Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, minkä ikäisenä rupsahdit?

Vierailija
16.12.2023 |

28 v? 33?

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä mutta mieheni on kiinni minussa joka päivä

T.N31

Vierailija
62/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 6-kymppisenä ikä alkoi näkymään kaulassa. Onneksi mies on minua vanhempi, niin että hän on myös jo rupsu. Onneksi meillä on toisemme ollut jo 35 vuotta. Avaajalla ei ole ketään.

No eipä sinulla ole mitään jos noin pitää hyökätä ja mollata toisia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naama alkoi valahtaa heti nelikymppisenä ja se oli itseasiassa tosi nopeaa ihan kuin yhdessä yössä tullut muutos peilikuvassa. Toisaalta kyllä tuntuu hankalalta ajatella miltä 45-vuotiaan kuuluisi näyttää, koska just oli kuva siitä supervarautuja-miehestä joka minusta näytti enemmänkin liki 60-vuotiaalta mitä nelivitoselta. Samaten eilen katselin beck-elokuvaa vuodelta 2001 ja siinä se peter haber on vielä alta viisikymppinen vaikka on kyllä ihan setä. Hassu ajatus, että jos tässä alkaisi deittailemaan niin ne pari vuotta vanhemmat miehet olisi siis tuon näköisiä..

Vierailija
64/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eii se oo rupsahtamista vaan vanheenemista. Ei me oltais ihmisiä jos ei vanhettais . Tsihh

Vierailija
65/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jollei kunnostaan ja terveydestään pidä huolta niin kyllä moni näyttää siinä 35-vuotiaana jo todella vanhalta, koskee niin miehiä kuin naisia. Moni täällä tietysti väittää miten 50-vuotiaana näyttänyt 30-vuotiaalta, mutta enpä tällaisia tapauksia ole elämässäni nähnyt. Yhden 45-vuotiaan naisen tunnen, jonka voisi hyvin kuvitella olevan noin 30-vuotias. Jos joku kehuu että näytät 20 vuotta nuoremmalta niin tuollaiset puheet ovat pelkkää imartelua ilman totuuspohjaa. 

Anonyyminä ja kuvattomana on helppoa kehua omaa ulkonäköä. 

Vierailija
66/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naama alkoi valahtaa heti nelikymppisenä ja se oli itseasiassa tosi nopeaa ihan kuin yhdessä yössä tullut muutos peilikuvassa. Toisaalta kyllä tuntuu hankalalta ajatella miltä 45-vuotiaan kuuluisi näyttää, koska just oli kuva siitä supervarautuja-miehestä joka minusta näytti enemmänkin liki 60-vuotiaalta mitä nelivitoselta. Samaten eilen katselin beck-elokuvaa vuodelta 2001 ja siinä se peter haber on vielä alta viisikymppinen vaikka on kyllä ihan setä. Hassu ajatus, että jos tässä alkaisi deittailemaan niin ne pari vuotta vanhemmat miehet olisi siis tuon näköisiä..

Äh, siis pari vuotta nuoremmat/vanhemmat miehet.

Vierailija
67/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T.N31

Niin olin minunkin mieheni kiinni minussa, silloin kun olin 31v. Eipä ole enää. 

Vierailija
68/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 25sena rupsadin  ja aloin miespuoliseksi lesboksi.

T. Tavja

Vierailija
69/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.N31

Aijaa, no ei kai se aina noin pois jää? harmillista jos... :-(

Vierailija
70/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.N31

Paljonko sinä lihoit?

Vierailija
71/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

55-vuotiaana huomasin selvästi. 53-vuotiaana vielä aika ok. Paino lähti nousuun sen jälkeen ja luomet roikkumaan. 

Minulle tehtiin 2 vuotta sitten

Kasvojenkohotus ja rasvantäyttö kasvoihin.

Hinta 20 000

Tänä vuonna

Linssileikkaus silmiin

5000 eur

Vyötärön rasvai.u ja kainalopussien poisto

10 000 eur

Olen 55v ja näytän alle 40 vuotiaalta

Lisäksi olen kaunis.

Kirurgi:stephen diez/mehiläinen

Vierailija
72/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 46-47v kun huomasin pienet juonteet kaulalla ja kaksoisleuka kasvoi. Silmäluomet alkoivat roikkua. Muuten ei ole suuria vanhenemisen merkkejä esim. kasvoissa ei juurikaan ole ryppyjä. Itselle tuo kuitenkin tuntui rupsahtamiselta enkä ole sen jälkeen enää viitsinyt meikata kun tulos ei ole sama kuin ennen. Olen ns. luovuttanut. 

Vierailija
73/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.N31

Paljonko sinä lihoit?

En edes paljon, mutta muilta osin ulkonäköni on kyllä aivan romahtanut. Naama valahtanut alas, hiukset ohentuneet yms.

En sinänsä ihmettele että ukkoa ei enää seksi kanssani kiinnosta, mutta totuuden nimissä eipä hänkään kyllä enää näytä siltä miltä 31 vuotiaana. Ja muutos ei ole komeampaan suuntaan.

Vierailija
74/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 6-kymppisenä ikä alkoi näkymään kaulassa. Onneksi mies on minua vanhempi, niin että hän on myös jo rupsu. Onneksi meillä on toisemme ollut jo 35 vuotta. Avaajalla ei ole ketään.

Minun mieheni on komea

On samanpainoinen kun tavattiin 35 v sitten

Tuuheat hiukset

kaunis leuka

Muut naiset katselee sen perään

N 55.

Se korjailtu:)

Vierailija
75/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä, nopea muutos tapahtui 47-48v iässä. Koko kehossa, ei vaan kasvoissa.

Vierailija
76/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.N31

Paljonko sinä lihoit?

En edes paljon, mutta muilta osin ulkonäköni on kyllä aivan romahtanut. Naama valahtanut alas, hiukset ohentuneet yms.

En sinänsä ihmettele että ukkoa ei enää seksi kanssani kiinnosta, mutta totuuden nimissä eipä hänkään kyllä enää näytä siltä miltä 31 vuotiaana. Ja muutos ei ole komeampaan suuntaan.

.

Oletteko pakon takia yhdessä?

Kaksi rupsua

Jotka

Tietävät

Että olisivat muuten yksin?

Vierailija
77/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.N31

Paljonko sinä lihoit?

.

Kaksi rupsua

Jotka

Tietävät

Että olisivat muuten yksin?

En varsinaisesti koe että ollaan pakon takia yhdessä. En koe mitään tarvetta erota, enkä usko että olisin yhtään sen onnellisempi yksinkään. Nautin elämästä monin tavoin, vaikka en enää kykene miehiltä huomiota saamaan. 

Vierailija
78/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen omasta mielestään "rupsahda" koskaan .

Vierailija
79/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T.N31

Paljonko sinä lihoit?

.

Kaksi rupsua

Jotka

Tietävät

Että oli

Tämmöinen täti

On rahan takia

Lihavan kaljupään

Jolla ei seiso

Ja joka haisee pierulle

Tavan vuoksi?

Vierailija
80/104 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nainen omasta mielestään "rupsahda" koskaan .

Tämä ei pidä paikkaansa. Olen rupsahtanut nainen, eikä minulla ole mitään ongelmaa sitä myöntää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi