Nainen, minkä ikäisenä rupsahdit?
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs miehet?
Naiset rupsahtavat hornonaalisista syistä 10-20-v aikaisemmin.
Miehet aivan samassa tahdissa samasta syystä JA huonoista elintavoista johtuen.
Nelikymppisenä alkoi naama valahtaa, yläluomet roikkua, silmäpussit, ja muutenkin kimmoisuus katosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs miehet?
Mieheni on vanhemman näköinen kuin minä, vaikka on 8 vuotta nuorempi. Ja tämä ei ole vain minun mielipiteeni. En tiedä, miksi tuota myyttiä viljellään yhä, etteivät miehet muka rupsahda viimeistään viisikymppisinä siinä kuin naisetkin. Harvassa ovat ne miehet, jotka ovat charmantteja keski-iässä.
Näin se on kaikilla mammoilla että hyvältä näytetään ja miehet näyttää huonommalta. Yes.
Aika tasan 42v kun naama valahti.
Nelikymppisenä olin vielä ihan babyface 🤣
N47
55-vuotiaana huomasin selvästi. 53-vuotiaana vielä aika ok. Paino lähti nousuun sen jälkeen ja luomet roikkumaan.
Naisilla on tässä erilainen näkökulma kuin miehillä.
Naiset katsovat enemmän ryppyjä. Miehet kroppaa.
Kaikkein tärkein rupsahtamisen merkki on se, kun hedelmällisyydestä kertovat muodot alkavat kadota. Eli joko massaa alkaa kerääntymään ei-naisellisiin paikkoihin (vatsa, vyötärö, kädet, niska) tai naisen pysyy hoikkana mutta kurvit katoavat pepusta ja reisistä. Eli sivuprofiilista pepun muoto ei ole yhtä lähellä puolikasta palloa kuin nuorempana.
Sama mitä tähän vastaa. Kuten vastauksista näkyy, jotkut rupsahtaa jo parikymppisenä ja jotkut syntyy rupsahtaneina. Lisäksi osan todellisuudentaju on hämärtynyt jompaan kumpaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein tärkein rupsahtamisen merkki on se, kun hedelmällisyydestä kertovat muodot alkavat kadota. Eli joko massaa alkaa kerääntymään ei-naisellisiin paikkoihin (vatsa, vyötärö, kädet, niska) tai naisen pysyy hoikkana mutta kurvit katoavat pepusta ja reisistä. Eli sivuprofiilista pepun muoto ei ole yhtä lähellä puolikasta palloa kuin nuorempana.
Tämä muuten totta. Ei mulla kroppa tupsahtanut lasten saamisen jälkeen mutta naama meni ryppyiseksi. Nyt tuosta "rupsahduksesta" 8v aikaa eikä merkittävää muutosta huonompaan ole tapahtunut.
T.25 vuotiaana naamasta rupsahtanut.
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Sanoisin että:
Osa rupsahtaa 25+ kun "lapsenpyöreys" katoaa kropasta. Muodot katoavat siinä.
Osa sitten 30+.
Tiimalasit pitävät pintansa kauemmin, jos paino ei ole jojoillut. 40+ todella harvalla on enää hedelmällisen näköinen kroppa. Vyötärö voi vielä löytyä, mutta peppu on kaukana siitä mitä se oli 17-25v iässä.
Vierailija kirjoitti:
Selitätkö vielä miksi jo parikymppisillä alkaa massaa kertymään ei-naisellisiin paikkoihin? Niin naisilla kuin miehillä?
No eka selkeämpi "valahdus" kasvoissa oli 38-vuotiaana ja toinen sitten 46-vuotiaana. Sen sijaan silmänympäryksissä ei ihmeemmin ole ryppyjä eikä niitä harakanvarpaitakaan ja iho sinänsä on ihan sileäkin vielä eli ainoa rupsauttaja on tuo valahtanut leukalinja ja koko "alanaama".
Maskiaika oli ihanaa kun näytti taas ihan itseltään kun tuo katastrofialue oli piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Entäs miehet?
Minä rupsahdin 42-43v tienoilla.
Tuota ennen olisin kelvannut vielä <30v naisille. 26v oli nuorin joka olisi halunnut seurustella ja oletettavasti perustaa perheen. Olin tuolloin 40.
Sitten hiusraja alkoi paeta, naamaan tuli pari syvempää juonnetta, ja kroppa alkoi näyttämään vanhan miehen kropalta.
Olin näkymätön naisille kunnes olin yli kolmekymppinen. Silloin minusta kiinnostuivat jotkut parikymppiset ja 40+ "puumat". Mielenkiintoista kyllä, 30+ naiset eivät kiinnostuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selitätkö vielä miksi jo parikymppisillä alkaa massaa kertymään ei-naisellisiin paikkoihin? Niin naisilla kuin miehillä?
En osaa sanoa.
Tunnen montakin naista jotka eivät ole lihoneet lisää. Mutta +-20v heillä oli pyöreä pylly ja paksut reidet. 25-30v heistä tuli keskivartalosta todella tukevia, mutta reidet kapenivat ja pepusta tuli sivulta katsottuna lattana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa.
Tunnen montakin naista jotka eivät ole lihoneet lisää. Mutta +-20v heillä oli pyöreä pylly ja paksut reidet. 25-30v heistä tuli keskivartalosta todella tukevia,
Lihasmassa alkaa vähenemään jos sitä ei ylläpidä. Nuorilla pysyy helpommin luonnostaan, mutta mitä enemmän ikää tulee se tuppaa katoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs miehet?
Mieheni on vanhemman näköinen kuin minä, vaikka on 8 vuotta nuorempi. Ja tämä ei ole vain minun mielipiteeni. En tiedä, miksi tuota myyttiä viljellään yhä, etteivät miehet muka rupsahda viimeistään viisikymppisinä siinä kuin naisetkin. Harvassa ovat ne miehet, jotka ovat charmantteja keski-iässä.
Näin se on kaikilla mammoilla että hyvältä näytetään ja miehet näyttää huonommalta. Yes.
No niinhän se vaan tuppaa olemaan. Sori siitä.
En ole ainakaan vielä rupsahtanut, 42-v on ikää. Toki pieniä ikääntymisen merkkejä on tullut iän myötä, mutta niinhän kuuluukin olla.
43