Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokeilu: Seksiä kerran päivässä kuukauden ajan

Vierailija
24.12.2023 |

Hieman taustaa. Olemme olleet vaimoni kanssa yhdessä 15 vuotta ja meillä on poika ja tytär. Rakastan vaimoani ja elämä on pääpiirteiltään hyvää.

ongelma on, että seksielämämme on käytännössä kuollut. Vaimo ei näe asiassa ongelmaa, sillä häntä ei seksi kiinnosta. 

minulle taas seksi on äärimmäisen tärkeää ja puutteessa eläminen vaikuttaa vireystilaani todella paljon.

Keskusteluista huolimatta tässä kyseisessä aiheessa en tunnu saavan yhteyttä vaimooni, vaikka muuten meillä hyvä yhteys onkin.

Kerran seksi ei vaimolleni ole tärkeää. Mietin olenko kohtuuton jos ehdottaisin häntä kuulauden mittaiseen kokeiluun. 5min joka aamu seksiä jossain muodossa. Jos vaimo ei koe elämänlaatumme parantuneen kuukaudessa, olen valmis palaamaan entiseen. Minä olen valmis hoitamaan kaikki paskamaiset kotihommat, hieromaan 30-60min hartioita joka ilta tai mitä tahansa jos vaan tässä asiassa saisin ymmärrystä. 

Onko muilla vastaavia kokeiluja tai miten olette selättäneet asian? Tuntuu turhauttavalta, että näin pieni asia pääsee tuhoamaan elämää.

Ja seksi toisten kanssa ei ole ratkaisu. Haluan nimenomaan vaimoani ja kaipaan hänen kosketusta.

Kommentit (253)

Vierailija
101/253 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet ehdottanut? Mitä vastasi?

Vierailija
102/253 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko olet ehdottanut? Mitä vastasi?

Ei nyt sentään jouluaattona. Alkuvuodesta täytyy nostaa kissa pöydälle.:)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/253 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista ei kiinnosta seksi, joten ei myöskään kostu. Liukkarit toimii jotenkin, mut kyllä mä sanoisin, et jokapäiväinen hiulaaminen liukkarin kanssa on naisen värkille liikaa. Kipeytyy ja sit saatkin odotella tovin seuraavaa kertaa.

Yritän naisena jotenkin sua ymmärtää, mut en voi mitään kuvotukselleni. Esineellistät vaimosi seksivälineeksi, vaikka kuinka yrität selitellä aivoituksiasi. Kenenkään ei ole tarpeen tyhjentää säkkejään joka päivä. Jos on, niin kyse on addiktiosta. 

Vierailija
104/253 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on olla mahdollista että on 15v naimisissa naisen kanssa jota seksi ei edes kiinnosta? Nytkö vasta huomasit?

Meillä oli vaimon kanssa 20v avioliittovuoden jälkeen vaihe jossa harrastettiin seksiä lähes joka päivä viiden kuukauden ajan. Ei sitä erikseen sovittu, se vain meni niin että molempia halutti.  

Nykyään seksiä on kerran viikossa.  

Vierailija
105/253 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naista ei kiinnosta seksi, joten ei myöskään kostu. Liukkarit toimii jotenkin, mut kyllä mä sanoisin, et jokapäiväinen hiulaaminen liukkarin kanssa on naisen värkille liikaa. Kipeytyy ja sit saatkin odotella tovin seuraavaa kertaa.

Yritän naisena jotenkin sua ymmärtää, mut en voi mitään kuvotukselleni. Esineellistät vaimosi seksivälineeksi, vaikka kuinka yrität selitellä aivoituksiasi. Kenenkään ei ole tarpeen tyhjentää säkkejään joka päivä. Jos on, niin kyse on addiktiosta. 

1. Vaimo kyllä kostuu

2. Seksiä on monenlaista

3. En ole puhunut mitään säkkien tyhjentämisestä

Ajatus on, että haluan ja kaipaan vaimoni kosketusta. Kun tätä ihanuutta saan, se väistämättä näkyy yleisessä vireystilassa. Ehkä vaimo huomaisi, että vaikka ei joka päivä seksiä olisikaan, on tällä positiivinen vaikutus myös hänen elämäänsä ja ehkä se herättäisi hänet ajattelemaan asiaa eri tavalla. Ties vaikka säännöllinen seksi saisi myös hänet taas innostumaan asiasta.

ap

Vierailija
106/253 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttomana seksiin suostuminen on todella raastavaa ja ihmistä rikkovaa. Siinä ei auta edes se, että rakastaa toista. Teidän kannattaa miettiä muuta lähestymistapaa ongelmaan. 

Vierailija
107/253 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on olla mahdollista että on 15v naimisissa naisen kanssa jota seksi ei edes kiinnosta? Nytkö vasta huomasit?

Meillä oli vaimon kanssa 20v avioliittovuoden jälkeen vaihe jossa harrastettiin seksiä lähes joka päivä viiden kuukauden ajan. Ei sitä erikseen sovittu, se vain meni niin että molempia halutti.  

Nykyään seksiä on kerran viikossa.  

Ei tilanne ole aina ollut näin, vaan tilanne on pahentunut asteittain. Välillä aktiivisempia aikoja, jolloin toivo herää, mutta sitten taas aivan kuollutta.

ap

Vierailija
108/253 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni tekee paljon asioita eteeni ja osoittaa välittävänsä. Samoin minä hänelle. En esimerkiksi hiero vaimoni hartioita taka-ajatukset mielessä sen enempää kuin hän kulje julkisilla töihin, koska tietää minun inhoavan julkisia.:)

Tämä seksiasia on vähän outolapsi koko kuviossa. Olen kuitenkin enemmäm taipuvainen siihen, että vaimoni ei yksinkertaisesti kaipaa seksiä. Täten en tiedä miten saada henkilö joka ei välitä seksistä haluamaan itse seksiä, mutta jos saisin hänet tajuamaan miten paljon seksi merkitsee minulle ja miten minunkin tarpeiden huomioiminen vaikuttaisi positiivisesti koko meidän perheeseen. 

ap

Biologian kautta jos asiaa lähdetään purkamaan, niin vaimosi on saanut sinulta mitä tarvitsi, eli jälkikasvua. Nyt on seuraavan uroksen vuoro. Tämä on valitettavasti totta. 

Toinen asia on ikä. Kolmas elämäntilanne (stressi?). 

Itse olen vastaavassa tilanteessa sillä erolla, että seksiä saan, jos teen yli puolet kotitaloustöistä, eli kiristetään sillä itsellään ja annetaan palkinnoksi. Olen tästä syvästi loukkaantunut ja avioeropaperit olisivat jo lähteneet eteen päin, jos ei olisi yhteistä pientä ihmistä. Veemäinen tilanne kaikkinensa

Vierailija
109/253 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa läheisyyden lisäämistä (ensin) ilman seksiä? 

Silittele vaikka vaimon poskea se aamun 5 minuuttia ja kerro hänelle, miten kauniilta hän näyttää.

Etkä sitten pilaa hetkeä jollain "hups, alkoi seisoa" -kommentilla. 

Vierailija
110/253 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli kauhea seksuaalinen lukko päällä useita vuosia lasten ollessa leikki-ikäisiä / pikku koululaisia. Voimat meni kaikista arkisista velvollisuuksista huolehtmiseen ja minuus sekä seksuaalisuus olivat ihan hukassa. Pikku hiljaa tilanne on parantunut ja koen taas seksuaalista halukkuutta miestäni kohtaan. 20 vuotta oltu yhdessä ja suhteen alussa olin itse aktiivisempi osapuoli.

Mun mies ois varmasti tässä välillä kuvaillut mua ihan samoin täysin haluttomaksi, jota ei seksi kiinnosta yhtään. Tästä tuli usein riitaakin. Silloin sovittiin, että pikaseksi käy ok, niin ei pääse koko homma menemään ihan nolliin. Mut harvoin oli tätäkin. Mies ei halunnut ehdottaa, kun ei halunnut tulla torjutuksi. Itse en ehdottanut, ettei mies luulisi, että mua haluttaa kuten ennen.

En tosin osaa antaa mitään vinkkiä, miten parantaa tilannetta. Mutta itselläni homma korjaantui lasten kasvaessa kuin itsestään. Toivoa voi siis olla.

Vierailija
111/253 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluttomana seksiin suostuminen on todella raastavaa ja ihmistä rikkovaa. Siinä ei auta edes se, että rakastaa toista. Teidän kannattaa miettiä muuta lähestymistapaa ongelmaan. 

Kun vaan tietäisi mikä se tapa on.:) Olen itse ollut suhteessa jossa olin haluttomampi osapuoli. En kuitenkaan kokenut mitenkään ongelmallisena toisen tyydyttämistä. Luottamus on tässä kaiken A ja O.

ap

Vierailija
112/253 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se määrä vaan laatu. Eikä mitään pakkopaneskelua. 

Vierailija
113/253 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä oli kauhea seksuaalinen lukko päällä useita vuosia lasten ollessa leikki-ikäisiä / pikku koululaisia. Voimat meni kaikista arkisista velvollisuuksista huolehtmiseen ja minuus sekä seksuaalisuus olivat ihan hukassa. Pikku hiljaa tilanne on parantunut ja koen taas seksuaalista halukkuutta miestäni kohtaan. 20 vuotta oltu yhdessä ja suhteen alussa olin itse aktiivisempi osapuoli.

Mun mies ois varmasti tässä välillä kuvaillut mua ihan samoin täysin haluttomaksi, jota ei seksi kiinnosta yhtään. Tästä tuli usein riitaakin. Silloin sovittiin, että pikaseksi käy ok, niin ei pääse koko homma menemään ihan nolliin. Mut harvoin oli tätäkin. Mies ei halunnut ehdottaa, kun ei halunnut tulla torjutuksi. Itse en ehdottanut, ettei mies luulisi, että mua haluttaa kuten ennen.

En tosin osaa antaa mitään vinkkiä, miten parantaa tilannetta. Mutta itselläni homma korjaantui lasten kasvaessa kuin itsestään. Toivoa voi siis olla.

Kiitos! Tämän suuntaisia tarinoita toivoinkin kuulevani.:)

ap

Vierailija
114/253 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se määrä vaan laatu. Eikä mitään pakkopaneskelua. 

Ei minua haittaa edetä hitaasti tai panostaa laatuun. Monesti vaan käy niin, että odotan ensin kuukausitolkulla ja ylilataudun eikä hommasta tule mitään, kun lopulta näytetäänkin vihreää valoa. Tai sitten ehdin innostua, mutta seuraavaan kertaan on taas kuukausien odottelu. 

Fakta on, että seksikin vaatii toistoja jotta siitä tulee luontevaa. Ja tietyllä tapaa on helpompi olla kokonaan ilman kuin saada todella harvoin.

ap

Vierailija
115/253 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lta piuhat poikki ja vaimolta hormonaalinen ehkäisy pois haluja nollaamasta. Problem solved. 

Vierailija
116/253 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana vaimo ja ihana ydinperhe ja silti tällä palstalla jouluaattoiltanakin, en ymmärrä. 

Eläinmaailmassa muuten naaras ja urokset parittelevat useiden yksilöiden kanssa sanan kiima-ajan aikana. Voi sitäkin miestä joka joutuu liehittelemään naista koko päivän ennen kuin viimein pääsee vartiksi sisään, nämä on naisia jotka eivät edes hikoile aktin aikana ja sperma on sotkua jota ei hyi ainakaan niellä. 

Vierailija
117/253 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa ihan koko ketjua lukea. Mutta olette ilmeisesti n. keski-ikäisiä? Onko vaimollasi muita vaihdevuosioireita?

Olen aina ollut hyvin seksuaalinen, ja nyt melko äkkiä halut on ilmeisesti häviävien hormonien myötä kadonneet. Seksiä on edelleen (minä ja kumppani molemmat nähdään sen eteen vaivaa) mutta selvä on ero entiseen. Ihanan miehen kanssa parisuhdeseksi on sen arvoista, mutta ilman puolisoa voisin varmaan olla ilman vaikka kuukauden putkeen. Jollekin se on lyhyt aika, mutta aiemmin olen ollut aina se, joka haluaa eniten ja kärsii seksittömyydestä. 

Lääkäriin? 

Vierailija
118/253 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lta piuhat poikki ja vaimolta hormonaalinen ehkäisy pois haluja nollaamasta. Problem solved. 

vaimo ei käytä ehkäisyä, mutta olen kyllä miettinyt olisiko lääketieteellisesti mahdollista tappaa omat halut. Vaimo ei tälle ajatukselle kuitenkaan lämmennyt.

ap

Vierailija
119/253 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana vaimo ja ihana ydinperhe ja silti tällä palstalla jouluaattoiltanakin, en ymmärrä. 

Eläinmaailmassa muuten naaras ja urokset parittelevat useiden yksilöiden kanssa sanan kiima-ajan aikana. Voi sitäkin miestä joka joutuu liehittelemään naista koko päivän ennen kuin viimein pääsee vartiksi sisään, nämä on naisia jotka eivät edes hikoile aktin aikana ja sperma on sotkua jota ei hyi ainakaan niellä. 

Tämä joulun alusaika tietää kovasti erilaista järjestelyä. Lapset kun saivat lahjat käsiinsä ja pääsivät vihdoin leikkimään, on se samalla valomerkkinä minulle. Vaimo puolestaan nauttii kun pitkästä aikaa pääsee kunnolla vaihtamaan kuulumisia sisarustensa kanssa, joten minulla on aikaa olla pitkästä aikaa koneella. Ei siis poissulje toisiaan.:)

ap

Vierailija
120/253 |
24.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa ihan koko ketjua lukea. Mutta olette ilmeisesti n. keski-ikäisiä? Onko vaimollasi muita vaihdevuosioireita?

Olen aina ollut hyvin seksuaalinen, ja nyt melko äkkiä halut on ilmeisesti häviävien hormonien myötä kadonneet. Seksiä on edelleen (minä ja kumppani molemmat nähdään sen eteen vaivaa) mutta selvä on ero entiseen. Ihanan miehen kanssa parisuhdeseksi on sen arvoista, mutta ilman puolisoa voisin varmaan olla ilman vaikka kuukauden putkeen. Jollekin se on lyhyt aika, mutta aiemmin olen ollut aina se, joka haluaa eniten ja kärsii seksittömyydestä. 

Lääkäriin? 

Olemme 40+ ja vastauksessasi on varmasti osa totuutta.

Tavallaan haluton saa juuri mitä haluaa ja kenellä on haluja, joutuu kärsimään. Jotenkin keskustelu menee näin netissä äkkiä siihen, että kumppanilta saa ja pitää vaatia asioita, mutta seksi on pyhää aluetta. Usein myös nähdään, että haluttomuuden taustalla on huono seksielämä ja/tai parisuhde, vaikka kyse olisikin pohjimmiltaan hormooneista tai stressistä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän