Kokeilu: Seksiä kerran päivässä kuukauden ajan
Hieman taustaa. Olemme olleet vaimoni kanssa yhdessä 15 vuotta ja meillä on poika ja tytär. Rakastan vaimoani ja elämä on pääpiirteiltään hyvää.
ongelma on, että seksielämämme on käytännössä kuollut. Vaimo ei näe asiassa ongelmaa, sillä häntä ei seksi kiinnosta.
minulle taas seksi on äärimmäisen tärkeää ja puutteessa eläminen vaikuttaa vireystilaani todella paljon.
Keskusteluista huolimatta tässä kyseisessä aiheessa en tunnu saavan yhteyttä vaimooni, vaikka muuten meillä hyvä yhteys onkin.
Kerran seksi ei vaimolleni ole tärkeää. Mietin olenko kohtuuton jos ehdottaisin häntä kuulauden mittaiseen kokeiluun. 5min joka aamu seksiä jossain muodossa. Jos vaimo ei koe elämänlaatumme parantuneen kuukaudessa, olen valmis palaamaan entiseen. Minä olen valmis hoitamaan kaikki paskamaiset kotihommat, hieromaan 30-60min hartioita joka ilta tai mitä tahansa jos vaan tässä asiassa saisin ymmärrystä.
Onko muilla vastaavia kokeiluja tai miten olette selättäneet asian? Tuntuu turhauttavalta, että näin pieni asia pääsee tuhoamaan elämää.
Ja seksi toisten kanssa ei ole ratkaisu. Haluan nimenomaan vaimoani ja kaipaan hänen kosketusta.
Kommentit (253)
Minä olen kuin ap:n vaimo.
Alapäässä ei ole tuntoa.
Suostun aina kuitenkin ilolla seksiin kun mies pyytää.
Eilen mies pani puoli tuntia , mutta ei tullut.
Paikkani kestivät kosteina vaikka en kiihotu.
Joskus mieheltä kestää tunnin ennen kuin tulee.
Suihin otto ei onnistu...oon yrittänyt
Rakkautta ja hellyyttä riittää.
Häpeän itseäni
Joka mies haluaa kiimassa kiljuvan naisen.
Minä olin sellainen miehelleni 7 ekaa vuotta
E-pillerit ja mt-lääkkeet ovat tehneet minusta
Naisen irvikuvan.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuin ap:n vaimo.
Alapäässä ei ole tuntoa.
Suostun aina kuitenkin ilolla seksiin kun mies pyytää.
Eilen mies pani puoli tuntia , mutta ei tullut.
Paikkani kestivät kosteina vaikka en kiihotu.
Joskus mieheltä kestää tunnin ennen kuin tulee.
Suihin otto ei onnistu...oon yrittänyt
Rakkautta ja hellyyttä riittää.
Häpeän itseäni
Joka mies haluaa kiimassa kiljuvan naisen.
Minä olin sellainen miehelleni 7 ekaa vuotta
E-pillerit ja mt-lääkkeet ovat tehneet minusta
Naisen irvikuvan.
Ap täällä
Ota mut
Laukeen vartissa!!
Mikä on tarinan opetus?
Rakkaus ei tarkoita orkkuja viikoittain.
Pitääkö hyvästä seksistä luopua?
Seksi on kuin
Paskalla käynti
Tai
Suklaan syönti
Ei siihen toista tarvita.
Rakkauteen tarvii min 2 ihmistä
Tai eläintä
Tai
Ihminen ja lemmikki.
Vierailija kirjoitti:
Synnyttäneen naisen fysiologia ei mahdollista päivittäistä seksiä noin monena päivänä peräkkäin.
Just for your information.
Mielenkiinnosta kysyn, että miksei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oisko ongelma siinä että uskot 5 minuutin olevan vaimollesi riittävästi? kyllä naisia kiinnostaa seksi, jos se on tyydyttävää ja hyvää. jos se on ns. muna pilluun ah ah ja kyljen kääntö niin en ihmettele jos vaimoa ei kiinnosta. jos teillä taas joskus on ollut vaimonkin mielestä hyvä seksielämä josta hän on nauttinut ja sinun toimintasi ei ole muuttunut niin lääkäriin tai seksuaaliterapeutille mars
Naisten ikuinen manifesti, "mies sinussa on vikaa kun haluat seksiä". Miehenä haluan keraan tai jopa kaksi päivässä, moni nainen haluaa jopa kuukautisten aikana kun krampit ja sotkut eivät vaivaa. Onko se joltain kuivalta ämmältä pois että miehiä haluttaa ja panettaa? Ehkä toisia naisiakin haluttaa? Miksi olla suhteessa haluttoman kanssa?
Miksi olet keskustelupalstalla, jos vain oma mielipiteesi on sallittu ja kiinnostava? Voit vaikka keskustella itsesi kanssa?
Toki voit haluta seksiä joka päivä, mutta onnea yhtä viriilin kumppanin etsintään, sillä onnea tosiaan tarvitset. Kaikissa suhteissa tulee ns. kuivempia kausia ja se on ihan ymmärrettävää. En mä ainakaan vonkaa mieheltä silloin, kun tiedän, että hänellä on stressiä ja murheita, en edes pystyisi nauttimaan seksistä, jos tietäisin, että se on toiselle vain pakollinen suoritus. Anteeksi nyt, että taas kerroin asioista omalta kohdaltani.
Kehuskelin aikoinani vaimolle, että voisin panna joka päivä. Vaimo siihen, no kokeillaan sitten. Olin innosta soikeana. Kaksi viikkoa meni, että aaaaaaaahhhhhhhhh kuinka ihanaa kolmas viikko aaaaahhhhhh, ihan jees. Neljäs viikko aah, joko sais levätä. Luovutin tästä hetken päästä, kun olin tosi väsynyt pitkän ylityöpäivän jälkeen. Kyllä sitä pystyi ja jotenkin jaksoi aika pitkään, kun toinen teki suurimman työn, mutta ei siitä niin nauttinut, kun kokoajan sai.
M47
Inceli runkkaa kun jaatte sille nussimistarinoitanne, idarit :D
Joku ap on puolison kanssa asiasta sovittu?
Vierailija kirjoitti:
oisko ongelma siinä että uskot 5 minuutin olevan vaimollesi riittävästi? kyllä naisia kiinnostaa seksi, jos se on tyydyttävää ja hyvää. jos se on ns. muna pilluun ah ah ja kyljen kääntö niin en ihmettele jos vaimoa ei kiinnosta. jos teillä taas joskus on ollut vaimonkin mielestä hyvä seksielämä josta hän on nauttinut ja sinun toimintasi ei ole muuttunut niin lääkäriin tai seksuaaliterapeutille mars
Ei kiinnosta sen enempää vaikka joka kerta nainen saa orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Jos minusta olisi kiinni, rakastelisimme useamman tunnin ja olen avoin lähes kaikkeen. Kyse on siitä, että vaimolleni seksi ei ole tärkeää, eikä ole koskaan ollutkaan. Täten pidän kohtuuttomana vaatia tuntia päivässä. 5min fyysinen läheisyys ei luulisi olevan liikaa jos toista rakastaa.
Ja tarkennuksena meillä on läheisyyttä muuten ja vaimoni tekee paljon töitä parisuhteemme eteen. Seksi vain ei hänelle maistu oikein millään ja tästä tulee sitten tarpeetonta kinastelua.
ap
Useamman tunnin? Oletko nyt ihan tosissasi. Ei ihmekkään joe ei vaimoa kiinnosta kun pitää tuntitolkulla hinkata että mies saa hommansa hoisettua. Huhhuh.
Itse haluan miestäni koko ajan, mutta hän antaakin aina esileikiksi hyvää suuhoitoa.
Onpahan mies. Hieroispa jok munkin hartioita.Mutta mies on juntti ja pihtari. Se haluton ei ole aina se naispuolinen.