Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Purra puolusti tiukkaa talouslinjaansa: Olemme tottuneet elintasoon, jota emme ansaitse

Vierailija
16.12.2023 |

Riikka Purra sanoi perussuomalaisten puoluevaltuuston kokouksessa, että talouspoliittisesti vaikeita ja kiperiä päätöksiä on tehtävä, vaikka ne eivät äänestäjiä miellyttäisikään.

https://www.aamulehti.fi/kotimaa/art-2000010063044.html

Kommentit (640)

Vierailija
241/640 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra: Onneni on olla, Ek:n patjana, Tahdon laulaa heidän valheitaan.

Vierailija
242/640 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa toimintaa.

Nuorimmat kommentoijat jotka tulleet itselleni vastaan somessa ovat olleet VAIN 18-vuotiaita ja mitä he kommentoivat? Harkitsevat itsem*urhaa koska eivät näe itsellään tulevaisuutta.

Tätäkö Purra haluat? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/640 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Rikkaat on aina kussut köyhiä silmään" @ platoon. Taitaa pitää paikkansa tänäkin päivänä. Liian monet rikkaat ovat ahneita ja rahalle persoja. Mikään muu ei ole tärkeämpää. Ovat myös valjastaneet rikkautensa vallan välineeksi esim politiikkaan vaikuttamiseksi mm tapaus Björn Walhroos. 

Wahlroos nostaa suuret maataloustuet, sellanen maanviljelijä. 

Vierailija
244/640 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä helvettiä. Järjetöntä, että kehtaa selittää tuollaista. Koko kansa ymmärtää kyllä, että tässä kärsivät ainoastaan kansan heikoimmat, jotta hyväosaiset saavat entistä enemmän...

Sitä helvettiä että valtio velkaantuu ja elintasomme on korkeampi kuin mihin meidän tuloilla on varaa. Etkö ymmärrä selvää suomenkieltä?

Niin, siis KENEN elintaso? Mun nettotulot on alle tonni kuussa, joten en nyt sanoisi, että elintaso on kovin korkea!

Purran palkan voisi puolittaa, olisi silti aika hyvä elintaso hänellä.

-eri

Vierailija
245/640 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Natoon liittyminen maksaa. Paljon. Ja Ukrainaan tungetaan rahaa. Paljon. En ymmärrä tosin miksi kaikkien köyhimpien ne pitää maksaa. 

Olkaa nyt tyytyväisiä kun olemme isojen poikien kalliissa kerhossa. Kyllä se tulee koskettamaan keskituloisiakin. 

Kaikkein köyhimmät eivät maksa yhtään mitään, koska heillä ei ole oikeasti tuloja vaan he elävät muiden kustannuksella. Tilastofakta: 34% maksaa kaikkien muiden elämisen tässä maassa.

Niin että ihan muuten vaan yrityksiä menee nurin, kun ihmisillä ei ole varaa kuluttaa yrityksen palveluihin ja tuotteisiin?

Jos yhteiskunta ei pidä huolta ihmisistä, ihmiset alkavat pitää huolta itsestään parhaaksi katsomallaan tavalla ja mihin kelpaavat. Voi mennä vaikka Meksikoon katsomaan paikall

Yrittäjälle ei käy kuinkaan konkurssissa, uusi yritys vaan pystyyn.

Tätäkin Saimia vielä kehutaan vaikka akka jätti miljoonavelat.

Tiedän siellä lähituottajan, eikä ole ainoa, jolle jätti maksamatta mutta tavarahan kyllä kelpasi. 

Eivät ikinä tule saamaan rahojaan. Pienyrittäjille se on iso tappio.

Vierailija
246/640 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliittiisilla päätöksillä ei voi suoraan luoda talouskasvua tai työpaikkoja. Jopa niillä tuohon tähtäävillä täsmäpäätöksillä siinä voi kestää vuosia tai jopa vuosikymmen ennen kuin tuloksia alkaa näkyä. Tästä maasta ei löydy tarpeeksi pitkän tähtäimen ajattelua miltään puolueelta. Paras olisi virkamieshallitus vaikka 15 vuodeksi; he saisivat vapaat kädet toteuttaa politiikkaa eri alojen asiantuntijoita (huom. ei vain ekonomeja) kuunnellen ja tekisivät oikeasti parhaat ratkaisut.

Laita tuollainen diktatuuri pystyyn ja täällä on o*jia duunareiden tilalla. 

Vierailija
247/640 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen sektori on paisunut mahdottomaksi. Lisäksi yhä useampi valitsee ammatikseen tukien nostelun. Suomi on mennyttä.

Vierailija
248/640 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra siis  haluaa vain  purra.

Tuolliset Purrat pitäisi vaan  saada pois sieltä Arkadian mäeltä hillumasta !

Enough is enough.

Ei mulla siitä muuta.

Vierailija
249/640 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut ja kokkareet ei tosiaan ansaitse sitä mitä heille maksetaan.  Mutta he ansaitsevat kyllä kaikki tulevat konkurssit.

Ei huolta. Kyllä niille konkkaanmenijöille tullaan maksamaan veroeuroista mittavat tuet. Riikkuli hoitaa.

Vierailija
250/640 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta tuo on ja Sauli Niinistö kertoi samaa jo aiemmin. 

Sale nyt on pesunkestävä kokkare. Mitä muuta se sanoisi.

Vierailija
251/640 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin huomaa ketkä tässäkin ketjussa ovat niitä sosiaalitukien suurkuluttajia 🙂 heidän tyhmyytensä oikein loistaa eikä sitä voi olla huomaamatta.monella heistä on itsellään ukosotossa velkoja ja ihan ilmeisesti vain siksi koska he jo velkaa ottaessaan ovat kuvitelleet sen olevan jonkun toisen velka jonka se joku toinen luonnollisesti hänen puolestaan maksaa ottamalla velkaa.

Millä minä maksan asuntoni vuokran jos joku toinen ei anna minulle siihen rahaa?

Mitä minä syön jollei joku toinen ruoki minua?

Kyllä te vaan niin äidin tissiä imeviä lapsia viellä olette ja sitten olette vielä lapsina lapsia tehneet..

Mitä jos vain pyytäisitte vanhempianne elättämään teidät? 

Niin, että sun mielestä palkattomalla työllä maksetaan nuo vuokrat ja ruuat?

Vierailija
252/640 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mutta vähän eri tulokulmalmasta, kun Purra tämän näkee: suomalaiset kuluttavat neljän pallon verran vuosittain! 

Vierailija
253/640 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää kumma palsta. Huudellaan, että menkää töihin. Ja sitten huudellaan, että sijoittavat ottavat riskin ostamalla osakkeita, eikö se työntekijä tajua olevansa, että hänellä ei ole siinä työssä ridkiä ja silti kehtaa pyytää palkkaa.

Vierailija
254/640 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vttu tuon Purran paskanjauhanta, valehtelu ja muu sonta alkaa puhkomaan verisuonia päästä! Poliitikot ja muu eliitti ovat ITSE sotkeneet valtiontalouden vuosikymmenten matkalla ja hehän eivät tietenkään ota vastuuta mistään vaan aina kaikki muut saavat kärsiä. Itse vetävät järjetöntä palkkaa ja muita tuloja ja etuja kun palkansaajat, eläkeläiset, köyhät, sairaat ja työttömät laitetaan maksamaan kaikki kuten on tehty 90-luvun lamasta lähtien. Eliitti ei joudu koskaan VASTUUSEEN TEOISTAAN!!!

Eliitti on porukka joka elää pelkillä toisten kustantamilla eduilla. Menkää TÖIHIN!

Lopettakaa heti veren imeminen työläisten selkänahasta! 

Vierailija
255/640 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tämmösessä järjestelmässä missä leikataan 20% ihmisten rahoista,

myös monet veroalennukset on leikattu pois,

olisi olennaisen tärkeää saada ihmiset töihin.

Nyky-hallituksen toimet näyttää vitsiltä lähinnä sen

osalta. toivottavasti eivät jää tekemättä, kymmenet tuhannet

tulee muuten menettämään omaisuutensa lopulta.

Tarkoitat varmaan palkkatöitä etkä 9 euron päiväkorvausta.

Meillähän on pula palkanmaksajista, ei suinkaan työntekijöistä.

Ihan kuin sinäkään rastapäinen sossupummi olisit tehnyt päivääkään töitä.

Kuulehan pikkuinen, olen tehnyt töitä yli 30 vuotta. Mites sinä, onko yhtään työkokemusta?

Vierailija
256/640 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purra siis  haluaa vain  purra.

Tuolliset Purrat pitäisi vaan  saada pois sieltä Arkadian mäeltä hillumasta !

Enough is enough.

Ei mulla siitä muuta.

Sun pahoinvointi ei ole Purran syytä. Vain otettu lääke auttaa.

Vierailija
257/640 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin huomaa ketkä tässäkin ketjussa ovat niitä sosiaalitukien suurkuluttajia 🙂 heidän tyhmyytensä oikein loistaa eikä sitä voi olla huomaamatta.monella heistä on itsellään ukosotossa velkoja ja ihan ilmeisesti vain siksi koska he jo velkaa ottaessaan ovat kuvitelleet sen olevan jonkun toisen velka jonka se joku toinen luonnollisesti hänen puolestaan maksaa ottamalla velkaa.

Millä minä maksan asuntoni vuokran jos joku toinen ei anna minulle siihen rahaa?

Kyllä te vaan niin äidin tissiä imeviä lapsia viellä olette ja sitten olette vielä lapsina lapsia tehneet..

Niin, että sun mielestä sossuetuuksilla maksetaan nuo vuokrat ja ruuat ja kasvatetaan valtionkassaa?

Vierailija
258/640 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkattomalla työllä olevien pitäisi tyytyä niihin almuihin mitä palkkatöissä olevat heille lahjoittavat. Itse sijoittaisin nämä ihmiset leireille asumaan, omiin yhteisöihinsä, jossa voisivat olla kaltaistensa seurassa.

Yhteiset suihkut, lämpimät uunit ja vapauttavaa työtä. 

Vierailija
259/640 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaapa mitä oikeita töitä Purra on tehny`ennen ministeriuraa ?

Vierailija
260/640 |
16.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkattomalla työllä olevien pitäisi tyytyä niihin almuihin mitä palkkatöissä olevat heille lahjoittavat. Itse sijoittaisin nämä ihmiset leireille asumaan, omiin yhteisöihinsä, jossa voisivat olla kaltaistensa seurassa.

Yhteiset suihkut, lämpimät uunit ja vapauttavaa työtä. 

Itse veisin sinut oikein mielelläni saunan taakse.