Saitko työnantajaltasi joululahjan?
Minä sain jouluruokailun ja palkallisen vapaapäivän.Ihan ok.
Kommentit (361)
Ei yhtään mitään. Intrassa taisi olla joku Suomen toimitusjohtajan mieltäylentävä videotervehdys. Ulkoimaisomisteisessa IT-alan firmassa näin.
Toiselta suklaalevyn ja toiselta en mitään. Olen kyllä näin keikkatyöläisenä ihan tyytyväinen siihen suklaalevyynkin.
Sain ja en. Käymme yhessä maatilalla tekemässä töitä muutaman kerran viikossa. Mä en oo päässyt sinne jostakin syystä nyt melkein koko vuonna sinne, kuin muutaman kerran joitakin halkoja lastaamaan seinän viereen..en päässyt edes niiden järjestämään joulutapahtumaankaan ! Viime vuonna saimme suklaata. Ja toisesta paikasta saimme jonkun hassun joulutontun..ei kovin järkevää , mutta edes jotakin.ja tosi rankkaa se on se halkojen pinominen, ku se pino on kauheen pitkä ! Ja sinne kestää nykyään jotakin 20 minsaa ajaa, ku se on jossakin korvessa..kauheen huono tie vie sinne
Ei muuten saatu. Joululounas oli, ei pikkujouluja. Teollisuus, useita eri toiminta-aloja ympäri maailman.
Suklaalevyn, joka piti itse hakea ärrältä
Puoli päivää palkallista vapaata tänään. Kolme viinipulloa. Pizzat tarjosi tänään työntekijöille. Lisäksi kilon pala ylikypsää kinkkua. Pieni perheyritys, kolme työntekijää. Joskus olen saanut enemmänkin palkallista mutta työtilanne ei nyt kestä sitä. Luultavasti saan synttärinä kun täytän kesällä pyöreitä.
Ei saatu joululahjoja. Pikkujoulut oli, mutta en osallistunut.
Luvattiin ettei lomauteta. Vähän niinkuin, että tänä jouluna et saa turpaan!
joululahja työnantajalta? :D hahahahhahahahah nooooooooooooooo eeeennnnnnn!
heräsin aamulla ja mies löi nyrkillä käsivarteen.
Saatiin koko ryhmä yhteinen pöytä ja seinäkalenteri. Yhteinen konvehtirasia. Ehkä saadaan vielä jälkikäteen hyvinvointiin etu.
48€ joululounas ja 50€ S-ryhmän lahjakortti. Vissiin ollut se satasen raja.
8% palkankorotus. Sain feikkijoululahjan reilu viikko sitten. Tänään sitten puolituntia ennen kotiinlähtöä tuli puskista korotus.
Olen koko työurani ollut yrityksissä, joissa on aina jouluna annettu muistamisia henkilöstölle. Välillä ollut lahjapakkauksia, välillä kodin tuotteita, joskus tuli viinipulloja riesaksi asti (en itse juo), vapaapäiviä ja aina lisäksi suklaarasioita. Vaihdoin työpaikkaa muutama vuosi sitten ja tässä uudessa firmassa ei jostain syystä haluta antaa henkilöstölle mitään lahjoja. Toimistolla oli viime viikolla isot lahjakassit ja ehdin jo ilahtua, mutta menivätkin sitten yhteistyökumppaneille. Somen mukaan joululahja on annettu hyväntekeväisyyteen. Eli muita muistetaan, mutta ei omia. Kertoo paljon työntekijöiden arvostuksesta, tämä on minun viimeinen jouluni tässä firmassa.
Niin saahan niihin kortteihin ehdon, ettei käy alkoholituotteiden, tupakan,veikkauspelien, lahjakorttien eikä äidinmaidonkorvikkeen ostoon
Sähköpostitse tuli kaikille sama kiitos viesti kuinka selviydyimme yhdessä haastavasta kaudesta. Rentouttavaa joulua ja uutta vuotta kaikille.
Eli siinä se kiitos kaikista niistä sadoista ylityötunneista (tunti tunnista periaattella), niin minulla kuin muilla.
Oliko pikkujouluja? Kyllä, mutta omakustanteiset.
Näillä tsemppi viesteillä motivaatiota puhkuen vuoteen 2024💪
Ps: Veikkaappa kolme kertaa haenko uutta työpaikkaa.
nimim. 16 vuotta lastenhoitajana kaupungilla
Sain. Kaksi asiaa, mitä en voi käyttää, ja kolmas oli sellainen, mikä minulla jo oli turhan panttina tilaa viemässä.
En saanut lahjaa, matalapalkka-aloilla ei yleensä anneta mitään.