Kokeilu: Seksiä kerran päivässä kuukauden ajan
Hieman taustaa. Olemme olleet vaimoni kanssa yhdessä 15 vuotta ja meillä on poika ja tytär. Rakastan vaimoani ja elämä on pääpiirteiltään hyvää.
ongelma on, että seksielämämme on käytännössä kuollut. Vaimo ei näe asiassa ongelmaa, sillä häntä ei seksi kiinnosta.
minulle taas seksi on äärimmäisen tärkeää ja puutteessa eläminen vaikuttaa vireystilaani todella paljon.
Keskusteluista huolimatta tässä kyseisessä aiheessa en tunnu saavan yhteyttä vaimooni, vaikka muuten meillä hyvä yhteys onkin.
Kerran seksi ei vaimolleni ole tärkeää. Mietin olenko kohtuuton jos ehdottaisin häntä kuulauden mittaiseen kokeiluun. 5min joka aamu seksiä jossain muodossa. Jos vaimo ei koe elämänlaatumme parantuneen kuukaudessa, olen valmis palaamaan entiseen. Minä olen valmis hoitamaan kaikki paskamaiset kotihommat, hieromaan 30-60min hartioita joka ilta tai mitä tahansa jos vaan tässä asiassa saisin ymmärrystä.
Onko muilla vastaavia kokeiluja tai miten olette selättäneet asian? Tuntuu turhauttavalta, että näin pieni asia pääsee tuhoamaan elämää.
Ja seksi toisten kanssa ei ole ratkaisu. Haluan nimenomaan vaimoani ja kaipaan hänen kosketusta.
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Viikossa virtsatietulehdus tuolla määrällä seksiä.
Ei kiitos.
Jollakin ehkä paikat kestää, mutta itse en sellaiseen kykene.
3 kertaa viikossa on ehdoton maksimi.
Tai sitten opettelet pesemään pillusi.
tuo ei ole sama logiikka ja tiedät sen kyllä ihan hyvin itsekin. jos vaimon pitäisi sun mielestä harrastaa seksiä sun kanssa perheen hyvinvoinnin ja sun oman tyydytyksen vuoksi niin silloin tarvitset itse terapiaa. mitä saat itse sitten siitä, että haluton ihminen makaa sun alla viis minuuttia? orgasmin? todennäköisesti ne teidän suhteen hyvätkin osat katoavat ja edessä on avioero.
jätä vaikka ne hartiat hieromatta sitten jos seksi on sulle joku palkinto tai asia johon olet oikeutettu sen takia että olet naimisissa. jos ihan aidosti ajattelet että seksi haluttoman ihmisen kanssa on hyvää ja tyydyttävää seksiä niin et sinä silloin vaimoasi rakasta vaan seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli vaimosi on ajan kanssa lusahtanut ?
liikkuuko yhtään ?
ylipaino ja ikä voi viedä kaikki halut kokonaan
jos on vuosia lihavassa tilassa keho
Vaimoni on aina ollut fyysisesti kunnossa. Suurin muutos on siis lapset ja työkuviot.
ap
ok. samanlainen jatkuvasti itseään toistava elämäkin voi saada tuota aikaseksi.
tekeekö siis töitä kokoajan ja on tehnyt sitä vuosia jo ?
lapsen teko ei paljoa muuta fysiologiaa mutta henkisesti on iso
muutos joillekkin ihmisille. koskee myös miehiä toisinaan.
mitä tapahtuu jos pyydät naistasi tekemään aloitteen ?
ja siis erohan on rautalangasta väännettynä se, että sua ei haittaa hieroa vaimoa ja vaimo ei vaadi sua sitä tekemään. suhtaudut asiaan neutraalisti. vaimo ei halua seksiä. vaimo suhtautuu siihen kielteisesti. ymmärrätkö?
Vaimoni tekee paljon asioita eteeni ja osoittaa välittävänsä. Samoin minä hänelle. En esimerkiksi hiero vaimoni hartioita taka-ajatukset mielessä sen enempää kuin hän kulje julkisilla töihin, koska tietää minun inhoavan julkisia.:)
Tämä seksiasia on vähän outolapsi koko kuviossa. Olen kuitenkin enemmäm taipuvainen siihen, että vaimoni ei yksinkertaisesti kaipaa seksiä. Täten en tiedä miten saada henkilö joka ei välitä seksistä haluamaan itse seksiä, mutta jos saisin hänet tajuamaan miten paljon seksi merkitsee minulle ja miten minunkin tarpeiden huomioiminen vaikuttaisi positiivisesti koko meidän perheeseen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eli vaimosi on ajan kanssa lusahtanut ?
liikkuuko yhtään ?
ylipaino ja ikä voi viedä kaikki halut kokonaan
jos on vuosia lihavassa tilassa keho
Vaimoni on aina ollut fyysisesti kunnossa. Suurin muutos on siis lapset ja työkuviot.
ap
ok. samanlainen jatkuvasti itseään toistava elämäkin voi saada tuota aikaseksi.
tekeekö siis töitä kokoajan ja on tehnyt sitä vuosia jo ?
lapsen teko ei paljoa muuta fysiologiaa mutta henkisesti on iso
muutos joillekkin ihmisille. koskee myös miehiä toisinaan.
mitä tapahtuu jos pyydät naistasi tekemään aloitteen ?
Siinä odottavan aika on kirjaimellisesti pitkä.:)
Vaimolla sekä itselläni työkuviot ovat vaihdelleet tasaisin väliajoin. Molemmat siis mielenkiintoisissa asiantuntijatehtävissä. Lapset ovat muuttaneet dynamiikkaa paljon, mutta eivät ole enää ihan pieniä, joten toivoin ajan saatossa tämän korjaavan alun haluttomuuden.
ap
teettekö mitään uusia asioita? liian tasanen elämä vie halut joskus
ihminen tarvii uutta ja vanhaa sekasi. toki ilmankin pärjää
Vierailija kirjoitti:
ja siis erohan on rautalangasta väännettynä se, että sua ei haittaa hieroa vaimoa ja vaimo ei vaadi sua sitä tekemään. suhtaudut asiaan neutraalisti. vaimo ei halua seksiä. vaimo suhtautuu siihen kielteisesti. ymmärrätkö?
Vaimo suhtautuu hierontaan positiivisesti ja minä negatiivisesti. Silti teemme sitä. Seksin kohdalla vaimoni suhtautuu negatiivisesti ja minä positiivisesti. Sitä emme kuitenkaan harrasta. Jostain syystä hartiaseudun stimulointi ja jalkovälin stimulointi ovat kaksi eri asiaa.:)
ap
Aloittaja valittaa seksielämästään vauvapalstalla tähän aikaan jouluaatosta. Eiköhän se kerro kuinka suuri prioriteetti perhe ja lapset ovat aloittajalle ja sitä myöten sen miksi vaimolle ei seksi maistu.
Voin vaan kuvitella miltä tuntuu, kun aloittajan vaimo on saanut lapset nukkumaan heille järjestämänsä ja huolehtimansa joulun jälkeen ja istahtaa vihdoin hengähtämään ja ap könyää siihen ahkeran palstailun jälkeen vonkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
teettekö mitään uusia asioita? liian tasanen elämä vie halut joskus
ihminen tarvii uutta ja vanhaa sekasi. toki ilmankin pärjää
Tässä on varmasti petrattavaa. Jotenkin kun tulee jatkuvasti torjutuksi, vie se myös suurimman halun tehdä toiselle yllätyksiä ja yrittää järjestää uusia elämyksiä. Pitää tähän kyllä panostaa.
Kiitos.
ap
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja valittaa seksielämästään vauvapalstalla tähän aikaan jouluaatosta. Eiköhän se kerro kuinka suuri prioriteetti perhe ja lapset ovat aloittajalle ja sitä myöten sen miksi vaimolle ei seksi maistu.
Voin vaan kuvitella miltä tuntuu, kun aloittajan vaimo on saanut lapset nukkumaan heille järjestämänsä ja huolehtimansa joulun jälkeen ja istahtaa vihdoin hengähtämään ja ap könyää siihen ahkeran palstailun jälkeen vonkaamaan.
Olen ollut lasten kanssa koko päivän pihalla, tehnyt jouluruuat ja käynyt pukkeilemassa. Lapset leikkivät nyt serkusten kanssa uusilla lahjoilla ja vaimo sosialisoi sukulaisten kanssa. Pakko vetää vähän henkeä.:)
Eikä ole tarkoitus valittaa, vaan saada rakentavaa palautetta ja ehdotuksia, kuten muutamat ovat tässä ketjussa tehneetkin.
Ap
Tämä ei ole se vastaus, minkä ap haluaa, mutta totuus on, että nainen kaipaa seksuaalista vaihtelua. Populaari harhakäsitys on, että mies on se osapuoli, joka kaipaa vierasta seksikumppania, mutta kuten apkin todistaa, miehen halut ei hyydy samaan naiseen, mutta naisen halut hyytyy samaan mieheen. Apn tilanne on äärimmäisen tavallinen pitkissä heteroparisuhteissa, ja sille on biologinnen perusta: nainen tarvitsee vaihtelua seksielämäänsä.
Ehdotan ratkaisuksi, että vaimo lähtee vieraisiin ja ap harrastaa seksiä joka päivä oman kätensä kanssa joko viisi minuuttia tai kauemmin.
eipä kestä. sun varmaan tulis ettiä täysin uudenlainen lähestymistapa uudessa
ympäristössä. Joku loma mahdollisuuksien mukaan ilman painetta harrastaa seksiä
vois auttaa. ja itteä voi aina treenata paremmaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut lasten kanssa koko päivän pihalla, tehnyt jouluruuat ja käynyt pukkeilemassa. Lapset leikkivät nyt serkusten kanssa uusilla lahjoilla ja vaimo sosialisoi sukulaisten kanssa. Pakko vetää vähän henkeä.:)
Eikä ole tarkoitus valittaa, vaan saada rakentavaa palautetta ja ehdotuksia, kuten muutamat ovat tässä ketjussa tehneetkin.
Ap
Joo, joo, kaikki uskoo. Sä olet päivystänyt jo liki kaksi tuntia tässä ketjussa. Ne joulun ehkä perhekeskeisimmät tunnit.
Lopeta tuo itsepetos ja katso ongelmaa ihan suoraa. Tai sitten jatka ja liity tulevaisuudessasi yllättyvien miesten joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei ole se vastaus, minkä ap haluaa, mutta totuus on, että nainen kaipaa seksuaalista vaihtelua. Populaari harhakäsitys on, että mies on se osapuoli, joka kaipaa vierasta seksikumppania, mutta kuten apkin todistaa, miehen halut ei hyydy samaan naiseen, mutta naisen halut hyytyy samaan mieheen. Apn tilanne on äärimmäisen tavallinen pitkissä heteroparisuhteissa, ja sille on biologinnen perusta: nainen tarvitsee vaihtelua seksielämäänsä.
Ehdotan ratkaisuksi, että vaimo lähtee vieraisiin ja ap harrastaa seksiä joka päivä oman kätensä kanssa joko viisi minuuttia tai kauemmin.
Vaimoa ei siis kiinnosta koko homma. Työt, lapset, harrastukset ja kaverit aivan eri levelillä. Sinänsä olisi helppoa jos kyse olisi vain minusta.
Masturbointi on täysin eri asia, joten se ei ole ratkaisu. Sama kuin alkoholistille sanoisi juo vettä.
ap
Vierailija kirjoitti:
eipä kestä. sun varmaan tulis ettiä täysin uudenlainen lähestymistapa uudessa
ympäristössä. Joku loma mahdollisuuksien mukaan ilman painetta harrastaa seksiä
vois auttaa. ja itteä voi aina treenata paremmaksi
Jos tietäisi varmuudella, että kärsivällinen lähestyminen johtaisi toovottuun lopputulokseen, olisi eri tavalla paukkuja sitä yrittää. Tällä hetkellä tuntuu, että kaikkea mahdollista on yritetty, mutta kissa ei vaan kehrää. Vaimolle pusuttelu ja vierekkäin makoilu maistuu oikein hyvin, mutta sen pidemmälle homma ei etene.
ap
Jos menohaluja, eikä suksi luista niin eipä siitä yhteisestä matkasta mitään tule. Voitelulla tai ilman. Silloin on parasta vaihtaa uusi suksipari. Terapiat siinä kohtaa on pelkkää ajanhaaskuuta.
Totta kai kyse on vain sinusta, ap. Suhteenne on seksuaalisesti kuollut vaimollesi, mutta se ei tarkoita, ettei hän voisi syttyä uudesta miehestä.
Opi elämään sen kanssa, että teillä ei ole seksielämää. Teet elämästä kurjaa sekä itsellesi että taatusti vaimolle, kun jankkaat ja vonkaat loputtomiin. Mahdollisuuksia muuttaa asioita teillä on paljon, mutta seksielämänne ei maagisesti tule muuttumaan hyväksi, sen takaan. Tosiseikkojen hyväksyminen on viisauden alku.
Ole aikuinen ja ota vastuu itsestäsi ja suhteestasi.