Kokeilu: Seksiä kerran päivässä kuukauden ajan
Hieman taustaa. Olemme olleet vaimoni kanssa yhdessä 15 vuotta ja meillä on poika ja tytär. Rakastan vaimoani ja elämä on pääpiirteiltään hyvää.
ongelma on, että seksielämämme on käytännössä kuollut. Vaimo ei näe asiassa ongelmaa, sillä häntä ei seksi kiinnosta.
minulle taas seksi on äärimmäisen tärkeää ja puutteessa eläminen vaikuttaa vireystilaani todella paljon.
Keskusteluista huolimatta tässä kyseisessä aiheessa en tunnu saavan yhteyttä vaimooni, vaikka muuten meillä hyvä yhteys onkin.
Kerran seksi ei vaimolleni ole tärkeää. Mietin olenko kohtuuton jos ehdottaisin häntä kuulauden mittaiseen kokeiluun. 5min joka aamu seksiä jossain muodossa. Jos vaimo ei koe elämänlaatumme parantuneen kuukaudessa, olen valmis palaamaan entiseen. Minä olen valmis hoitamaan kaikki paskamaiset kotihommat, hieromaan 30-60min hartioita joka ilta tai mitä tahansa jos vaan tässä asiassa saisin ymmärrystä.
Onko muilla vastaavia kokeiluja tai miten olette selättäneet asian? Tuntuu turhauttavalta, että näin pieni asia pääsee tuhoamaan elämää.
Ja seksi toisten kanssa ei ole ratkaisu. Haluan nimenomaan vaimoani ja kaipaan hänen kosketusta.
Kommentit (253)
Ja sinä joka kyseenalaistat sanomisiani. Mitä sinä teet jouluaattona? Kyttäät tuntemattoman ihmisen kirjoitteluja ja levität negatiivisiä uskomuksiasi.
ap
Kiitän aloittajaa. Meitä on muitakin samoissa ongelmissa. Naisen libido ei vaan usein yllä miehen tasolle. Mikä on ratkaisu, jos mies ei halua mennä vieraisiin luvasta huolimatta?
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja valittaa seksielämästään vauvapalstalla tähän aikaan jouluaatosta. Eiköhän se kerro kuinka suuri prioriteetti perhe ja lapset ovat aloittajalle ja sitä myöten sen miksi vaimolle ei seksi maistu.
Voin vaan kuvitella miltä tuntuu, kun aloittajan vaimo on saanut lapset nukkumaan heille järjestämänsä ja huolehtimansa joulun jälkeen ja istahtaa vihdoin hengähtämään ja ap könyää siihen ahkeran palstailun jälkeen vonkaamaan.
Tämä 💯
Tässä se todellinen ongelma tuli.
Vierailija kirjoitti:
Kiitän aloittajaa. Meitä on muitakin samoissa ongelmissa. Naisen libido ei vaan usein yllä miehen tasolle. Mikä on ratkaisu, jos mies ei halua mennä vieraisiin luvasta huolimatta?
Ratkaisu on helppo: oma käsi. Jos mikään muu ratkaisu ei kerran kelpaa, sitten tuo on se mihin pitää tyytyä.
Miksi te kuvittelette, että naisen painostaminen olisi ratkaisu? Painostaminen on ongelma, ei ratkaisu.
Ja naisen libido muuten on tutkitusti vähintään yhtä korkea kuin miehen, mutta se ei kohdistu ikuisesti samaan hauispariin.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai kyse on vain sinusta, ap. Suhteenne on seksuaalisesti kuollut vaimollesi, mutta se ei tarkoita, ettei hän voisi syttyä uudesta miehestä.
Opi elämään sen kanssa, että teillä ei ole seksielämää. Teet elämästä kurjaa sekä itsellesi että taatusti vaimolle, kun jankkaat ja vonkaat loputtomiin. Mahdollisuuksia muuttaa asioita teillä on paljon, mutta seksielämänne ei maagisesti tule muuttumaan hyväksi, sen takaan. Tosiseikkojen hyväksyminen on viisauden alku.
Ole aikuinen ja ota vastuu itsestäsi ja suhteestasi.
Olen vastuullinen aikuinen ja sen takia haluankin kuulla muiden kokemuksia, jotka ovat kokeneet saman.
Et tunne vaimoani, joten älä tee olettamia. Meitä on moneen menoon ja toisia ei seksi yksinkertaisesti kiinnosta. Myös hormoonit ja ikä vaikuttaa asiaan.
Täten oletus, että joka kerta kyse haluttomuuteen johtuu pelkästään kumppanista, on virheellinen.
Olen sitä paitsi ehdottanut vaimolleni myös tätä. Häntä ei seksi yksinkertaisesti tunnu kiinnostavan millään tasolla.
ap
Huomaa hyvin useista kommenteista, että ei ole luettu koko viestiketjua.:)
Miksi kommentoit jos et viitsi lukea koko ketjua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eipä kestä. sun varmaan tulis ettiä täysin uudenlainen lähestymistapa uudessa
ympäristössä. Joku loma mahdollisuuksien mukaan ilman painetta harrastaa seksiä
vois auttaa. ja itteä voi aina treenata paremmaksi
Jos tietäisi varmuudella, että kärsivällinen lähestyminen johtaisi toovottuun lopputulokseen, olisi eri tavalla paukkuja sitä yrittää. Tällä hetkellä tuntuu, että kaikkea mahdollista on yritetty, mutta kissa ei vaan kehrää. Vaimolle pusuttelu ja vierekkäin makoilu maistuu oikein hyvin, mutta sen pidemmälle homma ei etene.
ap
ok. ihme että vaimosi ei vaan jatka siitä mihin pusuttelusta päästään.
sano sille että etene ny hyvä ihminen.
täällä ainaki kädet hakeutuu vippi-alueelle ja sitte lentää vaatteet pois
tai siirrytään tyydyttämään toista.
Tässä ketjussa tehdään melkoisia yleistyksiä ja puhutaan painostamisesta.
Mikäli oikein ymmärsin, niin ap puhui kuukauden mittaisesta kokeilusta, ei pysyvästä mallista. Oli kyse nyt seksistä tai mistä tahansa, näkisin että joskus ihan hyvä kokeilla erilaisia asioita ja katsoa miten se vaikuttaa kokonaisvaltaisesti.
Vähän niinkuin moni viettää tammikuussa tipatonta. Ei kyse ole siitä, että alkoholia ei enää käytetä, vaan tarkkaillaan miten se vaikuttaa omaan jaksamiseen.
Minä olen sitä mieltä että seksi on yhteinen asia ja aikuisena ihmisenä myös vaimon pitäisi osallistua tilanteen ratkomiseen.Katsoisitteko itse muka miestä joka vaan toteaa, että ei enää huvita,piste? Ihme kommentointia täällä.
Ap sanot että vaimoa ei vaan tunnu seksi yhtään kiinnostavan, mutta oletteko oikeasti keskustelleet asiasta ja onko hän itse todennut näin? Ei se nyt ainakaan niin onnistu että sinä sokkona testaat sitä ja tätä tietämättä yhtään miksi hän on haluton. Hän tietää sen ihan itse ja jos ei tiedä, etsikää yhdessä ratkaisu ja kokeilkaa juttuja.
Normi kuukauden loma pattayalla (ilman vaimoa).
Ainoa, miten tuo aapeen idea edes teoriassa voisi toimia, olisi että hän nuolisi joka päivä vaimolle orgasmin eikä vaatisi itselleen mitään. Sillä tavoin saattaisi näyttää vaimolle, että seksissä on hänen kannaltaan edes jotain pointtia. Ehdota ap tuollaista diiliä hänelle.
Jos vaimo tästä kieltäytyy, sitten voit uskoa, että teillä ei enää ole seksielämää ja etsiä muita ratkaisuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja valittaa seksielämästään vauvapalstalla tähän aikaan jouluaatosta. Eiköhän se kerro kuinka suuri prioriteetti perhe ja lapset ovat aloittajalle ja sitä myöten sen miksi vaimolle ei seksi maistu.
Voin vaan kuvitella miltä tuntuu, kun aloittajan vaimo on saanut lapset nukkumaan heille järjestämänsä ja huolehtimansa joulun jälkeen ja istahtaa vihdoin hengähtämään ja ap könyää siihen ahkeran palstailun jälkeen vonkaamaan.
Olen ollut lasten kanssa koko päivän pihalla, tehnyt jouluruuat ja käynyt pukkeilemassa. Lapset leikkivät nyt serkusten kanssa uusilla lahjoilla ja vaimo sosialisoi sukulaisten kanssa. Pakko vetää vähän henkeä.:)
Eikä ole tarkoitus valittaa, vaan saada rakentavaa palautetta ja ehdotuksia, kuten muutamat ovat tässä ketjussa tehneetkin.
Ap
🤦🏻
ei ihme ettei kiinnosta! Ole mies älä selittele vauvapalstalla
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sitä mieltä että seksi on yhteinen asia ja aikuisena ihmisenä myös vaimon pitäisi osallistua tilanteen ratkomiseen.Katsoisitteko itse muka miestä joka vaan toteaa, että ei enää huvita,piste? Ihme kommentointia täällä.
Ap sanot että vaimoa ei vaan tunnu seksi yhtään kiinnostavan, mutta oletteko oikeasti keskustelleet asiasta ja onko hän itse todennut näin? Ei se nyt ainakaan niin onnistu että sinä sokkona testaat sitä ja tätä tietämättä yhtään miksi hän on haluton. Hän tietää sen ihan itse ja jos ei tiedä, etsikää yhdessä ratkaisu ja kokeilkaa juttuja.
On keskusteltu ja kokeiltu vaikka mitä. Kuten sanoin, tämä on outolapsi suhteessamme. Haluan uskoa että 15v yhteiselon jälkeen tunnen vaimoni.
Ja koska itsellänikin on kausia ettei seksi kiinnosta, myös ymmärrän häntä. En vain tiedä mikä on järkevin tapa toimia ja mitä toiselle voi ehdottaa. Mennään kuitenkin sen verran sensitiiviselle alueelle, että en halua puhua liian suorasukaisesti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ainoa, miten tuo aapeen idea edes teoriassa voisi toimia, olisi että hän nuolisi joka päivä vaimolle orgasmin eikä vaatisi itselleen mitään. Sillä tavoin saattaisi näyttää vaimolle, että seksissä on hänen kannaltaan edes jotain pointtia. Ehdota ap tuollaista diiliä hänelle.
Jos vaimo tästä kieltäytyy, sitten voit uskoa, että teillä ei enää ole seksielämää ja etsiä muita ratkaisuja.
Valitettavasti vaimoni ei tykkää, että häntä nuollaan. Minulle tuo kyllä sopisi erittäin hyvin!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut lasten kanssa koko päivän pihalla, tehnyt jouluruuat ja käynyt pukkeilemassa. Lapset leikkivät nyt serkusten kanssa uusilla lahjoilla ja vaimo sosialisoi sukulaisten kanssa. Pakko vetää vähän henkeä.:)
Eikä ole tarkoitus valittaa, vaan saada rakentavaa palautetta ja ehdotuksia, kuten muutamat ovat tässä ketjussa tehneetkin.
Ap
"🤦🏻
ei ihme ettei kiinnosta! Ole mies älä selittele vauvapalstalla"
Just näin. Aloittaja on saletisti niitä mieslapsia jotka odottavat naiselta sekä seksi- että äitipalveluja ja vielä ihmettelevät miksei nainen syty moisesta.
Eikö palstan idea ole nimenomaan että täällä voidaan keskustella asioista? En ymmärrä näin negatiivista suhtautumista asiaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti vaimoni ei tykkää, että häntä nuollaan. Minulle tuo kyllä sopisi erittäin hyvin!
ap
90 % naisista jotka sanovat, etteivät pidä nuolemisesta sanovat noin koska eivät halua kokea kumppaninsa surkeita yrityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
90 % naisista jotka sanovat, etteivät pidä nuolemisesta sanovat noin koska eivät halua kokea kumppaninsa surkeita yrityksiä.
Tilastosi perustuvat mihin? Sen enempää itseäni kehumasta, olen seurustellut useampaan kertaan ja antanut suuseksiä lukemattomia kertoja nimenomaan vastapuolen toiveesta.
Ehkä taitoni ovat ruostuneet iän myötä.:)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On keskusteltu ja kokeiltu vaikka mitä. Kuten sanoin, tämä on outolapsi suhteessamme. Haluan uskoa että 15v yhteiselon jälkeen tunnen vaimoni.
Ja koska itsellänikin on kausia ettei seksi kiinnosta, myös ymmärrän häntä. En vain tiedä mikä on järkevin tapa toi
Useammilla on. Minä en naisena suuttuisi siitä jos mieheni ehdottaisi esim. että kokeillaan harrastaa seksiä kuukauden ajan. Ehkä voisit ehdottaa viikkoa,paria, mutta jätä se 5min mainitsematta. Tuohon tarvitaan joka tapauksessa myös hänen panostaan. Ehkä seksuaaliterapeutti osaisi ohjata oikeaan suuntaan?
Niin uuden suksiparin kanssa saan seksiä, mutta vien lapsilta ydinperheen ja menetän muuten ihanan naisen. Ihan niin tärkeää seksi ei ole.:)
ap