Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, minkä ikäisenä rupsahdit?

Vierailija
16.12.2023 |

28 v? 33?

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nainen omasta mielestään "rupsahda" koskaan .

Nyt meni sukupuoli tuossa väärin. Miehet yleisemmin ovat niitä jotka ovat keksineet kaikenlaisia coping mekanismeja ja defenssejä väittäen vanhenevansa kuin viini yms. Naiset nyökyttelevät vieressä että kyllä kyllä, vaikka tietävät että kaikki ihmiset vanhenevat ja kyllä, rupsahtavat, jos vanhenemista haluaa sellaisella sanalla kutsua 

Vierailija
82/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä rupsahda, vaan vanhenen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

55-vuotiaana huomasin selvästi. 53-vuotiaana vielä aika ok. Paino lähti nousuun sen jälkeen ja luomet roikkumaan. 

Minulle tehtiin 2 vuotta sitten

Kasvojenkohotus ja rasvantäyttö kasvoihin.

Hinta 20 000

Tänä vuonna

Linssileikkaus silmiin

5000 eur

Vyötärön rasvai.u ja kainalopussien poisto

10 000 eur

Olen 55v ja näytän alle 40 vuotiaalta

Lisäksi olen kaunis.

Kirurgi:stephen diez/mehiläinen

Onko sulla lomaa jostain laitoksesta vai oletko saanut sinne salakuljetettua laitteen josta pääsee nettiin..

Vierailija
84/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa kirjoituksista miten naisille koville ottaa rupsahtaminen , miehet ei tuosta yleensä välitä .

Vierailija
85/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa kirjoituksista miten naisille koville ottaa rupsahtaminen , miehet ei tuosta yleensä välitä .

Miehethän ne ei omaa rupsahtumista pysty myöntää vaan on kehittänyt fantasian että näyttävät 50 vuotiaina parhaimmiltaan

Vierailija
86/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

55-vuotiaana huomasin selvästi. 53-vuotiaana vielä aika ok. Paino lähti nousuun sen jälkeen ja luomet roikkumaan. 

Minulle tehtiin 2 vuotta sitten

Kasvojenkohotus ja rasvantäyttö kasvoihin.

Hinta 20 000

Tänä vuonna

Linssileikkaus silmiin

5000 eur

Vyötärön rasvai.u ja kainalopussien poisto

10 000 eur

Olen 55v ja näytän alle 40 vuotiaalta

Lisäksi olen kaunis.

Kirurgi:stephen diez/mehiläinen

Onko sulla lomaa jostain laitoksesta vai oletko saanut sinne salakuljetettua laitteen josta pääsee nettiin..

Suomessa on paljon varakkaita.

Investoin itseeni

Haluan näyttää naiselta.

Hinnasto löytyy mehiläisen sivulta.

Vierailija
87/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jo 50v. naiset näyttävät boomereilta.

Vierailija
88/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä rupsahtanut. Olen 37-vuotias ja ruumiinrakenteeltani hoikka.

Vierailija
89/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehethän ne ei omaa rupsahtumista pysty myöntää vaan on kehittänyt fantasian että näyttävät 50 vuotiaina parhaimmiltaan

Vaikka naama on heilläkin yhtä lailla norsunnahalla. 😂

Vierailija
90/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä rupsahtaminen on ja minkä asteisesta rupsahtamisesta on kyse, mutta mielestäni on vanhempana  parempi olla vähän ryppyinen kuin piukea-ihoinen toppahuulinen muumio.

Vierailija
91/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhenemiseni näyttää olevan hyvin hidasta niin että sitä ei huomaa kuin katsomalla valokuvia 10 vuoden takaa. Olen kohta 56, kuulen jatkuvasti sitä, etten ole muuttunut yhtään, mutta nyt parin viime vuoden aikana leukaperiin on ilmaantunut selkeää velttoutta. Paksun ihon takia minulla ei ole ryppyjä, mutta vastineeksi on sitten tali-ihottuma korvien takana ja nenänpielissä. Ihotautilääkäri sanoi, että taudin hyvä puoli on se, että kyseiseen ihotyyppiin ei tule ryppyjä. 

Olen tyytyväinen ulkonäkööni, vaikkei se ole täydellinen, mutta kuitenkin aika kiva varsinkin ikäisekseni. 

Vierailija
92/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taisi tänä vuonna tapahtua, kun paino nousi 85 -> 97 eli 37-vuotiaana. En siis mikään hoikkeliini ollut ennenkään, mutta nyt on mahaa, ei jää huomaamatta keltään.

Vierailija
93/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin nelikymppisenä. 

Vierailija
94/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehetkin rupsahtaa. Kaikki on parhaimmannäköisiä max noin kolmikymppisenä. Miesten on vain vaikea myöntää tätä itselleen, siksi tyytyvät haukkumaan naisia.

Vierailija
95/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nainen omasta mielestään "rupsahda" koskaan .

Nyt meni sukupuoli tuossa väärin. Miehet yleisemmin ovat niitä jotka ovat keksineet kaikenlaisia coping mekanismeja ja defenssejä väittäen vanhenevansa kuin viini yms. Naiset nyökyttelevät vieressä että kyllä kyllä, vaikka tietävät että kaikki ihmiset vanhenevat ja kyllä, rupsahtavat, jos vanhenemista haluaa sellaisella sanalla kutsua 

No omasta kokemuksesta naisille se ikä kyllä suurempi ongelma on. Vielä nelikymppisenä naureskellaan miten ollaan ikuisesti 25-vuotiaita tms. jonnin joutavaa sontaa. Samoin naiset ovat heti niskakarvat pystyssä jos puhutaan vaikka lihomisesta.

Vierailija
96/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai miehetkin rupsahtaa. Kaikki on parhaimmannäköisiä max noin kolmikymppisenä. Miesten on vain vaikea myöntää tätä itselleen, siksi tyytyvät haukkumaan naisia.

"Tottakai miehetkin rupsahtaa. Kaikki on parhaimmannäköisiä max noin kolmikymppisenä"

Amen tälle. Näinhän se on.

Vierailija
97/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet näyttää kans parhaimmilta 28-33 vuotiaina... Meidän nuorten naisen mielestä. 20v mies on vielä sellainen siloposki, mutta 27v on jo sitten kuumis. 30 vuotiaana voi olla vielä huipulla kun miehekäs ja nuori.

Vierailija
98/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen kun seksin määrä tippui kerta viikossa tahtiin.

Vierailija
99/104 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

41v

Siinä kohtaa minäkin aloin ainakin huomata merkkejä.  En tiedä sitten olinko aiemmin vain sulkenut silmäni asialta.

Vierailija
100/104 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 enkä vielä omasta mielestäni rupsahtanut  :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä