Mitä ajattelet 44v naisesta joka on harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa elämänsä aikana
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan mikään hutsu ole.
Kun eroan aattelin alkaa hutsuksi. Mies on ollut liian siveä. Näinkin voi olla, että se on se mies se siveyden sipuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun eroan aattelin alkaa hutsuksi. Mies on ollut liian siveä. Näinkin voi olla, että se on se mies se siveyden sipuli.
Ai niin ja kumpikaan ei ole koskaan pettänyt toista. Olen ihan kauhean lojaali :( Mies on pappaantunut.
En mitään. Ei kiinnosta muiden seksielämä tai kumppaneiden määrä.
Hieno ja kunniallinen nainen. Arvostan.
Kannattais kokeilla naisen naisiakin.
Mitä mun susta auttaa ajatella. Onko myös miehesi neitseenä avioitunut?
Ensimmäiseksi ajattelin, että miksi keski-ikäisenä pitää kysellä tuollaista. Epävarmalta teiniltä sen ymmärtäisi paremmin.
Toiseksi, vaimollani 45-vuotiaana on sama tilanne, kuten myös minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin.
Miksi?
Jäänyt paitsi niin paljosta.
Vierailija kirjoitti:
Oikea, laadukasta vaimomatskua. Jos siis kuitenkin antaa seksiä, eikä ole frigidi.
Voi olla armoton lahna sängyssä, kun ei ole kokemuksia erilaisista sekseistä. Ja kyllä, yhden kumppanin kanssa voi kokeilla vaikka mitä, mutta se on silti aivan eri asia kuin harrastaa seksiä eri ihmisten kanssa. Eri ihmisiltä oppii eniten. On kokemusta hyvin pitkästä suhteesta sekä seksielämästä sinkkuna. Puhun kokemuksesta.
Haluaisinko miehen, jolla on harrastanut seksiä vain yhden naisen kanssa? En.
Vierailija kirjoitti:
Mulla lähes sama. Tapasin mieheni 16-vuotiaana ja hyvää seksiä on riittänyt siitä saakka, nyt jo 25 vuotta. Muistan, että n 22 tai 23 vuoden iässä olisi jokin ajatus tullut, että jään jostain paitsi, mutta se meni nopeasti ohi ja saahan tuossa iässä kaikkea lapsellista pohtiakin. Muutoin olen ollut pelkästään tyytyväinen näin. Muiden ajatukset ei kiinnosta.
Olen 38 ja harrastanut seksiä saman miehen kanssa siitä asti kun kumpikin oltiin 15. En muista, että koskaan olisin oikeasti miettinyt, millaista jonkun muun kanssa olisi. Ehkä se on joskus lyhyesti käynyt mielessä, en tiedä. Olen edelleen tyytyväinen meidän suhteeseen ja seksiin, eikä liikuta yhtään, pitääkö joku meitä outoina.
Tai ehkä siihen hutsuiluunkin päätyisin hutsuilemaan kuitenkin vain yhden ihmisen kanssa. En jaksa mitään yhden yön juttuja. Ja olen aika tarkka sukupuolitautien suhteen. En halua niitä. Enkä lapsiakaan vahingossa. Kyllä niiden pitää olla suunniteltuja ja sovittuja molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä, olen tismalleen saman ikäinenkin. Naimisissa jo 22v ja tapasimme kun olin 19v. En kyllä ajattele tästä tilanteestani mitään muuta kuin että kävipä minulla munkki, kun heti ensimmäinen vakava suhteeni osoittautui niin hyväksi, että ollaan vieläkin yhdessä.
Minä olen kymmenisen vuotta nuorempi, mutta ainakin toistaiseksi suhteessa menee niin hyvin että 10v päästä olen samassa tilanteessa. Itse ajattelen myös että olen onnekas. Kyllä jotkut uudet tuttavuudet joskus vähän ihmettelee, mutta toisaalta ymmärtää ettei hyvästä kannata luopua ihan vaan vaihtelunhalun vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea, laadukasta vaimomatskua. Jos siis kuitenkin antaa seksiä, eikä ole frigidi.
Voi olla armoton lahna sängyssä, kun ei ole kokemuksia erilaisista sekseistä. Ja kyllä, yhden kumppanin kanssa voi kokeilla vaikka mitä, mutta se on silti aivan eri asia kuin harrastaa seksiä eri ihmisten kanssa. Eri ihmisiltä oppii eniten. On kokemusta hyvin pitkästä suhteesta sekä seksielämästä sinkkuna. Puhun kokemuksesta.
Tai sitten ei :)
Mulla sama juttu! Tosin olen nyt 36v. Menetin neitsyyteni nykyiselle aviomiehelleni kun olin 18v. Eipä siinä oo mitään ihmeellistä ajateltavaa,jos natsaa niin natsaa ja arvoihin ei kuulu pettäminen enkä aio kumppania vaihtaakaan, niin eipä tässä muita seksikumppaneita taida sitten tulla :D mutta hei, sen yhdenkin kanssa voi testata eri juttuja ;)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisinko miehen, jolla on harrastanut seksiä vain yhden naisen kanssa? En.
Aina voi katsoa yhdessä poronoa ja opetella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla armoton lahna tai olla olematta. Erilaisilta ihmisiltä varmasti oppii eri asioita, yhden kumppanin kanssa tosiaan oppii mikä toimii siinä suhteessa. Eri kumppanin kanssa voi toimia samat jutut tai ihan eri, vähän riippuu millainen sattuu kohdalle.
Kateeksi käy. Kun olisikin tavannut hyvän heti, ei olisi tarvinnut rikkoa itseä huonojen kanssa. Esim narsistien kanssa ollaan vaan paremman puutteessa.
Tärkein elin on aivot.