Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison joululahja minulle tänäkin vuonna: ei mitään

Vierailija
18.12.2023 |

Synttäripäivänä ei edes onnitellut. Miksiköhän itse vaivaudun hankkimaan joka vuosi synttäri- ja joululahjat, vähän alkaa jo tympimään tämä homma.

Oletko itse sellainen joka ei osta miehellesi/vaimollesi lahjoja vaikka toinen ostaa? Miksi näin? 

Kommentit (131)

Vierailija
121/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minunkaan mieheni muista syntymäpäivääni. Sitten ostaa lahjan jälkikäteen syyllisyydestä ja painottaa, että lahja oli kallis, kalliimpi mitä ikinä osti exälleen. Mitä teen tällä tiedolla?  Sentään varmaan muisti hänen syntymäpäivänsä.

Niin ja en edes odottanut lahjaa. Toivoin vain, että olisi toivottanut hyvää syntymäpäivää. Vielä muisti jonkun kaverinsa syntymäpäivän silloin ja sanoi, että "Tepolla" on synttärit. Olen myös miettinyt tekikö tämän tahallaan että minulle tulisi vielä pahempi mieli ja oikeasti on muistanut syntymäpäiväni. 

Toi on niiiin tyhmää kuin olla ja voi syyttää sekä syyllistää miestä kaikesta! Mulla avokki mökötti ja kiukutteli, että olen pilannut hänen synttärinsä vaikka en edes tiennyt, että hänellä on sellaiset! Miten se minun syyni siis voi mitenkään olla???! 

Vierailija
122/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankin aina lahjan ja ostan jopa kukkia toisinaan ihan ilman mitään sen erityisempää syytä. Mitäs siihen sanotte, sairaalloisen itarat ja/tai sairaalloisen aikaansaamattomat nyhverömiehet? 😂

Oot kyllä hieno mies oikea alffa uros.

Vallan mykistävää. On kyllä harvassa tuollaiset urokset jotka joululahjoja perheelleen ostelee. Ja kukkiakin viellä?? 

Ei Kristus mistä näitä sikiää?  

* Hän aamukahvin vuoteeseen on tuonut rakkaalleen

Valo taittuu ikkunasta onnen hetkeen jokaiseen

Saa peiton alla koko päivän tehdä taikojaa

Ja tuntea, kun lumi peittää maan.*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista ostaa lahjoja aikuisille.

Niin. Onnelliset pariskunnat jaksavat leikkiä ja leikitellä kuin pikkulapset.

Vierailija
124/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme siinä on, että suomalainen pariskunta ei puhu asioista? Näitä ketjuja on pilvin pimein, joissa ihmetellään toisen ihmisen toimintaa. Onko koskaan tullut mieleenkään, että asiasta voisi puhua sen oman puolison kanssa? Eikä niin, että "Miksen minä koskaan saa sinulta joululahjaa?" vaan että "Miten suhtaudut joululahjoihin, haluatko että ostetaan sellaiset toisillemme vai sovitaanko, ettei osteta lahjoja?"

Miten paksusta ratakiskosta pitää oikein vääntää, kun toinen ei ymmärrä että kun saa puolisolta joululahjan vuosi toisensa jälkeen, niin kannattaa itsekin hankkia se lahja? Luulisi että tuossa ei mitään puhetta tarvita.

Vierailija
125/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni en muista saaneeni koskaan mitään villasukkia tai konvehtirasiaa kummempaa, vaikka olenkin naiselle ostanut yleensä noin 150-200 e lahjat jouluna. Sama tyyli hällä on syntymäpäivinä ym. Ehkä se pitäis vaan jättää tuo sika! Naisista on aika monet just tuollaisia joiden pitäisi aina saada kaikkea antamatta itse juuri mitään.

Vierailija
126/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni en muista saaneeni koskaan mitään villasukkia tai konvehtirasiaa kummempaa, vaikka olenkin naiselle ostanut yleensä noin 150-200 e lahjat jouluna. Sama tyyli hällä on syntymäpäivinä ym. Ehkä se pitäis vaan jättää tuo sika! Naisista on aika monet just tuollaisia joiden pitäisi aina saada kaikkea antamatta itse juuri mitään.

Sama ohje sinulle kuin tuolle naiselle aiemmin; annat lahjaksi vaan konvehtirasian.

Ei tarvitse panostaa yhtään sen enempää kuin toinenkaan panostaa sinuun. Jos alkaa kiukutella kuin uhmaikäinen, näytä ovea.

Vierailija
127/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tilasin joululahjaksi vaimolle Skyshowtimen ihan Kevin Costnerin Yellowstone sarjan takia takia.... https://www.haehinta.fi/artikkeli/skyshowtime-suoratoistopalvelussa-kev…

128/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

on varsin ylristä, että mies ei osta puolisolle synttäri-/joululahjaa. Eli ei ole mitään uutta siinä. Älä säkään ap enää osta lahjoja. Se on niinikävää, jos joululahjojen ostaminen on yksipuolista.

Vierailija
129/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hankin aina lahjan ja ostan jopa kukkia toisinaan ihan ilman mitään sen erityisempää syytä. Mitäs siihen sanotte, sairaalloisen itarat ja/tai sairaalloisen aikaansaamattomat nyhverömiehet? 😂

Oot kyllä hieno mies oikea alffa uros.

Vallan mykistävää. On kyllä harvassa tuollaiset urokset jotka joululahjoja perheelleen ostelee. Ja kukkiakin viellä?? 

Ei Kristus mistä näitä sikiää?  

* Hän aamukahvin vuoteeseen on tuonut rakkaalleen

Valo taittuu ikkunasta onnen hetkeen jokaiseen

Saa peiton alla koko päivän tehdä taikojaa

Ja tuntea, kun lumi peittää maan.*

Oikea uros:D kyllä nyt hänen egoa hivelee.

Vierailija
130/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni ei myöskään ole mikään lahjojen ostelija. Ei kuulemma keksi mitään. Muistaa merkkipäivät kuitenkin ja onnittelee, lahja on sitten tyyliin "valitse joku ravintola niin vien sinut syömään" tms. Kyllä se välillä tuntuu siltä että häntä ei vain kiinnosta eikä jaksa edes yrittää. Voi olla ettei hän ymmärrä että ajatuksella lahjan valitsemisen eteen joutuu vähän näkemään vaivaa, harvemmin se lahja ihan taivaasta tipahtaa.Tai sitten ei vain jaksa nähdä sitä vaivaa.

Voi itkut... Saattaisin olla vaimosi. Mulla on just tuo: en vaan keksi. Eikä tämä koske pelkästään miestä, vaan muitakin läheisiä. Muut kyllä keksii minulle hauskoja, osuvia ja riemastuttavia tai hyödyllisiä lahjoja. Minä sen sijaan vaan tuskailen ja saan aikaiseksi korkeintaan jotain keskinkertaista :(

Eikä todellakaan ole kyse siitä ettenkö välittäisi läheisistäni. Olen vaan ilmeisesti niin mielikuvitukseton tai jotain. Tämän takia minäkin herkästi julistan, että ei tarvi mitään ostaa...Vaikka oikeasti tykkään lahjoista, haluaisin vaan osata ostaa muille samalla lailla kivoja juttuja kuin he ostavat!

Vierailija
131/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on työtön, joten eipä hänellä ole kauheasti ylimääräistä rahaa lahjoihin, on kuitenkin tuonut minulle hyasintin joulukukaksi, kun tietää, että haluan sellaisen jouluksi.

Itse olen ostanut hänelle jotain edullisia tarpeellisia tarvikkeita kuten tervashampoota, kölninvettä, paidan, sukkia, puukonkin kerran.

Mieluummin panostamme herkkuihin ja lahjat voi jäädä vähemmälle, vaikka tietysti olisi kiva joskus saada joku ylläripaketti, mutta parempi mieli tulee lahjojen antamisesta, kuin saamisesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi