuiselle naiselle riitä mikään 5 min amispano.

sullahan jää itelläki kokematta koko kauneus

jos vaan 5 min on sun juttus sängyssä

Mulla on tuokin asia toisinpäin. Yleensä vain vartti niin naiset jo makaa rauenneina ja väsähtäneinä lähes velttoina jolloin jään aina itse ilman. Kyllä ne sitten jälkeenpäin ovat kädestä pitäen kiitelleet , mutta ei se paljoa lohduta.

M22 cm

Vierailija
125/253 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä todettava ennen nukkumaanmenoa, että on eriskummallista mite kysyttäessä neuvoa ja kokemuksia tiettyyn asiaan. Ei monilla tunnu olevan muuta annettavaa kuin yrittää olla nokkela ja rivien välistä tehdä oletuksia. Kuten nämä ketkä tekevät johtopäätöksiä sen perusteella miten ja mihin aikaan olen viesteihin reagoinut.

On ollut myös ilo huomata, miten monilta on löytynyt ymmärrystä ja halua jakaa omia kokemuksiaan.

ap

Vierailija
126/253 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sun pitää opetella paremmaksi hyvä mies.

ei aikuiselle naiselle riitä mikään 5 min amispano.

sullahan jää itelläki kokematta koko kauneus

jos vaan 5 min on sun juttus sängyssä

Mulla on tuokin asia toisinpäin. Yleensä vain vartti niin naiset jo makaa rauenneina ja väsähtäneinä lähes velttoina jolloin jään aina itse ilman. Kyllä ne sitten jälkeenpäin ovat kädestä pitäen kiitelleet , mutta ei se paljoa lohduta.

M22 cm

Naisten kestävyydessä olisi oikeasti toivomisen varaa.

Vierailija
127/253 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut hereillä aamu kuudesta lähtien. Joulupukki toi lahjat viideltä, minkä jälkeen lapset ovat leikkineet lahjoilla serkkujensa kanssa ja vaimo sosialisoi sukulaisten kanssa. En tiedä mikä ongelma tässä nyt on?:)

ap

Ei meillä ole vieraita. Olemme sukulaisten luona kylässä ja täällä on noin 30 henkilöä. Olen suorittanut koko päivän ja nyt on minun vuoro levätä. :)

Se että pystyn vastaamaan 3h aikajänteellä tähän aloittamaani ketjuun, ei tarkoita että laiminlöisin kaiken muun ja keskittyisin vain tähän.:)

ap

ap

Voit ihan itse kelata jokaisen sivun tästä keskustelusta... ei ole kolmen tunnin aika jänteellä vastattu vaan jokaisella sivulla on useita viestejäsi. Olet ollut täällä "koko ajan" 

Vierailija
128/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Voit ihan itse kelata jokaisen sivun tästä keskustelusta... ei ole kolm

Huomenta. Kyllä, vietin eilen illasta useamman tunnin koneella pitkästä aikaa. Useampi näyttö mahdollistaa samanaikaisesti usean asian tekemisen. Eli tein avauksen tänne toiselle näytölle ja roisella hoidin muita asioita. 

Pitää muistaa että aatossakin on 24 runtia. Muutamasta tunnista koneella ei kannata tehdä liian pitkälle vieviä johtopäätöksiä. 

ap

Vierailija
129/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Pointtini oli että et ollut vastannut 3 h viiveellä vaikka alunperin niin väititkin. Joo eiköhän sen 30s provon tyhmempikin tajua

Pahoittelut epäselvästä viestinnästä. En tosin missään kohtaa puhunut viiveestä vaan ajan jaksosta minkä sisällä reagoin täällä tulleisiin viesteihin. Vähän venähti lopulta, kun tuli niin paljon palautetta.:)

ap

Vierailija
130/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä seksiä onnistuu vain jos ap sulla on pieni penis. Jos on edes keskiverto ja kestät sängyssä enemmän kuin 2min niin tarvitsee lepopäiviä muuten sattuu.

Mutta toi 5min kuulosti just sellasen suusta joka on surkee sängyssä eikä muuta tee kun sitä sisään ulos rynkytystä

Vierailija
131/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 minuutin pakkoseksi joka päivä tuskin lisää vaimon haluja mitenkään. 

Yritä mieluummin panostaa henkiseen yhteyteen, toisen arvostamiseen, pidä itsestäsi huolta, osallistu perhe-elämään ja jos ja kun seksiä on, varmista että se on laadultaan hyvää myös vaimolle, ei vain itsellesi. 

Vierailija
132/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todellista! Aloittaja on jankuttanut täällä koko illan ja aloittanut aamu seitsemältä uudestaan!

Ja porukka vielä uskoo, että kyseessä on perheellinen mies eikä palstainkkeli :D

Vierailija
133/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole todellista! Aloittaja on jankuttanut täällä koko illan ja aloittanut aamu seitsemältä uudestaan!

Ja porukka vielä uskoo, että kyseessä on perheellinen mies eikä palstainkkeli :D

Varmaan 80% aloituksista on provoja mutta mun mielestä niille on kiva vastata koska ehkä joku joka oikeasti näin ajattelee lukee keskustelun tulevaisuudessa 

Vierailija
134/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä seksiä onnistuu vain jos ap sulla on pieni penis. Jos on edes keskiverto ja kestät sängyssä enemmän kuin 2min niin tarvitsee lepopäiviä muuten sattuu.

Mutta toi 5min kuulosti just sellasen suusta joka on surkee sängyssä eikä muuta tee kun sitä sisään ulos rynkytystä

Kuten olen useampaan kertaan sanonut tässä ketjussa. Seksiä on monenlaista, eikä tuohon 5min kannata takertua. Ajatus on saada vaimo ymmärtämään miten pienellä huomioimisella saisi todella paljon hyvää aikaan ja se varmasti näkyisi myös toisinpäin. Tunti päivässä ei tähän tilanteeseen luonnollisesti istu.

Kertauksena: tarkoitus ei ole satuttaa, esineellistää tai muutenkaan painostaa rakastamaani henkilöä vaan miettiä avoimin mielin keinoja pattitilanteeseen. Tämä on siis vasta suunnitteluasteella, joten kaikenlainen rakentava palaute on tervetullutta. 

ilahduttavan paljon sitä on tullutkin.:)

ap

Vierailija
135/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa olen jankuttanut? Pyrin aktiivisesti vastaamaan kaikkiin väittämiin.:)

Voitko uskoa, lapset vielä nukkuvat, koska eilen valvoivat myöhään. Sen takia aamukahvin lomassa pystyn myös vastailemaan.:)

ap

Vierailija
136/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi, seksi, seksi.

Näin kuuttakymppiä lähestyessä 40v. yhdessä olleena, kyllä haluais jo unohtaa koko seksin. Miehelle se vaan tuntuu tärkeältä. Vaikeaa on! Minulle hän on ainoa, mies oli nuorena monen kanssa sillai, ennen kun tavattiin. Luulis ton saaneen tarpeeksi. Ei vanha vaimo jaksa!

Vierailija
137/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan 80% aloituksista on provoja mutta mun mielestä niille on kiva vastata koska ehkä joku joka oikeasti näin ajattelee lukee keskustelun tulevaisuudessa 

Hauskoihin provoihin on ihan jees vastata, mutta tällaiseen aloittajan inkkelitrollailuun on ihan turha vastata. Tämä on ainoa tapa, jolla nuo miehet saavat naisten huomion ja vastaukset ovat heille ihan yhden tekeviä. Pääasia on vain saada tapella naisten kanssa.

Tämäkin tyyppi on ihan palstan vakiojankuttaja. Esiintyy korostetun ystävällisesti ja läimäisee joka viestin perään passiivis-aggressiivisen hymiön ja kun siitä sanoo hänelle vastaa aina "miksi koet hymiöni olevan passiivis-aggressiivinen :)".

No, eipä siinä mitään. Mieti kuinka surullinen elämä tyypillä on. Hän on istunut yksin koko jouluaaton trollailemassa jonnekin mammapalstalle ja sitten kärvistellyt 7 h, jotta on päässyt jatkamaan heti aamusta. Säälittävyyden huippu. Eikä tuolla jouluaatolla olisi mitään merkitystä, jos tulisi minun tavoin kulttuurista jossa joulua ei vietetä, mutta kyllähän tuo kehittelemänsä lore on vain avunhuuto yksinäisyyteen.

Vierailija
138/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauskoihin provoihin on ihan jees vastata, mutta tällaiseen aloittajan inkkelitrollailuun on ihan turha vastata. Tämä on ainoa tapa, jolla nuo miehet saavat naisten huomion ja vastaukset ovat heille ihan yhden tekeviä. Pääasia on vain saada tapella naisten kanssa.

Tämäkin tyyppi on ihan palstan vakiojankuttaja. Esiintyy korostetun ystävällisesti ja läimäisee joka viestin perään passiivis-aggressiivisen hymiön ja kun siitä sanoo hänelle vastaa

Mitäpä tähän osaa vastata? Ehkä tämä ketju ei ole sinua varten. Huoleni on ihan oikea ja olen yrittänyt puhua niin rehellisesti kuin vain suinkin osaan.

Nähtävästi sekin oli väärin. Jos viesteihin ei reagoi, keskustelu katkeaa. Kun taas reagoit viesteihin, tämä tulkitaan juuri syynä ongelmaan. 

kaiken kaikkiaan aika hankalaa on keskustella tällaisten ennakkoluulojen ja rivien välistä lukujen kanssa.

ap

Vierailija
139/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oisko ongelma siinä että uskot 5 minuutin olevan vaimollesi riittävästi? kyllä naisia kiinnostaa seksi, jos se on tyydyttävää ja hyvää. jos se on ns. muna pilluun ah ah ja kyljen kääntö niin en ihmettele jos vaimoa ei kiinnosta. jos teillä taas joskus on ollut vaimonkin mielestä hyvä seksielämä josta hän on nauttinut ja sinun toimintasi ei ole muuttunut niin lääkäriin tai seksuaaliterapeutille mars

Jos seksiä saa kerran kvartaalissa niin miksi kuvittelet että se olisi jotain muuta kuin 5min.

Fakta nyt vain on se, etteivät naiset nauti seksistä. Seksi on naisille pelkkä työkalu jotta he saavat haluamansa.

Vierailija
140/253 |
25.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Voit ihan itse kelata

mistäköhän arvasin että ap tulee heti seitsemältä päivystämään tähän ketjuun 🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi