Purra puolusti tiukkaa talouslinjaansa: Olemme tottuneet elintasoon, jota emme ansaitse
Riikka Purra sanoi perussuomalaisten puoluevaltuuston kokouksessa, että talouspoliittisesti vaikeita ja kiperiä päätöksiä on tehtävä, vaikka ne eivät äänestäjiä miellyttäisikään.
https://www.aamulehti.fi/kotimaa/art-2000010063044.html
Kommentit (640)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tämmösessä järjestelmässä missä leikataan 20% ihmisten rahoista,
myös monet veroalennukset on leikattu pois,
olisi olennaisen tärkeää saada ihmiset töihin.
Nyky-hallituksen toimet näyttää vitsiltä lähinnä sen
osalta. toivottavasti eivät jää tekemättä, kymmenet tuhannet
tulee muuten menettämään omaisuutensa lopulta.
Tarkoitat varmaan palkkatöitä etkä 9 euron päiväkorvausta.
Meillähän on pula palkanmaksajista, ei suinkaan työntekijöistä.
Ihan kuin sinäkään rastapäinen sossupummi olisit tehnyt päivääkään töitä.
Kuulehan pikkuinen, olen tehnyt töitä yli 30 vuotta. Mites sinä, onko yhtään työkokemusta?
Onko tämä Purra vieläkin samassa tilassa kanssasi? Näkeekö joku muukin tämän Purran? Vieläkö nazzit marssivat ikkunasi alla?
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa seurata näiden ulisijoiden kommentteja. Kaikilta elämänhallinta hukassa ja yhteiskunnan asioista ja toiminnasta ei mitään ymmärrystä.
Pelottaahan se, että joutuisi heräämään aamulla ja menemään töihin pössyttelyn ja piffaamisen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Hauska huomata miten hyvä ihmistuntemus mulla on. En ole Hirviniemestä enkä Siltsustakaan ikinä tykännyt. Muijat kuolas Putinin puolialastomia kuvia. Heti tiesin että äijä on itse paholainen ja toinen itse saat... on Riikka Purra.
Riikka on nyt näyttänyt pimeän puolensa julkisesti. Tosin yritti kiistää ensin sen mitä oikeasti on. Myös anteeksipyyntö oli feikkaamista. Sitä vaan en käsitä, miten ihmiset eivät tajunneet ennen vaaleja, että valehtelee kuin sieni. Itse näin tuon teennäisen ujohkon pikkurouva-lookin lävitse. Liian monta hälytysmerkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliittiisilla päätöksillä ei voi suoraan luoda talouskasvua tai työpaikkoja. Jopa niillä tuohon tähtäävillä täsmäpäätöksillä siinä voi kestää vuosia tai jopa vuosikymmen ennen kuin tuloksia alkaa näkyä. Tästä maasta ei löydy tarpeeksi pitkän tähtäimen ajattelua miltään puolueelta. Paras olisi virkamieshallitus vaikka 15 vuodeksi; he saisivat vapaat kädet toteuttaa politiikkaa eri alojen asiantuntijoita (huom. ei vain ekonomeja) kuunnellen ja tekisivät oikeasti parhaat ratkaisut.
Laita tuollainen diktatuuri pystyyn ja täällä on o*jia duunareiden tilalla.
Vihervassareiden mielestä aamulla töihin lähteminen on orjatyötä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin huomaa ketkä tässäkin ketjussa ovat niitä sosiaalitukien suurkuluttajia 🙂 heidän tyhmyytensä oikein loistaa eikä sitä voi olla huomaamatta.monella heistä on itsellään ukosotossa velkoja ja ihan ilmeisesti vain siksi koska he jo velkaa ottaessaan ovat kuvitelleet sen olevan jonkun toisen velka jonka se joku toinen luonnollisesti hänen puolestaan maksaa ottamalla velkaa.
Millä minä maksan asuntoni vuokran jos joku toinen ei anna minulle siihen rahaa?
Mitä minä syön jollei joku toinen ruoki minua?
Kyllä te vaan niin äidin tissiä imeviä lapsia viellä olette ja sitten olette vielä lapsina lapsia tehneet..
Mitä jos vain pyytäisitte vanhempianne elättämään teidät?
Niin, että sun mielestä palkattomalla työllä maksetaan nuo vuokrat ja ruuat?
Palkattomalla työllä olevien pitäisi tyytyä niihin almuihin mitä palkkatöissä olevat heille lahjoittavat. Itse sijoittaisin nämä ihmiset leireille asumaan, omiin yhteisöihinsä, jossa voisivat olla kaltaistensa seurassa.
Yhteiset suihkut, lämpimät uunit ja vapauttavaa työtä.
Voisit mennä käymään Saksassa, laittaa hakaristinauhan käsivarteen ja seistä käsi ojossa kaikkien nähden. Päästäis joksikin aikaan eroon susta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa seurata näiden ulisijoiden kommentteja. Kaikilta elämänhallinta hukassa ja yhteiskunnan asioista ja toiminnasta ei mitään ymmärrystä.
Pelottaahan se, että joutuisi heräämään aamulla ja menemään töihin pössyttelyn ja piffaamisen sijaan.
Voi reppana. Vastaile vain itsellesi. Jos tosiaan et tiedä muusta kuin pössyttelystä ja piffaamisesta, niin hukassa olet itsekin luulojesi kanssa.
Työnnä Riikka se pääsi syvemmälle Petterin perseeseen ja kokeile pystytkö sisä kautta imemään sen kullia.
terv. ylivarojen elänyt vaikkei ole kunnolla rahaa ruokaakaan.
JK. puolet herra porukasta pellolle niin alkaa valtionkin rahat riittämään.!.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliittiisilla päätöksillä ei voi suoraan luoda talouskasvua tai työpaikkoja. Jopa niillä tuohon tähtäävillä täsmäpäätöksillä siinä voi kestää vuosia tai jopa vuosikymmen ennen kuin tuloksia alkaa näkyä. Tästä maasta ei löydy tarpeeksi pitkän tähtäimen ajattelua miltään puolueelta. Paras olisi virkamieshallitus vaikka 15 vuodeksi; he saisivat vapaat kädet toteuttaa politiikkaa eri alojen asiantuntijoita (huom. ei vain ekonomeja) kuunnellen ja tekisivät oikeasti parhaat ratkaisut.
Onhan se, jos siitä ei makseta tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon että tuolla luetun ymmärtämisellä ei edusteta sitä suurta ja mahtavaa oikeistoa..
Vierailija kirjoitti:
Pyhällä hengelläkö tässä on jatkossa elettävä? Kun töitä vaan ei saa, raksa-ala tuo satoja halpis ulkomaalaisia kuukausittain, kuka enää palkkaa suomalaisen ammattilaisen? Täytyy ilmeisesti vaan tappaaa itseni. M58
Kuulutko siihen 3% keneltä leikataan tukia?? Jos et kuulu, niin samat rahat saat niinku tähänkin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin: suomalaiset ansaitsevat paremman elintason ja paremmat julkiset palvelut. Miksi Riikka toimii suomalaisia vastaan? Mitä pahaa suomalaiset Riikalle ja perussuomalaisille ovat tehneet?
Suomalaiset ansaitsevat parempia päättäjiä.
Jos rahaa ei ole. Ei päättäjien vaihtaminen auta asiaa....Elintaso ei tipu taivaasta.
Vierailija kirjoitti:
Siis valtiovarainministeri meitittelee?
Ketkä "me"?
Kysely siitä tunnetko kuuluvasi tuohon Riikka Purran meihin. Minä en.
Kuka nyt pettäjiä äänestäis jakossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin: suomalaiset ansaitsevat paremman elintason ja paremmat julkiset palvelut. Miksi Riikka toimii suomalaisia vastaan? Mitä pahaa suomalaiset Riikalle ja perussuomalaisille ovat tehneet?
Jos rahaa ei ole. Ei päättäjien vaihtaminen auta asiaa....Elintaso ei tipu taivaasta.
Entäs juutalais pankkien kansallistaminen?
Vierailija kirjoitti:
Surullista huomata, miten todellisuudesta vieraantuneita te hallituksen hyödylliset idiootit olette.
Vierailija kirjoitti:
Työnnä Riikka se pääsi syvemmälle Petterin perseeseen ja kokeile pystytkö sisä kautta imemään sen kullia.
terv. ylivarojen elänyt vaikkei ole kunnolla rahaa ruokaakaan.
JK. puolet herra porukasta pellolle niin alkaa valtionkin rahat riittämään.!.
Varsinainen yhteiskunnan rakentaja meillä tässä taas. Äippä ottaa sulta kohta puhelimen pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna ja Tytti laittaa lisää rahaa taikaseinään, eikä koskaan tarvitse maksaa takaisin! Uniperillekin voi heittää 8 miljardia tuosta vaan. Ei tunnu missään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista huomata, miten todellisuudesta vieraantuneita te hallituksen hyödylliset idiootit olette.
Kannatitko sukupuolenvaihtolakia, että kuka tahansa ei-trans voi hommata vastakkaisen sukupuolen paperit omalla ilmoituksella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua mikä ulina kuuluu vaikka leikkauspäätökset on jo torstaina astuneet virallisesti voimaan ja alkavat jo 14 vuorokauden päästä. Nyt on vain sopeuduttava vallitseviin olosuhteisiin ja kyllä niihin äkkiä tottuu koska niistä on tullut nyt uusi normaali. Ehkä seuraava hallitus sitten neljän vuoden päästä voi muuttaa niitä asioita, mutta vasta 4 vuoden päästä.
Ihan vaan rauhassa nyt kannattaa miettiä ja suunnitella muuttoa edulliseen asuntoon ja uudistaa ruokailutottumuksia edullisempaan suuntaan.
Näin se vaan menee..
Näin se vaan menee, että deletoi itsesi.
Oletpa herttaisen herkkä ihminen, mutta tuo ihmisvihasi hieman hämmästyttää kaltaisistani humanistista tasa-arvon kannattajaa jonka mielestä jokaisella on oikeus itse ansaita rahansa,ruokansa ja kotinsa.