Saitko työnantajaltasi joululahjan?
Minä sain jouluruokailun ja palkallisen vapaapäivän.Ihan ok.
Kommentit (361)
Pullon punaviiniä ja suklaarasian.
No enpä saanut. Vain 9v työuraa takana. Tosin olen ollut pidempään saikulla ja tiennyt jo kauan, että minusta halutaan eroon kokonaan. Toivottavasti ovat nyt onnellisia
25 e lahjakortin kirjakauppaan. Ilahduin :)
En tietenkään, olenhan Pirhalla töissä. Ensi vuonna varmaan joudun maksamaan joululahjarahaa talolle päin, kun pitää säästää miljoonia euroja.
Sillä aikaa pomot tienaa 10000-18000 euroa kuussa. Hyvää joulua vaan.
Tuli lahjakortti erääseen yrityslahjojen verkkokauppaan. Tuolla oli valinnanvaraa ihan mukavasti. Oli astioita, työkaluja, lakanoita, torkkupeittoja jne. Itse päädyin ottamaan soft shell takin lyijynharmaana. Luultavasti sopii keväällä ulkoiluun/pyöräilyyn.
Ei tullut mitään erityistä lahjaa (hoitoala, yllätys yllätys). Puoliso saa työnantajalta vuosittain joulukuusen ja arvokkaan ruokakassin. Se kyllä tavallaan ilahduttaa itseäkin.
Sain suklaarasian, ne suklaat olivat jo vanhentuneet. Katsoin päiväystä, konvehdit ihan harmaita!! Roskiin meni.
Todella paljon "arvostetaan" työntekijöitä. 😂No, aion sanoa itseni irti muutenkin. Sain hyvän työtarjouksen toisesta firmasta. 😊
Vierailija kirjoitti:
Stocka ei anna joululahjoja mutta onneks päälliköt saa isoo palkkaa...
Toivottavasti saivat bonukset, ettei käy kuin B.Virtasessa.
Luulin että päästyäni suureen ja vakavaraiseen yritykseen töihin saisin joululahjan mitä en edellisessä työssäni saanut. Edellisessä työssäni sai jännittää sitäkin milloin palkka maksetaan. Nykyinen työnantaja ei anna mitään joululahjoja työntekijöilleen. Johtajia palkitaan rahalla, alempaa kastia ei mitenkään.
Kahvipöytään yhteinen Pandan juhlapöydän kohvehtirasia. Kyllä sillä taas vuosi pärjätään.
Joulupöydän konvehti-rasia tuli kuten joka joulu vaikka ihan hyvin tiedetään, että en voi syödä suklaata.
Pikkujoulu jouluruokineen reilu viikko sitten, lisäksi kassin jossa oli hedelmiä, joululimppu, riisiä, kahvia, pestoa, manteleita ja rusinoita & glögiä. Ihan tyytyväinen olen.
En mitään. Vaimo sai lahjakortin jolla sai joko kinkun tai sitten lahjakorin missä suklaista kahviin ja glögiin kaikenlaista jos oli jo kinkku hankittu tai ei sitä muusta syystä halunnut.
Olen mies 42v ja minun saama joululahja oli kun minun miespomo otti minulta suuhun ja nieli spermat. Vaimo luulee, että en saanut mitään!
Ilmainen jouluruoka, joka syötiin yhdessä oppilaiden kanssa, valvontaruokailuna. Siinäpä se. No, oppilailta tuli paljon lahjoja, joista parhaimpia olivat itse tehdyt kortit kauniine sanoineen. Pitkä joululoma sentään on
Vierailija kirjoitti:
Lyhytnäköistä säästämistä. Joululahja on näennäisen pieni asia, mutta vaikuttaa monen fiiliksiin työpaikasta ja työviihtyvyyteenkin.
Kun työntekijän vuoden työpanoksesta ja sitoutumisesta pitäisi muistaa erikseen kiittää.
TÄMÄ! oma työnantajani alkoi antaa joululahjan vasta koronan myötä, aiemmin ei mitään. Nyt on alettu taas säästämään kaikesta joten luultavasti ensi jouluna ei taas anneta mitään..Ja samalla varmaan unohtuu se joulun toivotuskin, ihan liikaa vaivaa.
Viime vuoden joululahja oli Fazerin pikkupatukka laatikko (jokaista makua yksi).
miesystävä sai firmaltaan joululahjaksi 5€ lahjakortin leipomaan missä oli viimeinen käyttöpäivä sinä päivänä kun sen saivat.
Pari kertaa olen saanut lahjakortin kalliiseen vaateliikkeeseen ettei sieltä saa kuin parit sukat ja jotain sillä kortilla.
Kerran meni rahat hyväntekeväisyyteen.
Viimeksi sai valita listalta oman lahjan, otin sellaisen puhallettavan jumppapallon kun ei ollut lapsena sellaista, vähällä käytöllä ollut..
Saa nähä miten tänävuonna, varmaan lähempänä joulua tulee spostia asiasta.
Sain!! POTKUT! töistä. Firma meni konkaan. Yrittäjällä ei ole mitään hätää.. Rahaa on millä mällätä. Omaisuus siirretty toisille...