Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolison joululahja minulle tänäkin vuonna: ei mitään

Vierailija
18.12.2023 |

Synttäripäivänä ei edes onnitellut. Miksiköhän itse vaivaudun hankkimaan joka vuosi synttäri- ja joululahjat, vähän alkaa jo tympimään tämä homma.

Oletko itse sellainen joka ei osta miehellesi/vaimollesi lahjoja vaikka toinen ostaa? Miksi näin? 

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna Radio Novassa avautui mies, joka osti vaimolleen 400e timanttikorvakorut. Vaimo ei ole kertaakaan niitä  käyttänyt. Ehkä syy on se, että oma mies on ne ostanut? Onko parempi olla ostamatta, koska epäonnistuminen on kuitenkin lopputuloksena?

Kannattaa vähän kuunnella mistä vaimo tykkää. Itse en ainakaan halua 400e korua, sehän on.aivan naurettavaa. Mutta mieshän ostaa tuollaisessa tilanteessa lähinnä tuon lahjan itselleen egoaan pönkittämään, viis siitä mitä vaimo haluaa.

Vierailija
42/131 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä aamuna Radio Novassa avautui mies, joka osti vaimolleen 400e timanttikorvakorut. Vaimo ei ole kertaakaan niitä  käyttänyt. Ehkä syy on se, että oma mies on ne ostanut? Onko parempi olla ostamatta, koska epäonnistuminen on kuitenkin lopputuloksena?

Jäisi minultakin käyttämättä koska ei ole reikiä korvissa. Mies ei ole tätä huomannut koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lahjojen antamisen näkee jonkinlaisena vuorovaikutustapahtumana, jossa lahja annetaan, koska toinenkin lahjan antaa, niin minusta on aika kaukana koko ideasta.

Sinä päätät, annatko lahjan ja jos odotat vastalahjaa, ei kyseessä ole lahjan antaminen lainkaan.

Näinhän se useimmille on. Kyse on lähinnä siitä, että jos naapuri saanut lahjan niin minunkin on saatava. Itse näen sen töykeänä, että jos ilmoitan että en osta lahjoja ja en ota vastaan lahjoja ja sitten saa kuulla mäkätystä, että etkai nyt tosissasi ollut 

Vierailija
44/131 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltäni timanttikaulakorun viime jouluna joululahjaksi, mitä olen pitänyt lähes joka päivä koko vuoden. Mielelläni saisin korviksetkin siihen pariksi. 

Vierailija
45/131 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haluaisi lahjoja, koska kukaan ei osaa ostaa minulle mitään. Vaikka annan vinkkejä, että tykkään kosmetiikkasarjasta tämä ja tämä (lahjapakkauksia löytyy kaupasta), olen fantasiaromaanien ystävä, en osaa kutoa mutta käytän paljon villasukkia ja ääneen sanon, että mistähän sellaiset saisi jne.

Olen ehdottanut myös, että ei osteta lahjoja. Miehelle tämä ei käy. Niinpä saan taas jonkun konvehtirasian (en ole makean ystävä) tai neulesormikkaat liian isoa kokoa. Yritän ajatella, että ajatus on tärkein, mutta siitä tulee vaan mieleen, että hän ei ajattele minua. Itse ostan hänelle toivelahjojaan.

Vierailija
46/131 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se onkin kiva saada joku pakon edessä arvottu lahja. Jos ei ole shoppailuviettiä niin sitten sitä ei ole.

Vierailija
47/131 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoiko mies, tykkääkö ja käyttääkö nainen koruja? Minä en koruista piittaa, niistä saa aina olla huolissaan. Korvikset tippuvat helposti ja saisin varmaan halvauksen, jos huomaisin, että toinen 400 euron timanttikorviksista olisi tippunut jonnekin.

Otin itsekin aikuisena reiät korviin, kun sain kultasepän suunnittelemat ja tekemät kultaiset korvakorut. Muutaman kerran toinen tippui, mutta onneksi aina sisätiloissa, niin se löytyi etsimisen jälkeen. Lopulta pistin ne takaisin rasiaan.

Vierailija
48/131 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muistanut koskaan lahjoilla vaikka itse ostin ja muistin useamman kerran. Yhden vuodenkierron katsoin ja pistin miehen kiertoon. Kamala parku miksi. Voiko näin tyhmiä miehiä olla. Kyllä voi. 

Lahjaton mies on itsekäs kaikessa. 

Vierailija
49/131 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei oikein ymmärrä hiljaista viestintää että mies ei halua lahjoja mutta nainen silti ostaa. Mies ei osta mitään mutta siltikään nainen ei ymmärrä. 

Joulu on lapsille tärkeä, aikuisille pelkkä kulutusjuhla ja siksi moni mies ei moiseen osallistu. On monta tärkeämpääkin asiaa mitä joulun aikana voi tehdä mutta naiset ovat niin pahoja materialisteja että eivät kestä sitä jos eivät saa lahjoja.

Ilmankos olet inkkeli. Vaadit että sinun kaikki vihjailusi ymmärretään, mutta hienotunteisuutta ei simulta heru muille. 

Ihan sitä samaa naiset harrastaa joten miksei myös miehet?

Mies kysyy: tarviiko kaupasta tuoda mitään?

Nainen vastaa: ei tarvitse tuoda mulle mitään 

Mies tulee kaupasta kauppakassin kanssa 

Nainen tarkistaa kauppakassin ja kysyy: missä mun ruuat on?

Mies vastaa: ethän sä mitään pyytänyt

Nainen suuttuu ja mököttää

Sama pätee kaikkeen muuhunkin jossa nainen kysyy olenko läski, ruma jne.

Ja sitten tapauksiin jossa mennään syömään ja naiselle ei ole väliä mihin mennään mutta kun mies sanoo minkä tahansa paikan niin naiselle se ei käy.

Katsokaa naiset peiliin!

Vierailija
50/131 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme osta kumpikaan toisillemme. Ei olla ostettu enää moneen vuoteen. Ihan yhteinen päätös, jossa on pysytty. Jouluruuat tehdään yhdessä ja syödään joululounasta sinä päivänä, kun se työn puolesta on mahdollista. Paljon  mukavampi näin, ei stressiä lahjoista. Syntymäpäivänäkin on jo pitkään annettu toisillemme jokin elämyslahja, esim. liput jonnekkin keikalle ja sitten syömään tai kylpyäreissu, hotellireissu johonkin muuhun kaupunkiin Toimii oikein hyvin. En ole muutenkaan tavaroiden perään.

Vierailija
51/131 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei oikein ymmärrä hiljaista viestintää että mies ei halua lahjoja mutta nainen silti ostaa. Mies ei osta mitään mutta siltikään nainen ei ymmärrä. 

Joulu on lapsille tärkeä, aikuisille pelkkä kulutusjuhla ja siksi moni mies ei moiseen osallistu. On monta tärkeämpääkin asiaa mitä joulun aikana voi tehdä mutta naiset ovat niin pahoja materialisteja että eivät kestä sitä jos eivät saa lahjoja.

Ilmankos olet inkkeli. Vaadit että sinun kaikki vihjailusi ymmärretään, mutta hienotunteisuutta ei simulta heru muille. 

Nainen tarkistaa kauppaka

Onko tuo esimerkki sinun omasta elämästä vai keksitkö tarinan omasta päästäsi?

Vierailija
52/131 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tulee kaupasta kauppakas

Näin te naiset toimitte. 

Vierailija
53/131 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen tarkistaa kauppaka

Tuollainen käytös on pelkästään tahallista kiusaamista ja kyykyttämistä. Ei  parisuhteessa erikseen pyydetä tuomaan kaupasta vessapaperia ja sen verran jauhelihaa, että siitä syö kaksi. 

Vierailija
54/131 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tulee kaupasta kauppakas

Kyllä pyydetään jos nainen haluaa jotain muuta ja siihenhän nainen sanoi ei, silti suuttuu kun ei saanut mitään. Miehenkö pitäisi lukea ajatukset?

Vierailija
55/131 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä pyydetään jos nainen haluaa jotain muuta ja siihenhän nainen sanoi ei, silti suuttuu kun ei saanut mitään. Miehenkö pitäisi lukea ajatukset?"

Onko tuo tavallista sinun nykyisessä tai menneessä parisuhteessa? Vai toimiko äitisi noin?

Vierailija
56/131 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei keksi koskaan mitään mitä ostaa. Ostaa kyllä jos sanon suoran toiveen, mutta eihän se mikään ylläri ole. En tosin hirveästi mitään tarvitsekaan, ostan itse itselleni mitä haluan. 

Meillä sama homma, mutta tehdäänkin nykyään niin, että mies pyytää lahjalistan ja antaa sitten yhden niistä yllätyksenä😂 Mies on tyytyväinen, itse olen tyytyväinen ja kumpikaan ei stressaa. Mies taas ei halua mitään tavaralahjaa, vaan elämyksiä, joten minä taas järjestän hänelle lahjayllärinä esim. museokäynnin ja illallisen tai muuta kivaa😊

Vierailija
57/131 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista ostaa lahjoja aikuisille.

Vierailija
58/131 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä pyydetään jos nainen haluaa jotain muuta ja siihenhän nainen sanoi ei, silti suuttuu kun ei saanut mitään. Miehenkö pitäisi lukea ajatukset?"

Onko tuo tavallista sinun nykyisessä tai menneessä parisuhteessa? Vai toimiko äitisi noin?

Miksi toimit omassa suhteessa noin? Kuvitteletko että miehesi ei tee samoin tilaisuuden tullessa? "Olenko ruma?olenko läski?" Olette tyhmiä naiset.

Vierailija
59/131 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan suhteessa on nähdäkseni vikana kommunikoinnin puute. Epäilen että muissakaan asioissa vaimo ei sano mitä ajattelee. Tässä joululahjajutussa vaimon olisi pitänyt jo vuosia sitten ottaa asia esille ja kysyä miksi sinä et osta minulle lahjaa, olen siitä hiukan pahoillani. Vai sovitaanko niin että kumpikaan ei koskaan osta toisilleen lahjoja. Silloin olisi selvä peli. Jospa aloittaja ryhdistyisi ja kertoisi reippaasti ajatuksiaan. Lykkyä tykö.

Vierailija
60/131 |
19.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka sanoo että aina menee pieleen, oma mieheni ainakin kysyy minulta mitä haluaisin ja kerron. Pitää olla aika kylmä ukko jos ei esim pientä vihjettä huomioi 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi