Mitä ajattelet 44v naisesta joka on harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa elämänsä aikana
Kommentit (154)
Sama täällä, olen tismalleen saman ikäinenkin. Naimisissa jo 22v ja tapasimme kun olin 19v. En kyllä ajattele tästä tilanteestani mitään muuta kuin että kävipä minulla munkki, kun heti ensimmäinen vakava suhteeni osoittautui niin hyväksi, että ollaan vieläkin yhdessä.
Entä jos nainen on 52v kuten minä, ja aviosiippakin 55v oli kokematon ennen minua ;)
No oikeasti ei kiinnosta mitä muut meistä ajattelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vau! Tuollaisia naisia on harvassa.
Miehiä vielä harvemmassa!
Tietysti ajattelee ensin, että säälittää. Toisaalta, oma sänkyelämä lähes loppunut. Ei huvita, vaihdevuodet. Parastahan se oli ikävuosina 20-30. Sitten tuli lapsiperhearki ja ruuhkavuodet. Ehkä vielä noin 40-45 v. oli jonkinlaista toimintaa ja sen jälkeen pelkkää hiipumista.
Ajattelen, että asia ei minulle kuulu.
Jos itsellä olisi tuo tilanne, niin miettisin kyllä mistä olen jäänyt paitsi.
Reilu parikymmentä vuotta sitten seurustellessani ensimmäisen seksikumppanin kanssa mietin, että mitä jos tämä jää ainoaksi. Noh, ei jäänyt. Ilman muita kokemuksia en osaisi kuvailla hyvää seksiä, ja se olisi kyllä harmi. Jälkikäteen mietittynä tämä ensimmäinen kumppani oli kyllä hyvä seksikumppani(kin). Silloin ei vain ollut mihin verrata. Nyt kumppaneita on kertynyt reilu kymmenen. Ei siis paljoa muttei kauhean vähänkään. Nyt tiedän jo mitä on hyvä seksi, ja osaan tarvittaessa sellaista pyytääkin.
Mitä mieltä kenkäparista jolla ollut 10 eri omistajaa? Niinpä.
Oikea, laadukasta vaimomatskua. Jos siis kuitenkin antaa seksiä, eikä ole frigidi.
Vierailija kirjoitti:
Oikea, laadukasta vaimomatskua. Jos siis kuitenkin antaa seksiä, eikä ole frigidi.
Ihan hauska kuulla, että seksuaalisesti vähemmän aktiivinen 44-vuotias on laadukasta vaimomatskua.
Minäpä olen 72v ja ollut naimisissa 50 vuotta. Yhdessä ollaan oltu mun ylioppilaskeväästä asti eli 53 vuotta. Tapasin bussipysäkillä komean teekkaripojan ja siitä se alkoi. Ja hyvin menee edelleen ja seksiäkin on jos ei nyt joka aamu niin joka kolmas ainakin. Illalla ollaan liian väsyneitä.
kun se eroaa olisin halukas koajamaan
Vierailija kirjoitti:
Säälin.
Miksi?
Mulla lähes sama. Tapasin mieheni 16-vuotiaana ja hyvää seksiä on riittänyt siitä saakka, nyt jo 25 vuotta. Muistan, että n 22 tai 23 vuoden iässä olisi jokin ajatus tullut, että jään jostain paitsi, mutta se meni nopeasti ohi ja saahan tuossa iässä kaikkea lapsellista pohtiakin. Muutoin olen ollut pelkästään tyytyväinen näin. Muiden ajatukset ei kiinnosta.
Miksi pitäisi ajatella jostain ihmisestä yhden asian perusteella jotain? Onko joku oikeasti niin tyhmä, että tekee niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hauska kuulla, että seksuaalisesti vähemmän aktiivinen 44-vuotias on laadukasta vaimomatskua.
lukihäiriö kyllä vähän laski pisteitäsi
Että miksi hän kyselee palstalla tällaista. Onkohan häntä alkanut mietityttää, millaista ruoho on aidan toisella puolella?
Jos liitto on onnellinen ja toimiva, on tämä nainen käyttänyt elämänsä viisaasti. Hieno juttu!
Hieno juttu! Arvostan kovasti. Saisi olla tavallisempaa tässä langenneessa maailmassa...
Tauti voi tulla siltä yhdeltäkin kumppanilta, jos tämä on vähemmän laadukas.