Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison joululahja minulle tänäkin vuonna: ei mitään

Vierailija
18.12.2023 |

Synttäripäivänä ei edes onnitellut. Miksiköhän itse vaivaudun hankkimaan joka vuosi synttäri- ja joululahjat, vähän alkaa jo tympimään tämä homma.

Oletko itse sellainen joka ei osta miehellesi/vaimollesi lahjoja vaikka toinen ostaa? Miksi näin? 

Kommentit (131)

Vierailija
101/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin tuollaisesta miehestä! Ei löydy kunnioitusta sinua kohtaan. Et ole tärkeä hänelle juuri sinuna. Olet vain löydetty turva, joku vierellä:)

Vierailija
102/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap 10v? Sehän on selvä asia, että täysi-ikäisille ei mitään lahjoja tarvitse ostella.

Lisäksi oikein super duper lapsellista ja todellinen nolouspommi kun alkaa kiukuttelemaan kuin joku pikku kakara jos ei saa synttärilahjaksi uutta lelua :DDD

Kasvakaa hyvät ihmiset aikuisiksi ja ostakaa omalla rahallanne, jos jotain tarvitsette. 

Vuodesta toiseen saa ihmetellä oikeasti,jopa keski ikäisten aikuisten lapsellisia itkuporuraivareita jos lahja ei oo sitä mitä halunnut. Siinä jää alle koulu ikäisen lapsen itkuraivarit kakkosiksi joittenkin aikuisten lapsellisuuteen verrattuna.

Eihän aloituksessa puhuttu missään kohtaa että lahjat on vääränlaisia? 

Väärä lahja tai ei riittävästi lahjoja, sama maku ei eroa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen hankkii miehelle 5€ sukat niin kyllähän se jo naisen mielessä oikeuttaa naisen saamaan 500€ arvoisen lahjan mieheltä.

Olisiko naiset tyytyväisiä markettien halpoihin sukkiin ja alushousuihin mitä naiset miehelle ostavat lahjaksi?

Kyllähän se tyypillisesti menee just toisin päin.

Vierailija
104/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain mieheltäni timanttikaulakorun viime jouluna joululahjaksi, mitä olen pitänyt lähes joka päivä koko vuoden. Mielelläni saisin korviksetkin siihen pariksi. 

Minä sain ensin kaulakorun, sitten seuraavana jouluna sormuksen ja sitä seuraavana korvakorut.

Vierailija
105/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista ostaa lahjoja aikuisille.

Noin sanoo reppana, joka ei koskaan saa mitään.

Vierailija
106/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ostetaan toisillemme pitkin vuotta pieniä lahjoja kirppareilta yms. Viimeksi sain yllärinä Temulta tilatun lisälinssin puhelimeen ja sydämenmuotoisen avaimenperän sekä pingviinikorvikset.  Joulalahjaksi laitetaan autoon yksi lisävaruste, yhteinen lahja se.  Varsinaisia joululahjoja ei laiteta paitsi aikuiselle lapselle muutama paketti

Kiinalainen verkkokauppa! En koskaan osta mitään tietoisesti kiinalaista tuotetta.

Vierailija
107/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, puolisosi on surkimus.

Vierailija
108/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsellista ostaa lahjoja aikuisille.

Noin sanoo reppana, joka ei koskaan saa mitään.

Eikä varsinkaan kykene hankkimaan lahjoja toisille, edes sellaisille jotka niistä ilahtuisivat suuresti.

Vierailija
109/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä näkee suomalaisten miesten arvostuksen naisia kohtaan, mitäpä aikuiset lahjoja tarvitsee väitteeseen todella helppo mennä.

Muissa länsimaissa naisia arvostetaan ja kunnioitetaan. Huomioidaan ja halutaan ilahduttaa.  Suomessa miehet vain odottavat palvelua ja pildeä huomioimatta naista mitenkään. 

Älä yleistä. En ole koskaan unohtanut yksiäkään vaimoni syntymäpäiviä tai edes nimipäiviä. Myös joka joulu hankin tietenkin lahjan tai pari. En aio olla huomioimatta jatkossakaan, sillä en ole kitupiikki-surkimus.

Vierailija
110/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin aina lahjan ja ostan jopa kukkia toisinaan ihan ilman mitään sen erityisempää syytä. Mitäs siihen sanotte, sairaalloisen itarat ja/tai sairaalloisen aikaansaamattomat nyhverömiehet? 😂

111/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varsin ylristä, että mies ei osta puolisolle synttäri-/joululahjaa. Eli ei ole mitään uutta siinä. Älä säkään ap enää osta lahjoja. Se on niinikävää, jos joululahjojen ostaminen on yksipuolista.

Vierailija
112/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään osta miehelle mitään eikä hän mulle, näin on sovittu jo vuosia sitten.

Teillä tämä toimii. Entä sitten kun olette näin sopineet ja toinen menee ja ostaakin lahjan ja itse et ole ostanut mitään. Tulee syyllinen olo kun et ostanut mitään, vaikka olitte sopineet että ette osta!

Vierailija
113/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään osta miehelle mitään eikä hän mulle, näin on sovittu jo vuosia sitten.

Teillä tämä toimii. Entä sitten kun olette näin sopineet ja toinen menee ja ostaakin lahjan ja itse et ole ostanut mitään. Tulee syyllinen olo kun et ostanut mitään, vaikka olitte sopineet että ette osta!

No eihän tuosta nyt voi mitään syyllistä oloa tulla. 

Vierailija
114/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme siinä on, että suomalainen pariskunta ei puhu asioista? Näitä ketjuja on pilvin pimein, joissa ihmetellään toisen ihmisen toimintaa. Onko koskaan tullut mieleenkään, että asiasta voisi puhua sen oman puolison kanssa? Eikä niin, että "Miksen minä koskaan saa sinulta joululahjaa?" vaan että "Miten suhtaudut joululahjoihin, haluatko että ostetaan sellaiset toisillemme vai sovitaanko, ettei osteta lahjoja?"

Vierailija
115/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ostetaan toisillemme pitkin vuotta pieniä lahjoja kirppareilta yms. Viimeksi sain yllärinä Temulta tilatun lisälinssin puhelimeen ja sydämenmuotoisen avaimenperän sekä pingviinikorvikset.  Joulalahjaksi laitetaan autoon yksi lisävaruste, yhteinen lahja se.  Varsinaisia joululahjoja ei laiteta paitsi aikuiselle lapselle muutama paketti

Kiinalainen verkkokauppa! En koskaan osta mitään tietoisesti kiinalaista tuotetta.

Ja hyvä verkkokauppa onkin. Edulliset tuotteet ja vielä ilman postikuluja. Tilasin sieltä lähes kaikki joululahjat.

Vierailija
116/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan mieheni muista syntymäpäivääni. Sitten ostaa lahjan jälkikäteen syyllisyydestä ja painottaa, että lahja oli kallis, kalliimpi mitä ikinä osti exälleen. Mitä teen tällä tiedolla?  Sentään varmaan muisti hänen syntymäpäivänsä.

Vierailija
117/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minunkaan mieheni muista syntymäpäivääni. Sitten ostaa lahjan jälkikäteen syyllisyydestä ja painottaa, että lahja oli kallis, kalliimpi mitä ikinä osti exälleen. Mitä teen tällä tiedolla?  Sentään varmaan muisti hänen syntymäpäivänsä.

Niin ja en edes odottanut lahjaa. Toivoin vain, että olisi toivottanut hyvää syntymäpäivää. Vielä muisti jonkun kaverinsa syntymäpäivän silloin ja sanoi, että "Tepolla" on synttärit. Olen myös miettinyt tekikö tämän tahallaan että minulle tulisi vielä pahempi mieli ja oikeasti on muistanut syntymäpäiväni. 

Vierailija
118/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin suorapuheinen, että ihmettelisin aattona kovaan ääneen miehelle " missäs minun lahja on, en ole sitä vielä saanutkaan". Oikeen siihen malliin, että toinen vaivaantuisi ja kiusaantuisi.

Vierailija
119/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ostaa lahjan koska pyydän jotakin eli esitän muutaman vaihtoehdon ja laitan oikein linkit ja hän sitten valitsee. Muuten en saisi mitään.

Mieheltä kun kysyy toiveita ei osaa sanoa yhtäkään. En sitten oikein keksi ja jää ostamatta.

Vierailija
120/131 |
20.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin eukolle lahjaksi kaikkea mitä se tarvitsee. Uuden imurin,esiliinan,patakintaat,fairya,tiskiharjan, kolmet eriväriset stringit kun sillä on vain niitä tylsiä sloggeja..niin ja pari leivontavuokaa että voi aloittaa uuden harrastuksen. Itselle en osaisi edes toivoa mitään joten jos nyt jotakin saan niin olen iloinen ja kiitollisen yllättynyt.

En oikeasti tajua miksi naiset kuvittelevat miehiä niin itsekkäiksi jopa jouluna? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän