Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukausi sitten korona, nyt taas kipeä?

Vierailija
24.12.2023 |

Pari viikkoa sitten korona lähti pois, pientä yskää vielä jäljellä. No tänään alkoi palelu ja aivastelu ja kipeä olo. Moni tuttu sanonut että koronan jälkeen eivät ole tervettä päivää nähneet. Pelkään että mulle on käymässä myös noin. Mitä korona tekee vastustuskyvylle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi olla. 6 kuukaude immuniteetti pitäisi muodostua koronan sairastaessa tai injektiopiikin otettuasi

Vierailija
2/6 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 18 kuukautta sitten korona ja nyt tuli uudelleen. Ekalla kerralla olin kovemmin kipeänä ja korkeassa kuumeessa, mutta paranin nopeammin. Nyt ei noussut kuume, kolme päivää ihan veto pois, yskää nuhaa ja nyt tauti ei lähde pois. Räkimi en ja aivastelu jatkuu varmaan kesään asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi olla. 6 kuukaude immuniteetti pitäisi muodostua koronan sairastaessa tai injektiopiikin otettuasi

Korona antaa immuniteetin vain koronaan. Ihan hyvin voi koronan jälkeen sairastua flunssaan, angiinaan, poskiontelotulehdukseen jne. Itselläni oli korona 2 viikkoa sitten ja nyt on keuhkoputkentulehdus :(

Vierailija
4/6 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ennen koronaa super hyvä vastustuskyky, mutta koronan jälkeen tarttuu kaikki flunssat. Ennen en ollut koskaan kipeänä, nykyään jatkuvasti vähän jotain pöpöä ja lämpöilyä, nenä vuotaa yms. Ei rokotteita.

Vihaan Kiinaa. V*tun tumpelot. Koko homma oli tarpeeton.

Vierailija
5/6 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronarokotteet sen tekevät, tuore USA / Sveitsi tutkimushan kertoi että uusin koronaversio tarttuu nimenomaan koronarokotettuihin eli rokotetut eivät tule pysymään lainkaan terveinä...

Rokotehan tuhoaa immuniteetin! Olisi kannattanut ottaa selvää asioista ennen teuraalle lähtöä! 🤣

Vierailija
6/6 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on korona lisäksi liikkeellä influenssaa ja RS-virusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi