Mitä ajattelet 44v naisesta joka on harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa elämänsä aikana
Kommentit (154)
Kyllä ihmiset yleensä minulta kysyy, että eikö tunnu että jäisi jostakin paitsi tai tekisi mieli vaihtelua. Ja juu, tietenkin olen miettinyt millaista se olisi jonkun muun kanssa. Mutta toisaalta, melko varmasti se olisi aika pettymys jos lähtisi jonkun yhden yön säädön kanssa kokeilemaan vs. hyvä ja toimiva seksi tutun ja turvallisen kanssa. Eihän sen seksin aina tartte samanlaista olla vaikka ois sama kumppani, sitä voi kokeilla eri juttuja monipuolisesti. T. 17-vuotiaasta asti saman miehen kanssa
Ps. Jos eroaisin niin varmaan "ottaisin takaisin" ne kokematta jääneet irtosuhteet ja hut suilisin oikein kunnolla. Ainakin vähän aikaa. Mut en kyllä ollut eroamassa joten kokeilematta jäänee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että asia ei minulle kuulu.
Jos itsellä olisi tuo tilanne, niin miettisin kyllä mistä olen jäänyt paitsi.Reilu parikymmentä vuotta sitten seurustellessani ensimmäisen seksikumppanin kanssa mietin, että mitä jos tämä jää ainoaksi. Noh, ei jäänyt. Ilman muita kokemuksia en osaisi kuvailla hyvää seksiä, ja se olisi kyllä harmi. Jälkikäteen mietittynä tämä ensimmäinen kumppani oli kyllä hyvä seksikumppani(kin). Silloin ei vain ollut mihin verrata. Nyt kumppaneita on kertynyt reilu kymmenen. Ei siis paljoa muttei kauhean vähänkään. Nyt tiedän jo mitä on hyvä seksi, ja osaan tarvittaessa sellaista pyytääkin.
Jos on monta kumppania ollut niin tosi moni tietää miltä alapääsi näyttää ja liikkuu puheita, että sulla on väljä ja sulla on rumia raskausarpia, olet huono suuseksissä.
Miehet naureskelee ja muut naiset on, että yök, kun miehet kertovat susta juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea, laadukasta vaimomatskua. Jos siis kuitenkin antaa seksiä, eikä ole frigidi.
Voi olla armoton lahna sängyssä, kun ei ole kokemuksia erilaisista sekseistä. Ja kyllä, yhden kumppanin kanssa voi kokeilla vaikka mitä, mutta se on silti aivan eri asia kuin harrastaa seksiä eri ihmisten kanssa. Eri ihmisiltä oppii eniten. On kokemusta hyvin pitkästä suhteesta sekä seksielämästä sinkkuna. Puhun kokemuksesta.
Mä uskon, että seksuaalinen itseluottamukseni on tavallista parempi, koska olen ollut vain mieheni kanssa. Mulla ei ole yhtään huonoa seksikokemusta. Mua on aina kohdeltu sängyssä, kuin olisin universumin ainoa nainen tai jumalatar. En tiedä, miltä tuntuu olla pettynyt tai häpeissään seksin jälkeen. Olen kuullut, että näin käy useinkin yhden illan jutuissa. Olen siinä käsityksessä, että olen vain sellaisen miehen arvoinen, joka on opetellut minua, kehoani ja minun nautintoani monta vuosikymmentä, koska siihen olen tottunut. Tämän kaiken jälkeen voisi olla vaikea tyytyä johonkin muuhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos itsellä olisi tuo tilanne, niin miettisin kyllä mistä olen jäänyt paitsi.Reilu parikymmentä vuotta sitten seurustellessani ensimmäisen seksikumppanin kanssa mietin, että mitä jos tämä jää ainoaksi. Noh, ei jäänyt. Ilman muita kokemuksia en osaisi kuvailla hyvää seksiä, ja se olisi kyllä harmi. Jälkikäteen mietittynä tämä ensimmäinen kumppani oli kyllä hyvä seksikumppani(kin). Silloin ei vain ollut mihin verrata. Nyt kumppaneita on kertynyt reilu kymmenen. Ei siis paljoa muttei kauhean vähänkään. Nyt tiedän jo mitä on hyvä seksi, ja osaan tarvittaessa sellaista pyytääkin.
Jos on monta kumppania ollut niin tosi moni tietää miltä alapääsi näyttää ja liikkuu puheita, että sulla on väljä ja sulla on rumia raskausarpia, olet huono suuseksissä.
Sillä on isot ulkonevat häppärit 😄
Kerron erään tapauksen. Nykyään yli 70 v- ihana nainen, kiltti, kaunis, ystävällinen: oli kihloissa miehen kanssa, tuli raskaaksi. Mies kuoli onnettomuudessa, nainen odotti ja synnytti lapsen yksin. Miehen vanhemmat eivät olleet enää tekemisissä lapsen ja äidin kanssa. Äiti meni naimisiin ja lapselle uskoteltiin että mies on hänen isänsä, Ero tuli kun lapsi oli murrosiässä ja sai tietää että isä ei ole oikea isä. Lapsi on ollut aikuisenakin tosi ilkeä äidilleen. Tämä ihana kiltti ihminen on joutunut kantamaan raskasta taakkaa monin tavoin, täysin syyttömänä. Naisiin kohdistuu kamalaa suhtautumista! Hänen nuoruuden rakkaus kuoli, miehensä suhtautui lapseen kamalasti ja vielä lapsi suhtautuu äitiinsä kamalasti. Hänellä on ollut vain kaksi miesuhdetta-olisi kyllä ansainnut oikeaa rakkautta koko ikänsä.
Olitko säkin sen kanssa, sillä on rumat häppärit ja rinnat on kyllä pienet.
En mitään, itse samanlainen, tosi pari vuotta vanhempi.
Olisivatko kaikki naiset tämmöisiä. Valitettavasti on iso joukko naaraita, ketkä kehräävät itseensä jokaisen sulavapuheisen koiraan sänkyyn.
Yksi Mikko kertoi, että se oli Olivian kanssa ja Olivialla on genitaaliherpes. Olivia oli tartuttanut sen Mikaan. Nyt kun näen Olivian kaupan kassalla niin mulle tulee aina mieleen, että sillä on genitaaliherpes.
Ehkä vähän surullista, jos asia mietityttää itseäsi. Jos olet asian kanssa ok, hienoa. Jos kuitenkin mietit, että olisiko pitänyt kokea myös muuta ja et ole onnellinen, tiedät vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Yksi Mikko kertoi, että se oli Olivian kanssa ja Olivialla on genitaaliherpes. Olivia oli tartuttanut sen Mikaan. Nyt kun näen Olivian kaupan kassalla niin mulle tulee aina mieleen, että sillä on genitaaliherpes.
Ihmiset ei osaa pitää salaisuuksia.
Kertovat mitä tauteja entisellä seksikumppanilla on ja millainen se oli sängyssä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vähän surullista, jos asia mietityttää itseäsi. Jos olet asian kanssa ok, hienoa. Jos kuitenkin mietit, että olisiko pitänyt kokea myös muuta ja et ole onnellinen, tiedät vastauksen.
No, en kyllä haluaisi, että iso joukko miehiä tietää millainen alapää mulla on.
Vierailija kirjoitti:
Kerron erään tapauksen. Nykyään yli 70 v- ihana nainen, kiltti, kaunis, ystävällinen: oli kihloissa miehen kanssa, tuli raskaaksi. Mies kuoli onnettomuudessa, nainen odotti ja synnytti lapsen yksin. Miehen vanhemmat eivät olleet enää tekemisissä lapsen ja äidin kanssa. Äiti meni naimisiin ja lapselle uskoteltiin että mies on hänen isänsä, Ero tuli kun lapsi oli murrosiässä ja sai tietää että isä ei ole oikea isä. Lapsi on ollut aikuisenakin tosi ilkeä äidilleen. Tämä ihana kiltti ihminen on joutunut kantamaan raskasta taakkaa monin tavoin, täysin syyttömänä. Naisiin kohdistuu kamalaa suhtautumista! Hänen nuoruuden rakkaus kuoli, miehensä suhtautui lapseen kamalasti ja vielä lapsi suhtautuu äitiinsä kamalasti. Hänellä on ollut vain kaksi miesuhdetta-olisi kyllä ansainnut oikeaa rakkautta koko ikänsä.
Toivottavasti hän vielä löytää rakkautta. Se on mahdollista missä iässä hyvänsä. Minäkin kerkesin keski-ikäiseksi (vähin kumppanein) ja sitten vasta löysin aidon, rakastavan suhteen.
Paljosta hauskasta on jäänyt paitsi
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten pitää olla monen miehen kanssa tietääkseen mitä on hyvä? En koskaan ole lukenut/kuullut samaa sontaa mieheltä.
No tunnen sun ikäisiä neitsytnaisia, että eihän tossa mitään ihmeellistä. Ehkä jokin osa elämästä jäänyt kokematta, mutta tiedä sitten onko niin tärkeä.
Itse nuorena ennen tätä pitkää parisuhdettani olin jokaisen vastaantulevan miehen kanssa. Hauskoja tarinoita riittää kerrottavaksi kyllä, mutta en tiedä hyödyinkö muuten mitenkään. Niistä on aikaakin se 20 vuotta, niin ei sellaisia oikeasti kunnolla edes muista. Jos nyt pitäisi sinkkuuntua, niin kokisin olevani ihan samalla maaliviivalla ap:n kanssa. Yhtä "kokematon" fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Olisivatko kaikki naiset tämmöisiä. Valitettavasti on iso joukko naaraita, ketkä kehräävät itseensä jokaisen sulavapuheisen koiraan sänkyyn.
Typerää ajatella noin. Ihan kuin se olisi naisten vika, ettei ensimmäinen, toinen, kolmas tai neljäskään suhde välttämättä kestä loppuikää. Itse hyppäsin ensimmäisen poikaystävän kanssa sänkyyn 16-vuotiaana muutaman kuukauden seurustelun jälkeen, ja koska meidän juttu on kestänyt nelikymppiseksi asti, olen muka jotenkin parempi kuin sellaiset naiset, joilla sen oikean löytäminen on vienyt pidempään. Jos se eka seurustelu ei olisi johtanut pitkään avioliittoon ja olisin seukkaillut useamman ihmisen kanssa, olisin ilmeisesti sellainen halveksittava naaras.
Sinulla on käynyt hyvä tuuri. Itse olen yli 30 enkä ole ikinä ollut parisuhteessa, saa nähdä löydänkö sellaista koskaan
Vierailija kirjoitti:
Unohdit adjektiivilistasta: valehteleva.