Nainen, minkä ikäisenä rupsahdit?
Kommentit (104)
Olen 54, nyt alkaa olla merkkejä. Jlo ja Aniston vasn rulettaa, mutta mulla on jo silmäkulmissa ryppyjä. Ei muuta vielä, paino on noussut pari kiloa.
Olen 40, ja aidosti tuntuu että ulkoinen olemus paranee vaan.
Sori mutta näin on, en rupsahtanut.
Eka droppi toisen lapsen syntymän jälkeen, kun olin univelassa eikä ollut jaksua panostaa omaan hyvinvointiin. Toinen selkeä rupsahdus nyt ennen 50 ikävuotta..vaihdevuodet...
Vierailija kirjoitti:
Eka droppi toisen lapsen syntymän jälkeen, kun olin univelassa eikä ollut jaksua panostaa omaan hyvinvointiin. Toinen selkeä rupsahdus nyt ennen 50 ikävuotta..vaihdevuodet...
Niin, se ikä. Ekan rupsahduksen aikaan 31v.
Jos ei ole ryppyjä naamassa, ei ole nauranut auringonpaisteessa tarpeeksi.
Lähipiiristä, joka koostuu hyvin koulutetuista terveellisesti elävistä sisätyöläisistä, sanoisin, että melkolailla kaikki lopettivat näyttämästä lapselta 25-vuotiaana ja nuorelta 35-vuotiaana. Eihän se toki rupsahtamista ole, mutta uurteita tulee ja iho vanhenee. 45-vuotiaana sitten todellakin näkyy jo ikä, harmautta ja nopeampaa karvanlähtöä on ilmassa, silmäkulmissa naururypyt ja käsivarsissa UV-valon jälkiä. Moni sai koronan aikana 5 lisävuotta keskivartaloon, burnoutin ja ensimmäiset loppuelämän mukana kulkevat sairaudetkin, jotka nopeuttavat syöksyä.
Toki olen vanhentunut vuosi kerrallaan, mutta en ole itse havainnut semmoista yhtäkkistä muutosta tai romahdusta. Käyn salilla, joten peppuni on edelleen puolipallo ja reisissä voimaa ja ryhti hyvä. Nuorempi mieskollega tuota persettä kävi ihan kehumaankin bileissä. Kroppaan voi paljon itsekin vaikuttaa. Lihakset ovat toki tärkeitä muistakin kuin ulkonäkösyistä.
N52
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla palstan menopaussi-ikäisillä akoilla on kuulemma unelmavartalo eikä kasvoissa rypyn ryppyä😆
En ole ihan menopaussi-iässä vielä, mutta vähän alle 30v edelleen luullaan. Itsekin ihmettelen mutta hyvät geenit kun on 🥰
Meillä meni niin, että mies rupsahti ensin, jos nyt niin kovin komea on koskaan ollutkaan!
45v jälkeen tuli ryppyjä. Vartalo on kunnossa edelleen.
Määrittele ensin rupsahdus?
Jos se tarkoittaa, ettå muut luulevat sinua ikäistäsi vanhemmaksi, niin en ole vielä rupsahtanut.
Olen 47 vuotta ja ikäisekseni hyvän näköinen. Tietenkään en näytä samalta kuin 25-vuotiaana, mutta ei ole mitään isoa eroa esim. 40 tai edes 37-vuotiaaseen itseeni. Totta kai piirteet alkavat pikkuhiljaa laskea ja iho löystyä, mutta usein luullaan ainakin muutamaa vuotta nuoremmaksi.
Normaalipaino koko ikäni ja iho on sileä hienoisia silmäryppyjä lukuunottamatta, huulet luonnostaan hyvän kokoiset, ei tarvitse täytteitä.
Noin 6-kymppisenä ikä alkoi näkymään kaulassa. Onneksi mies on minua vanhempi, niin että hän on myös jo rupsu. Onneksi meillä on toisemme ollut jo 35 vuotta. Avaajalla ei ole ketään.
Kyllä mua on luultu yli nelikymppisenä ammattilaisena parikymppiseksi harjoittelijatytöksi, ihan kakaraksi suorastaan.
Ensimmäisen lapsen saamisen jälkeen olin vielä aika hyvässä kunnossa. Tokan raskauden aikana lihoin paljon, enkä ole kyennyt niitä kiloja enää karistamaan. Tuon lihomisen jälkeen en enää näytä omiin silmiini hyvältä, eikä kukaan mies (ml. exäni kun oltiin vielä yhdessä) enää ole ollut kiinnostunut minusta.
Eli sanoisin että rupsahdin 37v, toisen raskauden aikana.
N43
Nelikymppisenä katosi sellainen raikkaus ja nuorekkuus. -n50
Jollei kunnostaan ja terveydestään pidä huolta niin kyllä moni näyttää siinä 35-vuotiaana jo todella vanhalta, koskee niin miehiä kuin naisia. Moni täällä tietysti väittää miten 50-vuotiaana näyttänyt 30-vuotiaalta, mutta enpä tällaisia tapauksia ole elämässäni nähnyt. Yhden 45-vuotiaan naisen tunnen, jonka voisi hyvin kuvitella olevan noin 30-vuotias. Jos joku kehuu että näytät 20 vuotta nuoremmalta niin tuollaiset puheet ovat pelkkää imartelua ilman totuuspohjaa.
45 ikäistä ihoa sanotaan ikäävyväksi ihoksi. Päätelkää siitä. Se on vedenjakaja, katsokaa 45-49v miehiä ja naisia.. ei siellä siloposkee enää oo, miehet jo Jethron iässä (46) täysrytty-papparaisia!
Tänä vuonna kiinnitin huomiota ikääntymisen merkkeihin kasvoissa ja vartalossa.N51